Friday

Pengarah besar Felda lawat kelab bola sepak dengan lelaki dikehendaki Polis


SAYA mengecam tindakan Pengarah Besar Felda, Faizoull Ahmad kerana dilihat berurusan dengan Rafat Rizvi, seorang lelaki yang dikehendaki polis antarabangsa atas tuduhan rasuah, penipuan dan jenayah perbankan di Indonesia.
 
Faizoull Ahmad yang juga menyandang jawatan Pengerusi Kelab Bola Sepak Liga Super Malaysia Felda United telah melawat kelab pasukan bola sepak Scotland Glasgow Rangers bersama Rafat beberapa hari lepas. Menurutnya, tujuan lawatan tersebut adalah untuk melihat potensi untuk menjalankan program pembangunan anak muda bersama Felda United.
 
Walau bagaimanapun, mengapakah beliau perlu melibatkan Rafat, seorang lelaki yang mempunyai rekod jenayah dan dikehendaki polis dalam urusan ini? Apatah lagi melantik Rafat sebagai penasihat beliau?
 
Adakah Faizoull tidak sedar bahawa Rafat telahpun didapati bersalah atas kesalahan penipuan yang bernilai jutaan dollar oleh Mahkamah Jakarta kerana terlibat dalam skandal kejatuhan Bank Century Indonesia?
 
Tindakan Faizoull ini sangat mencurigakan dan menimbulkan pelbagai persoalan. Tambahan lagi, terdapat spekulasi bahawa beliau ingin membeli pasukan bola sepak Glasgow Rangers.
 
Oleh yang demikian, saya menekankan agar Faizoull memberi penjelasan tentang perkara ini kerana beliau sebagai PengarahBesar Felda perlulah bertanggungjawab atas tindakannya.
 
NIK NAZMI NIK AHMAD
KETUA ANGKATAN MUDA KEADILAN MALAYSIA
TIMBALAN SPEAKER DEWAN NEGERI SELANGOR
AHLI DEWAN UNDANGAN NEGERI SERI SETIA

12 September 2014

23 comments

Nuar brhim yg penah msuk pnjra pon rmai org jupe,bgmbar ,brslam...xd pe pon masalah..hehehe lbih baik knal ng SETAN yg dknali dr knal ng PARI2 yg xdknali

Hehehe....betul jugak!!!
Malah pelakon video besi tu disanjung2 oleh para macai nya sehingga sanggup kononnya mati syahid berguling2 tgh jalan....ptuiihhh agungnya si pendubor tu korang sanjung...
Yg si aiskrimin pulak kata dlm ulasannya mengatakan perlantikan wan jijah bukanlah keputusan penuh parti...
Sapa punya angkara bila dah menimbulkan kemarahan majoriti rakyat bila tski dipecat keahlian dan nak diganti dgn hanya seorg calon yg tiada kredibiliti....ptuiihhh!!!
Hehehe....bila teringat video gigil ketum menggoda jantan gay dan gambar meramas butuh jantan gay...jijik lah tengok muka bakal banduan tu...
Woi nik nazmi...jijiknya ketua umum ko tu....
Dengar cerita ko menang pon mcm ada tangan2 ghaib yg tolong...betul ker???
Maklumlah anak emas ketum kata macai2 korang....hehehe

tu blum kisah jumpa wofgang al gore dn rakan2 skutu yahudi yg len.

XMNCBAR lnsung ler gng2 PKR ni bile dorg kluarkn ISU...snang sunggh kite nk blas blik ng HUJAH2 yg BERNAS hehehe

dh nama blog pn mnghasut, ni tmasuk dlm strategi mnhasut, cantas jgn x cantas.

suda2 la tu, dh tbukak topeng sebenar pkr, rakyat dh muak dgn auta dan temberang pkr.

buat dn tulis apa pun, dh xde org pcaya lg.

org cina je yg kekal sokong pkr, org melayu dh x sokong dh.

dgn sultan pn nk derhaka.

baik tutup je blog ni dn cri le keje lain.

jaga pam minyak pn ok.

Ya allah sedarkan macai2 umno ni..mereka Ini mencintai parti sekular dan membenci islam....bukalah hati mereka yg dihitamkan oleh BN....jadikan mereka org yg minat ilmu agama agar terbuka hidayah utk mereka.

Pkr parti islam?????
Klu dh ketum pendubur dan pemuki sbg pengemudi....islam sgt ker pkr???
Kena lagi sipukimak kaki penipu si rafizi yg merancang kejang move....parti islam ker???

Woi pukimak rafizi....perjanjian air antara kerajaan pusat dan pr selangor dh selesai...
JANGAN KACAU ATAU CUBA BATALKAN!!!
KALAU KO KACAU ATAU BATALKAN LEPAS NIE AKU SUMPAH KO JADI BABI SAMA DGN TONY SIAL!!!!!MEMANG SIAL NAK MAMPOS KLU KO BERNIAT NAK BATALKAN PERJANJIAN TERSEBUT!!!!SIAL ANJENG KETUM!!!!

jgn takot, pjanjian tu kekal dh xbole diubah wlu mb btukar tangan, aku rasa ada lg yg khalid buat utk balas dndam.
bijak jgk khalid ni.
mkin lama krisis mb slangor xsetel mkin bnyak le khalid tandatngan.

haha! khalid mmg trbaik!

dh bbaik jwtan mb milik pkr tp psal sombong dn bongkak dh pn tlepas ke pas, haha!

kita tnggu episod sterusnya.

mngkinkah adun akn dibubar?

klu benar dibubar bmakna tamat lah pmerintahan pakatan diselangor, haha!

orang melayu selangor dh bosan dgn nepotisme dan pnderhakaan pkr, HAHA!

org yang komen d atas ni ialah orang yang paling bodoh..dan busuk hati..kata kata yang tidak mencerminkan orang yg beragama dan beraklak mulia serta tidak berilmu..ibubapa tak ajarkah..atau memang anak tak beribubapa..kesian..

Oi john...
Memuki dan mendubor tu berakhlak sgt ker?????
Sampai macai2 korang sanggup mampos mati berguling2 tgh jalan???
Lantik bini sendiri tanpa dgr pndgan pas tu beraklhlak sgt ker????
Bodo bangsat punye ketum!!!
Korang pon layak aku panggil bangsat!!!
Sial pukimak punya melayu pukiR...sanggup jadi anjeng ketum dan babi dap!!

Bila babi mula bersuara & menganjing..biarkn biarkn

Alhamdulillah Malaysia masih lagi dilindungi, Allah Maha Mengetahui.
Sesudah pelbagai cubaan bertubi-tubi dirancang namun semuanya menemui kegagalan.
Petunjuk sudah diberi, buka mata buka hati, jangan digelapkan hati itu.

walaupun ramai pengunjung blok ni yg komen agak negatif ini semua untuk kebaikan,kepada pengarang dlm blok ni,teruskan mengarang dan kepada para penkomen teruskan komen anda.

Semalam pengasas SAMM Badrul yg dikenali sebagai Chegubard,org Kuat PKR membuat kenyataan akhbar memaklumkan bahawa kemelut MB selangor adalah berpunca daripada Azmin Ali..beliau dengan tegas menuduh Azmin yg menjadi punca segala2 permasaalahan ini..untuk pengetahuan semua,CheguBard àdalah ahli PKR yg digantung keahlian sehingga kini disebabkan komen Azmin semasa pemilihan PKR yg lalu..apa pun kita ikuti perkembangan seterusnya..dengar khabar PKR akan mengalami masaalah dalaman yg paling hebat selepas ini..kalau ini berlaku,ini adalah berita baik untuk semua rakyat Malaysia..

Hampeh punya parti...
Klu ketum jadi nakhodanya....hancuss!!
Tiada yg ikhlas dlm perjuangan pkr selain menegakkan kote bengkok ketum...
Yang masih setia berjuang memang sedar perjuangan mrk di bawah ketum amat hina dan memalukan...tapi krn perjuangan peribadi individu...ikut jer krn org melayu nie ada egonya sendiri...malu nak mengaku kesilapan sendiri kecuali mrk yg ikhlas dlm perjuangan mrk....

.ͫ̐͒͏̡͡҉̖̝̩̣͔̣̲̣̥͙͚̥̘͖̰͉̙̲́.̢͚̞͔͎̭̪̻͔̩̌͒ͯͭ͐̅ͫ̒͊͊̕.͐̒̔̓͋̆̍ͬ̓̂ͧ̋ͣ̒͐ͯ͛͑͜͡͏̘͎̱͈͈͙͍͈̫̙.̵̵̰͙̳̱͖̯̤̱̹̞̹̠͒ͮ͒ͦ̾.͎͖̫̰̼͓̦͙̱̼̒ͪ̔̐͂ͪ͒́͘͠.̛͚̟̮͎̗̰̯̣͔̳͖̬̠͕̞̿ͯ͐͛̃̓ͮ́͜ͅͅ.̴̟͚̲̣͓̙̭̲̥̦̊̎ͦ̈́͘͢͢.̵̧̛̼͈̺̩̥̠̳͉̺̦̳̲͓̮͔̩̍ͬ͑́̈̏͒̾̇͌̾ͦ̓͑̓̊̍̑̇̀.ͩ͒̄͒͂̔͑͊ͣ͆̚҉̜̻̠.̧̨̠̘͇̭̲̻̹̹̮͇̔́ͩ͛̈̉̕.̶̴̎̍̉̊ͣ̀͏̮̞͚̺̜͇̱̳̭̀͝ͅͅͅ.̶̡̢̛͚̜̦̱̝͉̦̗͔̠͋̇͋̏̂̿̃̃͐ͩͪͫ͠.̶͖͎̰͇͙̮̗̫́̏̈́ͫ̃ͪ͘͢.ͣ͂̽͌̎̅̋ͩ̚͏̘͚̝̩̻͍͇̲̩̲͕̣̪̙̬͉̮̪.̥̻̜̥͇̭̗̞̹͎̮̩͎̮̯̗̫̈́̈͗ͯͣ̂́̕͝͠.̵͂̄̍̔̎́ͣ̔͑̓̾̀ͤ͋̍̿̌̑ͫ͠͏̭̪̫͍̥͙͈.̧̛͓̬̤̟̩̱͎̭͎̹͚͇͙̗̞̩͗͆̈́ͦ̆̅͛̇̃̅̂̉̋̀͜.ͩ́̌̑͒͛ͥͨ҉̵̜̥̟̼̙̬̖̞̦̗̜ͅ.̛̯̞̩̖̩̮̭̉͂ͩ̐̊̔̿͝.͙̩͔͍̻̭̘͎͕̪̰̗̜̔̽̎͌ͦ͛͋̅̽̈͋͌ͬ͐͂̐̂̉ͩ́͘͝.̵̵̵̱͈̭͖̺͚͕̆̿̀͗ͣ̔̚͜͝.͍̬̦̻̹̺̳͓̠̞͙̱͇̟̩̹͕̻̈́͒͌̒̋̓̈́̔͑̓͒̚͘̕̕͢.̃̆ͣ͋ͨ͛͗̀̾̐̾̾ͫͫ͆͊ͧ̚͘͏̫̦͍̰̞̫̲͉̪͙̘͕̬͘.̧̿̃ͨ́ͧͧͬ̾͊̽̀̚͏̱͔͍͈̭͈̙̝̘̭ͅ.ͨ̉͒̏͌̑͂͋̌ͮ̆҉̧̢̥̟͓̙͙̤͓͔͇̘̩̱̥͠.̸̡̻̝̞͙̞̠̰̩̤̜̺͂͊ͤ̂̈́ͧ̐́͟ͅ.̵̱̳̳̲̗̝͎͎̳̳̹͔͚̺͂͗ͯ̏͐̄ͯ̀͞.̷͔̺̩̞̹̝̜̤ͮ̆̔̽̋ͨ̉͋̈́̋̂ͤ͒̉͌̓͡.̶̡̃͒͋͛̈́̀̚͝҉̤̦̰̟͉͖̭̝͍̦̺͖̳͕̳̮̜ͅ.̛͈̲͇͓̯̥̘͕̹͕̞̮̹̜̭̉ͦ̈́ͯ̌ͤ̍̔̈́́ͮ̀̓̈́̊̆̃̓ͪͅ.̸̢͎̣͉̥͍͎̩͈̜̞̫̪̻̭͍̿̀̾̌̽ͥͥ̓̈͢.̴̞̜̰̯̪͎̪̱̯̫̬̘͎̗̪͖̪͑̆̆ͤ̋ͯ̄̾͗̉ͭͥ͂̈́͗̚̕͡͠.ͨͥ̾̉͆ͬ̀ͬ̔̋̐̄͐ͩ̌́ͧ́͏͍̠͈̬͖̥̦̺̮̠̲̗̰̰̟̬́͝.̢̨̟̺͍̖͉̥̻͙̜͇̉͂̽͛̌ͫͩͮͦ͒͘.͙̩̝̹̿͌̌ͭͦͩ̃́ͧ̋ͤ͡ͅ.̢͆͐͊͂ͣ͒ͭ̔ͦ̂̒̂͌͗̊͊͘͡͠͏̰̮̦̯̪͙.̵̱̺͕̥̭͉͍̯̰̝̠͛̓̄̏ͧ̄ͣ́ͣ̂͐͊̑̇ͬ͐̐̚͝ͅ.̢̺̤͖͓̯͇̗̟͉̼͗̎ͭͬ̋͢.̴̧̛̟̤̤̤͕͖̩̞̯̯͕͈͔̩̠͈̣ͨͬͩͤ͆̄̈́͋̎̔͡.̢̙̫͚̻͖̹̳̫͕̺̂͒̓̿͐̓͒͋̀̚̕͝ͅ.̟͖͕̫̖̪̫̩̲͇͇͇̖͎̍̎́ͨ̊ͤ͂̾͋̏ͥ͡.̷̱̹̣̳̦̾̎̾ͬ̑͗ͣ̒̏̄̍͘͘.̴̧̫̬̻̲̪̙͇̙̅͑̅̉͋̏̾̀ͪ̎ͩ͑̋ͪ̂ͫ̒́͡.̶̩̭͖̫̪̺͖͉̝̟̙̠̥̟̘̓ͯ̒̏̉̍ͭͩ̑͋͗̎̓͆̋̈́͊̌̀̚͜͟͡ͅ.̢͇̠̳̦̟̳͚̣̫̲̭͔̘̞͎͇̉̀̾͊͟͡.̜͉̯̙͍̪̫̥͉̣͔̼̯̜͎͎̊̉ͭ̌̄̏̉̕͡.̡ͭ̽́̊̔͛͐ͤ̏̀͡҉̶̭̝̠̠.̣̲͚̫̩͈͖̮͓̜͊̅͋ͤ̂͑̑͢͜.̷̧̛̹̝̞͓̊̔ͮ͌̽ͬ͛̔̚͠ͅ .̷̣̣̟̝͔̥̹̭̖̣ͣ̀̽ͪ̒̑ͯ̍̓̍̈́ͭ̉͐̾͛̀̀̚͜͠.̈́̈̊̂̒҉̴̛̪̭͍̙̜̤͎̖͈̖̗̼̬̰͍̗͔͝.̎̾̔͊ͦͩ̂̊̚͏͏́̀͏͈͔̱͇̩͈̟͉͓̻͔.̛͓̟͎̜̻̠̲̘̰͚̦̙͇̯̃͒ͩͦ̋̓̒͋̚͜.ͧͭ̓ͣ͏̵̼͕͈̺̳̤̠͈͎̤̠̥̯̬̞͇.ͣ͆̈͆͑̍͗̀͏̡̧̣̣̜̭̤̩̳̯̮̙͕̩͙.̴̢̧̳͉̹͚͚̬͖̙͎̼͉̺͕̿ͧ̾̓̀ͪ̔̎̔ͮ̄̈̐ͤ̊̚͟.̵̧̛͇̣͔̥̟͍̞͍̻̫̯̫͕͔̔͗̉̓̌̌ͦ͞͡.̍̈́̔ͬ̏́̊̿̂͛̊͂͋̌́͏̷̖̣̮̲̪͇̜.̯̝̪̜̼̦͍̪̲̝̮̗͕̝̱̖̮̌̒̓ͧ̂̐́͗́.̸͑̏̊̒̆̊̾̐͗̆ͨ͞҉͏҉̯̣̭̱̣̙̲̭͉̘̝̼̜͎̹̦̟.̵̢̰̣̖̻̝͖̭̹̞̙͍̫̈́̾͌͂ͭͨ͐ͣͬ͒̈͒ͪͨ̚͟͜ͅ.̶̸͕͙̟͎͔̟̰͙̯̜̖͇̗̳̼͊̾̓͋ͫͨͫ̊ͩ̽ͭ̑͟͝.̑ͨ͑̀̿̇ͥ̄̊҉̸̪̟̖̘̼̲̟͔̬͔̖̻̘̜͔̥̳.̳̣̜̬̹͖͙͙̮̻̗̮̪͈̫͂̑̎̇ͨ̎̃͛͌̀́̕͢͝.̲̬͉̣͍̤̘̫̠̠͛̄ͬ͐̍͘͡.ͫ͗̎͛̀ͦ͊ͬ̒̆͑͌̀҉͔̠̫̣̱̲̣͍͍.̷͓̰̳͇̫̦̼̤̍ͪ̃ͤͮ̾ͬ͝͝.̧͔̱̹͔̩̖̤̘̙͈̭̲̤̪͈͎̙̹̎̍̂̃̈́ͣ̓͐͛ͫͨͨ͆͑͐͗͟͜͢.̊̐̅ͫͬ̔̒ͥ̋̽ͭ̅̔̏̉͂ͦ̊͏̛̥̗̫͍͚̺̟̭̼̺̜͍.̡̩̙͖͎͚̜̟̤̟͚̦͌̈́̇́̀͗ͧ̐̌͑̔ͭ̐ͨ̌̉̎ͭ̚͢͟͟͠.̛̥͚̠̞͔͓̻͕͔͖̲͈͔̬̈̅̃̒͛́͞͠.̍̾̂̍ͩ̈̍̍͌͆̍ͣ̆̎͞͏̡̬̲͕̣̩͍̺̱̭͔̻̤̼͍̫̕͡.̄͑ͥ͗̋͒͒͏̵̢̠̹̮̼̰̕.̬̦̳͙͍̮̱̜̖̼̜̬͗̉ͨͣ̕͝.̸̨͈̠̲̭̤̦̯̪̘̯̟̫͇͈̟͓̦̠̞ͯ̋͒̊ͧ͆̍̾̉͌.̸̤̱̙̠̝̪̹̯̱͕̤̘̩͇̀͒͛ͯ̀̀͜͢͞.̧̓̌̀ͯ̂̌̒҉̸̡̦͇̙͔̤̲͇̭̤̼͈̙͓͚̬.̴̷̘̦͚̯̼̠̹͈̠͍̦͓ͨͩͧͬ̾ͅ.̢̛̙͍̙̼͉͉̖͇͍͓͇̹̺̏͋͐̂͑ͣ̋ͣ͝͡.̸̷̧̨͎̖̰̭͈̳͚̮͓̟̼̿̅͋̇̐̃ͭͧ̃̈́͒̚.̡͉̱͈͔̞̇̎ͬ̂̏̀̀͘͝͡.̛̖̞̗̦̪̳̝̜̳͓̯̼̯̝ͪ̓̾ͤͫ̕͜͟.̷ͤͣ̽̃̋̃́ͮ̑̈͊̆͗ͯ̓ͫ͜͝҉̻̭̼͉͙͚̭̜.̵̦̬̙͈̻̘̥̪͉͚͈̮̻̤̹̂ͬ͂́ͣͦ͛͒̏ͩ͠.̢͌͑̈́̑̋̄͏̹̹̖̪̼̹̟͓.̶̢̹̣̯̲̬͖ͩ͊̏͐͒͑͑ͧͫ̓͞.̋̔̂̑͡҉̛̩̘̯̣͕̥̼͉͜.̷̩̯̖̱̱̋͋̉̾̓͒̉̅͛ͯ̾̀͝.̴̘̟̝̻̺̲̲̘̮̮̟̟̳̺̞̤ͫ̔͌̉̋͛̽̔̿̐̈́ͤ͗ͬ.̸̡̖̳̬͉̟͓̺͕̘̑ͮ̐̍̆̑̍̿̆ͦ́̉͊͐̆͌̈́̿ͤ.̵̻̣̙ͤ̐͗̑̃́͡͠͠.̨̡̜̳̱̜̳͉̲͛ͦ̉͑̿̒͆ͭͯ̓̿ͩͯ̓ͥ͘͠ .̳͕̞͈̜̖̹̰͓̱̠͚̤͔̹͓ͯ̄͌̾̿ͪ̄̀͟͠ͅ.͎̟͕̖̦̪̺̰̥̱̯̲̣͑͒̆̆͆ͩ̇ͮ̚̕͢͡ͅ.̧̈̐̈̂̄͏͉͈̥̰̞̗̱͍̫̹͉̩̱̜̗͎̜͓.̶̭̩̹̺̹̥̺̣̠̻͙͎̭͚͉̯͔̗̊̑̐̀.̧̡͓̟̟͎̗̩͔͙̑̏̀̈́ͤ̃̋̈.̂ͨ͋̽͊̋̐̽ͫ̔̉҉̛͓̞͓̰̤̻͔̱̘͔̟͢.ͯͭ̔̄͊̅̌̄͛ͩͩ̂̚͏̛̫̠̠̻̳̩͉̼̭͚͍͍̼̤̲̟͍͖͟͝.̨̜̙̪͎̹̘̫ͬ̍̋́̈̾̇̾̐ͭͩ̾̄̍͢ͅ.̧̰̘̯͕̪͇͕̌̾ͮ̑̎ͭ͛͝.̸̛̘̲͕̪̝̖͙̠̳̣͔̗̱͍̮̩̋ͬͪ̆ͮͦ̅͂̌̉̄͗ͮ̾ͬ̄̚͜͞͝.̢̬̦͈̝̗̺̤̔́ͣ̿̃͒͗̚͝.ͮ̋̏̈́̆ͨ͐ͬͫ͂͏͏̴̮̙̘̹͟͟.̐̇̊̀̂̌̽͛̍̊̃͊̿͊̏̕͏̷̢̦̖̮͈̘̻̥̠̺̗̗̣͡.̸̵̵̧̢̞͈̻̭̟͉̬̤̠̰̾̾ͮ̍̈ͭ͗̽ͭ̿̊͗͗̋ͣ̉̽.̸̷̴̤̦͇̣̪͇̠́̎̉̒ͧͬ͠͡.̸͚̘̮̝͐͗ͫ̈̒̍̋̆̐̋ͨ.̷̲̻͙̹̳̹̖̏̿̅ͯ̀̆.̷͙̖̥̲̠̤̥̼̠̳͍̗̘̙̘̞̗͈̾͋̅̈ͤ̅ͩͯ͂ͬ̇̊͑͊ͨͭ̋͆̚.̴͓͎̟͕̈́̏͛͌͌̑̾͐̔̆̂ͨͧͯ̿͑͂ͥ̒͡͡.̢͓̻̰̯̟̜̥̥͙̝̼̱̩̗̣̽ͨ͐̽͐̉̆͞.̧͓̣̹̯̭̠̺͕̱̅̂̋̇̍̉̽ͦ̈̓ͬ͂̚͘͞ͅ.̴̮̜̯̘̻̙͈̏̊̓͒̕.̨̡̡̠͓̝̜̯͚͓͉͙̜̗͔͔̈̏̿ͥͯ̉̍̔̚̚͜͜.̑̎͊̃̒̈̌̚͏̴̧̭̮͓̪͍̦̝̹̟̤͎͓̟̭̫͓̰͠.̦͙̠̝̰͇͇̞͖̟̯̪̮̥̺̘̰̥̪̓̅̀̐̕͜.̡ͣͩ̀ͫͨ̊͛ͬ͛̋̈́̄ͮ͋͏҉̣̘̮̩̪̀͜ͅ.ͮ̿ͪ̚̚͏̵̻̻̳̯̙͔̘.̶̧̦̹̪͈̦̤̟̯̊̓ͧͣ̑̅́ͧͭͨ̂̏ͨͦ̔͑ͦ͘͟͜.̹͔̭͓̖̼̗̩̗̫̥̞̲̭̀͋͒̐̒͆̎̌̌̋͋̎̀̔͛͜͞͡͡͞.ͨ͌ͥͦ̆ͥ̇̃̆ͭ̀͗̎͂͏̠̹̲̗̫̮͔̰̪̭̺̜̤̤̙́͘͜ͅ.̲̠͍̝͚̼͉̤̏ͪ̈́̎̄̌ͩ̽ͫ̓̌͊̓ͤ̃̈͒̀͜͞.̧̪̥̱͕̜̖̹̻͙̗̍ͯ̐͐͌̐̆̄̽̉̾ͭͯ͐̓̎̑́.̵̨̡̛̣͚̜̘̞͈̯̠̜̮̮̰̠̹̪ͧ̀̓̈́ͯͦ.̴̢͓̺̪͈̙͇̓͛̌̌̀͋̄͒̔͐̍̓̿͘͡.̉̀̓̋̔̌̾̈́ͤ͂̕͠͏̴͕̙͙̞̳͚͖̳̤̻̼͙͓̪̣ͅ.̸̙̗̮̱̗̠̞͇̳̲̓̉̀̄͊̇ͮ̏̃̿̓̑̈́̂͊͗ͮͬ͠.̡͗ͦ͗̊̿̄ͮ͂ͧͧ͝҉̦̤͚̩̦̳͍̺͞ͅ.͈̥̖̺̳͙̺̫̫̍ͪͨ͊̓͌̃̀́̕̕͠.̛͍̹̰̪̤͚̟̗̯̲͖͌̎̊ͪͨ͢͟ͅ.̺͚̭͕͓̟̬̼̠͈̈̐ͫ̔̀ͣͧ͂͂̆̋͗͌͂͂ͪ͐ͤ̀͘.͕̩͚͍̼͓̉̆͛̃̕͢.͐ͮ̉ͫ͛ͯͦ̎ͭ͐̀҉̶͚͈͈̖͕̮͕̳̩̤͈̲̯̮͓̤.̿ͧ̊́̐҉̸̡͈̟͚̖͖̜̰͇̗̳̘̼͇̦̲͕̕͟ͅͅͅ.ͩ̂ͭ̌̆ͯ̒͊͂͑̍͏̢̣̲̹̹͙͉̠̮͍͇̥̪̦͟ͅ.̷̧͇̹̭̭̱̜̮̬̼̻̈́ͦ͐͑ͧ̏ͪͬͮ̑͐ͦ̐̊̒̅ͧ͛͞ͅ.̓̈͛̃͂ͪ̎͊͛ͪ̉̏̆̋̄ͭ͜͏̱̺̣͉̫͕̩̻͓̮̞̻̥͈̘̝̳.̵͖͚̞̮̠̻̠̘̪̱̰̐̿ͨ̓̓͆ͮ͌̏ͮ́͘ͅͅ.̞͚̘̳̯̰͈͉ͥ͛̌̾̍̄́́͟͡.̸̵̧̦̥̬̯̣̜͖͈͚͎̆̊ͤͧ͂̌̄̐͛̇ͩ̓̕͡.͋͒̉̆͊ͣ̃̐̔̓ͯ̕͏̷͕͈̗̲͔̲.̶̛͈̰̰͍̫̠̟̘̣̳̼̫̱͖̓̆̆̌ͭ̌ͥ̄̍̊̈̀͠ͅ.̷͍̜͔̖̤̗̖̣̮͕̓̌ͧ̇͐ͥͥͭ̈̎͛͗̐ͬ͟ͅ .ͪ̽̍ͮͤ̋̔ͪ̽ͤ́̇̽̉͒̐ͦ҉̶̡̛̩͕̳͇̲̪͕͇͖̭̹̙̘̯̤̳̬͔.̵̢̡̻̘͈̮̬͕͚͛̔̐̇͘͝.̶̮̤̣̝̙͔̣͍̝̟̞̱͙̱̤̘̜͉̅̽͆̿ͫ̑̾͆̏̇̐ͤͤ͋͞.̸͉̟̜̪̥͔͎͎̞̺̫̤̪̀͐͂͒̇͘͘͢ͅ.̌̂̈̏͗͌͑̿̆ͦͣ̄̔͠҉̶҉̣͇̥̜̻͚͉̭͉͉̫̹̩̰͎̖͎̩̜.͇͉̻̞̂̒̄̅̒͗̈̄̚͢͡ͅ.̵͉̭̺̺͓̝͖̩̱̞͕̝̘̦̳̯̱̉̊̓̌̈̂̒ͯ̀ͧͩ͂̿͟.̷̞̼͚̫̩͉̳̣̞̖̘̲͓̰̦͖͊͑ͩ́̀̀͢.̢̰͙͍̻̳͇͓̼̺̗͔͓̓ͩ̈ͦ͜ͅ.̧͖̟̗̳̘̜̪͍͕̯͇̯̗͈̙͈̫͂ͨ̐͑̾͌̀͟ͅ.͈͓̞̟̩͓̞̻̝̘̫̩̮͍̩̞̫͚̃̂̆ͩ̍ͭ̋͒̈́̑̑̕.̎ͧ̍ͥ̓̂͌͢͠҉̵͉̖̱̜̬̼̱̪ͅ.͈̲̫̼̰̭̬̺̯̭̪̫̰ͭ͒̿͂͛̽̇̓̍͟͜ͅ.̵͚̟̦̼̯̩̳̱̻͕̹̜̰̫̞̟̙͐̔͒͂̽̐̓̔͌̀͡ͅ.̵̧̣̳̻͙̥̯̳̞͎ͭͯ̈́ͯ́̊ͫ͐̃̈́ͫ͒̑͛ͮ͑ͮ̚.̴̶̻̦͓̠̱̗̮̝̼͉͍̮͂͂̒̿̒͊̌̏ͦ̔̚͘͟͟.̡̠͎̙̠͉̳͔̖͔ͭ͊̽̇ͭͯͣ̅ͣ̑͑͑͢͢.̴̶͈̫̳̫̟͇͔̙̩͙̝̩̗̤͎̅̃ͩ̾ͣͅ.̂͛́͗͐ͪ́̕̕͝͏̠̳̠̭̰̼͎̠͓.͚̯͇͙̠̘̳̫̘̱̉͌ͪ̒͂ͭ̋̏͋̌̔́͢͡.̷̱̭͍̤̙̥̔ͦ̄ͧ̄̈͢͢.̛̯̹̞̗͎͙̝͔̪̥̳ͪͩ̐͌ͧ̉̆ͮͭ͛̎ͥ͑ͭ̏͆̾͡ͅ.̶̲͔̣͍͎̤̖̜̠͔̱̟͈̳̔͋ͨͪ̅͊̍͊̃͒̇̒ͬ̓̃̿͠.̎̓ͯ͆͑̑̊ͯͨͬ͛̂ͦ͏̢̟͙̰̩͈͚̻̰̮̭̠̜̟̠̱̤͡.̶̧̢̞̠̻̞̯̤ͣ̿́͐̎̔̔̏̾̑̂.͉̲̦̫͙̖̱̭͐͋͗̌̊͋̅̈́͂͝͞.̱͎̝̪̜̣̮̯̫̬̖̳̻̍̊ͮ͑̅͐̈́͌͆̓̀͠.̯̻̝͖ͩ̇̔͐̀̏ͨͮͮ̏ͮ̌ͥͫ͜.̵ͩ͆̆̐̅̑͏̵̧̝͇͕͓͚͓͕͍̹̣̘͙̪̩͍̘͟ͅ.̍̿̐̋͏̶͚̳̭͓͎.̢̑ͥͫ̋ͥ͒͂ͭͮ̂̌̔̐̃͘͝҉̻̤̥̺͇͔̮̞̝̤̳.̐ͯ̍̏͐̏ͭ̈͜҉͇͙͖̬̣͇͕̹͖ͅ.̔̑ͭ̿̂̽̉̓ͫ͑̓̍͘͏̦̣͚̘̘͚̻̖̫͎̲̗͕͉̹̮̫̺͚͞͝.̴̷̛͉͙̠̖͓̳̯̖̠̣̳̓͌̄͛̊ͭ.̡̛̻͍̪̗̞̟̫͎̳͍̰̅͋ͨ̏͗͒͑̅ͮ̆.͉̲̣̫̯̬͇͉͕̹̝̘̤͍̹̠̳̺͑̐̓̿ͮͮͨ̏̑͒͢͡ͅ.͂̌̅ͤ́̒͒̋͗ͤ̐̓ͬ̒͌ͥͦͯ͏̛͚̬̦͢ͅ.̈̿̉̓̌͏̷̨̺͍̞̝͉ͅ.̢̟̱̹̺̻̲̹̩̯̼̣͈̹̬͙͓̆͒ͯͥ̃͒̉͌̓̃ͯ͘͘͟ͅ.̢̡͍̩̞̼̮͔̳ͯͣ̅ͤ̿́.̸̩̝͂̏́̐̑ͫ̈́ͭ̓̎̓̀ͅ.̷̨̗͍͍̤̝̯̥͇̙̼͙͉ͬ̄ͨ̓͌͆ͫ͆̎ͤ͛̈̉ͥ̓̍̃͘.̽͑ͮ͌͘͏̸̵̳̘̼͉̻́ͅ.̷̛̦͚̣͍̟̂̑̓̍̄͋͛̏̑ͥ͐͌̿͋͝͡͞.̺̩̤̟̞̭̗͖͓̪̰͍ͫ̾ͤͨ͛ͫ̓͌͂͟͝.̶̸͎̠̝̤̩͈̱͒ͧͯ̎̋͊ͭͧ̋̏͋ͮ͌͑͢.̴̶̟̳̠̞̦͚̣ͫ̐́ͭ͛͘.̷͙̺ͧ̓ͦͯ͋ͧ̕͢͜͠ͅ.̨̛̬̦̦̜̠̗͍͖̠͎͖ͮ̎͒͗̐̀͌͊͗̑̒̒̍̈ͪ̾́̚͘̕ .̢͓͉̦̻͍̥̼̤̙̳̪ͧ̄̇͆̉̓̓ͥͯͭ̿̽ͧ͢.̵̡̧̳͓̼̻͓̥͕̟̩̂ͬ̄͊ͯ̕.̵̨͉̞̗̥̭ͥͯͤ̏ͬ͊ͦ̀͞͡.̴̟̪̪̗̺̬̲͈͉̦̅ͪ͐ͨ̅ͫ̆͝.̴̨̺͎̗̦̭͇̭͚͈̩̬̙̪̊̒ͪ̽͑͠͡.̶̧̡̺͓̯̖̺͓̺̬̤̥̪̘̲̬̯̼͂̒͒̐̿ͬ̅͂͋̋̈́̚͠.͖̯̝̹̽̐̇̀̕͝.̡́̋̄̿̋̓̔ͨ͂̉́ͪͤͯ̾̚͟͝҉̛͖͍̞̙͙̮̙̟̫̯̯̝̣̰̱͓̹ͅ.ͭͣ̒̇͊ͪ̾̎̎͗̏͆ͭ̔͘͏͚̗̲͓.̧́ͧ̎ͫͭ̐̓̿̊̚͞͠҉̹̬̹̜̥̰͈̮̖.͙̤̞̠͕͎̩ͦ̉̌̔͞͠.̨̱͕̺͚̭͎͚̙͍̘̭͓̜̫̲̼͖͂̒ͦ̀.̏͒ͪ̀̀҉̧͕͙̠̘͚͚̯̭̼̹.̴͔͔̰̺͖̫̮̞̜̘̥̱̥̻̖ͫ̍̈́͊̈́̃ͥͩ͛̏̔̔̅͆ͨ̃̚̕̕͢.̧̛̰̲͓̜̞̫̰͖̭͚ͪ͛̃ͭ̏͐͊ͧ͛͐̋́̿ͣͨͮ̈̒͜.̵̛̘̻͇͕̲̯̗͈͙̉ͭ̂͌ͣ̀͞.̸̳̩̯͇͎͙͚͕̖̣͚̳̫͔͖͒̓̇̿̕.̣̞̳͇̘͈ͦ̐̌ͭͭ̓ͩ͗͐ͫ̿ͤ͋̐̚͜͠ͅ.̢̄͋̄ͬ̂̎̏̈͂̄̒̏ͬ̾͌͋̚҉̛͍̥̭͉̞̖̱̭̮̗̦̝̯.̵͈̘̘͖̗̠̣͔̱̬͎̮͈̤̽̾̆͒̆̈́͐̿̍̏̐̄͜.̡͓͙̘̬̳͕̗͍̫̗̥͓͙̭̎̇ͮ̅̂ͣ̍ͭͨ̈̈̋͛ͣ͢.̸̾̎͌̆͏̶̭͇̫̼̥̪̭̰̞̜̮͉̲̜̗͖̜͓́͜.̷̴͖͉̙̫͍̩̤̙̪̭̗̟̥͍̞̮̓́ͤ͋͋̋ͅ.͌̃ͫ͌̆̉ͣͥ̄̚҉͚̲̣͢.̡͛̃̓̊̏̈ͨ̋̒҉̧҉̲̗̥̤̝̬̼͕͖̝͉.̶̨̪̮̠̞̪̣̺̖̍̍ͦ̿͐̿ͨ͐̽͐̆̈́̀͢͠.̷̨̭̝͉͓͍̰̙̤̪͙̻̖̫̭̥͍͙̞̬̍̆ͩ͑͋̔ͦ̏̍́ͮ̅̍̀͘͡.̵͖̹͚͓̠̱̬̥͔̈̋͌̓͘ͅ.͊ͨͥ̽ͤ̉ͤͧ͆ͬ̈ͥͫͭ̇̃ͦ͂͏͘҉̲̞͚͉̱̹͞.̷̬̝̺̹̙̣̙̠̤̎͊̀̔̐͂̎ͦ̓̓͘͠͠.̷͍̣͉̻͍ͣ͛͛̃̎̾ͭͧͤ͗̚̚͜.̵̸̻̮̻̼̙̙̗̰̖̦̘̩̈́̃ͭͥ̓ͣ͢͢͝.̶̢̺͓͍̘̼̪̻̩͓̭̾̾ͭ̚͠ͅ.̡̛̙͕͙̱̦͉͓͇̥̂̂̾̈̌̊̂̄͐́̐ͬͧ͐̀.̷̴̢̤̲͈͔̗̙̣̹̝͓̼͓̹̮̂̒̇̈́̀̽̇͒́ͨ̍ͧͧ̿ͭ͟.̨̰͓͈͈̪̣̔̔̃̓̓̾̒̊͘͟͞.̡͈͎̤͖͕̱̣̯̪̯̝̥̯͚͈̞̅̾ͯͤ̏ͨ͑ͩ̇̃͂́͑͜.͌̔ͪ̄͌͏̷̧̫̫͍͇̯̤̫̗̫̤͎̙̹̲͍͞ͅ.̧̯̭̭̭̺̀͒̑ͭ͊̍͂̌̂͡.̈ͩ̊ͦ́̓ͦͦ̈̅̓ͨ̚͏͙̗͙̮̹͇̼̝̳̼̺̖́͜.̵̴̖͓̼̲̣̰͉̞͔̄̌ͭͯ̔ͧ̓̈̔̾ͯ̐̚͞ͅ.̴̥̖̝͕̲̘̥̞̝̠͇͖̪̱͉̰̇ͪͤ̍ͣ̾̊̓ͩ̉̊̉ͭ͊͊̊̓́̀͞͠ͅ.̺̹̜̹̰̣͊͗̓̽͊͆͒ͥ̀ͅ .̑̇̀ͮ́ͬ̾̆̋ͩͬ̓̑̽͟҉͙͙͓̰̯̺͕̩̖̳̫̘͉͇̱̮ͅ.̴̢̝̩̱̱̬̲͓̘͚͈̆̋ͯ̾̍̄͢͟͞ͅ.͇͙̓͐̐ͮ̓͒ͬ̉͌̓̐̈́͡ͅ.̢̛͖͓̳̪͕̰̟̤̹̻̭̼̬͇̥̖͎̲̩͌̾ͨͪ.̩̝̤͌̽̉̅̾́̓̀̐̂͐̔̏̔͆͒ͨ̈̀ͅ.̫͓̭̘̗̘̥͇͍̰͖͚̾͛͆̈́̊͌͑̚͞.̷̽ͭ̈̽̈́̇̉͛͌̒̿͛̽͗̓̑҉͙͕̳̳̞͇̪̝̘̬͔̮͈ͅ.̛͓̯͚̖̖̯̬͈̘͙ͬ͒ͨ̄̒ͭ͂̃̂͑́̊͊̏̋ͯ͠.̨ͣ͊̿̐͛̏͛ͥ́̉̑̊͌̐ͭ̾̔͢͢͟҉̬̗̹̙̗̣͚̪͕͔͇̼.̷̼͖̲͍̓͛̍̉͌̀͝.̴͚̹̤̘̙̎̋̈̈́̽̔̓͟.̩̩͔͕̲̹̳̫̙̲̹ͮ̐̓̋͛ͯ͌̓ͮͨ̋͌ͯ͟͢͡.̑̑́ͫ͆҉̭͙̟̟̘̙̭͉̬̭͡ͅ.̢̳̤̠̹̝̙̠̮͉͂ͨ͐̽̆͂́͝.̸ͧͯ̊͋̔̒̒ͮ̑͐ͣͨ́̀̕҉͉͓̩̗̖͎͓̻̰̣̱͈̳͍.̨̧̻͉͉̯͓̦͉̳ͤ͋̆̓͘.̵̶͍̪̙͈̳̭̥̔ͥ̇̕͟.̶̷͓̳͈̳̜̫̣͈̬̭̖̦̻̪͎ͭ́͗̏͘͞͞ͅͅͅ.̷̸ͯͮ͌̒͐̑̃̐͢͏̱̙̜͚̻̱̗̠̜͡.̴̡͍͎̖̲̦̲̲͖̱͓̼̗͉̤̹͕͍̗̊́̾ͣ̌̆̂̓́.̛̦̣͖̗̼͚̥͉͕͉̻ͩͯ͂͐ͥ͋̽ͭ͊ͣ̄ͥͤ̊͌̚͘͠.̧̡͉̤̻͖͈̜̳̦̘͔̯̺̖̞̻͇ͣ̐͒̓̊ͥ͞͞ͅ.̶̡̤̥̞͙̝̟̖̖̳̲̭̩̜̮͛ͥ͑̉̎̈̎͋̐̈́̍͋̒̽̂̍̀͘͜.̢̫̙͉̤̲̫̳͍̽̋̅̑̋ͦͬ̂̆͂̔͑̐̓͋ͮ͡.̀̓̽ͥͯ͘͝҉͖̬̪̗̼̻̻͉͎̠̩.̶̭͈̱̝̩̦͔͙̪̦̘͓̦̭͓̭ͯ̍̋̎̅̈́ͯ̒͆̇́͟͠͞ͅ.̸̡̨̬̺̣̺͍̻̮̯̫̞̭̥̭̬͙̟̔̿̌́.̼̱̯͎͈͉̯̫͔̥͉͓͋̀͒̃̈̏̏̄ͥ̾̀͋́ͦ͑̓̽͆̕.̡̓̑͑̆ͮͧ̇͆̍̂̎̓̈́̈̿͟͏̼̤͙͓͕͖̘̱͖͈̰̤̩̩͡.̛ͬͬ͐ͨ̒̚҉̸̫̗͙̦̕.̥̜͙͍͉̝͉̝̃͐̍ͪ̅̏̄ͫͫ̀̀ͫ͗͜͜.̢̧̛͈͇̘̘̱͎͙̥̳̜̱ͬ̌͛̌̉̊.̗̼̣͍̻̭̠͉̠̹̳͎̰̭͚̟͙́̈́ͥ̔̿ͪ̀̚͜.̸̧̰̩̬͖̹͕̳̥̘̫̲͖̩ͦͬ̐ͤ̋̎ͣͯ̐̍ͥ̅ͤ͊ͤ̆ͤ͟͝ͅ.̴̴̨̣̻͚͓͚̣̀ͬ͊ͩ͛ͮ̀͗̓́͜.̴̨̭͍̜̰̤̠͍͔̼̼̮̖͈̘̖͍̮̒ͤͦ̀̈́́͞.̶̢̢̩͓̖͓͍̟̭͕̼̰̝̏̈͆̈́̔͠.̸̡̲̥̯̭͈̰̙̼̯̣̺̼͕̜̫̪̳̫̿ͥ͋͐̋̓ͤ̀̌͂͑̈̊̓̓̑̉̚͝͠ͅ.̢̲̱̗͚̻͉͖̞̯͇̥̥͔̥̄̽͌͆͆́ͧ͑͒͋͒ͩͪͪͯ͘͜͞.̛̃͐̏̄̑̄̽̈́͗̓̚͘͜҉̧͇̪̩̣̟͕͔͕̤͚̩͖͎͙̺̠.̡̛͍̖̣͖̹͕̦ͣ͐ͯ̎͐ͩͯ̃̋̐ͫ͛̎̃ͬ̊̏̓̽́́ͅ.̵̷̛͙͎͓̦̙̟̬̪ͨͥ͋ͭ̃͑̑ͦ̑̃̋̿ͬ̈́͂̓̊.̵̦͍̣͎̋̌̆̑̾͋̏̌̎ͩ͘͠ .̴̵̞̮̲͓͔̗͓̩̖̙̤̼ͮ͋ͫ͌̈́͗̎̈͢͠.̨͕͚̲͓͓͎͔̪̯̬̥͖̫̯́ͭ̈́ͦ̍͗͋̎ͣ̉̉̋͢͝.̧̡͎͈͍̲̥͔̩̗̑ͤ̎͂̈̐ͮ̌ͫͬ̽.̡̘̯͎̗̦̝̺̳̻̲͓͎̲̣̪̦͚ͩ̓̏ͦ̌ͯ̽ͤͯ́͊̌ͮ̐ͪ͆̌̾͆̕.̸̡̙̞̹̞̳̖͌͒̓̀ͥ̊̐̚̚͢͡͡.͈̟̼̤̻̱̭̼̰͖̦̓ͯ̌͒̎̏ͯ̿͜͞.̶̨̟̠̟͎ͩ̈͆̿̄ͥ͘͜͢.̵̶̬̼̪͇͚͕͙̝̰̼̬͖͕̟̗̬̠̪̔ͥ́̄ͭ̀̎ͤͨ̓ͩͫ̚.̰͚͈͉̠ͦ̅ͩ̊ͨ̃͒ͪͩ͋̾ͮ͘͟͝.̨̤̙̞̳̟̥͇̣͊̎̋̈̂̋̅͛ͣͭ͆̔̽̌̃̎͜.̴̸̆̀̎͊ͧ̎ͫ̽̐̀̕͏͍̬̪̪̖̟̱̩̱̮͓̫̯͖͍̩.̨̛̣̩̲̞̮͛̐͂̃͑̾̋̆̾ͮ̅ͣ̔̍̍̂ͩ̚͟͞͝.̸̸̯̝̬͔̘̙̯͚͖̜̠̜͉̒̾ͭͭ́ͣͮ̈̏̾ͥ̇̌̀ͩ̓̚̕͟͢.̨̻̗̣̭̻͙̥̪̠͍̹̞̲͈̉ͤ̇̄̀ͅ.̧̬͓̟̝͙̖̣͓̭̩̱̫̹̰̝̰̳͕̭̃̔͊ͧ̄̌ͣ̐ͧ͑͋̅ͭ̒̿ͤ̀ͣͨ͟͞͡.̨̘͖͙̜̏̾͆̍͂̐̈́͜͝.̨̛̠̯̪̬̮͎͖̦͕͚̃̐̐̉̓́ͮͭ͐́̌͛̚͢ͅ.ͪ̈̐̋͆҉̷̷̷̨͈̙̤͍.ͩ̿̿ͤ̓ͪͭ̅ͦ̔̈́̂͊ͦ͋̚͏͕̞̞̻̟̳͇̳̻̳͍̝͕̀.̑̇̌̏͂͋̃̓ͣ҉̷̣͇͙̳̱͉̬̘̗͉̖̗̺̹̹͎̣̟͞.̍͐ͯ̈́ͨ̚͜҉̨͙͚̝̻̟̰̀.͖͉̰͚͋̍̑̀́ͩ̽̀̋͊̅͗ͤ̓͠.̷̰̠͖͖̦̤̭̩̟̯̾̓̉̏ͣ̌̀̚͠.̢̹̱͖͕̙̮͖͕͚͔̟̝͓̜ͮ̉̽ͩ̌̂̍ͪ͛ͫͮͭ̉̂ͦ̋͋̌͜.͌̿̒́ͥͮ͏̴̨̡̮͖̣̗̰̠̖̱̲̘̲̭͕͈̝̹ͅͅ.̷̨͓͇͓̪͈͈̫̝͖͕̦̥͎͍̬̀ͤͮͪ̆͛̕͘.̨̜͈͇̱̬̰̟̱̮͈̤̙̫̇̾̈̏̆̂̏͠.̢̈́́̏̒̏͂ͨ̋̇̄̔̇ͩ̅ͧͤ͢҉̻̩͉̬̙̬͍̜̖͔̥͓̺̪̼̟͞.̹̘̦̮̜̭̞̰̟̝̭̬͔̦͓ͥͪ̏̌͐ͬ̇͢͞.̸̸̡͔̪͇̮̦̫̭̟͔͍̤͉̦̯̰͇̂̑͆͌̉ͭ̅̇̅̉ͭ͐̅̍͐̏̀.̷͔̹̰̹͖̹̞̪̤͆̍̒ͯ̎͘͝͠.̝̼̮̰̳ͯͪ́̎͆͛͆͢͜͞.̸̨͕̹̟͉͈̤̘̖̭͚̫̮̝͈̲̙̰̪͆̓̎̿ͭ͑ͩͩ̍͊͌̈̇͑.̢̱̻͚̹̠͓̫̯͈̜̦͚̣̦͕͌̍̌̍̇̓̂̓̽ͪ̀̕͟.̨̼̮̦͎̞̒̌̈̌ͫͧ̅ͨ͘̕ͅ.̷̲̣̜̹͉̠̥̤̜͙̳̣̖̺͊ͮ͌̂͆͑̎͊͑̌͊̋͊ͪ́.̶̡̝̹̩̝̥̥̖̐̌ͧ́̚͟͠.̢̱͖͔͕͕̰̿͗̾ͩ̂ͩ͆͠.̷̷̢̱͕̺͇̍̃̒̀͗ͭ̐̒̔̃̃̉ͤ͊̀̕.̷̵̮͉̥͓͔̦̉́͒̒̓̄͛̉͋͋̓͂͋ͭ̆ͫ͞.̸̡̛̣͕͖̦̩͇̩̘̦̯̔̈́͆ͩͦ̓ͮͩͩ̄͢͡.͕̗̭̳̻̘̜̦̲̪̬̓̎̀̀͋͆̂̂́̆̉̓̐͊ͧ̓̂́͢͞.̨̨̤̲̼̜͉̻̪͉͓̞͕̜̗̗̬̓̽͛̓ͩ̏͌ͦ̈̆.̩̦̠̬́ͭ̅ͬ̈́͂ͧ̆̊̌̇͌͐̈͑͌͛͜͢͠͞.͖̭̰̭̞̜̖̳̮̮̗̇̇̾̂ͦͪ̿ͮ̆ͨ̅̄͘͠͞.́̎̀ͦͧ͊͏̣̣̲̝̹͖̙̞͟͞.̐͑͋͂͗̏҉҉̰̻̻͙̟̫̬̜̦ͅ.̡̹͚̱̙̘̩̜̼͇̹͕͍̘̘̞̺̮̪̆̾̂ͪ̄ͤ̑́͘.̛͇̜̖̟̟͓̲̳̼͍̬ͭ̽̓̈́̅ͯ̓̄ͥ͢͢͞ͅ .̴͚̰̣̰͕̫͙̗̪̯̥̪̮͎̺̯̦͎̦̐̄̔̄̈́ͣ̄ͯͣ͐̒́̎̏̚͞.̵̧̢̞̬̩̺̙͚̥̫̖̺̀̓̓̎̍̃͊̊͋̏͌̓͒ͥ.̶̷̧͓͇̟͍͈͕̍̊ͦͨ̇ͮͬ͐͛̃̋͌ͦͩ̏ͥ́̚͡.̷̏ͮͩͮ̓̐̆́͏̶̷̙͙͕̠͉̜͉̝̯.ͧ̐͂̽̎́͏̙̖̠͕̭͈͇͎͖̬͓̱̱͞ͅ.̢͓͈͖͎̯̙̦̬͓͍͚͑̈́̊̓ͮͬͪͦ͗͂̄͆̉̈ͪͦ̀̚͘͟.̧̱̤͚̈́͗ͧ̓̓̂ͨ͆̔̉͞͝.̸̵͎̣̖͕̫͈̝̺͍̝̺̤̪̘̩̣͉̹͋͐ͧ̈́̄̑̔̇͒͌ͦ́̿ͬ̓̓̂ͤ.̶̡͔̞͍͈̩̅́ͬͬ͒ͯͫ̋̉̀.ͫͦ̈́ͨ̄͑͐̿̌҉̡̯͎̰͚̣̪̼̠̳͜͠ͅ.̺͚̤̣͇̘̤̺̥͚̭̣̭̣̱̦̹ͤ̇ͯͨ́̆̄̅̄ͦ̾͑ͬ̒̂͛̀ͧ́̚͡.̶̣̫̤̫̠̉̏ͯ̄͂̅ͤͩ̒̓͂̍̌̄ͧ͛̿.̶̡̼̼̹͙̠̙̫͈͓̣͔͉̘̘̹̮̰̰̂̔͗̆͌̿̄ͨͬͥ̋͛ͯ̑͢͢͠.̒̍̔ͫ̔͏̕͠͠҉͖̝̲̫̳.̸̪̺̳͈̔͂̉̑ͦ̄ͨ̌̔̆̈̓̔̐̾̅̚̚̕.̷ͫ̈́̏͐͒͆̃̿̉͌͂̓̐̄̿̈́҉̶̤͚̰̹̼̙̭̖̺̬́.̧̆ͦ͑ͧ̅͑ͭ̓̇̿͐̓̆̓̓͛̓ͩ̚҉̤͍̼̳̥̟̱̜͖͇͍̖̥̰̠͉̦.̷̛̮̪̦͈̱̣̺̠̊̒̃̋ͭ̃̎ͦ̑̌͐ͣ́ͅ.̸̛̮̫̼̱̗̰͔͈̮̙̞̳͉̅͌͆͊̓̍̇̈ͦ͘͟.͇͖̻͉̹̥̳̲̤̼̜̩̩͍̰̦͛̓͑ͥͨ̅̀̄͋̂ͩ̇͌̉̌̀͡.̠̹̘̼̻̩̿̿͑̍̏͑̀͜͝.̵̷̜͙̪͎̭̮͇̟̩̼̳̲̭̮̟̘̝̾̆̍̒ͩͮͦ̄̎ͧ́ͯ̃͑̎͛ͫ͘͟ͅ.ͪ̃͛́ͦͤ̚͡͏̸̵̟͙͉̠̣̰̗ͅ.̭̺̩͔͎͓͓̞̲̼̲̓ͯͯ͂ͫ̅͒͐̈̓ͤ̃́͌ͯ͘͝.̃ͤ̊͆ͣ̀̉̚͏̷͙̣̲̝́.̰̯͕͍̦̣̩͙̙̻̞̺̪͍͍͎̙̘͂̔̽̎͆ͬ̋̿̄͘͟͟͝͡.̶̧̛̛̼̦̖̺̰̠̙̻̤͇͓̋ͯ͂͛ͤ̑͂̅̇̈́̊̔ͮ͘.̢͍̱̥͚̬̯̽͗̇̍ͤ̀͛͐ͩ͢.ͦ̒̅ͨ̋̒ͤ̾̈́͆̓̔҉̗̝͍̮̠̳͍͉̻̝̕.̴̛̙̟̣͓̗̠̰͉̮̓ͯͪͪ͌̓̊ͪͤ̕.̧̡̲̯̱̯̯̰̯̤͍̮̲̦̘͕͙͚͍̮ͫ̾̏̍̓ͭͣͥͬ̐̆.̛̱̝̼̱͙̝̪̟̰͖̗͖̗̗͎́ͣ̄̉ͫ̉̍̉̃̇͆̀͠ͅ.̴̸̢̛̯̺͍͖̑̌̓̌̍̚͝.̢̡̛̛̲̫̠̬͋͌ͯ̓́͐̓͒̀.̧̽̐͒̒҉̷̛̤̜̺̱̞̳̮̮̬̮͟ͅ.̵̠̖̬̗̣̺̹̝̙͎̮̱̠̌ͣͤͧ̈́͜͡.̨͐̌̀͊̔ͭ̌͒̂͆̓͛̓͐̈ͧ͜͏̵̼͕͉͕̟̘̫͖͝.̸̨̤̩̯͕̘̂̌̎ͭ͆̌̈́̒͌̚̚.̼̳̲͖͉̹̣͓̦̭͎̞͍̜̹̤͕ͦͧ̅̇̅ͤ̆͟͡͞.̨͎͙̜͎̟̮̰ͨ̌͐ͯͫͦͬ̕͠.̶̛͕̳̻̬̟̩͔͉̥͈̞̦͔̅ͥ̍ͥ̒̀̅́ͨ́̍̾̀ͨ̔͆̚͘͜͡.̵͖̰̟̙͖̗͍̬ͣͤ͒ͤ̍̅ͥ̃̀͢͝.̧̿̄́͆͑͋ͧ̾͂̎̎̎͂̃̒̔ͮ҉̵̢̭̳̥͎̺.̺̘͉̼̲̭̲̭͇̭̫̰̳̥͓̟͙̯͊ͦ͑̌͂̔̂ͭ͗̎ͥ͟͜͡.̨̝͈̭̳͓͍̳̟̘̲͍̺͉͖̒̏͒̆ͤ̄̒̀̕.̶̸̨̩̻͖̝͙̮͚̮͇̦̺͛͂̀ͮ̃ͅͅ .̶̺͓̬̙͍̠̱̟͍͉̹̻̜̪̻̩̦̾ͦ̊̆ͮ͋ͪͪ̆͊̑̆͢͜͢.̲͚͚̫̱̞͖̳̫̬͍̮͔̥̱̠͙̫͛̿̆̾ͬ̕͢͞.̵̢̨̹̟̪̖̱̖͓̖̝̊̑̈̏̇̒͊̂̎ͩ͌͋͞͠.̛͚̪̻̥̦̤͎͕͚͐ͦ͑ͫ͊ͩ͛̂ͭ̉ͤ̿̀̈́͑̉ͯ̽͝.̴͈̹̬̙͚͓̠̻̤̣̞̫̙̩͓͙́͐̆ͨ̋̅̓̆͒͟͞͝͠.̧͔̼̲͍̗̹̖̠̟̲̖͚̫̈ͤͥͣ͋ͬ̋́͘͘.̵̵̼̖̦̱̠͍͇̲͒͒͆͒ͅ.̢̡̅ͩͥͮ̓̓ͭ̅ͫ̾̎͗ͥ͢͠҉̤͓̥̞͔͎͖̬͕̪̟̘̦͉̻͓̳.̶̨̛̳̟̜̱̇̅̒̍ͪ͊̋̒͌͋̈́͒ͪͩͧ̚̕͜.̧̨̫̰̺͕̯͖̲̟̜̭͕̟͍̥͉̝̬ͥͭ̔.̶̸̫̞͎͖̺̞̼͓̈̃ͦ̔ͯ̈̓̐͂ͫ͊.̸̸̵̭̯̻͍̥͉̯͈̲͇̩̩̱̟̦̣͚͚̆͐̓̐̀͡ͅ.̡̌̅ͫ̃͆̃ͭ̔ͯ͑̃̿͌ͤ҉̧̢͓̪̘̙̺͎̹̻͎̠̦̲̫ͅ.̮̪͎̥̰ͮ̿̅̍̃̏̓ͫ͑̈͋̎ͧ̈͗́ͅ.̸̘̦͔̝̪̣̰̫̫̫̤̘̹̩̼̘͊ͫ͆͗̊̓͆ͣ̓̅̚͘͝͡ͅ.͛ͩ̒́́̅̑̑̈́̓̆̆ͮͫ̃͋̅͏͕̟̟̘̤̻̜̣̠͙͉̀.̶̛͑̿̆͐ͥ͋̆͑ͭ̇ͯ̒̀ͩ̿ͩͩͯ͂͡҉̞̩̣̫̱͉̳͚̝̱̩̙̦̟̥̮̲.̄ͥ͗̍̔̇̓̇̔̊ͥ̾̚͝҉̷͓͍͎̞̟.̴̴͉̭͓̟̝͙͍̪̹̿̏ͤ̿ͫ̇̆̎̇̅͊̓͜͜.̶̩͉̞̙̹̣̲̳̪̈ͥ͐ͤͤͤ̅̔̅̾͛̾̅͆̆̀̚͠͝͞.̷̞͚̤̹͍͚̤̫͚̻̯̲̻̠̤̻̘͒̂͐̎̏̌ͨͣ̍̂̿̇̑ͣ̊ͨ̈ͪ͟ͅ.ͣ̊͑̾͑̂̍҉̰̩̲͎̯̫̜̮̗̯͍͙͚͢ͅ.͗ͨ̋́ͤͮ͑̅̾҉̷̵̛̣̤̙͖͕̻̻̥̩̣̼̭͠.ͫͥ͌̾ͪͥͣ͛ͫͦ̋ͪ̚͏҉͉̼̳͚͙̰͕͎̗̦̹́.̛̈́̒́̈͆̇͊҉̺͉̰.̷̵̈̅̊ͭ̽̋͋ͦͧͧ̇̑̚҉̭͕̜͉̮͚̦̰̰͔̀͞.ͮ͐̐͊ͫ͐̓̎ͭ͒̍̅͋ͮ̊ͩͬ̚͘͏̞̝̤̞͚̭͍̲̩̹̲͍̺̗͈̣͇͇͎.̧̌̇̈ͫ͘͡҉̷̳͕̜͓͉̜̠̫̟̩̤̻͇̲͔.ͥ̀̑ͥ͊̍̽͗́҉̖̘͕͚̖̭͙̯͉̱̠̙̀͢͠.̝̞͙̭͎͈̼͎̩͓̖̩̬̰́ͯ͆̉ͪ̽̂ͫͥ͊̈́̈́ͤͦ̀́.̶̨̘̳̭̱̿ͩ̄̕.̷̢͕͍̮͈̞̜̹̼͓͉̗̖̙̪̙̉͂̐̑̉͆́̎̔̓ͪ̒̌ͨͅ.̴̸̪̤̥͖̬̬̦̖̱̲̪̞̻̗̬͊̓̏ͯ̆̋͋̿͋̽́̐̌̍͜͝ .̨͓̞̖̝̭̗̇̓̃̑̒̇ͥ̎ͮͬͤͣ̕̕.̷̯̗̮̗̞̤̯̩̓ͪ́̄ͯ̽̄͛ͧ͋ͥ̈ͤ́̋̈́́͜͞.͒ͩ̏̉̔̊ͬ͆̈̓̆̈ͬͫ̿̚̚͟͢҉̲͙̱̻̟͔.̷̨̜̫̤̖̫̞̞̩̜̗͙̦͕̈́̃̓ͣ͐̂ͨͮ̚ͅ.̬͕̣͍̱͇̜̥͇͍̤͉̖̣̃̉̋͒̄͊̈́̍͊͌ͦͪ̋̿̎ͯ͜͡.ͤ̋͐͗̂̒́ͯ̉ͬͦ҉̨̘̗͚̹̜̫̪͎̮̟̥̕͘͝.̧̢̢̢̫͙̬̬̳̟̟͕͚ͯ̃̑ͩ̆ͣͯ̃̃̀.̶̨̼͍̻̳̺̗̮̪͕͕̒͆͂̓ͭ̅̏ͫͮ̓̍ͧ͌ͩ̉͛̓̌.̷̢͈͖̩̖̙̤͚̭͚̹̞̪͉͙̭͈̆ͤ̏͗͂͊͟ͅͅ.̢̛̻̲̹̣͓̦̲̹̮̠̱͚̥ͪ͊ͣͥͭ̅ͣ̂ͥͦ̊͟ͅ.̴̨͎̺̯͉̜̞̲͑̆̑͛̇͌ͧ͐ͩͩͯ̏̎̓ͨ̕͘͡.̵̀̔͗̆͠͏̢͚̥̠̺̞̠̬̝̤̙̱̦̘̜̀.̵̋ͥͮ̈́̾͘̕҉̱̼̣̗͍͔̹̻̰̝̠̙͙ͅ.̶̧̺̪͕̝̹̗͈̱̱̺͉̱̳͚̹̘̊̀ͯ͋ͧ͂̔̋́͝.̈́ͩ̔̀̽̓̉̄ͦ̌̇҉̴̵̭̭̭̯͓̘̝.̳̞͎̻̫̼͇̣̾͊ͭͯ̔ͨ͐̆̔̇́.̂̽ͮ̓͌̍͋̑̈̅͋̔̚҉̸̼̝̝̜͖͘.̃͂ͪ̓ͪͭ͛ͫ̑̈͒̎̂ͭͨͪ͟҉͏̦͈̗̻̝̝̗.̤̬̼̥̘̺̽ͫͤ̄̊͆̓ͪ̾͝͠.̴̦̫̤̯̭̹͖͔͐̈́̎͂̀ͭ̔ͥ͂͒ͨͥ͂͘.̵̱̻̺̗̟̪͇ͤ̒̑̒ͤͤͬ̓ͦ̕̕.̸̩̲̯̦̭̏̆ͯͭ̉̄ͭ̉̀̐͆̆ͥ̋ͧͮ̚͢͟͡.̈ͤͯͮ͂̔͜͜͝҉̪̩͍̮͚̮̟͈̯̮̺̝̬̦͖.̼̠̖̻̱̗͈̟̜͔̟̺̰̦͓̮͉͗̾̑ͪ̉̍͒̃̽ͨ͆͆̾̋͟͜.̽ͨ͗͛ͮ͒̾͛͛͗͒̌ͤͮͯ̚̚҉̶̶̕҉̰̠̱͙͖̺̩̻̫͕͖̮̜ͅ.̶̫̦̯̲̖̬͙̟̤͚̖̜͍̻ͦ̂̇͋̀̌͆̈́͑͒͛̒ͦ̊ͭ͆̀͢͝͞.̴̛̰̤͚̦͖̩͖͙̠̾͛̃̀.̷̛ͦ͋̓̾͗̾ͤ͋ͯ̔ͦ̇̃̃ͤ̚҉҉͎̱̥̖̳͙̫̼̩͓̤͉̬̩̼̲̟̼.̧̳͓̻̻̦̺͓̙̙̳̺ͪͩ̌͌̇ͯ̽̆̀̎̋̔̾͞ .̶͗͒͊̉͛͑̄͑̚҉̶̣̥̗̠͓̭̩͘.̶̡͖̖̘͚̽͌͌̊̂ͣ̉̈ͩ̇͌̉ͪͅ.̴̛̟̳̰̝̱̞͈̘̥̗͕͔̙̲̉́̌̋̀͜.̶̢͖͇̟̬͑̔͆́̄ͨ͒̈́ͪͤ̈́ͪ͆̇ͥ̑͘.̵̨̢̠̝̼͓̠̟͕̖̳̫͎̩̝͓̙͎̼̔̍̀ͧ̐ͮ͑̌́͠.̴̺̖̞̣̮̭̤͉̰͙͂͐͐ͤͨ̊́.̈́͆̈̏͛ͥ̌͋͂̌ͥ̔͌̋ͤ͒̑͏̧̱̗̬͖̹͕͙͉̥̫̩͈̠͖̦̠̻ͅ.̸̛̾ͤ̀ͧ͊̊̉ͦ̄ͫͨͤ͞͏͚͕͙͇̫͕͚̟̖̻̳͇̝̤̲ͅͅ.̜͍̞̱̩̯͓̻̺͈̾͌̓̾ͦ͐̔͊͒̒̑̉͗͒ͯͪͩ̊̕͟͝.̷̛̣̣̥̥̥̿͋̈̋̊ͧ̏ͮ̎͛ͯ̓͋̔͗̕̕͝.̴̶̡̼̖̝̰͎̰̠̐ͫ̑̓̿̎̾̑̄̾ͮ̿̅ͬ̆̒̀.̵̢̝͈̼̐͊ͩ̏ͬ̍̂ͪ̉̆͂̀̓ͤ͛̀͞.͖̮͔͓̝̱̼̺̪̜͔̰̼̞͙͇̠̤̰͑ͣ̒͌̍͝͝.̶̷̨̟͔̬̲̰̱ͬ͗͌̌ͧ͆ͧͩ̿̀̚.̸̫̗̰̗̫̺͉̟̜̣̺̞̱̗̮̒ͥ̎͒ͬ̔ͫ͘͜.̉͆̃̃̉̅̓̓ͩ̀̏͗͗͐̈́͛ͦͬ̚͜͏̰͍͇͍̖̼̘̪̙̪͖̙̼̩̥̦̗̝͢͝͝ͅ.̸͉͔̙͚͉̽ͣ͊̆̇͛̈̓̕.̢̧̦͚̝̦͉͇̗̭͓̫͉ͮ̎͌̇̓ͧ̍̓̐̈́̐̒͐̉̽ͬͫ̈́̚͝͡.̨͆̅ͨ̄̑ͪ͐͒̄͑̆͆ͫͣ͏̦̹̗̻̹̣̺͈͔̞͕̲̳̖͝ͅ.̫̝̙̗̟̈ͧ̄̅̓̅̒̈́̇̀̒̏͆ͥ́͡͠.̶̡̘͔̦̘̼͙̬͕̮̹͓̣͔̖̩͚̭̻́́ͦͯ̓̍̄̍ͨͦͣ͛͗̾͒̈́̀̾́͠ͅ.̡̻̤͔̲͎̫̗͉̮̼̠̮̝͙̜̾̃͆̓́͒ͧ̾̾͡͠.̡͚̥͓̯̞̩͖͚͕̝͂̅͊̈ͥ̊͘͟.̨͗̂̓͂͑ͫ͛̃́ͨ̒҉̧̲͎̟̹̭͔͓̻̦͇̝̣̻ͅ.̏̔̋͋̈҉̘̤͎̙̲̹̪̦̙͈͢.̢ͫ̐̌ͣ̈̊ͣ̑̓͊̓́̒̐ͤ̍̈́̇̓҉͍̭̱̦.͆̿ͧ̓̇ͬ͌̾͐͏̶̸̪̖̮̗̫̦̟͉͚̥͙̭̯̥̮̱̰.̇͛̑̂͋ͣ͊͋ͬ̈́̂̾͑̋ͥ̿̑ͬ̀͝҉̢̮̣̥̠̭͕͙̗̹̖̜̘̦̤̥͉̹̞͢.̷̦̲̰͇̦͓̬̦̩̫͂͆̇̒ͤ͐͒̀͗͐͌́͝͝͞ͅ.̨̛̐̅̎́͐̏̍ͮ̏́̂̒̉͗̚͟҉̛̥̗̙̩͉͇̰.̷̶̞̯̮̲̓͌̅ͥ̃̈́ͭͮ̔ͬ̾̒̂ͥ̚͟.̸͎̺͖̭̭̩͇͎͎͎̟̼͔͙̫͍͗̐ͯ͆̀̍̄̃̋.̸̷̵̹̫̫̗̲͍̭͑͐ͤ̎̆ͩ̂͛ͨ̄̏ͭ͒̑̂͊͒ͯ̀͡.̸̡͇̭̭͍͕͑ͧͯ̉̓͌̿ͨ̉ͣͦ́́.̨̮̗̮͙ͥ̑͗ͯ̆̽͑ͪ̚.̴̸̠̬̪̼̱̩͇̲͒͋͛͐ͪ̉ͫ̊̂ͨ͞ͅ.̴̷̢͔̯̜͈̭̙̭̜͊̅̋̑͛̈͗ͦ̉͂̉ͬ.̷̡̮̖̗̰̜̘̠̥͇͍̫͙̙̗̝̖̌ͣͩ͝.̡̛̲̠̭̩̦̤̐̽͑̿͊̅̓ͭ́ͫ̔̈́̚͜.̟̥̺̞͉̩̇ͭ́͜͡.̷̛̛͕͙͔̮̦̰̻͈͉̣̳̩̹̅̂̓̋͆͗̒̒͛̆͡ͅ.̢̹̱̼̪͖̟͙̜̪̺̲͇͛͂̌ͤ͝.̴͂̄̍̍ͯ͑͗͆ͥͪͭͣͩ̊̇͗̚̕͏͖̝̟͕̲̲̖̩̟͓͍̤̠ͅ.̑̓̈́̓̓̍̂ͫͧͣ͟͞͏͡͏̩̞̻̲̫̯̭̘̤͓̻͉̙̼.̵̮͉̼͉̣̜̭̱̲̙̖̰͇̠͈̙̑͌̓̄ͥͣ̋͊͑͒̊͡͝͞.̫̲͚̺͇̠̺̹͇̜̓̾̓̉̔̐̌̀ͭ̚͟͡.̶͕̻͚̟̠̥͙̣̤͙̦ͦ̏ͫ̓̈̌̓̑̋ͧ̈̅̇̒ͨ͘͟.̧̧̦̫̠̰̮̰̜̭͙̲̯͔̫̩̖ͪ̓͂͊́.̡̠̗̯͎̻͈̱͙̝͚̲̻͊̑̓̇̏͌͒̿̂̍̈́ͦͫ̾̔̓̒̽ .̷̻͇͕̹̣̺̼̦̹̙̰͚̖͚̽͂̒̀̂́ͬ͒ͬ̎͐̉̏̔͗̀̕͞ͅ.̧͕̥͖̦̫͔̜̪̱͈̭̻̰͔̺̤̜ͤ̓̐͛͆ͫ͋̋͜ͅ.̨̮͙̭͚̫̯͚̲̠̯̞̹͈̣̪̪̪̃̔ͤ̽̓̌̾̀́ͅ.̹̠̼̺̥̔̎̅͐̒̽ͩ̌ͨ̏͂̍ͧ̀͛ͧ͢͠.ͯͬͦ͆̉ͮ̿̂̍͋̂͏̬̼̰̖͚͚͇͓͎̦͜͢.̴̹̖̖͈͙̭̙̼̺ͣ̇ͣ̄ͫͯͧ̆̌͢.̶́̈́̏ͪ͆ͯ̃͑͋̂ͪͤ̎̈̆̽͞҉̶̳̤͈̙̬̳ͅ.͎̬̫̣͎͇̩̰̈̃̑̐ͬ̄͞͞.̴̬͙̼̰̋ͯ̒ͩ̆̍̔̓ͥ̏̌̈̏̔̎̒́͂͢ͅ.̴̧͙͇̻̖̀͌̃̀͛̌ͭ̿ͭ̔͋̉ͪ͂͛̂̆̀̕͠.̵̑ͣ̋ͮͣ̎ͯ̋̾̀ͩͨͩ͜͢͝͏̯͎̪̟̺.̵̨͕̥̩͓̦͓̪̬̦̼̫̑ͭ̏ͯ͆͆̂̿̒̈ͯ͜͞.ͦ̄̅ͤ̐̌̈́̉ͬ͘͏̖̪̰̖̘̳̠̲̻͙̖̥̜̥͚͜͝͞.̜͚̺̬̩̘̺̝̝̞̗̱̖͓͔̤̯ͥ͊͒ͣ͊ͫ̂͌̔ͪ̽̎͒̈̏͗̔̍̀̚͞.̴̶̸̭͉̬͚̱̳͖̾̔̀͆̀ͧ̋̚.̨̺̳̭̞̖̲͓͙͓̳͙̯͍͓̘͈̖̔ͨ̎̋ͤ̽̄͆ͦ̿̕͢͞͡.̂̂̏ͣ͗̈ͤ͗̎̅̊̔̂̂͒ͤ̚͢҉̡̛͚̻̦͈̺̞͓͡.̴̨̞͇̹̭͖̯̗͈̥͍̽ͮ̒́̒̒ͫ̄̂̈ͦ͛̽̃͐ͮ̓̒́.̡̘̳̙͍͈͔̹͎͎̤̘̣̫̻̫̖̜̇ͭ̍̽́͊̍͋ͯͯ̈̚͜͟͝ͅ.̷̨̢̩̭̯͚̰̩̺̹̝̜̟ͨ̾̅͆̽͐ͩ̄̍͆̌̑̂̾̂͊͜͠.̧͔̮͉̻͐ͬ̄͛ͩ̊̿ͯ͟͞.͆ͮ̄ͪ̋̽̀͐̃̿ͪͥ͗ͯ̉͐҉̵͏̢͍̮̲̜͖͙̣͖̞͎̹̺͖ͅͅ.̶͍̤̰̬̱͈̳͓̙̯̩̥̻̙͎͍͈͌͑̅̽́ͅ.̶̪̺̳̗̦͎̮̞̹̇͗̓̾͆̇̅̈́̃̚̚͡.̎ͧͣ͂͑̅͏̡̤͔͕͕̜̟͈̪̮̪̀͡.̙͉̳̮̪̦̞̰͚̓ͦ̓̀̀̚̚̚͜͢͡ͅ.̶̴̨͔̘̪͔̥̖̱̟̟̞͕̟̩̰͉̩̪̟ͤͯ̂͂́̇ͬͧ͊͠͡.̴̴̫͉̤̫̪̭̼̘̟̦͈ͨ̀́̔ͫ̒̀̐͆ͮͨ.̧̜͖̥̘̬̘̤̥͎̞͖͓̙̬̅͒̎ͬ̐̓̂̚̕.̡̡ͥͯ̈́̈̎͟҉̙͚̳̯̤̞̤.ͯ͂ͪ̈́͌̍̾̔̔̽̓ͦ̾ͣ̋̓҉͢҉̳͎̫̥̙͓̥̠̘̦͔̰̬ͅ.̸̵̲͓͕̪̉ͨ̾ͯ̌̃ͦͩ́ͦ͢͡͡ͅ.ͮ͊ͪ̅̓̚͏̴̧̱̼̤̥̫͔̹̟̬̫̳̟̻̩̩͔́ͅ.́ͨ̍̏ͨ҉̗͇̫̳͙̗̥̻̦̙͚̘̹̀̕͟ͅ.̶̧̟̯̯͈͖̦̼͚̹͕̠͓̯̞̝͕̾ͦ̃̈̈́ͧͣ̓̑̐ͩ̃ͬ̿ͪͨ͒̀̕͢.̵͚͚͚̤̮̝̥̫̻̖̻̪͔ͮͬͤ̊̋͌̃̐̀̌ͤ̃̄͆̽͊̚͜.̴̢͚̘̖̘̤͉͓͚͓͓͖̩̞̻̭̟͒̐̍̓̒͒͒͌̽̅ͯ̆ͥ̄̽̀͜.̶͍̠̘̤͈̞͊́̇ͣͤ͞.̢̨̭͕͉̮̜͇͈̟̼̣͙ͯ̄̆̓ͤͮͪ̀̈̈́̓̈̈́̽̋͞.̵̴̶̡͇̥͎̩̇̊̓̑͗͊̒̅ͧͯͨ́ͨͭ̀ͅ.̸̡̟̜̫̻͉͇͖̳̝͇͓̗̰̿̄ͥ͂̇͌̉̄̈͗́̈́̕͘͜.ͦ̽̊̒̆̆͊̍͐̀ͪ̏̌ͮ͐͊͏͏̞̥̠̳̼̬͍̼̩̮̯̹͖͍̗̦͙̮.̶̵̡̜̤͈̱͕̖̖͈̤͈̥͓̙̮ͣ̏ͬͤ̓̾̇͊̓͌ͬ͒̿̔̇ͬ͌͘͢ͅ .ͩ̄̆ͣͭ̉̓ͫͩͦ̈́̑ͨ̂̂̔̓̚҉̵̛̖͍̯̼̯͇͍̙̻͎͙̥̲͎̘̹̫ͅ.̰̘̯̯̬͓̩̤̀̀̐̀̓ͨ̈́̀̕̕.̧̲͇̜̩͆͛ͤͥ̐̑̐̌͂̄̍̋̊ͯ̇̽͒͟.̨̛̦̺̣̃̑̎ͥ̈́̋̌̓͐̒ͥ͊̓ͤͯ͟͢ͅ.̵͕̠͓͍̲̰̀͛̉̆̏͗͆̈ͬͫͧ̿̑́́̚͜.̷̛̦̘̮͓͖͙̱̥̦̜̼͔̹͓̭̬̾̑̀ͯ̓̒̉ͨ̊́̒ͥͤͬ̾̔͗ͧ̀ͅ.̏̿̾̽ͩ̾̈҉̨̹͈̣̰̲͍͎͚̙͚̘ͅ.̵̷̡͇͉̹̜̘̬̪̞̯̯͓̿͊̊̈́͂̔̽̅͆̑̄ͨͭ̀̌͛ͨ̚.̙͙̠͉̖͈̹̱͑̆̓͆̔͘.̠̬̦̫͈̩͙̬̋̄̄ͪ́.̸̫̪͎̦͉̣̱͕̭̲͙͓ͨ̇̈̈́̉̄͆̍̊̄̉͢͡.̨̢̼̦̪̥̦̋̑͌ͫ̐̌̂̾ͫ.̶͙̤̗̺̫͌ͨ̽̿ͫ͒̓̉͋̊̓̓̅̐ͪ͗͊̾͢.̺͓͙̘̘͌ͧ̔ͤ̊͆ͤͫ̊ͭͯ̋ͧͬ̓̀͢.̴̡̟̤͍̝̪͍̗̓̎̓̓ͭ̃ͪ̍͠͡ͅ.̸̢͎̟̯̰͕̥͉̳̗͍́̑̆̏̈́͘͟ͅ.̢̜̯̠̙̹͉̰̦̞̲̳͇̝͕̣̳̤ͯͩ̿̒̌̇̆̃ͫ̏̓ͭ̍ͣ͋̕͡.̷̲͉͔͙̻̦̣̪̞̩̺̣͓͎̤̬̖̈́̿̋̂͋ͨͭ͋̃ͦ̉ͬ̈̐ͮ͊ͬͧͦ.̵̝͔̗̝̰̫̠̞̟͔̺͈̝͓͕̠̘ͯ͗̈̉ͬ͟.̸̷̢͕͍̦̹̭̪̀̔̏ͪ͆̃ͤ̾ͪ͋ͭ͌̅̀̚͟͠.̴͆̐̈́͆ͤ͐͒̓̏̑̚̚̕͏͙̮͉̤̼̼̭͈̞͔͇̝̗̹̩̜͢͝.̷̩̙̖͎͕̳̠̫͈̱͛̏ͭ̈ͭ́͂͋ͮͯ̾̇͛́́́̚͞͞.̞͓̠̖͒̅̈́̆̋̏̉́̕.̵̴̢͎̺̜̬̳̮̲͋̏ͪ̆ͣͭ͌̈́̋͒ͅ.̧̛̫̜̬̙̲̈̄̉̽̀ͬ͑.̷̧͓̫̣͕̹̝̻̬̦̼̫̤̝͈͔̩͒ͮ̎̽̒͋̉̀͝͞.̰̣̝̲ͮ̋ͬͭ̅ͤͮ͐ͮͦ̅̾͂͋ͪ͂̀͡͠.̄̍͛ͤ҉̧̨͕̣̫̠̯͖̩̺̩̙̻̞̰̻͢͠.̷̶̵̩͉̖̞ͤͫͪͤ̇́̚.ͦ̂̆ͤ̈̌̿̂̅̐̀̄͢͠҉̥̳͕̭̫̤͍͖͔̖̹̝͈͔͈ͅ.̶̮̼̪̤͖̼̝̪̮̩̤̮̝̝̱̗̜ͧ̆ͪ̐ͣͤ̚͞.̡̢̜̯̟̜̠͕̪̬͍̂̽ͮ̊̅ͫͧ̏̀͌̑ͨ̄ͣ̍̌͜ͅ.̸̝̼̯̣̩͈̠͈̻͎̦̹̊̌̐ͫͤ͊͑ͭ̐̅̊ͬͣ̅́̀̚͡.ͦ͋ͮ̋̔̋̐ͮ̃ͭ̈̓͏̧̨̢͎̬̬̰͍̤͍͎.̴̨͕̲̲̠̰͚̥̲̠͓̭̯̱͈͒̎̒͌̋ͮͫ͐ͪͨ́̊͒̒̈.̴̾̒̎ͬ͗̿ͪ҉̮̦̗͙̻̰̗͖̤̲̼͕̼̫̪͘.̸̴̧̨̪̜͕͎̟̱̠̪̤͇͙͇͉͔̗͓ͨ̐̓̈́͑͐ͣ̽ͩ̀̆̀̂̊͘.̰͕̖͎̞̘̻̭̺̜̱̭͙̰ͫ̾̇ͥ́́̚.̷̡̇ͣͮ̿̋̅҉̺̺͉̝̰̰̗̜͇̼̠̝̺̥̟̺ͅ.̸̨̡̣̹̫͚̼̪̥̭͎̭̝ͭͬ̃̉ͩ̾̃̾͑ͩͤ̍̂̚͞͞.̳͉̞͕͕̖̹̝̠̯̟͕̻͙͈͕̹͌̆̉͂̀͗̈ͦ̀̒͆̉͐͂̿͛͝͠.̡̬̯̱̏̓ͮͣ̈̊̃ͬ̒ͩ́̓̈͛̔͂̓.̛̯̗̪͔̩̼͍́̆̏́̄̾̅́̍̀͘.̷͓̬̙̝̜͎̞̲̟̞̺͇̖͎̰̮̪͙̈́̿͂ͮ̑̊̈͗̓̎̒͠.̷̇̏̑͊ͬ͌̉̆ͨ̅ͦ͐ͣͨ̾̚҉͈̪̗̥̭.̧̦͎͍̳̺͔̤̰̞̌͆́̓̽ͣͧ̓̿ͥͪ̆ͦ̆̀͘͢͡ .͔̼̺̩͕̣̰̪̮͔͍̙͗́ͧ͊̊͌̋̐̉̐͑ͩͦ͡.̼̺̺̬͙̗͓̞̰̖͙̒ͣ͋̐̿ͭͩͧ̔͢͞͠ͅ.̖͍̻͚͉̙̦͚̥̯͇̻͓̣̋ͥ̓̒̄̐́̄ͣ̕.̶̷̸̤̼̜̦̥̣̤̳͔͎̝̽̑͋́͠ͅ.̡͚̘͍̯̻̫̮̬͓̯͖̻͔̻͛ͤͦ͛̍͗̆̊ͨ͊̄ͥ̆ͯ̂͘͟͢͟ͅͅͅ.ͮ͆̆̔̈̈́ͤͦ̓̏̔̔̅̚͞͏͚̼̳͙͕͉͍͍̞̯͙̫̩̺͉̯͚͝ͅ.̴̨̨̨̮͔̝̫̼̟͔̜͉̟͍͗̍̃̈͌ͭ̆̆ͬͭ̀̒̑ͭ̚͘.̪̤̰̱̩ͯ͗ͫͤͫ̌̊͊͋ͬ̌ͣ̑ͯ̆ͫ̂ͬ͜͢͡.̶̍ͫ̉͆̔ͩͯ̊̑ͬ̈́ͬͨ̔̑ͥͧ̚҉̵̤̺͙͉͖͓̜̞̹̥̩̝͎̟.̷̵̺͙̮̬͓̣̝̮̟͈̘̤̱͖̯̪͒ͩ̒ͪ̒̅ͤͭͯͤ̈́ͦ̈͗̊͂ͪͫ͞ͅ.̩͙̮̦̞̪͇̳̼̠̿̉ͦ̒̀̒ͧͦ̒ͩͧͦ̕͟͝͝ͅͅ.̨̟̙̻̗̳̖̘̖͓̼̻̝̝̺̈́̔̽̈́ͫ̆͌̓̾̄́̚͜͝͝ͅ.̈́̇̍͒̾̍̅̇̅ͮ̓̈́̃̒ͧ҉̷͉̫̝̼͓̫͖̺̤̤̮͜͡͡.̵̢̠͈̭̣̰̖͍͔͕̼̲̯̲̻̱͒̈́̎̀ͫ.̡̛͖͎̤̩̠̝͚̽ͥ͌ͦ͊̂̑́.̷̸̢̘̲̩͎͇̯̃̌ͩͧ̅͒ͥ͌͛̅̽̇ͯ̚͘͠.̶̷̛̱͓͚̝̭̠͇͎͉̖̆̃̋͛̋ͯͥ͐ͩ̀̌̈́̈ͣ̅̽̀.̄̓̾͂̾̈́̈́̍͋́̐̒͞͏̘̜̮̞̱̯̠͓̘̠͕͓͚̭̼.̧̢͖̭͕͔͉̝̬͇̇͐ͫͤ̇̊͋̔͐͋̃ͥ̄̄̔̓̾͆̀͜.̵̡͈̭̪͙̯̪̯̟͍̮͎̲̦͓̝̥̼ͤ̉͋͐́̏̋̃̃̂̇̂ͩ͑̀͟͡.ͬ̃̓̒ͯͯ͑͋̌̽ͧ͐̏ͥ́͛̀̍҉̨̯̠̳̀ͅ.̸̮̹̱͕͔̯͖̣̘̹͕̠̓̈́̇̾́̌̈̋͘͢͞͠ͅ.̴̡͓̱̝̦̦̤̳̰̱͎͚͉͚͉̓̋̄͗͛̃̄ͭ͠.̸̸̨͙̤̟̻̱̺̙͈͛͑ͪͤ̏̈́̆̉͐ͧ̌̊́.̞̥̺̠̗̪̦͇̭͍̹̫̜͈̙̺̩̗͐̇͐̓̍̿̂͂ͩ̎̀͠.̩̠͙̠̜̠̳̰͇̮̱̜̳ͣͯͨ̉ͧ̀͒͒͆͒̿͛̋̃́́͢͜.̴̡̡͍̺͉͔͔̣͎̱̼̜͕̗̻̿͊̔̾̒ͤ̒̕.̸̳̯̩͔̮͉̝̆̋̄̍.̴̢̛͉̭̲̤̩̲̜͇͇̟͇̈͑̊̀̎͠.̢̨̛̤̯͓̟̺ͫ̓ͯ̌̔̓͘͠ͅ.̵̷̜͖͈̮̜͈͚͙̤̠̟̜̪̫̩̜̘͚̦̀̐ͨ͟͞.̧̢̘͓͍̳̻̰͍̳̜͇̖̼̺̯̟͉̺͐̏̓ͫ̃̿̾ͤ̽̋͢.̬̼͉̩̣̖͉ͧ̏͆͊ͥͭ͊̿͑ͤ̒́͆̐̐͢͢͠.̸̴̡͙͔͇̥̻̪̞͍̫̪͔͇͚̝̋̔ͦ͆̉̀͢.̵̴̸̨̰͖̯͎̟̭͕͉̳̼̱̞̿͆̐̿͟.̢͚͇̣̬̻̠̣̮͐͑̄ͥͨͫ͌̑̓̉͂̎͢.̧̧̭̮̪̗̄̍͋͗ͧ͑̈́̃͒̍̎͋ͣͤ̈́̓ͩͨ͟.̨̥͈͖̮̰͉̘̦̝͔̹̤̲͚͛ͧ̆̈̔͊͛͆̀̕͜.̧̣̰͈̻̦̣͌͐ͮ̍ͥ̊̓ͨ̄̆͢.̴̵̰̯̼̩̪̭̥͎̩̋̑̌̅̔̔̏̉ͧ͗̀͞.̢͍͉͖̪̥͕̜ͮͩ̏̐͐͐͆̈́͗͑͗̇̆̓̈͝ͅ.̸ͬ̎ͯ̽̿̎ͯ̉́̄̓̿͌ͦ̿ͪ͏̥͙̺̹̻̤.̸͐̒̾̅̌͏̼̲͙͍͕̮̹͞.̷͙̥͔̥͈̠͉͓̪̗̼̦̭̑ͨͩ͆͢͡͡.̴̧ͭ̑̽ͨ̔ͩ̅́̊͂ͧͥ̓̚͝҉̦̳̲͍͚̟ͅ.̨̨̰͇̖̹͉̝͙̤ͧ͒͊ͯͪͯͮ̅͑͊̈́̂ͬ̇́̚͝.̵̶̨ͬ͊ͩͭ́̏̓͜҉͓̲̭̭̱͇͇̠̬.̢̛̣̣͍̙̺͇̙̮̭̦̻͔̖̯̖̉͌̉̽̏́̿͑̍̓̅̀͘͟ͅ.̤͙̖̬̤͚̦̋̒͌̈́̅͒̉ͧ̌ͫ̈́̀̔ͪ̽́̚͜.̷̵̧̡̛͇͇̟̳͙̗̳̣̟͇͚̪̗͔͆ͥ̀̒̌͗̅̓ͭͥ̿͒̿̓ͦ͊̅.̵̛̖̗̜͆̀ͩ͛͛̈͆̇̆́͜͞.̵̻͔̗̺͈͇̯̜̳̫̑̊̎̅̍͗͛ͩ͒̇̏̄̍̊ͤ͌͂ͪ̾.̷͔̫̯̫̪͓̤ͥ̂͐̈́͗̌͗̄ͥͣͮ̇̓̊͊̅ͩ̐̊͡ .̶̲̱̦͎̲̬̝̦̦͖̱̰͉̪̈̐̓͗́̚͢͢͠.̌ͦ͂ͣ̇ͭ͆͑͐̋ͤͥ̃̑̆̌͠͏̹̫̣̣͍̜̭̹̗͚͓̼̖̯.͒̓̆ͪ͛ .ͫ̐͒͏̡͡҉̖̝̩̣͔̣̲̣̥͙͚̥̘͖̰͉̙̲́.̢͚̞͔͎̭̪̻͔̩̌͒ͯͭ͐̅ͫ̒͊͊̕.͐̒̔̓͋̆̍ͬ̓̂ͧ̋ͣ̒͐ͯ͛͑͜͡͏̘͎̱͈͈͙͍͈̫̙.̵̵̰͙̳̱͖̯̤̱̹̞̹̠͒ͮ͒ͦ̾.͎͖̫̰̼͓̦͙̱̼̒ͪ̔̐͂ͪ͒́͘͠.̛͚̟̮͎̗̰̯̣͔̳͖̬̠͕̞̿ͯ͐͛̃̓ͮ́͜ͅͅ.̴̟͚̲̣͓̙̭̲̥̦̊̎ͦ̈́͘͢͢.̵̧̛̼͈̺̩̥̠̳͉̺̦̳̲͓̮͔̩̍ͬ͑́̈̏͒̾̇͌̾ͦ̓͑̓̊̍̑̇̀.ͩ͒̄͒͂̔͑͊ͣ͆̚҉̜̻̠.̧̨̠̘͇̭̲̻̹̹̮͇̔́ͩ͛̈̉̕.̶̴̎̍̉̊ͣ̀͏̮̞͚̺̜͇̱̳̭̀͝ͅͅͅ.̶̡̢̛͚̜̦̱̝͉̦̗͔̠͋̇͋̏̂̿̃̃͐ͩͪͫ͠.̶͖͎̰͇͙̮̗̫́̏̈́ͫ̃ͪ͘͢.ͣ͂̽͌̎̅̋ͩ̚͏̘͚̝̩̻͍͇̲̩̲͕̣̪̙̬͉̮̪.̥̻̜̥͇̭̗̞̹͎̮̩͎̮̯̗̫̈́̈͗ͯͣ̂́̕͝͠.̵͂̄̍̔̎́ͣ̔͑̓̾̀ͤ͋̍̿̌̑ͫ͠͏̭̪̫͍̥͙͈.̧̛͓̬̤̟̩̱͎̭͎̹͚͇͙̗̞̩͗͆̈́ͦ̆̅͛̇̃̅̂̉̋̀͜.ͩ́̌̑͒͛ͥͨ҉̵̜̥̟̼̙̬̖̞̦̗̜ͅ.̛̯̞̩̖̩̮̭̉͂ͩ̐̊̔̿͝.͙̩͔͍̻̭̘͎͕̪̰̗̜̔̽̎͌ͦ͛͋̅̽̈͋͌ͬ͐͂̐̂̉ͩ́͘͝.̵̵̵̱͈̭͖̺͚͕̆̿̀͗ͣ̔̚͜͝.͍̬̦̻̹̺̳͓̠̞͙̱͇̟̩̹͕̻̈́͒͌̒̋̓̈́̔͑̓͒̚͘̕̕͢.̃̆ͣ͋ͨ͛͗̀̾̐̾̾ͫͫ͆͊ͧ̚͘͏̫̦͍̰̞̫̲͉̪͙̘͕̬͘.̧̿̃ͨ́ͧͧͬ̾͊̽̀̚͏̱͔͍͈̭͈̙̝̘̭ͅ.ͨ̉͒̏͌̑͂͋̌ͮ̆҉̧̢̥̟͓̙͙̤͓͔͇̘̩̱̥͠.̸̡̻̝̞͙̞̠̰̩̤̜̺͂͊ͤ̂̈́ͧ̐́͟ͅ.̵̱̳̳̲̗̝͎͎̳̳̹͔͚̺͂͗ͯ̏͐̄ͯ̀͞.̷͔̺̩̞̹̝̜̤ͮ̆̔̽̋ͨ̉͋̈́̋̂ͤ͒̉͌̓͡.̶̡̃͒͋͛̈́̀̚͝҉̤̦̰̟͉͖̭̝͍̦̺͖̳͕̳̮̜ͅ.̛͈̲͇͓̯̥̘͕̹͕̞̮̹̜̭̉ͦ̈́ͯ̌ͤ̍̔̈́́ͮ̀̓̈́̊̆̃̓ͪͅ.̸̢͎̣͉̥͍͎̩͈̜̞̫̪̻̭͍̿̀̾̌̽ͥͥ̓̈͢.̴̞̜̰̯̪͎̪̱̯̫̬̘͎̗̪͖̪͑̆̆ͤ̋ͯ̄̾͗̉ͭͥ͂̈́͗̚̕͡͠.ͨͥ̾̉͆ͬ̀ͬ̔̋̐̄͐ͩ̌́ͧ́͏͍̠͈̬͖̥̦̺̮̠̲̗̰̰̟̬́͝.̢̨̟̺͍̖͉̥̻͙̜͇̉͂̽͛̌ͫͩͮͦ͒͘.͙̩̝̹̿͌̌ͭͦͩ̃́ͧ̋ͤ͡ͅ.̢͆͐͊͂ͣ͒ͭ̔ͦ̂̒̂͌͗̊͊͘͡͠͏̰̮̦̯̪͙.̵̱̺͕̥̭͉͍̯̰̝̠͛̓̄̏ͧ̄ͣ́ͣ̂͐͊̑̇ͬ͐̐̚͝ͅ.̢̺̤͖͓̯͇̗̟͉̼͗̎ͭͬ̋͢.̴̧̛̟̤̤̤͕͖̩̞̯̯͕͈͔̩̠͈̣ͨͬͩͤ͆̄̈́͋̎̔͡.̢̙̫͚̻͖̹̳̫͕̺̂͒̓̿͐̓͒͋̀̚̕͝ͅ.̟͖͕̫̖̪̫̩̲͇͇͇̖͎̍̎́ͨ̊ͤ͂̾͋̏ͥ͡.̷̱̹̣̳̦̾̎̾ͬ̑͗ͣ̒̏̄̍͘͘.̴̧̫̬̻̲̪̙͇̙̅͑̅̉͋̏̾̀ͪ̎ͩ͑̋ͪ̂ͫ̒́͡.̶̩̭͖̫̪̺͖͉̝̟̙̠̥̟̘̓ͯ̒̏̉̍ͭͩ̑͋͗̎̓͆̋̈́͊̌̀̚͜͟͡ͅ.̢͇̠̳̦̟̳͚̣̫̲̭͔̘̞͎͇̉̀̾͊͟͡.̜͉̯̙͍̪̫̥͉̣͔̼̯̜͎͎̊̉ͭ̌̄̏̉̕͡.̡ͭ̽́̊̔͛͐ͤ̏̀͡҉̶̭̝̠̠.̣̲͚̫̩͈͖̮͓̜͊̅͋ͤ̂͑̑͢͜.̷̧̛̹̝̞͓̊̔ͮ͌̽ͬ͛̔̚͠ͅ .̷̣̣̟̝͔̥̹̭̖̣ͣ̀̽ͪ̒̑ͯ̍̓̍̈́ͭ̉͐̾͛̀̀̚͜͠.̈́̈̊̂̒҉̴̛̪̭͍̙̜̤͎̖͈̖̗̼̬̰͍̗͔͝.̎̾̔͊ͦͩ̂̊̚͏͏́̀͏͈͔̱͇̩͈̟͉͓̻͔.̛͓̟͎̜̻̠̲̘̰͚̦̙͇̯̃͒ͩͦ̋̓̒͋̚͜.ͧͭ̓ͣ͏̵̼͕͈̺̳̤̠͈͎̤̠̥̯̬̞͇.ͣ͆̈͆͑̍͗̀͏̡̧̣̣̜̭̤̩̳̯̮̙͕̩͙.̴̢̧̳͉̹͚͚̬͖̙͎̼͉̺͕̿ͧ̾̓̀ͪ̔̎̔ͮ̄̈̐ͤ̊̚͟.̵̧̛͇̣͔̥̟͍̞͍̻̫̯̫͕͔̔͗̉̓̌̌ͦ͞͡.̍̈́̔ͬ̏́̊̿̂͛̊͂͋̌́͏̷̖̣̮̲̪͇̜.̯̝̪̜̼̦͍̪̲̝̮̗͕̝̱̖̮̌̒̓ͧ̂̐́͗́.̸͑̏̊̒̆̊̾̐͗̆ͨ͞҉͏҉̯̣̭̱̣̙̲̭͉̘̝̼̜͎̹̦̟.̵̢̰̣̖̻̝͖̭̹̞̙͍̫̈́̾͌͂ͭͨ͐ͣͬ͒̈͒ͪͨ̚͟͜ͅ.̶̸͕͙̟͎͔̟̰͙̯̜̖͇̗̳̼͊̾̓͋ͫͨͫ̊ͩ̽ͭ̑͟͝.̑ͨ͑̀̿̇ͥ̄̊҉̸̪̟̖̘̼̲̟͔̬͔̖̻̘̜͔̥̳.̳̣̜̬̹͖͙͙̮̻̗̮̪͈̫͂̑̎̇ͨ̎̃͛͌̀́̕͢͝.̲̬͉̣͍̤̘̫̠̠͛̄ͬ͐̍͘͡.ͫ͗̎͛̀ͦ͊ͬ̒̆͑͌̀҉͔̠̫̣̱̲̣͍͍.̷͓̰̳͇̫̦̼̤̍ͪ̃ͤͮ̾ͬ͝͝.̧͔̱̹͔̩̖̤̘̙͈̭̲̤̪͈͎̙̹̎̍̂̃̈́ͣ̓͐͛ͫͨͨ͆͑͐͗͟͜͢.̊̐̅ͫͬ̔̒ͥ̋̽ͭ̅̔̏̉͂ͦ̊͏̛̥̗̫͍͚̺̟̭̼̺̜͍.̡̩̙͖͎͚̜̟̤̟͚̦͌̈́̇́̀͗ͧ̐̌͑̔ͭ̐ͨ̌̉̎ͭ̚͢͟͟͠.̛̥͚̠̞͔͓̻͕͔͖̲͈͔̬̈̅̃̒͛́͞͠.̍̾̂̍ͩ̈̍̍͌͆̍ͣ̆̎͞͏̡̬̲͕̣̩͍̺̱̭͔̻̤̼͍̫̕͡.̄͑ͥ͗̋͒͒͏̵̢̠̹̮̼̰̕.̬̦̳͙͍̮̱̜̖̼̜̬͗̉ͨͣ̕͝.̸̨͈̠̲̭̤̦̯̪̘̯̟̫͇͈̟͓̦̠̞ͯ̋͒̊ͧ͆̍̾̉͌.̸̤̱̙̠̝̪̹̯̱͕̤̘̩͇̀͒͛ͯ̀̀͜͢͞.̧̓̌̀ͯ̂̌̒҉̸̡̦͇̙͔̤̲͇̭̤̼͈̙͓͚̬.̴̷̘̦͚̯̼̠̹͈̠͍̦͓ͨͩͧͬ̾ͅ.̢̛̙͍̙̼͉͉̖͇͍͓͇̹̺̏͋͐̂͑ͣ̋ͣ͝͡.̸̷̧̨͎̖̰̭͈̳͚̮͓̟̼̿̅͋̇̐̃ͭͧ̃̈́͒̚.̡͉̱͈͔̞̇̎ͬ̂̏̀̀͘͝͡.̛̖̞̗̦̪̳̝̜̳͓̯̼̯̝ͪ̓̾ͤͫ̕͜͟.̷ͤͣ̽̃̋̃́ͮ̑̈͊̆͗ͯ̓ͫ͜͝҉̻̭̼͉͙͚̭̜.̵̦̬̙͈̻̘̥̪͉͚͈̮̻̤̹̂ͬ͂́ͣͦ͛͒̏ͩ͠.̢͌͑̈́̑̋̄͏̹̹̖̪̼̹̟͓.̶̢̹̣̯̲̬͖ͩ͊̏͐͒͑͑ͧͫ̓͞.̋̔̂̑͡҉̛̩̘̯̣͕̥̼͉͜.̷̩̯̖̱̱̋͋̉̾̓͒̉̅͛ͯ̾̀͝.̴̘̟̝̻̺̲̲̘̮̮̟̟̳̺̞̤ͫ̔͌̉̋͛̽̔̿̐̈́ͤ͗ͬ.̸̡̖̳̬͉̟͓̺͕̘̑ͮ̐̍̆̑̍̿̆ͦ́̉͊͐̆͌̈́̿ͤ.̵̻̣̙ͤ̐͗̑̃́͡͠͠.̨̡̜̳̱̜̳͉̲͛ͦ̉͑̿̒͆ͭͯ̓̿ͩͯ̓ͥ͘͠ .̳͕̞͈̜̖̹̰͓̱̠͚̤͔̹͓ͯ̄͌̾̿ͪ̄̀͟͠ͅ.͎̟͕̖̦̪̺̰̥̱̯̲̣͑͒̆̆͆ͩ̇ͮ̚̕͢͡ͅ.̧̈̐̈̂̄͏͉͈̥̰̞̗̱͍̫̹͉̩̱̜̗͎̜͓.̶̭̩̹̺̹̥̺̣̠̻͙͎̭͚͉̯͔̗̊̑̐̀.̧̡͓̟̟͎̗̩͔͙̑̏̀̈́ͤ̃̋̈.̂ͨ͋̽͊̋̐̽ͫ̔̉҉̛͓̞͓̰̤̻͔̱̘͔̟͢.ͯͭ̔̄͊̅̌̄͛ͩͩ̂̚͏̛̫̠̠̻̳̩͉̼̭͚͍͍̼̤̲̟͍͖͟͝.̨̜̙̪͎̹̘̫ͬ̍̋́̈̾̇̾̐ͭͩ̾̄̍͢ͅ.̧̰̘̯͕̪͇͕̌̾ͮ̑̎ͭ͛͝.̸̛̘̲͕̪̝̖͙̠̳̣͔̗̱͍̮̩̋ͬͪ̆ͮͦ̅͂̌̉̄͗ͮ̾ͬ̄̚͜͞͝.̢̬̦͈̝̗̺̤̔́ͣ̿̃͒͗̚͝.ͮ̋̏̈́̆ͨ͐ͬͫ͂͏͏̴̮̙̘̹͟͟.̐̇̊̀̂̌̽͛̍̊̃͊̿͊̏̕͏̷̢̦̖̮͈̘̻̥̠̺̗̗̣͡.̸̵̵̧̢̞͈̻̭̟͉̬̤̠̰̾̾ͮ̍̈ͭ͗̽ͭ̿̊͗͗̋ͣ̉̽.̸̷̴̤̦͇̣̪͇̠́̎̉̒ͧͬ͠͡.̸͚̘̮̝͐͗ͫ̈̒̍̋̆̐̋ͨ.̷̲̻͙̹̳̹̖̏̿̅ͯ̀̆.̷͙̖̥̲̠̤̥̼̠̳͍̗̘̙̘̞̗͈̾͋̅̈ͤ̅ͩͯ͂ͬ̇̊͑͊ͨͭ̋͆̚.̴͓͎̟͕̈́̏͛͌͌̑̾͐̔̆̂ͨͧͯ̿͑͂ͥ̒͡͡.̢͓̻̰̯̟̜̥̥͙̝̼̱̩̗̣̽ͨ͐̽͐̉̆͞.̧͓̣̹̯̭̠̺͕̱̅̂̋̇̍̉̽ͦ̈̓ͬ͂̚͘͞ͅ.̴̮̜̯̘̻̙͈̏̊̓͒̕.̨̡̡̠͓̝̜̯͚͓͉͙̜̗͔͔̈̏̿ͥͯ̉̍̔̚̚͜͜.̑̎͊̃̒̈̌̚͏̴̧̭̮͓̪͍̦̝̹̟̤͎͓̟̭̫͓̰͠.̦͙̠̝̰͇͇̞͖̟̯̪̮̥̺̘̰̥̪̓̅̀̐̕͜.̡ͣͩ̀ͫͨ̊͛ͬ͛̋̈́̄ͮ͋͏҉̣̘̮̩̪̀͜ͅ.ͮ̿ͪ̚̚͏̵̻̻̳̯̙͔̘.̶̧̦̹̪͈̦̤̟̯̊̓ͧͣ̑̅́ͧͭͨ̂̏ͨͦ̔͑ͦ͘͟͜.̹͔̭͓̖̼̗̩̗̫̥̞̲̭̀͋͒̐̒͆̎̌̌̋͋̎̀̔͛͜͞͡͡͞.ͨ͌ͥͦ̆ͥ̇̃̆ͭ̀͗̎͂͏̠̹̲̗̫̮͔̰̪̭̺̜̤̤̙́͘͜ͅ.̲̠͍̝͚̼͉̤̏ͪ̈́̎̄̌ͩ̽ͫ̓̌͊̓ͤ̃̈͒̀͜͞.̧̪̥̱͕̜̖̹̻͙̗̍ͯ̐͐͌̐̆̄̽̉̾ͭͯ͐̓̎̑́.̵̨̡̛̣͚̜̘̞͈̯̠̜̮̮̰̠̹̪ͧ̀̓̈́ͯͦ.̴̢͓̺̪͈̙͇̓͛̌̌̀͋̄͒̔͐̍̓̿͘͡.̉̀̓̋̔̌̾̈́ͤ͂̕͠͏̴͕̙͙̞̳͚͖̳̤̻̼͙͓̪̣ͅ.̸̙̗̮̱̗̠̞͇̳̲̓̉̀̄͊̇ͮ̏̃̿̓̑̈́̂͊͗ͮͬ͠.̡͗ͦ͗̊̿̄ͮ͂ͧͧ͝҉̦̤͚̩̦̳͍̺͞ͅ.͈̥̖̺̳͙̺̫̫̍ͪͨ͊̓͌̃̀́̕̕͠.̛͍̹̰̪̤͚̟̗̯̲͖͌̎̊ͪͨ͢͟ͅ.̺͚̭͕͓̟̬̼̠͈̈̐ͫ̔̀ͣͧ͂͂̆̋͗͌͂͂ͪ͐ͤ̀͘.͕̩͚͍̼͓̉̆͛̃̕͢.͐ͮ̉ͫ͛ͯͦ̎ͭ͐̀҉̶͚͈͈̖͕̮͕̳̩̤͈̲̯̮͓̤.̿ͧ̊́̐҉̸̡͈̟͚̖͖̜̰͇̗̳̘̼͇̦̲͕̕͟ͅͅͅ.ͩ̂ͭ̌̆ͯ̒͊͂͑̍͏̢̣̲̹̹͙͉̠̮͍͇̥̪̦͟ͅ.̷̧͇̹̭̭̱̜̮̬̼̻̈́ͦ͐͑ͧ̏ͪͬͮ̑͐ͦ̐̊̒̅ͧ͛͞ͅ.̓̈͛̃͂ͪ̎͊͛ͪ̉̏̆̋̄ͭ͜͏̱̺̣͉̫͕̩̻͓̮̞̻̥͈̘̝̳.̵͖͚̞̮̠̻̠̘̪̱̰̐̿ͨ̓̓͆ͮ͌̏ͮ́͘ͅͅ.̞͚̘̳̯̰͈͉ͥ͛̌̾̍̄́́͟͡.̸̵̧̦̥̬̯̣̜͖͈͚͎̆̊ͤͧ͂̌̄̐͛̇ͩ̓̕͡.͋͒̉̆͊ͣ̃̐̔̓ͯ̕͏̷͕͈̗̲͔̲.̶̛͈̰̰͍̫̠̟̘̣̳̼̫̱͖̓̆̆̌ͭ̌ͥ̄̍̊̈̀͠ͅ.̷͍̜͔̖̤̗̖̣̮͕̓̌ͧ̇͐ͥͥͭ̈̎͛͗̐ͬ͟ͅ .ͪ̽̍ͮͤ̋̔ͪ̽ͤ́̇̽̉͒̐ͦ҉̶̡̛̩͕̳͇̲̪͕͇͖̭̹̙̘̯̤̳̬͔.̵̢̡̻̘͈̮̬͕͚͛̔̐̇͘͝.̶̮̤̣̝̙͔̣͍̝̟̞̱͙̱̤̘̜͉̅̽͆̿ͫ̑̾͆̏̇̐ͤͤ͋͞.̸͉̟̜̪̥͔͎͎̞̺̫̤̪̀͐͂͒̇͘͘͢ͅ.̌̂̈̏͗͌͑̿̆ͦͣ̄̔͠҉̶҉̣͇̥̜̻͚͉̭͉͉̫̹̩̰͎̖͎̩̜.͇͉̻̞̂̒̄̅̒͗̈̄̚͢͡ͅ.̵͉̭̺̺͓̝͖̩̱̞͕̝̘̦̳̯̱̉̊̓̌̈̂̒ͯ̀ͧͩ͂̿͟.̷̞̼͚̫̩͉̳̣̞̖̘̲͓̰̦͖͊͑ͩ́̀̀͢.̢̰͙͍̻̳͇͓̼̺̗͔͓̓ͩ̈ͦ͜ͅ.̧͖̟̗̳̘̜̪͍͕̯͇̯̗͈̙͈̫͂ͨ̐͑̾͌̀͟ͅ.͈͓̞̟̩͓̞̻̝̘̫̩̮͍̩̞̫͚̃̂̆ͩ̍ͭ̋͒̈́̑̑̕.̎ͧ̍ͥ̓̂͌͢͠҉̵͉̖̱̜̬̼̱̪ͅ.͈̲̫̼̰̭̬̺̯̭̪̫̰ͭ͒̿͂͛̽̇̓̍͟͜ͅ.̵͚̟̦̼̯̩̳̱̻͕̹̜̰̫̞̟̙͐̔͒͂̽̐̓̔͌̀͡ͅ.̵̧̣̳̻͙̥̯̳̞͎ͭͯ̈́ͯ́̊ͫ͐̃̈́ͫ͒̑͛ͮ͑ͮ̚.̴̶̻̦͓̠̱̗̮̝̼͉͍̮͂͂̒̿̒͊̌̏ͦ̔̚͘͟͟.̡̠͎̙̠͉̳͔̖͔ͭ͊̽̇ͭͯͣ̅ͣ̑͑͑͢͢.̴̶͈̫̳̫̟͇͔̙̩͙̝̩̗̤͎̅̃ͩ̾ͣͅ.̂͛́͗͐ͪ́̕̕͝͏̠̳̠̭̰̼͎̠͓.͚̯͇͙̠̘̳̫̘̱̉͌ͪ̒͂ͭ̋̏͋̌̔́͢͡.̷̱̭͍̤̙̥̔ͦ̄ͧ̄̈͢͢.̛̯̹̞̗͎͙̝͔̪̥̳ͪͩ̐͌ͧ̉̆ͮͭ͛̎ͥ͑ͭ̏͆̾͡ͅ.̶̲͔̣͍͎̤̖̜̠͔̱̟͈̳̔͋ͨͪ̅͊̍͊̃͒̇̒ͬ̓̃̿͠.̎̓ͯ͆͑̑̊ͯͨͬ͛̂ͦ͏̢̟͙̰̩͈͚̻̰̮̭̠̜̟̠̱̤͡.̶̧̢̞̠̻̞̯̤ͣ̿́͐̎̔̔̏̾̑̂.͉̲̦̫͙̖̱̭͐͋͗̌̊͋̅̈́͂͝͞.̱͎̝̪̜̣̮̯̫̬̖̳̻̍̊ͮ͑̅͐̈́͌͆̓̀͠.̯̻̝͖ͩ̇̔͐̀̏ͨͮͮ̏ͮ̌ͥͫ͜.̵ͩ͆̆̐̅̑͏̵̧̝͇͕͓͚͓͕͍̹̣̘͙̪̩͍̘͟ͅ.̍̿̐̋͏̶͚̳̭͓͎.̢̑ͥͫ̋ͥ͒͂ͭͮ̂̌̔̐̃͘͝҉̻̤̥̺͇͔̮̞̝̤̳.̐ͯ̍̏͐̏ͭ̈͜҉͇͙͖̬̣͇͕̹͖ͅ.̔̑ͭ̿̂̽̉̓ͫ͑̓̍͘͏̦̣͚̘̘͚̻̖̫͎̲̗͕͉̹̮̫̺͚͞͝.̴̷̛͉͙̠̖͓̳̯̖̠̣̳̓͌̄͛̊ͭ.̡̛̻͍̪̗̞̟̫͎̳͍̰̅͋ͨ̏͗͒͑̅ͮ̆.͉̲̣̫̯̬͇͉͕̹̝̘̤͍̹̠̳̺͑̐̓̿ͮͮͨ̏̑͒͢͡ͅ.͂̌̅ͤ́̒͒̋͗ͤ̐̓ͬ̒͌ͥͦͯ͏̛͚̬̦͢ͅ.̈̿̉̓̌͏̷̨̺͍̞̝͉ͅ.̢̟̱̹̺̻̲̹̩̯̼̣͈̹̬͙͓̆͒ͯͥ̃͒̉͌̓̃ͯ͘͘͟ͅ.̢̡͍̩̞̼̮͔̳ͯͣ̅ͤ̿́.̸̩̝͂̏́̐̑ͫ̈́ͭ̓̎̓̀ͅ.̷̨̗͍͍̤̝̯̥͇̙̼͙͉ͬ̄ͨ̓͌͆ͫ͆̎ͤ͛̈̉ͥ̓̍̃͘.̽͑ͮ͌͘͏̸̵̳̘̼͉̻́ͅ.̷̛̦͚̣͍̟̂̑̓̍̄͋͛̏̑ͥ͐͌̿͋͝͡͞.̺̩̤̟̞̭̗͖͓̪̰͍ͫ̾ͤͨ͛ͫ̓͌͂͟͝.̶̸͎̠̝̤̩͈̱͒ͧͯ̎̋͊ͭͧ̋̏͋ͮ͌͑͢.̴̶̟̳̠̞̦͚̣ͫ̐́ͭ͛͘.̷͙̺ͧ̓ͦͯ͋ͧ̕͢͜͠ͅ.̨̛̬̦̦̜̠̗͍͖̠͎͖ͮ̎͒͗̐̀͌͊͗̑̒̒̍̈ͪ̾́̚͘̕ .̢͓͉̦̻͍̥̼̤̙̳̪ͧ̄̇͆̉̓̓ͥͯͭ̿̽ͧ͢.̵̡̧̳͓̼̻͓̥͕̟̩̂ͬ̄͊ͯ̕.̵̨͉̞̗̥̭ͥͯͤ̏ͬ͊ͦ̀͞͡.̴̟̪̪̗̺̬̲͈͉̦̅ͪ͐ͨ̅ͫ̆͝.̴̨̺͎̗̦̭͇̭͚͈̩̬̙̪̊̒ͪ̽͑͠͡.̶̧̡̺͓̯̖̺͓̺̬̤̥̪̘̲̬̯̼͂̒͒̐̿ͬ̅͂͋̋̈́̚͠.͖̯̝̹̽̐̇̀̕͝.̡́̋̄̿̋̓̔ͨ͂̉́ͪͤͯ̾̚͟͝҉̛͖͍̞̙͙̮̙̟̫̯̯̝̣̰̱͓̹ͅ.ͭͣ̒̇͊ͪ̾̎̎͗̏͆ͭ̔͘͏͚̗̲͓.̧́ͧ̎ͫͭ̐̓̿̊̚͞͠҉̹̬̹̜̥̰͈̮̖.͙̤̞̠͕͎̩ͦ̉̌̔͞͠.̨̱͕̺͚̭͎͚̙͍̘̭͓̜̫̲̼͖͂̒ͦ̀.̏͒ͪ̀̀҉̧͕͙̠̘͚͚̯̭̼̹.̴͔͔̰̺͖̫̮̞̜̘̥̱̥̻̖ͫ̍̈́͊̈́̃ͥͩ͛̏̔̔̅͆ͨ̃̚̕̕͢.̧̛̰̲͓̜̞̫̰͖̭͚ͪ͛̃ͭ̏͐͊ͧ͛͐̋́̿ͣͨͮ̈̒͜.̵̛̘̻͇͕̲̯̗͈͙̉ͭ̂͌ͣ̀͞.̸̳̩̯͇͎͙͚͕̖̣͚̳̫͔͖͒̓̇̿̕.̣̞̳͇̘͈ͦ̐̌ͭͭ̓ͩ͗͐ͫ̿ͤ͋̐̚͜͠ͅ.̢̄͋̄ͬ̂̎̏̈͂̄̒̏ͬ̾͌͋̚҉̛͍̥̭͉̞̖̱̭̮̗̦̝̯.̵͈̘̘͖̗̠̣͔̱̬͎̮͈̤̽̾̆͒̆̈́͐̿̍̏̐̄͜.̡͓͙̘̬̳͕̗͍̫̗̥͓͙̭̎̇ͮ̅̂ͣ̍ͭͨ̈̈̋͛ͣ͢.̸̾̎͌̆͏̶̭͇̫̼̥̪̭̰̞̜̮͉̲̜̗͖̜͓́͜.̷̴͖͉̙̫͍̩̤̙̪̭̗̟̥͍̞̮̓́ͤ͋͋̋ͅ.͌̃ͫ͌̆̉ͣͥ̄̚҉͚̲̣͢.̡͛̃̓̊̏̈ͨ̋̒҉̧҉̲̗̥̤̝̬̼͕͖̝͉.̶̨̪̮̠̞̪̣̺̖̍̍ͦ̿͐̿ͨ͐̽͐̆̈́̀͢͠.̷̨̭̝͉͓͍̰̙̤̪͙̻̖̫̭̥͍͙̞̬̍̆ͩ͑͋̔ͦ̏̍́ͮ̅̍̀͘͡.̵͖̹͚͓̠̱̬̥͔̈̋͌̓͘ͅ.͊ͨͥ̽ͤ̉ͤͧ͆ͬ̈ͥͫͭ̇̃ͦ͂͏͘҉̲̞͚͉̱̹͞.̷̬̝̺̹̙̣̙̠̤̎͊̀̔̐͂̎ͦ̓̓͘͠͠.̷͍̣͉̻͍ͣ͛͛̃̎̾ͭͧͤ͗̚̚͜.̵̸̻̮̻̼̙̙̗̰̖̦̘̩̈́̃ͭͥ̓ͣ͢͢͝.̶̢̺͓͍̘̼̪̻̩͓̭̾̾ͭ̚͠ͅ.̡̛̙͕͙̱̦͉͓͇̥̂̂̾̈̌̊̂̄͐́̐ͬͧ͐̀.̷̴̢̤̲͈͔̗̙̣̹̝͓̼͓̹̮̂̒̇̈́̀̽̇͒́ͨ̍ͧͧ̿ͭ͟.̨̰͓͈͈̪̣̔̔̃̓̓̾̒̊͘͟͞.̡͈͎̤͖͕̱̣̯̪̯̝̥̯͚͈̞̅̾ͯͤ̏ͨ͑ͩ̇̃͂́͑͜.͌̔ͪ̄͌͏̷̧̫̫͍͇̯̤̫̗̫̤͎̙̹̲͍͞ͅ.̧̯̭̭̭̺̀͒̑ͭ͊̍͂̌̂͡.̈ͩ̊ͦ́̓ͦͦ̈̅̓ͨ̚͏͙̗͙̮̹͇̼̝̳̼̺̖́͜.̵̴̖͓̼̲̣̰͉̞͔̄̌ͭͯ̔ͧ̓̈̔̾ͯ̐̚͞ͅ.̴̥̖̝͕̲̘̥̞̝̠͇͖̪̱͉̰̇ͪͤ̍ͣ̾̊̓ͩ̉̊̉ͭ͊͊̊̓́̀͞͠ͅ.̺̹̜̹̰̣͊͗̓̽͊͆͒ͥ̀ͅ .̑̇̀ͮ́ͬ̾̆̋ͩͬ̓̑̽͟҉͙͙͓̰̯̺͕̩̖̳̫̘͉͇̱̮ͅ.̴̢̝̩̱̱̬̲͓̘͚͈̆̋ͯ̾̍̄͢͟͞ͅ.͇͙̓͐̐ͮ̓͒ͬ̉͌̓̐̈́͡ͅ.̢̛͖͓̳̪͕̰̟̤̹̻̭̼̬͇̥̖͎̲̩͌̾ͨͪ.̩̝̤͌̽̉̅̾́̓̀̐̂͐̔̏̔͆͒ͨ̈̀ͅ.̫͓̭̘̗̘̥͇͍̰͖͚̾͛͆̈́̊͌͑̚͞.̷̽ͭ̈̽̈́̇̉͛͌̒̿͛̽͗̓̑҉͙͕̳̳̞͇̪̝̘̬͔̮͈ͅ.̛͓̯͚̖̖̯̬͈̘͙ͬ͒ͨ̄̒ͭ͂̃̂͑́̊͊̏̋ͯ͠.̨ͣ͊̿̐͛̏͛ͥ́̉̑̊͌̐ͭ̾̔͢͢͟҉̬̗̹̙̗̣͚̪͕͔͇̼.̷̼͖̲͍̓͛̍̉͌̀͝.̴͚̹̤̘̙̎̋̈̈́̽̔̓͟.̩̩͔͕̲̹̳̫̙̲̹ͮ̐̓̋͛ͯ͌̓ͮͨ̋͌ͯ͟͢͡.̑̑́ͫ͆҉̭͙̟̟̘̙̭͉̬̭͡ͅ.̢̳̤̠̹̝̙̠̮͉͂ͨ͐̽̆͂́͝.̸ͧͯ̊͋̔̒̒ͮ̑͐ͣͨ́̀̕҉͉͓̩̗̖͎͓̻̰̣̱͈̳͍.̨̧̻͉͉̯͓̦͉̳ͤ͋̆̓͘.̵̶͍̪̙͈̳̭̥̔ͥ̇̕͟.̶̷͓̳͈̳̜̫̣͈̬̭̖̦̻̪͎ͭ́͗̏͘͞͞ͅͅͅ.̷̸ͯͮ͌̒͐̑̃̐͢͏̱̙̜͚̻̱̗̠̜͡.̴̡͍͎̖̲̦̲̲͖̱͓̼̗͉̤̹͕͍̗̊́̾ͣ̌̆̂̓́.̛̦̣͖̗̼͚̥͉͕͉̻ͩͯ͂͐ͥ͋̽ͭ͊ͣ̄ͥͤ̊͌̚͘͠.̧̡͉̤̻͖͈̜̳̦̘͔̯̺̖̞̻͇ͣ̐͒̓̊ͥ͞͞ͅ.̶̡̤̥̞͙̝̟̖̖̳̲̭̩̜̮͛ͥ͑̉̎̈̎͋̐̈́̍͋̒̽̂̍̀͘͜.̢̫̙͉̤̲̫̳͍̽̋̅̑̋ͦͬ̂̆͂̔͑̐̓͋ͮ͡.̀̓̽ͥͯ͘͝҉͖̬̪̗̼̻̻͉͎̠̩.̶̭͈̱̝̩̦͔͙̪̦̘͓̦̭͓̭ͯ̍̋̎̅̈́ͯ̒͆̇́͟͠͞ͅ.̸̡̨̬̺̣̺͍̻̮̯̫̞̭̥̭̬͙̟̔̿̌́.̼̱̯͎͈͉̯̫͔̥͉͓͋̀͒̃̈̏̏̄ͥ̾̀͋́ͦ͑̓̽͆̕.̡̓̑͑̆ͮͧ̇͆̍̂̎̓̈́̈̿͟͏̼̤͙͓͕͖̘̱͖͈̰̤̩̩͡.̛ͬͬ͐ͨ̒̚҉̸̫̗͙̦̕.̥̜͙͍͉̝͉̝̃͐̍ͪ̅̏̄ͫͫ̀̀ͫ͗͜͜.̢̧̛͈͇̘̘̱͎͙̥̳̜̱ͬ̌͛̌̉̊.̗̼̣͍̻̭̠͉̠̹̳͎̰̭͚̟͙́̈́ͥ̔̿ͪ̀̚͜.̸̧̰̩̬͖̹͕̳̥̘̫̲͖̩ͦͬ̐ͤ̋̎ͣͯ̐̍ͥ̅ͤ͊ͤ̆ͤ͟͝ͅ.̴̴̨̣̻͚͓͚̣̀ͬ͊ͩ͛ͮ̀͗̓́͜.̴̨̭͍̜̰̤̠͍͔̼̼̮̖͈̘̖͍̮̒ͤͦ̀̈́́͞.̶̢̢̩͓̖͓͍̟̭͕̼̰̝̏̈͆̈́̔͠.̸̡̲̥̯̭͈̰̙̼̯̣̺̼͕̜̫̪̳̫̿ͥ͋͐̋̓ͤ̀̌͂͑̈̊̓̓̑̉̚͝͠ͅ.̢̲̱̗͚̻͉͖̞̯͇̥̥͔̥̄̽͌͆͆́ͧ͑͒͋͒ͩͪͪͯ͘͜͞.̛̃͐̏̄̑̄̽̈́͗̓̚͘͜҉̧͇̪̩̣̟͕͔͕̤͚̩͖͎͙̺̠.̡̛͍̖̣͖̹͕̦ͣ͐ͯ̎͐ͩͯ̃̋̐ͫ͛̎̃ͬ̊̏̓̽́́ͅ.̵̷̛͙͎͓̦̙̟̬̪ͨͥ͋ͭ̃͑̑ͦ̑̃̋̿ͬ̈́͂̓̊.̵̦͍̣͎̋̌̆̑̾͋̏̌̎ͩ͘͠ .̴̵̞̮̲͓͔̗͓̩̖̙̤̼ͮ͋ͫ͌̈́͗̎̈͢͠.̨͕͚̲͓͓͎͔̪̯̬̥͖̫̯́ͭ̈́ͦ̍͗͋̎ͣ̉̉̋͢͝.̧̡͎͈͍̲̥͔̩̗̑ͤ̎͂̈̐ͮ̌ͫͬ̽.̡̘̯͎̗̦̝̺̳̻̲͓͎̲̣̪̦͚ͩ̓̏ͦ̌ͯ̽ͤͯ́͊̌ͮ̐ͪ͆̌̾͆̕.̸̡̙̞̹̞̳̖͌͒̓̀ͥ̊̐̚̚͢͡͡.͈̟̼̤̻̱̭̼̰͖̦̓ͯ̌͒̎̏ͯ̿͜͞.̶̨̟̠̟͎ͩ̈͆̿̄ͥ͘͜͢.̵̶̬̼̪͇͚͕͙̝̰̼̬͖͕̟̗̬̠̪̔ͥ́̄ͭ̀̎ͤͨ̓ͩͫ̚.̰͚͈͉̠ͦ̅ͩ̊ͨ̃͒ͪͩ͋̾ͮ͘͟͝.̨̤̙̞̳̟̥͇̣͊̎̋̈̂̋̅͛ͣͭ͆̔̽̌̃̎͜.̴̸̆̀̎͊ͧ̎ͫ̽̐̀̕͏͍̬̪̪̖̟̱̩̱̮͓̫̯͖͍̩.̨̛̣̩̲̞̮͛̐͂̃͑̾̋̆̾ͮ̅ͣ̔̍̍̂ͩ̚͟͞͝.̸̸̯̝̬͔̘̙̯͚͖̜̠̜͉̒̾ͭͭ́ͣͮ̈̏̾ͥ̇̌̀ͩ̓̚̕͟͢.̨̻̗̣̭̻͙̥̪̠͍̹̞̲͈̉ͤ̇̄̀ͅ.̧̬͓̟̝͙̖̣͓̭̩̱̫̹̰̝̰̳͕̭̃̔͊ͧ̄̌ͣ̐ͧ͑͋̅ͭ̒̿ͤ̀ͣͨ͟͞͡.̨̘͖͙̜̏̾͆̍͂̐̈́͜͝.̨̛̠̯̪̬̮͎͖̦͕͚̃̐̐̉̓́ͮͭ͐́̌͛̚͢ͅ.ͪ̈̐̋͆҉̷̷̷̨͈̙̤͍.ͩ̿̿ͤ̓ͪͭ̅ͦ̔̈́̂͊ͦ͋̚͏͕̞̞̻̟̳͇̳̻̳͍̝͕̀.̑̇̌̏͂͋̃̓ͣ҉̷̣͇͙̳̱͉̬̘̗͉̖̗̺̹̹͎̣̟͞.̍͐ͯ̈́ͨ̚͜҉̨͙͚̝̻̟̰̀.͖͉̰͚͋̍̑̀́ͩ̽̀̋͊̅͗ͤ̓͠.̷̰̠͖͖̦̤̭̩̟̯̾̓̉̏ͣ̌̀̚͠.̢̹̱͖͕̙̮͖͕͚͔̟̝͓̜ͮ̉̽ͩ̌̂̍ͪ͛ͫͮͭ̉̂ͦ̋͋̌͜.͌̿̒́ͥͮ͏̴̨̡̮͖̣̗̰̠̖̱̲̘̲̭͕͈̝̹ͅͅ.̷̨͓͇͓̪͈͈̫̝͖͕̦̥͎͍̬̀ͤͮͪ̆͛̕͘.̨̜͈͇̱̬̰̟̱̮͈̤̙̫̇̾̈̏̆̂̏͠.̢̈́́̏̒̏͂ͨ̋̇̄̔̇ͩ̅ͧͤ͢҉̻̩͉̬̙̬͍̜̖͔̥͓̺̪̼̟͞.̹̘̦̮̜̭̞̰̟̝̭̬͔̦͓ͥͪ̏̌͐ͬ̇͢͞.̸̸̡͔̪͇̮̦̫̭̟͔͍̤͉̦̯̰͇̂̑͆͌̉ͭ̅̇̅̉ͭ͐̅̍͐̏̀.̷͔̹̰̹͖̹̞̪̤͆̍̒ͯ̎͘͝͠.̝̼̮̰̳ͯͪ́̎͆͛͆͢͜͞.̸̨͕̹̟͉͈̤̘̖̭͚̫̮̝͈̲̙̰̪͆̓̎̿ͭ͑ͩͩ̍͊͌̈̇͑.̢̱̻͚̹̠͓̫̯͈̜̦͚̣̦͕͌̍̌̍̇̓̂̓̽ͪ̀̕͟.̨̼̮̦͎̞̒̌̈̌ͫͧ̅ͨ͘̕ͅ.̷̲̣̜̹͉̠̥̤̜͙̳̣̖̺͊ͮ͌̂͆͑̎͊͑̌͊̋͊ͪ́.̶̡̝̹̩̝̥̥̖̐̌ͧ́̚͟͠.̢̱͖͔͕͕̰̿͗̾ͩ̂ͩ͆͠.̷̷̢̱͕̺͇̍̃̒̀͗ͭ̐̒̔̃̃̉ͤ͊̀̕.̷̵̮͉̥͓͔̦̉́͒̒̓̄͛̉͋͋̓͂͋ͭ̆ͫ͞.̸̡̛̣͕͖̦̩͇̩̘̦̯̔̈́͆ͩͦ̓ͮͩͩ̄͢͡.͕̗̭̳̻̘̜̦̲̪̬̓̎̀̀͋͆̂̂́̆̉̓̐͊ͧ̓̂́͢͞.̨̨̤̲̼̜͉̻̪͉͓̞͕̜̗̗̬̓̽͛̓ͩ̏͌ͦ̈̆.̩̦̠̬́ͭ̅ͬ̈́͂ͧ̆̊̌̇͌͐̈͑͌͛͜͢͠͞.͖̭̰̭̞̜̖̳̮̮̗̇̇̾̂ͦͪ̿ͮ̆ͨ̅̄͘͠͞.́̎̀ͦͧ͊͏̣̣̲̝̹͖̙̞͟͞.̐͑͋͂͗̏҉҉̰̻̻͙̟̫̬̜̦ͅ.̡̹͚̱̙̘̩̜̼͇̹͕͍̘̘̞̺̮̪̆̾̂ͪ̄ͤ̑́͘.̛͇̜̖̟̟͓̲̳̼͍̬ͭ̽̓̈́̅ͯ̓̄ͥ͢͢͞ͅ .̴͚̰̣̰͕̫͙̗̪̯̥̪̮͎̺̯̦͎̦̐̄̔̄̈́ͣ̄ͯͣ͐̒́̎̏̚͞.̵̧̢̞̬̩̺̙͚̥̫̖̺̀̓̓̎̍̃͊̊͋̏͌̓͒ͥ.̶̷̧͓͇̟͍͈͕̍̊ͦͨ̇ͮͬ͐͛̃̋͌ͦͩ̏ͥ́̚͡.̷̏ͮͩͮ̓̐̆́͏̶̷̙͙͕̠͉̜͉̝̯.ͧ̐͂̽̎́͏̙̖̠͕̭͈͇͎͖̬͓̱̱͞ͅ.̢͓͈͖͎̯̙̦̬͓͍͚͑̈́̊̓ͮͬͪͦ͗͂̄͆̉̈ͪͦ̀̚͘͟.̧̱̤͚̈́͗ͧ̓̓̂ͨ͆̔̉͞͝.̸̵͎̣̖͕̫͈̝̺͍̝̺̤̪̘̩̣͉̹͋͐ͧ̈́̄̑̔̇͒͌ͦ́̿ͬ̓̓̂ͤ.̶̡͔̞͍͈̩̅́ͬͬ͒ͯͫ̋̉̀.ͫͦ̈́ͨ̄͑͐̿̌҉̡̯͎̰͚̣̪̼̠̳͜͠ͅ.̺͚̤̣͇̘̤̺̥͚̭̣̭̣̱̦̹ͤ̇ͯͨ́̆̄̅̄ͦ̾͑ͬ̒̂͛̀ͧ́̚͡.̶̣̫̤̫̠̉̏ͯ̄͂̅ͤͩ̒̓͂̍̌̄ͧ͛̿.̶̡̼̼̹͙̠̙̫͈͓̣͔͉̘̘̹̮̰̰̂̔͗̆͌̿̄ͨͬͥ̋͛ͯ̑͢͢͠.̒̍̔ͫ̔͏̕͠͠҉͖̝̲̫̳.̸̪̺̳͈̔͂̉̑ͦ̄ͨ̌̔̆̈̓̔̐̾̅̚̚̕.̷ͫ̈́̏͐͒͆̃̿̉͌͂̓̐̄̿̈́҉̶̤͚̰̹̼̙̭̖̺̬́.̧̆ͦ͑ͧ̅͑ͭ̓̇̿͐̓̆̓̓͛̓ͩ̚҉̤͍̼̳̥̟̱̜͖͇͍̖̥̰̠͉̦.̷̛̮̪̦͈̱̣̺̠̊̒̃̋ͭ̃̎ͦ̑̌͐ͣ́ͅ.̸̛̮̫̼̱̗̰͔͈̮̙̞̳͉̅͌͆͊̓̍̇̈ͦ͘͟.͇͖̻͉̹̥̳̲̤̼̜̩̩͍̰̦͛̓͑ͥͨ̅̀̄͋̂ͩ̇͌̉̌̀͡.̠̹̘̼̻̩̿̿͑̍̏͑̀͜͝.̵̷̜͙̪͎̭̮͇̟̩̼̳̲̭̮̟̘̝̾̆̍̒ͩͮͦ̄̎ͧ́ͯ̃͑̎͛ͫ͘͟ͅ.ͪ̃͛́ͦͤ̚͡͏̸̵̟͙͉̠̣̰̗ͅ.̭̺̩͔͎͓͓̞̲̼̲̓ͯͯ͂ͫ̅͒͐̈̓ͤ̃́͌ͯ͘͝.̃ͤ̊͆ͣ̀̉̚͏̷͙̣̲̝́.̰̯͕͍̦̣̩͙̙̻̞̺̪͍͍͎̙̘͂̔̽̎͆ͬ̋̿̄͘͟͟͝͡.̶̧̛̛̼̦̖̺̰̠̙̻̤͇͓̋ͯ͂͛ͤ̑͂̅̇̈́̊̔ͮ͘.̢͍̱̥͚̬̯̽͗̇̍ͤ̀͛͐ͩ͢.ͦ̒̅ͨ̋̒ͤ̾̈́͆̓̔҉̗̝͍̮̠̳͍͉̻̝̕.̴̛̙̟̣͓̗̠̰͉̮̓ͯͪͪ͌̓̊ͪͤ̕.̧̡̲̯̱̯̯̰̯̤͍̮̲̦̘͕͙͚͍̮ͫ̾̏̍̓ͭͣͥͬ̐̆.̛̱̝̼̱͙̝̪̟̰͖̗͖̗̗͎́ͣ̄̉ͫ̉̍̉̃̇͆̀͠ͅ.̴̸̢̛̯̺͍͖̑̌̓̌̍̚͝.̢̡̛̛̲̫̠̬͋͌ͯ̓́͐̓͒̀.̧̽̐͒̒҉̷̛̤̜̺̱̞̳̮̮̬̮͟ͅ.̵̠̖̬̗̣̺̹̝̙͎̮̱̠̌ͣͤͧ̈́͜͡.̨͐̌̀͊̔ͭ̌͒̂͆̓͛̓͐̈ͧ͜͏̵̼͕͉͕̟̘̫͖͝.̸̨̤̩̯͕̘̂̌̎ͭ͆̌̈́̒͌̚̚.̼̳̲͖͉̹̣͓̦̭͎̞͍̜̹̤͕ͦͧ̅̇̅ͤ̆͟͡͞.̨͎͙̜͎̟̮̰ͨ̌͐ͯͫͦͬ̕͠.̶̛͕̳̻̬̟̩͔͉̥͈̞̦͔̅ͥ̍ͥ̒̀̅́ͨ́̍̾̀ͨ̔͆̚͘͜͡.̵͖̰̟̙͖̗͍̬ͣͤ͒ͤ̍̅ͥ̃̀͢͝.̧̿̄́͆͑͋ͧ̾͂̎̎̎͂̃̒̔ͮ҉̵̢̭̳̥͎̺.̺̘͉̼̲̭̲̭͇̭̫̰̳̥͓̟͙̯͊ͦ͑̌͂̔̂ͭ͗̎ͥ͟͜͡.̨̝͈̭̳͓͍̳̟̘̲͍̺͉͖̒̏͒̆ͤ̄̒̀̕.̶̸̨̩̻͖̝͙̮͚̮͇̦̺͛͂̀ͮ̃ͅͅ .̶̺͓̬̙͍̠̱̟͍͉̹̻̜̪̻̩̦̾ͦ̊̆ͮ͋ͪͪ̆͊̑̆͢͜͢.̲͚͚̫̱̞͖̳̫̬͍̮͔̥̱̠͙̫͛̿̆̾ͬ̕͢͞.̵̢̨̹̟̪̖̱̖͓̖̝̊̑̈̏̇̒͊̂̎ͩ͌͋͞͠.̛͚̪̻̥̦̤͎͕͚͐ͦ͑ͫ͊ͩ͛̂ͭ̉ͤ̿̀̈́͑̉ͯ̽͝.̴͈̹̬̙͚͓̠̻̤̣̞̫̙̩͓͙́͐̆ͨ̋̅̓̆͒͟͞͝͠.̧͔̼̲͍̗̹̖̠̟̲̖͚̫̈ͤͥͣ͋ͬ̋́͘͘.̵̵̼̖̦̱̠͍͇̲͒͒͆͒ͅ.̢̡̅ͩͥͮ̓̓ͭ̅ͫ̾̎͗ͥ͢͠҉̤͓̥̞͔͎͖̬͕̪̟̘̦͉̻͓̳.̶̨̛̳̟̜̱̇̅̒̍ͪ͊̋̒͌͋̈́͒ͪͩͧ̚̕͜.̧̨̫̰̺͕̯͖̲̟̜̭͕̟͍̥͉̝̬ͥͭ̔.̶̸̫̞͎͖̺̞̼͓̈̃ͦ̔ͯ̈̓̐͂ͫ͊.̸̸̵̭̯̻͍̥͉̯͈̲͇̩̩̱̟̦̣͚͚̆͐̓̐̀͡ͅ.̡̌̅ͫ̃͆̃ͭ̔ͯ͑̃̿͌ͤ҉̧̢͓̪̘̙̺͎̹̻͎̠̦̲̫ͅ.̮̪͎̥̰ͮ̿̅̍̃̏̓ͫ͑̈͋̎ͧ̈͗́ͅ.̸̘̦͔̝̪̣̰̫̫̫̤̘̹̩̼̘͊ͫ͆͗̊̓͆ͣ̓̅̚͘͝͡ͅ.͛ͩ̒́́̅̑̑̈́̓̆̆ͮͫ̃͋̅͏͕̟̟̘̤̻̜̣̠͙͉̀.̶̛͑̿̆͐ͥ͋̆͑ͭ̇ͯ̒̀ͩ̿ͩͩͯ͂͡҉̞̩̣̫̱͉̳͚̝̱̩̙̦̟̥̮̲.̄ͥ͗̍̔̇̓̇̔̊ͥ̾̚͝҉̷͓͍͎̞̟.̴̴͉̭͓̟̝͙͍̪̹̿̏ͤ̿ͫ̇̆̎̇̅͊̓͜͜.̶̩͉̞̙̹̣̲̳̪̈ͥ͐ͤͤͤ̅̔̅̾͛̾̅͆̆̀̚͠͝͞.̷̞͚̤̹͍͚̤̫͚̻̯̲̻̠̤̻̘͒̂͐̎̏̌ͨͣ̍̂̿̇̑ͣ̊ͨ̈ͪ͟ͅ.ͣ̊͑̾͑̂̍҉̰̩̲͎̯̫̜̮̗̯͍͙͚͢ͅ.͗ͨ̋́ͤͮ͑̅̾҉̷̵̛̣̤̙͖͕̻̻̥̩̣̼̭͠.ͫͥ͌̾ͪͥͣ͛ͫͦ̋ͪ̚͏҉͉̼̳͚͙̰͕͎̗̦̹́.̛̈́̒́̈͆̇͊҉̺͉̰.̷̵̈̅̊ͭ̽̋͋ͦͧͧ̇̑̚҉̭͕̜͉̮͚̦̰̰͔̀͞.ͮ͐̐͊ͫ͐̓̎ͭ͒̍̅͋ͮ̊ͩͬ̚͘͏̞̝̤̞͚̭͍̲̩̹̲͍̺̗͈̣͇͇͎.̧̌̇̈ͫ͘͡҉̷̳͕̜͓͉̜̠̫̟̩̤̻͇̲͔.ͥ̀̑ͥ͊̍̽͗́҉̖̘͕͚̖̭͙̯͉̱̠̙̀͢͠.̝̞͙̭͎͈̼͎̩͓̖̩̬̰́ͯ͆̉ͪ̽̂ͫͥ͊̈́̈́ͤͦ̀́.̶̨̘̳̭̱̿ͩ̄̕.̷̢͕͍̮͈̞̜̹̼͓͉̗̖̙̪̙̉͂̐̑̉͆́̎̔̓ͪ̒̌ͨͅ.̴̸̪̤̥͖̬̬̦̖̱̲̪̞̻̗̬͊̓̏ͯ̆̋͋̿͋̽́̐̌̍͜͝ .̨͓̞̖̝̭̗̇̓̃̑̒̇ͥ̎ͮͬͤͣ̕̕.̷̯̗̮̗̞̤̯̩̓ͪ́̄ͯ̽̄͛ͧ͋ͥ̈ͤ́̋̈́́͜͞.͒ͩ̏̉̔̊ͬ͆̈̓̆̈ͬͫ̿̚̚͟͢҉̲͙̱̻̟͔.̷̨̜̫̤̖̫̞̞̩̜̗͙̦͕̈́̃̓ͣ͐̂ͨͮ̚ͅ.̬͕̣͍̱͇̜̥͇͍̤͉̖̣̃̉̋͒̄͊̈́̍͊͌ͦͪ̋̿̎ͯ͜͡.ͤ̋͐͗̂̒́ͯ̉ͬͦ҉̨̘̗͚̹̜̫̪͎̮̟̥̕͘͝.̧̢̢̢̫͙̬̬̳̟̟͕͚ͯ̃̑ͩ̆ͣͯ̃̃̀.̶̨̼͍̻̳̺̗̮̪͕͕̒͆͂̓ͭ̅̏ͫͮ̓̍ͧ͌ͩ̉͛̓̌.̷̢͈͖̩̖̙̤͚̭͚̹̞̪͉͙̭͈̆ͤ̏͗͂͊͟ͅͅ.̢̛̻̲̹̣͓̦̲̹̮̠̱͚̥ͪ͊ͣͥͭ̅ͣ̂ͥͦ̊͟ͅ.̴̨͎̺̯͉̜̞̲͑̆̑͛̇͌ͧ͐ͩͩͯ̏̎̓ͨ̕͘͡.̵̀̔͗̆͠͏̢͚̥̠̺̞̠̬̝̤̙̱̦̘̜̀.̵̋ͥͮ̈́̾͘̕҉̱̼̣̗͍͔̹̻̰̝̠̙͙ͅ.̶̧̺̪͕̝̹̗͈̱̱̺͉̱̳͚̹̘̊̀ͯ͋ͧ͂̔̋́͝.̈́ͩ̔̀̽̓̉̄ͦ̌̇҉̴̵̭̭̭̯͓̘̝.̳̞͎̻̫̼͇̣̾͊ͭͯ̔ͨ͐̆̔̇́.̂̽ͮ̓͌̍͋̑̈̅͋̔̚҉̸̼̝̝̜͖͘.̃͂ͪ̓ͪͭ͛ͫ̑̈͒̎̂ͭͨͪ͟҉͏̦͈̗̻̝̝̗.̤̬̼̥̘̺̽ͫͤ̄̊͆̓ͪ̾͝͠.̴̦̫̤̯̭̹͖͔͐̈́̎͂̀ͭ̔ͥ͂͒ͨͥ͂͘.̵̱̻̺̗̟̪͇ͤ̒̑̒ͤͤͬ̓ͦ̕̕.̸̩̲̯̦̭̏̆ͯͭ̉̄ͭ̉̀̐͆̆ͥ̋ͧͮ̚͢͟͡.̈ͤͯͮ͂̔͜͜͝҉̪̩͍̮͚̮̟͈̯̮̺̝̬̦͖.̼̠̖̻̱̗͈̟̜͔̟̺̰̦͓̮͉͗̾̑ͪ̉̍͒̃̽ͨ͆͆̾̋͟͜.̽ͨ͗͛ͮ͒̾͛͛͗͒̌ͤͮͯ̚̚҉̶̶̕҉̰̠̱͙͖̺̩̻̫͕͖̮̜ͅ.̶̫̦̯̲̖̬͙̟̤͚̖̜͍̻ͦ̂̇͋̀̌͆̈́͑͒͛̒ͦ̊ͭ͆̀͢͝͞.̴̛̰̤͚̦͖̩͖͙̠̾͛̃̀.̷̛ͦ͋̓̾͗̾ͤ͋ͯ̔ͦ̇̃̃ͤ̚҉҉͎̱̥̖̳͙̫̼̩͓̤͉̬̩̼̲̟̼.̧̳͓̻̻̦̺͓̙̙̳̺ͪͩ̌͌̇ͯ̽̆̀̎̋̔̾͞ .̶͗͒͊̉͛͑̄͑̚҉̶̣̥̗̠͓̭̩͘.̶̡͖̖̘͚̽͌͌̊̂ͣ̉̈ͩ̇͌̉ͪͅ.̴̛̟̳̰̝̱̞͈̘̥̗͕͔̙̲̉́̌̋̀͜.̶̢͖͇̟̬͑̔͆́̄ͨ͒̈́ͪͤ̈́ͪ͆̇ͥ̑͘.̵̨̢̠̝̼͓̠̟͕̖̳̫͎̩̝͓̙͎̼̔̍̀ͧ̐ͮ͑̌́͠.̴̺̖̞̣̮̭̤͉̰͙͂͐͐ͤͨ̊́.̈́͆̈̏͛ͥ̌͋͂̌ͥ̔͌̋ͤ͒̑͏̧̱̗̬͖̹͕͙͉̥̫̩͈̠͖̦̠̻ͅ.̸̛̾ͤ̀ͧ͊̊̉ͦ̄ͫͨͤ͞͏͚͕͙͇̫͕͚̟̖̻̳͇̝̤̲ͅͅ.̜͍̞̱̩̯͓̻̺͈̾͌̓̾ͦ͐̔͊͒̒̑̉͗͒ͯͪͩ̊̕͟͝.̷̛̣̣̥̥̥̿͋̈̋̊ͧ̏ͮ̎͛ͯ̓͋̔͗̕̕͝.̴̶̡̼̖̝̰͎̰̠̐ͫ̑̓̿̎̾̑̄̾ͮ̿̅ͬ̆̒̀.̵̢̝͈̼̐͊ͩ̏ͬ̍̂ͪ̉̆͂̀̓ͤ͛̀͞.͖̮͔͓̝̱̼̺̪̜͔̰̼̞͙͇̠̤̰͑ͣ̒͌̍͝͝.̶̷̨̟͔̬̲̰̱ͬ͗͌̌ͧ͆ͧͩ̿̀̚.̸̫̗̰̗̫̺͉̟̜̣̺̞̱̗̮̒ͥ̎͒ͬ̔ͫ͘͜.̉͆̃̃̉̅̓̓ͩ̀̏͗͗͐̈́͛ͦͬ̚͜͏̰͍͇͍̖̼̘̪̙̪͖̙̼̩̥̦̗̝͢͝͝ͅ.̸͉͔̙͚͉̽ͣ͊̆̇͛̈̓̕.̢̧̦͚̝̦͉͇̗̭͓̫͉ͮ̎͌̇̓ͧ̍̓̐̈́̐̒͐̉̽ͬͫ̈́̚͝͡.̨͆̅ͨ̄̑ͪ͐͒̄͑̆͆ͫͣ͏̦̹̗̻̹̣̺͈͔̞͕̲̳̖͝ͅ.̫̝̙̗̟̈ͧ̄̅̓̅̒̈́̇̀̒̏͆ͥ́͡͠.̶̡̘͔̦̘̼͙̬͕̮̹͓̣͔̖̩͚̭̻́́ͦͯ̓̍̄̍ͨͦͣ͛͗̾͒̈́̀̾́͠ͅ.̡̻̤͔̲͎̫̗͉̮̼̠̮̝͙̜̾̃͆̓́͒ͧ̾̾͡͠.̡͚̥͓̯̞̩͖͚͕̝͂̅͊̈ͥ̊͘͟.̨͗̂̓͂͑ͫ͛̃́ͨ̒҉̧̲͎̟̹̭͔͓̻̦͇̝̣̻ͅ.̏̔̋͋̈҉̘̤͎̙̲̹̪̦̙͈͢.̢ͫ̐̌ͣ̈̊ͣ̑̓͊̓́̒̐ͤ̍̈́̇̓҉͍̭̱̦.͆̿ͧ̓̇ͬ͌̾͐͏̶̸̪̖̮̗̫̦̟͉͚̥͙̭̯̥̮̱̰.̇͛̑̂͋ͣ͊͋ͬ̈́̂̾͑̋ͥ̿̑ͬ̀͝҉̢̮̣̥̠̭͕͙̗̹̖̜̘̦̤̥͉̹̞͢.̷̦̲̰͇̦͓̬̦̩̫͂͆̇̒ͤ͐͒̀͗͐͌́͝͝͞ͅ.̨̛̐̅̎́͐̏̍ͮ̏́̂̒̉͗̚͟҉̛̥̗̙̩͉͇̰.̷̶̞̯̮̲̓͌̅ͥ̃̈́ͭͮ̔ͬ̾̒̂ͥ̚͟.̸͎̺͖̭̭̩͇͎͎͎̟̼͔͙̫͍͗̐ͯ͆̀̍̄̃̋.̸̷̵̹̫̫̗̲͍̭͑͐ͤ̎̆ͩ̂͛ͨ̄̏ͭ͒̑̂͊͒ͯ̀͡.̸̡͇̭̭͍͕͑ͧͯ̉̓͌̿ͨ̉ͣͦ́́.̨̮̗̮͙ͥ̑͗ͯ̆̽͑ͪ̚.̴̸̠̬̪̼̱̩͇̲͒͋͛͐ͪ̉ͫ̊̂ͨ͞ͅ.̴̷̢͔̯̜͈̭̙̭̜͊̅̋̑͛̈͗ͦ̉͂̉ͬ.̷̡̮̖̗̰̜̘̠̥͇͍̫͙̙̗̝̖̌ͣͩ͝.̡̛̲̠̭̩̦̤̐̽͑̿͊̅̓ͭ́ͫ̔̈́̚͜.̟̥̺̞͉̩̇ͭ́͜͡.̷̛̛͕͙͔̮̦̰̻͈͉̣̳̩̹̅̂̓̋͆͗̒̒͛̆͡ͅ.̢̹̱̼̪͖̟͙̜̪̺̲͇͛͂̌ͤ͝.̴͂̄̍̍ͯ͑͗͆ͥͪͭͣͩ̊̇͗̚̕͏͖̝̟͕̲̲̖̩̟͓͍̤̠ͅ.̑̓̈́̓̓̍̂ͫͧͣ͟͞͏͡͏̩̞̻̲̫̯̭̘̤͓̻͉̙̼.̵̮͉̼͉̣̜̭̱̲̙̖̰͇̠͈̙̑͌̓̄ͥͣ̋͊͑͒̊͡͝͞.̫̲͚̺͇̠̺̹͇̜̓̾̓̉̔̐̌̀ͭ̚͟͡.̶͕̻͚̟̠̥͙̣̤͙̦ͦ̏ͫ̓̈̌̓̑̋ͧ̈̅̇̒ͨ͘͟.̧̧̦̫̠̰̮̰̜̭͙̲̯͔̫̩̖ͪ̓͂͊́.̡̠̗̯͎̻͈̱͙̝͚̲̻͊̑̓̇̏͌͒̿̂̍̈́ͦͫ̾̔̓̒̽ .̷̻͇͕̹̣̺̼̦̹̙̰͚̖͚̽͂̒̀̂́ͬ͒ͬ̎͐̉̏̔͗̀̕͞ͅ.̧͕̥͖̦̫͔̜̪̱͈̭̻̰͔̺̤̜ͤ̓̐͛͆ͫ͋̋͜ͅ.̨̮͙̭͚̫̯͚̲̠̯̞̹͈̣̪̪̪̃̔ͤ̽̓̌̾̀́ͅ.̹̠̼̺̥̔̎̅͐̒̽ͩ̌ͨ̏͂̍ͧ̀͛ͧ͢͠.ͯͬͦ͆̉ͮ̿̂̍͋̂͏̬̼̰̖͚͚͇͓͎̦͜͢.̴̹̖̖͈͙̭̙̼̺ͣ̇ͣ̄ͫͯͧ̆̌͢.̶́̈́̏ͪ͆ͯ̃͑͋̂ͪͤ̎̈̆̽͞҉̶̳̤͈̙̬̳ͅ.͎̬̫̣͎͇̩̰̈̃̑̐ͬ̄͞͞.̴̬͙̼̰̋ͯ̒ͩ̆̍̔̓ͥ̏̌̈̏̔̎̒́͂͢ͅ.̴̧͙͇̻̖̀͌̃̀͛̌ͭ̿ͭ̔͋̉ͪ͂͛̂̆̀̕͠.̵̑ͣ̋ͮͣ̎ͯ̋̾̀ͩͨͩ͜͢͝͏̯͎̪̟̺.̵̨͕̥̩͓̦͓̪̬̦̼̫̑ͭ̏ͯ͆͆̂̿̒̈ͯ͜͞.ͦ̄̅ͤ̐̌̈́̉ͬ͘͏̖̪̰̖̘̳̠̲̻͙̖̥̜̥͚͜͝͞.̜͚̺̬̩̘̺̝̝̞̗̱̖͓͔̤̯ͥ͊͒ͣ͊ͫ̂͌̔ͪ̽̎͒̈̏͗̔̍̀̚͞.̴̶̸̭͉̬͚̱̳͖̾̔̀͆̀ͧ̋̚.̨̺̳̭̞̖̲͓͙͓̳͙̯͍͓̘͈̖̔ͨ̎̋ͤ̽̄͆ͦ̿̕͢͞͡.̂̂̏ͣ͗̈ͤ͗̎̅̊̔̂̂͒ͤ̚͢҉̡̛͚̻̦͈̺̞͓͡.̴̨̞͇̹̭͖̯̗͈̥͍̽ͮ̒́̒̒ͫ̄̂̈ͦ͛̽̃͐ͮ̓̒́.̡̘̳̙͍͈͔̹͎͎̤̘̣̫̻̫̖̜̇ͭ̍̽́͊̍͋ͯͯ̈̚͜͟͝ͅ.̷̨̢̩̭̯͚̰̩̺̹̝̜̟ͨ̾̅͆̽͐ͩ̄̍͆̌̑̂̾̂͊͜͠.̧͔̮͉̻͐ͬ̄͛ͩ̊̿ͯ͟͞.͆ͮ̄ͪ̋̽̀͐̃̿ͪͥ͗ͯ̉͐҉̵͏̢͍̮̲̜͖͙̣͖̞͎̹̺͖ͅͅ.̶͍̤̰̬̱͈̳͓̙̯̩̥̻̙͎͍͈͌͑̅̽́ͅ.̶̪̺̳̗̦͎̮̞̹̇͗̓̾͆̇̅̈́̃̚̚͡.̎ͧͣ͂͑̅͏̡̤͔͕͕̜̟͈̪̮̪̀͡.̙͉̳̮̪̦̞̰͚̓ͦ̓̀̀̚̚̚͜͢͡ͅ.̶̴̨͔̘̪͔̥̖̱̟̟̞͕̟̩̰͉̩̪̟ͤͯ̂͂́̇ͬͧ͊͠͡.̴̴̫͉̤̫̪̭̼̘̟̦͈ͨ̀́̔ͫ̒̀̐͆ͮͨ.̧̜͖̥̘̬̘̤̥͎̞͖͓̙̬̅͒̎ͬ̐̓̂̚̕.̡̡ͥͯ̈́̈̎͟҉̙͚̳̯̤̞̤.ͯ͂ͪ̈́͌̍̾̔̔̽̓ͦ̾ͣ̋̓҉͢҉̳͎̫̥̙͓̥̠̘̦͔̰̬ͅ.̸̵̲͓͕̪̉ͨ̾ͯ̌̃ͦͩ́ͦ͢͡͡ͅ.ͮ͊ͪ̅̓̚͏̴̧̱̼̤̥̫͔̹̟̬̫̳̟̻̩̩͔́ͅ.́ͨ̍̏ͨ҉̗͇̫̳͙̗̥̻̦̙͚̘̹̀̕͟ͅ.̶̧̟̯̯͈͖̦̼͚̹͕̠͓̯̞̝͕̾ͦ̃̈̈́ͧͣ̓̑̐ͩ̃ͬ̿ͪͨ͒̀̕͢.̵͚͚͚̤̮̝̥̫̻̖̻̪͔ͮͬͤ̊̋͌̃̐̀̌ͤ̃̄͆̽͊̚͜.̴̢͚̘̖̘̤͉͓͚͓͓͖̩̞̻̭̟͒̐̍̓̒͒͒͌̽̅ͯ̆ͥ̄̽̀͜.̶͍̠̘̤͈̞͊́̇ͣͤ͞.̢̨̭͕͉̮̜͇͈̟̼̣͙ͯ̄̆̓ͤͮͪ̀̈̈́̓̈̈́̽̋͞.̵̴̶̡͇̥͎̩̇̊̓̑͗͊̒̅ͧͯͨ́ͨͭ̀ͅ.̸̡̟̜̫̻͉͇͖̳̝͇͓̗̰̿̄ͥ͂̇͌̉̄̈͗́̈́̕͘͜.ͦ̽̊̒̆̆͊̍͐̀ͪ̏̌ͮ͐͊͏͏̞̥̠̳̼̬͍̼̩̮̯̹͖͍̗̦͙̮.̶̵̡̜̤͈̱͕̖̖͈̤͈̥͓̙̮ͣ̏ͬͤ̓̾̇͊̓͌ͬ͒̿̔̇ͬ͌͘͢ͅ .ͩ̄̆ͣͭ̉̓ͫͩͦ̈́̑ͨ̂̂̔̓̚҉̵̛̖͍̯̼̯͇͍̙̻͎͙̥̲͎̘̹̫ͅ.̰̘̯̯̬͓̩̤̀̀̐̀̓ͨ̈́̀̕̕.̧̲͇̜̩͆͛ͤͥ̐̑̐̌͂̄̍̋̊ͯ̇̽͒͟.̨̛̦̺̣̃̑̎ͥ̈́̋̌̓͐̒ͥ͊̓ͤͯ͟͢ͅ.̵͕̠͓͍̲̰̀͛̉̆̏͗͆̈ͬͫͧ̿̑́́̚͜.̷̛̦̘̮͓͖͙̱̥̦̜̼͔̹͓̭̬̾̑̀ͯ̓̒̉ͨ̊́̒ͥͤͬ̾̔͗ͧ̀ͅ.̏̿̾̽ͩ̾̈҉̨̹͈̣̰̲͍͎͚̙͚̘ͅ.̵̷̡͇͉̹̜̘̬̪̞̯̯͓̿͊̊̈́͂̔̽̅͆̑̄ͨͭ̀̌͛ͨ̚.̙͙̠͉̖͈̹̱͑̆̓͆̔͘.̠̬̦̫͈̩͙̬̋̄̄ͪ́.̸̫̪͎̦͉̣̱͕̭̲͙͓ͨ̇̈̈́̉̄͆̍̊̄̉͢͡.̨̢̼̦̪̥̦̋̑͌ͫ̐̌̂̾ͫ.̶͙̤̗̺̫͌ͨ̽̿ͫ͒̓̉͋̊̓̓̅̐ͪ͗͊̾͢.̺͓͙̘̘͌ͧ̔ͤ̊͆ͤͫ̊ͭͯ̋ͧͬ̓̀͢.̴̡̟̤͍̝̪͍̗̓̎̓̓ͭ̃ͪ̍͠͡ͅ.̸̢͎̟̯̰͕̥͉̳̗͍́̑̆̏̈́͘͟ͅ.̢̜̯̠̙̹͉̰̦̞̲̳͇̝͕̣̳̤ͯͩ̿̒̌̇̆̃ͫ̏̓ͭ̍ͣ͋̕͡.̷̲͉͔͙̻̦̣̪̞̩̺̣͓͎̤̬̖̈́̿̋̂͋ͨͭ͋̃ͦ̉ͬ̈̐ͮ͊ͬͧͦ.̵̝͔̗̝̰̫̠̞̟͔̺͈̝͓͕̠̘ͯ͗̈̉ͬ͟.̸̷̢͕͍̦̹̭̪̀̔̏ͪ͆̃ͤ̾ͪ͋ͭ͌̅̀̚͟͠.̴͆̐̈́͆ͤ͐͒̓̏̑̚̚̕͏͙̮͉̤̼̼̭͈̞͔͇̝̗̹̩̜͢͝.̷̩̙̖͎͕̳̠̫͈̱͛̏ͭ̈ͭ́͂͋ͮͯ̾̇͛́́́̚͞͞.̞͓̠̖͒̅̈́̆̋̏̉́̕.̵̴̢͎̺̜̬̳̮̲͋̏ͪ̆ͣͭ͌̈́̋͒ͅ.̧̛̫̜̬̙̲̈̄̉̽̀ͬ͑.̷̧͓̫̣͕̹̝̻̬̦̼̫̤̝͈͔̩͒ͮ̎̽̒͋̉̀͝͞.̰̣̝̲ͮ̋ͬͭ̅ͤͮ͐ͮͦ̅̾͂͋ͪ͂̀͡͠.̄̍͛ͤ҉̧̨͕̣̫̠̯͖̩̺̩̙̻̞̰̻͢͠.̷̶̵̩͉̖̞ͤͫͪͤ̇́̚.ͦ̂̆ͤ̈̌̿̂̅̐̀̄͢͠҉̥̳͕̭̫̤͍͖͔̖̹̝͈͔͈ͅ.̶̮̼̪̤͖̼̝̪̮̩̤̮̝̝̱̗̜ͧ̆ͪ̐ͣͤ̚͞.̡̢̜̯̟̜̠͕̪̬͍̂̽ͮ̊̅ͫͧ̏̀͌̑ͨ̄ͣ̍̌͜ͅ.̸̝̼̯̣̩͈̠͈̻͎̦̹̊̌̐ͫͤ͊͑ͭ̐̅̊ͬͣ̅́̀̚͡.ͦ͋ͮ̋̔̋̐ͮ̃ͭ̈̓͏̧̨̢͎̬̬̰͍̤͍͎.̴̨͕̲̲̠̰͚̥̲̠͓̭̯̱͈͒̎̒͌̋ͮͫ͐ͪͨ́̊͒̒̈.̴̾̒̎ͬ͗̿ͪ҉̮̦̗͙̻̰̗͖̤̲̼͕̼̫̪͘.̸̴̧̨̪̜͕͎̟̱̠̪̤͇͙͇͉͔̗͓ͨ̐̓̈́͑͐ͣ̽ͩ̀̆̀̂̊͘.̰͕̖͎̞̘̻̭̺̜̱̭͙̰ͫ̾̇ͥ́́̚.̷̡̇ͣͮ̿̋̅҉̺̺͉̝̰̰̗̜͇̼̠̝̺̥̟̺ͅ.̸̨̡̣̹̫͚̼̪̥̭͎̭̝ͭͬ̃̉ͩ̾̃̾͑ͩͤ̍̂̚͞͞.̳͉̞͕͕̖̹̝̠̯̟͕̻͙͈͕̹͌̆̉͂̀͗̈ͦ̀̒͆̉͐͂̿͛͝͠.̡̬̯̱̏̓ͮͣ̈̊̃ͬ̒ͩ́̓̈͛̔͂̓.̛̯̗̪͔̩̼͍́̆̏́̄̾̅́̍̀͘.̷͓̬̙̝̜͎̞̲̟̞̺͇̖͎̰̮̪͙̈́̿͂ͮ̑̊̈͗̓̎̒͠.̷̇̏̑͊ͬ͌̉̆ͨ̅ͦ͐ͣͨ̾̚҉͈̪̗̥̭.̧̦͎͍̳̺͔̤̰̞̌͆́̓̽ͣͧ̓̿ͥͪ̆ͦ̆̀͘͢͡ .͔̼̺̩͕̣̰̪̮͔͍̙͗́ͧ͊̊͌̋̐̉̐͑ͩͦ͡.̼̺̺̬͙̗͓̞̰̖͙̒ͣ͋̐̿ͭͩͧ̔͢͞͠ͅ.̖͍̻͚͉̙̦͚̥̯͇̻͓̣̋ͥ̓̒̄̐́̄ͣ̕.̶̷̸̤̼̜̦̥̣̤̳͔͎̝̽̑͋́͠ͅ.̡͚̘͍̯̻̫̮̬͓̯͖̻͔̻͛ͤͦ͛̍͗̆̊ͨ͊̄ͥ̆ͯ̂͘͟͢͟ͅͅͅ.ͮ͆̆̔̈̈́ͤͦ̓̏̔̔̅̚͞͏͚̼̳͙͕͉͍͍̞̯͙̫̩̺͉̯͚͝ͅ.̴̨̨̨̮͔̝̫̼̟͔̜͉̟͍͗̍̃̈͌ͭ̆̆ͬͭ̀̒̑ͭ̚͘.̪̤̰̱̩ͯ͗ͫͤͫ̌̊͊͋ͬ̌ͣ̑ͯ̆ͫ̂ͬ͜͢͡.̶̍ͫ̉͆̔ͩͯ̊̑ͬ̈́ͬͨ̔̑ͥͧ̚҉̵̤̺͙͉͖͓̜̞̹̥̩̝͎̟.̷̵̺͙̮̬͓̣̝̮̟͈̘̤̱͖̯̪͒ͩ̒ͪ̒̅ͤͭͯͤ̈́ͦ̈͗̊͂ͪͫ͞ͅ.̩͙̮̦̞̪͇̳̼̠̿̉ͦ̒̀̒ͧͦ̒ͩͧͦ̕͟͝͝ͅͅ.̨̟̙̻̗̳̖̘̖͓̼̻̝̝̺̈́̔̽̈́ͫ̆͌̓̾̄́̚͜͝͝ͅ.̈́̇̍͒̾̍̅̇̅ͮ̓̈́̃̒ͧ҉̷͉̫̝̼͓̫͖̺̤̤̮͜͡͡.̵̢̠͈̭̣̰̖͍͔͕̼̲̯̲̻̱͒̈́̎̀ͫ.̡̛͖͎̤̩̠̝͚̽ͥ͌ͦ͊̂̑́.̷̸̢̘̲̩͎͇̯̃̌ͩͧ̅͒ͥ͌͛̅̽̇ͯ̚͘͠.̶̷̛̱͓͚̝̭̠͇͎͉̖̆̃̋͛̋ͯͥ͐ͩ̀̌̈́̈ͣ̅̽̀.̄̓̾͂̾̈́̈́̍͋́̐̒͞͏̘̜̮̞̱̯̠͓̘̠͕͓͚̭̼.̧̢͖̭͕͔͉̝̬͇̇͐ͫͤ̇̊͋̔͐͋̃ͥ̄̄̔̓̾͆̀͜.̵̡͈̭̪͙̯̪̯̟͍̮͎̲̦͓̝̥̼ͤ̉͋͐́̏̋̃̃̂̇̂ͩ͑̀͟͡.ͬ̃̓̒ͯͯ͑͋̌̽ͧ͐̏ͥ́͛̀̍҉̨̯̠̳̀ͅ.̸̮̹̱͕͔̯͖̣̘̹͕̠̓̈́̇̾́̌̈̋͘͢͞͠ͅ.̴̡͓̱̝̦̦̤̳̰̱͎͚͉͚͉̓̋̄͗͛̃̄ͭ͠.̸̸̨͙̤̟̻̱̺̙͈͛͑ͪͤ̏̈́̆̉͐ͧ̌̊́.̞̥̺̠̗̪̦͇̭͍̹̫̜͈̙̺̩̗͐̇͐̓̍̿̂͂ͩ̎̀͠.̩̠͙̠̜̠̳̰͇̮̱̜̳ͣͯͨ̉ͧ̀͒͒͆͒̿͛̋̃́́͢͜.̴̡̡͍̺͉͔͔̣͎̱̼̜͕̗̻̿͊̔̾̒ͤ̒̕.̸̳̯̩͔̮͉̝̆̋̄̍.̴̢̛͉̭̲̤̩̲̜͇͇̟͇̈͑̊̀̎͠.̢̨̛̤̯͓̟̺ͫ̓ͯ̌̔̓͘͠ͅ.̵̷̜͖͈̮̜͈͚͙̤̠̟̜̪̫̩̜̘͚̦̀̐ͨ͟͞.̧̢̘͓͍̳̻̰͍̳̜͇̖̼̺̯̟͉̺͐̏̓ͫ̃̿̾ͤ̽̋͢.̬̼͉̩̣̖͉ͧ̏͆͊ͥͭ͊̿͑ͤ̒́͆̐̐͢͢͠.̸̴̡͙͔͇̥̻̪̞͍̫̪͔͇͚̝̋̔ͦ͆̉̀͢.̵̴̸̨̰͖̯͎̟̭͕͉̳̼̱̞̿͆̐̿͟.̢͚͇̣̬̻̠̣̮͐͑̄ͥͨͫ͌̑̓̉͂̎͢.̧̧̭̮̪̗̄̍͋͗ͧ͑̈́̃͒̍̎͋ͣͤ̈́̓ͩͨ͟.̨̥͈͖̮̰͉̘̦̝͔̹̤̲͚͛ͧ̆̈̔͊͛͆̀̕͜.̧̣̰͈̻̦̣͌͐ͮ̍ͥ̊̓ͨ̄̆͢.̴̵̰̯̼̩̪̭̥͎̩̋̑̌̅̔̔̏̉ͧ͗̀͞.̢͍͉͖̪̥͕̜ͮͩ̏̐͐͐͆̈́͗͑͗̇̆̓̈͝ͅ.̸ͬ̎ͯ̽̿̎ͯ̉́̄̓̿͌ͦ̿ͪ͏̥͙̺̹̻̤.̸͐̒̾̅̌͏̼̲͙͍͕̮̹͞.̷͙̥͔̥͈̠͉͓̪̗̼̦̭̑ͨͩ͆͢͡͡.̴̧ͭ̑̽ͨ̔ͩ̅́̊͂ͧͥ̓̚͝҉̦̳̲͍͚̟ͅ.̨̨̰͇̖̹͉̝͙̤ͧ͒͊ͯͪͯͮ̅͑͊̈́̂ͬ̇́̚͝.̵̶̨ͬ͊ͩͭ́̏̓͜҉͓̲̭̭̱͇͇̠̬.̢̛̣̣͍̙̺͇̙̮̭̦̻͔̖̯̖̉͌̉̽̏́̿͑̍̓̅̀͘͟ͅ.̤͙̖̬̤͚̦̋̒͌̈́̅͒̉ͧ̌ͫ̈́̀̔ͪ̽́̚͜.̷̵̧̡̛͇͇̟̳͙̗̳̣̟͇͚̪̗͔͆ͥ̀̒̌͗̅̓ͭͥ̿͒̿̓ͦ͊̅.̵̛̖̗̜͆̀ͩ͛͛̈͆̇̆́͜͞.̵̻͔̗̺͈͇̯̜̳̫̑̊̎̅̍͗͛ͩ͒̇̏̄̍̊ͤ͌͂ͪ̾.̷͔̫̯̫̪͓̤ͥ̂͐̈́͗̌͗̄ͥͣͮ̇̓̊͊̅ͩ̐̊͡ .̶̲̱̦͎̲̬̝̦̦͖̱̰͉̪̈̐̓͗́̚͢͢͠.̌ͦ͂ͣ̇ͭ͆͑͐̋ͤͥ̃̑̆̌͠͏̹̫̣̣͍̜̭̹̗͚͓̼̖̯.͒̓̆ͪ͛ delete 15 September 2014 at 00:10

:D

Nape???!?!!
Minum air ketum ker sampai tak mampu berhujah????!!!!

Yang mempermain Islam bukan Umno tapi PAS, nama je Parti Islam tapi langsung tidak membantu Islam apabila Islam dipermain2kan oleh Puak Kafir DAP....alasannya DAP adalah rakan Pakatan, sampai Hukum Hudud dan Negara Islam yg diperjuangkan PAS pun sanggup dimansuhkan demi kerana Pakatan...inikah Perjuangan Parti yg mengaku Islam...Sanggup memecat Pemimpin sendiri yg benar2 memperjuangkan Islam seperti Hassan Ali dan Ustaz Nasaruddin,mempertahan Anwar Ibrahim yg mana umum sudah tahu siapa Anwar yg sebenarnya..Syaitan yg menyerupai manusia,yg hidup dikalangan manusia diakhir zaman..dialah yg mencetus segala permasaalahan dan keharmonian rakyat berbilang bangsa dimalaysia termasuk raja2 melayu..

Bila babi bersuara & mnganjing... biarkn biarkn

Bila babi mnyalak..biarkn biarkn

"biarkan, biarkan" tokey dn pnternak dn pmakan babi brsuara.

Steady cai....
Itulah kelebihan ketum sipemuki dan pendubor agungan korang...
Dia tetap sempoi wlpun video.besinya tersebar seluruh dunia....klu manusia biasa...dh lama dok rumah tak kluar2....
Hehehe....demi misiku nak jadi pm..
Apa2 pon...aku tabik ketum krn semangat wajanya itu wlpun makin lama keaibannya makin terserlah krn najib dan bn malas nak ikut rentak tariannya selama ini.....
So aku lbh respect najib n bn krn sah ketum pendubor dan pemuki pujaan para anjeng dan macai2nya...:)


EmoticonEmoticon