Monday

Tulisan Yusuf Al-Qaradhawi tentang tuduhan fitnah terhadap Anwar Ibrahim


SEGALA puji bagi Allah, dan selawat dan salam ke atas Rasulullah SAW, keluarganya dan sahabat serta yang mengikuti petunjuk-Nya.

Malaysia mempunyai kedudukan yang tinggi di sisi kami, dan kami menaruh kasih sayang terhadapnya dengan hati yang jujur. Impian kami adalah untuk melihat Malaysia sebagai realisasi model Islam yang wasatiyyah, bertamadun, maju dan kontemporari. Semua itu tidak akan berlaku kecuali dengan perjuangan orang-orang ikhlas terdiri daripada anak-anak Malaysia, berusaha dan kerjasama berganding bahu, mereka yang amat ingin untuk menjayakan masa depan negara. Mereka saling bantu membantu sehingga berdiri tegak rakyat Malaysia seluruhnya.

Sesungguhnya Allah mengasihi orang-orang yang berperang untuk membela ugamaNya, dalam barisan yang teratur rapi, seolah-olah mereka sebuah bangunan yang tersusun kukuh. (As Saff: 4)

Adalah tidak patut bagi badan kehakiman bertukar menjadi pentas kebencian dan permusuhan politik atau wasilah bagi menjerat pihak lawan di dalam cengkaman kes-kes. Perkara demikian kebanyakannya bertujuan untuk mencalar peribadi melebihi tujuan mencari kebenaran.

Sesungguhnya kami percaya bahawa kemajuan Malaysia, kebangkitan dan kekuatannya terpancar daripada ketinggian nilai-nilai kebebasan dan demokrasi, dan pengukuhan prinsip-prinsip kepelbagaian pemikiran serta persaingan yang mulia demi berkhidmat untuk negara yang berdaulat ini.

Anwar Ibrahim terdiri daripada pemimpin ternama dengan sejarah dan pengalamannya serta perjuangannya, dan kesabaran serta ketabahannya sejak zaman usia muda sehingga ke hari ini. Anwar sewajarnya dilayani dengan jasa perjuangannya dan kerja gigihnya, bukannya menuduhnya dengan tuduhan-tuduhan batil yang tanpa asas.

Mahkamah sebelum ini telah membebaskannya daripada tuduhan itu. Tetapi jelas bahawa terdapat pihak yang yang merekayasa komplot dan tidak mempedulikan kebaikan negara dan masa depan rakyatnya.

Kami beriman dengan apa yang difirmankan Allah SWT tentang peristiwa Hadithat al Ifk:-

Sepatutnya semasa kamu mendengar tuduhan itu, orang- orang yang beriman - lelaki dan perempuan, menaruh baik sangka kepada diri (orang-orang) mereka sendiri, dan berkata: "Ini ialah tuduhan dusta yang nyata".

Sepatutnya mereka (yang menuduh) membawa empat orang saksi membuktikan tuduhan itu. Oleh kerana mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka mereka itu pada sisi hukum Allah, adalah orang-orang yang dusta.

(Surah An Nur 12-13)

Aku menyeru kepada saudara-saudaraku rakyat Malaysia supaya bekerjasama dan saling bantu-membantu. Aku berharap saudara-saudara di Malaysia menjauhkan diri daripada konflik-konflik yang tidak ada faedah di sebaliknya, malah ianya memudaratkan, tidak memberi manfaat, menghancurkan,  tidak membina, merosakkan dan tidak mendatangkan kebaikan.

Segala puji bagi Allah, Tuhan sekalian alam.

Yusuf al-Qaradawi
Presiden Kesatuan Antarabangsa Ulama Islam

26 Oktober 2014
2 Muharram 1436

94 comments

Anwar ni memang kaki kencing, Presiden Ulama Dunia macam Sheikh Yusuf Qaradhawi pun boleh tertipu dengan lakonan dia...

Najib kaki puki. Ziana zian punya puki sampai lunyai najib kerjakan. Puki si semah dah serabai lobang beso beb boleh masuk kaki. Si semah suka batang bangla sebab beso panjang. Batang najib kecik pendik pastu kontot sebab tu si semah suka tonggeng puki kpd bangla.

Nazri botak tu hari main pelacur drp thailand 2 ekor. Yg kami tau pelacur tu ada penyakit siplis. Haha padang muka nazri tak lama buruklah butoh dia. Haha

Kepala butolah Anwar, bergaul dengan ulama dunia tapi kaki main pelacur! Dari sumber rapat dengan anak ANUwar, Azizah pun pernah booking pelacur untuk anwar. Azizah terpaksa tahan perangai kaki zina Anwar tu.

Kawan anak anuwar pernah bagi tau aku yang Nurul Izzah pun terpaksa bagi kawan lelaki dia masa tingkatan 6 kepada Anwar sebab papa dia dah tak tahan nak menutuh punggok.

Izzah terpaksa bersabar dengan sifat rakus papa dia yang kaki bontot itu, kesian...

Aku pernah nampak dengan mata dan kepala aku sendiri bagaimana batang konek Anuwar yang panjang tu masuk ke dalam lubang buntot lalu dia menghenyak-henyak lubang itu dalam kesedapan.

Malah lubang buntot itu telah mengeluarkan darah kerana kerakusan Anuwar.

Aku bukan sahaja melihat malah turut merasai kesakitan ditutuh oleh batang Anuwar yang trgang seperti pedang itu.

Lubang dubur aku ini menjadi saksi kerakusan Anuwar, malah dubur inilah yang menjadi bualan mulut rakyat Malaysia.

Aku bangga aku punyai dubur yang popular.

Beritakan kepada anak dan cucu kamu tentang kisah dubur popular ku ini...

Inilah dubur paling terkenal di Malaysia malah di dunia.

Aku bangga!

4 cm air mani pukimak anwar ada dlm donor saiful...fitnah ker??????
Aku dulu sanjung pak sheikh nie....tapi dah nyata dia kaki dubor n kaki zina....nak aku sanjung LAGI???
1 dunia tengok video besi dia dgn China doll...sampai kwn mat saleh yg dok luar negeri pun boleh cam pelakunya Anwar Ibrahim wlpun Hiram putih....
Fitnah apa lagi yg si pukimak nie nak kata ttg kelakuan seks liar tabie dia TU!!!
Dah bersalah...TAK perlulah heret rakyat!!!Berdepan jer lah pulak pendakwaraya dan hakim.....
Tahun 1998 dulu lainlah....majoriti besar rakyat tak tahu aktiviti seks dan skandal pukimak nie...aku pun turut hebat membela kononnya tokoh melayu islam terhebat abad ini....
Memang diakui pukimak ini pandai dan hebat berhujah dan berkata2 sehingga ramai yg terpesona....
Tapi sayang...di sebaliknya pukimak ini seorg munafik penipu besar abad ini...
Aku...mana2 pemimpin klu sah pelaku maksiat....memang susah nak dipercayai LAGI termasuk pukimak anwar Ibrahim.....MEMANG sial jahanam punya manusia....
Klu dia berani bersumpah laknat sanggup mati dipanah petir bhw dia tak pernah mendubor saiful, memuki chinadoll dan memuki bini MB selangor....aku mgkin terima dia balik..
Tapi hingga kini....dia adalah manusia paling pukimak di Malaysia!!!!!

Kasi yusuf al qaradawi tengok video besi tu pun beliau dpt cam sipelakunya Anwar bin Ibrahim.
Sayang sekali dia mungkin tak tahu.

Sayang sekali bahasa yang kalian gunakan langsung tidak memaparkan akhlak seorang insan. Ingat, kita belum layak untuk mengadili sesiapa pun. Itu semua tugas Dia.

Buat la solat hajat doa mintak pelakon sebenar dlm video seks cinadol tu pecah perut.. Ade brani..

Suruh jer pukimak nuar tu sumpah laknat...ADA BERANI?!!!
TAK YAH BNYK DALIH...

MAk lu Ada puki tak?

Kata kata mu bukan seperti kanak2 pun. Penjenayah pun tidak akan berkata sedemikian. Nilai kamu pun tidak seperti kertas tisu untuk diguna dan dibuang. Nilai aqal dari kata lebih hina daripada itu.

Memang x brani la dh mmg nuar brahim dlm video tu..

Lebih kurang 100 X pnangguhan n sudah dkat 6 tahun 2 bulan KES LIWAT nuar ni mr qardawi...ape yg zalim lg? ALLAH LEBIH MNGETAHUI yg tersirat n tersurat...

Lebih kurang 100 X pnangguhan n sudah dkat 6 tahun 2 bulan KES LIWAT nuar ni mr qardawi...ape yg zalim lg? ALLAH LEBIH MNGETAHUI yg tersirat n tersurat...

Qardawi lagikan terpedaya dgn Anwar, inikan pulak macai pengutip najis. Selamat bersemayam d penjara sg buluh. Prk permatang pauh dlm mass 60 hari. Marang?

milo suam,

setakat taip kosong siap translate orang giler pon boleh.

kalau betol ada surat kasi uplod la dlm blog, apa guna buat blog klu setakat taip bodo gitu.

kang cakap menipu marah la pulak.

senang mcm ni,

ko uplod video nik ajis puji anuar pon ok.

nik ajis pon ulamak gak.

video yg lama2 pon xpe.


ke memag tebiat korang gunakan orang yg jauh dimata yg xtau kisah sebenar sbagai senjata utk menipu?

xkan xde video ulamak malaysia yg puji anuar?


org ada akal yg mampu bfikir putarbelit korang nih.

Klu ada ler ulama2 di Malaysia ini nak ikut Anwar pun setelah dia bersumpah laknat....

Gelak melihat babi2 bodo baghal mempertahankan pendubor dan pemuki agung malaysia....
Dpd korang jadi babi ketum...lbh baik korang suruh dia bersumpah lambat hujung Quran TAK pernah mendubor saiful.....ada berani ker wahai babi2 oiii.....
Tarnish Kpd majoriti rakyat termasuk pejuang sejati pas...bukan plasma Atau anwarinas kerana TAK join keja bodo tersebut....
Buat apa berhimpun utk pelacur agama dan peliwat tua yg tak sedar diri itu...
Hidup dia MEMANG dah sial memanjang krn gila dgn lobang taik!!!
Justice for saiful!!!!

Peguam ketum kata...unsur liwat, suka sama suka....
Bermakna pukimak ketum MEMANG peliwat tegar!!!!
Yang heran.....para babi ketum sanggup bersusah payah membela keturunan umat nabi luth....GILA GAMAKNYER!!!!!
MENGUCAPLAH CAI!!!!!

bertenang, x perlu komen jika x mampu menahan sabar..dosa yg sia2 shj tuan2..

Anak siapalah bagi komen bagai lepas geram tu agaknya anak luar nikah sebab tu tak berakal!

Yang sedar pukimak nuar tu peliwat tapi masih nak pertahankan juga 4cm mani pukimak tu dlm dubor saiful adalah pukimak anak haram....
Bodo...dasar anak haram, main lobang taik sah haram...tapi masih jugak sokong yg haram!!!!
Sah golongan peliwat pelacur agama...
Terima kasih rakan2 yg TAK sokong yg haram SI pukimak main lobang taik haram nie....yg masih tu cuba2 lah cerminkan lobang taik TU!!!!!!

Ada 2 anak haram:
1. Pukimak ketum yg cintakan lobang taik....
2. Babi2 yg menyokong pelaku seks luar tabie...

Klu korang ada akal... tegur dan nasihatkan pukimak ketum tu agar insaf dan bertobat.....
Mcm mana nak memimpin jika otak dia gila dgn lobang taik dan asyik memuki China doll..
Itu baru penyokong yg baik...bukannya menyokong salahlaku seks lgbt nya...
Susah sgt ker menegur pemimpin korang ttg salahlaku seks luar tabie yg sah haram dlm agama!!!!!
Korang bersorak sorai seolah2 menyokong penuh agar pukimak ketum meneruskan aktiviti seks songsang yg haram tersebut..Sampai bila2 pun SI pukimak ketum tu TAK akan insaf krn beranggapan msh ada manusia yg akal nya mgkin letak dlm lobang taik yg sentiasa menyokong segala kemungkarannya.....
Jadi...korang turut bersubahat menggalakkan pukimak ketum meneruskan aktiviti kaum nabi luth sampai hujung hayatnya!!!!

Otai Reformasi 1998

nik aziz tu, ulama' ke, ular dlm semak? x de ciri2 ulama' pun.

Selagi NUAR BRAHIM x brsumpah dgn nama ALLAH slagi tu aku xkn pcaya dgn NUAR

Anon 28 oktober 10:11 delete 31 October 2014 at 15:12

Tu la mksud aku, ada ke ulama malaysia puji anwar.

ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde? ada ke xde?

klu ada sape dia?

klu xde apasal xde?

ulamak yg dok kliling anwar skrg ni adalah ulamak politik,duniawi.

xpcaya?

ni le dlm sejarah malaysia hadi yg knonnya btaraf ulamak kene saman.

ulamak kene saman????


bala buat malaysia.


point kawan skrag apasal xde ulama malaysia yg puji dn backing anwar jika benar anwar anugerah tuhan.

cuma yg rajin bfikir jak yg mampu jumpa kbenaran.

Peguam pukimak ketum yg betul2 islam pegangannya rasa malu dan hina nak jadi peguambela pukimak tu!!!!
Membela pukimak tu seolah2 membela kaum nabi luth....
Skrg peguam2 dia mgandaikan suka sama suka aktiviti liwat tu....
Nak kelentong mcm2....pukimak tu lupa pakai kondom sehingga tertinggal air mani sedlm 4 cm dlm dubor saiful.....
Semoga saiful yg naif berjaya dlm kes ini....
"I WANT TO FUCK U!!!!"pekik sipukimak ketum memaksa SI saiful....
Naifnya saiful umpama budak2 yg ke raging zaman sklh dan universiti dulu...

Mcm ko yg pukimak..

Huh! Hangin semacam je Bro.... Lu pun mangsa Anwar macam Epoi jugak ke? Kesiaaaan.. Anggap je takdir Bro.. Kah kah kah kah..

Aku TAK pasti Sapa Yg pukimak besar...
Sama ada peliwat TUA Yg pukimak....
Atau penyokong aka pecinta lobang taik Yg pukimak.....

Apa2 pon....kedua2nya sama pukimak krn mendukung kaum nabi luth Yg sah dilaknat....

KO tukar cap ayam Kpd cap babi Atau cap pecinta lobang taik....
Hehehe...MEMANG aku pernah jadi mangsa pukimak anwar TU Tapi bukan mangsa liwat Tapi mangsa tipu...

Konspirasi konon....Nak humban pejuang anti rasuah ke dlm penjara konon....

Pukimak TU guna kuasa dia lantik bini jadi MB...bukan rasuah ker??!!!

Konon bertimbun2 bukti rasuah sejak kena pecat sbg tpm gay Malaysia Sampai skrg tak ada 1 pon kes2 rasuah Yg dia bawa ke mahkamah??!!!!

Hehehe hehehe....Yg Rakyat tahu krn gila pukimak nie dgn lobang taik....dia Yg selalu ke mahkamah!!!!

Macai oi...
Selagi korang sokong lobang taik....Sampai mampos pon pukimak nie akan terus meliwat mental dan fizikal korang.....
Syukur aku dh TAK jadi mangsa LAGI.....Hehehe

Otai Reformasi 1998
Peace Yo!!!
Justice 4Saiful!!!!

Dulu Kata gaji rm1 sebulan....
Dlm 7 tahun pukimak nie bedal rm15 juta wang kerajaan negeri selangor...
Satu habuk pon pelaburan dia tak bawa masuk ke selangor....
Nie nak ganggu perjanjian air...Apa jadi??!!!Senyap dah!!!!
Sengaja nak buat rakyat menderita....
Itu pon macai2 bodo TAK nampak ker??!!!!

Atas Mumbai berdiri berkhutbah...
Malam2 pegi menyundal memuki China doll dan mendubor jantan gay..

Pemimpin mcm nie korang nak pakai?!!!!
Jijik dgn munafik mcm nie.....

Mumbai...mimbar
Sori cai...Auto spelling

Sana sini kata fitnah dan konspirasi...
Tapi sayang TAK boleh pakai krn TAK mahu bersumpah dan duduk landing saksi.....
Kecut perut takut disoal ts shafee....
Belum lagi disoal oleh mungkar n nakir....

Kasi tengok najiborosmah punya video tengak kongkek betina sundal holand lagi bagus. Tengok batang najib pendek pastu kecik. Tula pasal mak semah tak puas hati nak cari batang hindustan tup2 kena ke batang bangla.

Selagi NAJIBOROSMAH tak bersumpah dgn nama Allah selagi tu aku takkan percaya dgn NAJIBOROSMAH tentang kes rogol bunuh altantoyo. Hehe

Anon 11.21. Ko yg pukimak ...ko yg kaki bontot kaki lobang tahik.

Umno terhutang budi ngan jobo sepol. Kemenangan umno adalah kemenangan jobo sepol. Hehehe

Ale utooh ko laaa. BN=BONTOT NEGARA.

PUKI ALTANTOYA...BN = BONTOT NEGARA.

Cer soal kes rogol dan bunuh najib ale utoh tu ada berani? Altantoya ada anak anak tu sape punya? Hoho najib punya laaaa. BN = BONTOT NEGARA.

Kepala butoh ko laaa barua umno bangkai. Tu najib totoh puki ziana ngan puki altantoyo ko tak kisah ke. Butoh ko laaa.

Kepala butoh ko laaa babi punya umno celaka haramjadah. Najib tutuh puki altantoya ko tak bising. Si semah bini najob main batang bangla ko tak kisah. Lahanat punya umno sial.

Celaka punya umno babi...tu rahim tambi chik tutuh budah bawah umur langsung buang kes sekarang bebas..sial bangsat haramjadah punya umno.

Kes tutuh pembantu rumah indon oleh menteri umno...apa cerita senyap je ke? Kes rahim tamby cik tutuh budak bawah umur apa cerita? Senyap je ke? Kes tutuh bunuh dan letupkan oleh ketua umno malaysia apa cerita? Senyap je ke? Haramjadah punya umno celaka.

Mana mufti huruhara sana sini mana ulama umno potor buriti yg kawin ngan pelacur....tak kisah ke ngan ketua umno se malaysia tutuh puki altantuya n bunuh dan letupkan? Takut ke nak bersuara? Babi celaka haramjadah punya umno.

Tahniah umno sebab mempertahankan jobur sepol lebih drp segala2nya. Baru aku tahu nilai jubor sepol sekarang nih. Dgn jubor umno berkuasa dgn jubor umno mempertahankan maruah negara bangsa dan agama. Pendek kata umno tu jubor dan jubor tu ialah umno. Ini sama ..BN = BONTOT NEGARA. Kui kui kui kui.

Butoh hang laaaaa..

Rosmah kawin ngan najib belum habis edah lagi bro...apa cerita tu..najib selamanya berzina beb. Anak yg diperolehi adalah anak haram jadah. Tak caya ? Tanya ulama umno putor alburiti yg kawin ngan pelacur ..kawin lari kat siam tu.

Pukimak KO la....
TAK leash klu cerita TU betul...
Klu setakat fitnah pukimak anwar...tanpa video besi, gambar dan pengakuan....butoh KO la...

Lantak dia la....dah ditolak Rakyat pon....
Pukimak ketum....meliwat dan memuki pon msh ada yg sanggup tadah jubo....BODO

Bodo....kes tutoh maid indon TU fitnah la bahlol...
Kes rahim tc....ko bawak la pukimak ketum dakwa dia di mahkamah....bodo ketum!!!

Tahniah Kpd golongan pecinta lobang taik....sanggup berabis menyokong peliwat tua....golongan Yg dilaknat Allah swt......
Patutla muka2 korang mcm babi kaum nabi luth

Dah melecet pastu nak mengamuk kat sini pulak. Lain kali pakai la K Jelly.. Pakai ludah pun buleh! Tuuih! Kah kah kah kah

Hang isap la butoh bengkok pukimak ketum tu.....

Macai....ko bukak la youtube...cari la ttg sumpah laknat TU!!!!
Anwar?????

Najib bersumpah....masih hidup.
Bala bersumpah....Lalu meninggal.
Anwar....TAK berani....

Ada aku kesah.....
Klu fitnah....Hrp ko sempat mohon maaf sblm ko mati....
Skrg2nya aku tak buta sokong peliwat....

Ko mgkin hangin bila tahu org yg KO sanjung selama ini kononnya sheikh rupo nya seorg pendubor....
Hrp ko bertenang dan selalu2 lah cermin jubo ko itu..... :)

Kesilapan besar anwar....pecat tski dan memuki dan mendubor...
Cakap agama spt sheikh....
Di sebaliknya.....hish hish...
Munafikun.....

Butoh ko ler....
Mcm mana nak bising...
Bukti video besi, gambar dan pengakuan TAK ada!!!!Klu ada...aku sanggah gak najib TU!!!

Lagipun dia dan rosmah pernah bersumpah laknat !!!!
Ko nak cakap apa LAGI???
Ada bukti...bawak la ke mahkamah!!!!!
Jgn mampos berguling2 jer!!!!
Tunjuk kan bukti...BODO!!!

Cuma khuatir SI jubo main taik mcm kes lanun kiram di sabah tu!!!
Maklumlah....klu nak jatuhkan org mmg mainan SI jobo...

hahaha.. terlalu bnyk bc novel lucah, ini la jdnye.. tengin pnye macai umneo.. bab2 cite lucah mmg makanan umeno..

mmg terserlah IQ anda lemah.. drpd tulisan dh blh nmpk begitu xcerdik n lemahnya akal.. btol lah kata mahathir, dah lama org cerdik pandai x masuk umno.. 1 lg kesian kt mak anda, mak anda punyalah jaga kemaluanya, hanya beberapa org spt bapa anda, doc @ bidan yg menyambut anda yg blh lihat n bercakap pasal kemaluanya yg menjadi aurat dan rahsianya, tetapi anda telah cabul ibu anda dgn menyebut kemaluanya dalam tiap2 ayat yg anda ingin sampaikan.. sepatutnya anda wajib jga maruah ibu anda, bkn dijaja x kira masa.. bayangkan ibu anda tahu yg anda bercerita ttg pukinya dgn org lain, apa perasaanya? dan apa pula perasaan bapa anda, tmpt dia melepaskn shahwat dicabuli oleh anaknya sendiri? renung2 kn..

Anwar mendubor...salahkan umno..
Klu lah Anwar tu msh dlm umno...nak salahkan sapa????
Dasar golongan yg tak mampu terima hakikat bhw kegilaan Anwar dgn lobang taik memakan dirinya sendiri...
Patutnya Anwar tu diberi sesi kaunseling atau terapi seks yg betul...
Mgkinkah ada ostad2 dlm pukiR yg boleh membantu kegilaan Anwar tersebut?????
Jika tak ada..boleh mintak bantuan kalipah guano eng ker!!!Mana tahu boleh membantu.....:)

Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..

Amboi..marah nampak..hahaha..

Relax la cai....
Terima jer hakikat pukimak anwar bukan seorg sheikh....
Dia sah seorg peliwat.....major dia bertobat cai..... :)

Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..

Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..

Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..

Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..

Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul. Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..
Mak lu Ada puki tak? Umbgok betul..

BN = BONTOT NEGARA



BN = BONTOT NEGARA




BN = BONTOT NEGARA







BN = BONTOT NEGAR



Umno = jobo negara




Umno = jobo negara.





Tahniah umnojobonegara


Umno jobo negara





Bnjobonegara



Bnjobonegara

Bnjobonegara
Bnjobonegara
Bnjobonegara




Bnjobonegara
Bnjobonegaea
Bnjobonegara









Bnjobonegara
Bnjobonegara
Bnjobonegara






Bnjobonegara
Bnjobonegara
Bniobonegara

blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak. blog milo suam dah jadi blog lucah la pulak.

Ya saya sokong jubor Saiful..

Kah kah kah..lawaknya

Kepala butooooh ko bodo dungu punya umno celaka haramjadah. Ko pi jilat lah jobur sexfull sampai bersih kurit2 tahik sexfull ko makanlah baghal.

Oi babi bangkai umno kelpala butoh ko. Pukimak ko kelentik nenek ko.

Pukimak ko laaa umno dayus.

Muka semua orang2 umno semuanya macam muka jobo tahik. Kui kui kui.

Kepala butoh ko.

Samalah macam najib tak cukup puki bolong beso mak semah hentam pulak puki altantoyo dan ziana. Najib juga hantam puki china thailand siap tutuh jobo lagi. Tak caya tanya datuk razib body gurd najib. Sebab aku bekerja ngan datuk razib aku tau laaa.

Lepas ni siasat najib sebab tutoh puki altantoya bunuh dan letupkan...ada berani.

Bn ...Bontot negara. Puki rosmah wangi.

RBA BABI DAP DIKESAN SEDANG JADI BATU API....CUBA MEMECAH BELAHKAN ORG MELAYU DAN ISLAM....

Jgn disebabkan sikap kita yg suka mmfitnah mnyebabkan Malaysia dilanda musibah. Fikir2kanlah. Sesiapa yg kata hny bersumpah saja jalannya ingatlah bahawa sumpah bukan permainan. Kita spttnya berasa khuatir ttg amalan kita yg masih sedikit sedangkan hiburan menjadi hidangan wajib kita menjelang akhir zaman ini.

Ya Allah. Ampunilah hamba Mu yg byk mencaci, memfitnah, memaki dan lain2 perbuatan mazmumah yang telah kami lakukan terutama di ruangan maya ini. Amin.

Dah buboh channel ke christian dior ke jadi wangi ler...

Puki Mak lu la.....

Tak ada entri baru ker?
Tak sabar nak mengutuk golongan anti ketum dan lgbt nie.....

Bukan kaki tapi barang tu kot. Qordowi buta kayu kot hang cerah bersuluh. Hang dah pakai lampu suluh sapa punya. Hang punyaka orang punya. Atau depa bagi cemin mata kat hang. Hang punya pakar cemin mata test kat mana. PWTC punya pakar kot?

4cm tu apa. Adaka air mani diukur dengan panjang. Panjang apa. Cuba bagi tau. Jangan baca sekerat. Apa persoalan bukti utama.


EmoticonEmoticon