Bantuan kenderaan pacuan 4 roda diperlukan!‎

SALAM sahabat, Jingga 13 Malaysia akan meneruskan misi prihatin (banjir) kali ke 9 di Negeri Kelantan pada 28 febuari 2015 hingga 5 Mac 2015 (6 hari).

Misi kali ini adalah untuk membina dan membaik pulih masjid serta pondok pengajian di Sekolah Pondok Tok Kenali di Kg Jenang, Dabong, yang terjejas akibat banjir besar sebelum ini.

Jingga 13 telah berjaya mengumpulkan sumbangan orang ramai bagi menjayakan misi kali ini, namun menghadapi masaalah logistik untuk masuk ke Sekolah Pondok tersebut memandangkan ia terletak jauh di pedalaman ditambah dengan keadaan jalan yang rosak tidak dapat dilalui oleh kenderaan biasa‎.

Jingga 13 memohon jika ada sahabat yang bermurah hati untuk meminjamkan kenderaan pacuan 4 roda untuk melakukan misi ini selama 6 hari.

Jumlah kenderaan yang diperlukan EMPAT (4) buah, sila hubungi Ketua Koordinator Jingga 13 Malaysia, Cikgu Fariz Musa di nombor telefon 0199900288

Segala budi baik dan kemurahan hati anda didahulukan dengan jutaan terima kasih. Hanya Allah yang mampu membalasnya.

Mohon share dan sebarkan!


1 Comments

  1. Saya ada dua Hilux, boleh pinjam tapi kena guna pemandu dari pihak saya. Kenderaan di Kedah, nanti saya hubungi Jingga 13

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan