Mukhriz dakwa SB ambil gambar kakitangan awam sertai BERSATU

DALAM salah satu kiriman di halaman Facebook Parti Pribumi Bersatu Malaysia, BERSATU ada satu perkongsian screenshot Telegram tentang nasihat Mukhriz kepada jentera parti yang membuka kaunter pendaftaran ahli baru BERSATU.

Dalam screenshot itu difahamkan Mukhriz menasihatkan tenaga kerja parti itu di Putrajaya agar pendaftaran ahli tidak dibuat di tempat terbuka disebabkan penjawat awam merasa takut kerana SB mengambil gambar setiap orang daripada mereka.



Kalau dahulu, kita faham kesemua Polis Cawangan Khas, SB ini bekerja untuk Tun Mahathir, dan tentu sekali untuk Mukhriz sendiri semasa masih dalam kerajaan.

Namun kini SB sudah berpaling arah, bertugas untuk musuh politik mereka, iaitu pihak Najib dan Rosmah. Bak kata pepatah yang cukup popular, hidup di dunia ini bagaikan roda, ada masa kita di atas, sampai masa kita di bawah.

Inilah rasanya jadi pembangkang, jika dahulu kamu zalim mungkin sekarang masanya kamu akan dizalimi seperti mana kamu menzalimi orang lain suatu masa dahulu.

Kepada Najib dan Rosmah juga, janganlah angkuh saat kamu berada di atas, kerana akan sampai masa kamu turun ke bawah. Aku yakin masa itu akan sampai tidak lama lagi.


Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan