Saturday

Rakaman Samseng Baju Merah serang konvoi BERSIH 5 (video)


SAMSENG Baju Merah sudah kembali mengganas nampaknya. Barangkali cuma berbekalkan RM20, RM30 ringgit upah berserta habuan penuh minyak motorsikal, sanggup dipergunakan oleh pemimpin korup untuk membuat kacau.



Aku baru terima satu link video rakaman Samseng Baju Merah dikatakan menyerang salah sebuah kereta yang menyertai Konvoi Bersih 5 ketika kereta itu singgah sebentar di stesen minyak sekitar Manjung Perak.



Sebuah lagi video menyaksikan bagaimana samseng baju merah merentap bendera yang dipasang pada kereta konvoi BERSIH 5. Hishammuddin Rais (blogger tukartiub) salah seorang penumpang kereta tersebut.



Nampaknya mudah sekali segelintir anak muda jadi perkakas pemimpin Umno, bagi sedikit upah sanggup gadai maruah jadi samseng untuk buat kacau.

Inilah yang terjadi kepada anak-anak anda jika terus biarkan Umno dan Barisan Nasional memerintah. Pemimpin atas terus kaya raya merompak harta rakyat, anak muda diperbodohkan dijadikan perkakas, jadi macai.

7 comments

Malunya... tak ada maruah punya Melayu!

puak2 kuat fitnah pembangkang yang kurang ajar yang tak ikut undang2 harus diajar cara begini supaya tidak berterusan membuat angkara pada negara..siapa yang mulakan..bangkitnya baju merah hanya untuk mengajar penghianat bangsa dan negara..hidup BAJU MERH!!..

Oii BAHALOL !! Umno/bn lagi kurang ajar siap lawan arahan TUHAN sanggup tak bayar wangpengerasPRU2004 RM2JUTA(Maybank no.156012053926) why !!!??

Oii BAHALOL !! Umno/bn lagi kurang ajar siap lawan arahan TUHAN sanggup tak bayar wangpengerasPRU2004 RM2JUTA(Maybank no.156012053926) why !!!??

Baju Merah semuanya Melayu yang bongok2 . Semua bongok2 ni SRP pun tak lulus, upah RM50 je pastu suruh jilat taik najib , diorang akan jilat . Jamal monyet tuh kira ok laa dapat budget juta2. Yang macai bongok2 nih dapat Sial je . KahKahKah. Bodoh nak mampos !

Melayu yang bijak2 tak akan join baju merah sial ni ! Sokong najib haram jadah dgn mah gemok. Laki bini kaki songlap , babi betul !

osman parang ni antara ciri2 dajal yang disebut di akhir zaman..iblis telah berjaya mendajalkan puak2 dengan cara fitnah2 yang berterusan..maki hamun..khinat..ejen yahudi dan barat..dan banyak2 lagi..

Umno bn diketuai jamal samseng taik ikan ini hanya mampu rekrut budak bawah umur dan mat rempit yang mana diri mereka sendiri pun tak tau arah tuju.. jangan malukan nama melayu dan anak muda lah jamal. Memang betullah dalam umno bn ni sekarang dah makin kurang yang berilmu dan cerdik pandai. Sebab tu hanya tau berlagak samseng sbb otak kecik mcm otak ikan.
Jgn lh rosakkan ganerasi muda dgn budaya samseng. Patutnya jamal ni kena tangkap dibawah akta keselamatan sbb tindakan dia boleh menimbulkan pergaduhan dan akhirnya peperangan. Si jamal pun dia berckp mendahului kuasa polis utk mengambil tindakan tapi hakikatnya dia hnya samseng disebalik nama pejuang melayu..taik kucing. Baik jamal bawa budak tak cukup umur dan mat rempit yg tak ada arah tuju tu pergi bersih masjid, bersih kubur dan konvoi pergi palestin ke. Klu tak nak jauh sangat nak jaga keselamatan tu pergilah jaga sempadan sabah tu dari lanun. Ni pergi serang org konvoi bukan org pergi nak buat serangan. Klu bersih tuntut pilihanraya bersih atau ditambah baik, tu kan tuntutan baik, sabab selagi kita manusia biasa apa saja kita rancang takkn sempurna sbb tu mesti ditambah baik. Klu jamal tentang tu maknanya jamal ni tak suka yg baik sbb tu perangai mcm samseng. Media tv arus perdana pun jamal mudah je bercakp tentang baju merah kat tv, jd semua faham baju merah dibelkngnya adalh umno. Jamal bukan pejuangkn melayu dan islam tapi perosak bangsa dgn budaya samseng, yg dia risau cuma kuasa dan jawatan politik sahaja. Kata bersih yg konvoi dn berhimpun dgn aman tu mengancam keselamatan dn bukan buaya kita serta melanggar peraturan. Tapi sekrng mereka sendiri dgn baju merah lbih lagi melakukan himpunan haram ditambah melakukan serangn fizikal, ni baru blh kata mengancam keselamatan. Jamal ingat dgn buat mcm tu dia dpt perhatian najib mana tau jadi menteri, tp sebb tindakan dia tu umno akn makin busuk dan najib akn makin dibenci. Benda mudah je tak blh pikir ke. Jgn pndang rendah pemikiran rakyat zaman sekarang, ni bukan zaman 500thn dahulu. Hantar jer jamal tu pergi sempadan negara jg keselamatan klu dah hebat sangt.


EmoticonEmoticon