Thursday

Skandal seks Husni Hanadzlah mula disebar portal pro Najib


KELANTANGAN mantan Timbalan Menteri Kewangan Kedua, Datuk Seri Husni Hanadzlah yang mempersoalkan tentang 1MDB di dewan rakyat nampaknya tidak dijawab sebaliknya dibalas dengan pendedahan skandal seks oleh portal pro Najib.

Sudah menjadi kebiasaan Umno akan gunakan isu seks untuk membunuh karakter sesiapa yang menentang mereka. Sebelum ini bekas Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin turut diserang dengan isu skandal seks dengan isteri seorang hakim.

Kali ini nampaknya giliran Datuk Husni Hanadzlah pula apabila sebuah portal pro Najib mendakwa kononnya beliau telah banyak kali dituduh melakukan gangguan seksual dan banyak laporan dibuat terhadap beliau daripada wanita-wanita yang menuduhnya meraba buah dada dan punggung mereka.



Datuk Husni turut didakwa kononnya tidur dengan isteri orang dan rahsianya itu kini akan kembali menghantui kerana beliau berpura-pura sebagai seorang lelaki yang alim, padahal dia sebenarnya adalah miang dan bangsat tulis portal pro Najib tersebut.

Sama-sama kita nantikan apakah episod selanjutnya tentang tuduhan ini? Mungkin salinan laporan polis daripada pengadu mangsa raba Datuk Husni pula akan didedahkan. Mungkin juga pengakuan suami yang isterinya telah ditiduri oleh Husni akan disebarkan.

Dulu masa Husni dalam kabinet Najib kenapa tak mahu dedahkan skandal ini?

Adakah semasa Husni masih menteri kabinet, raba buah dada dan punggung wanita bukan satu kesalahan?

Adakah masa Husni jadi menteri dulu tidur dengan isteri orang bukan satu dosa?

"Sokong Najib jadi malaikat, lawan Najib jadi syaitan..."

17 comments

Umno kalau tak aibkan orang memang tak sah.

Umporno!

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

jika fitnah, tanggung la...?

boxing guna tangan pakai gloves....tumbuk kepala dan badan.....kerana kalah dengan cara bertumbuk, umno masuk gelanggang dengan telanjang bulat...penuh kelucahan ..... hinanya puak umno nih...!!!!!!!!!!!!!!!

Majoriti menteri semua begitu..tp apabila melibatkan org2 besar, semua akn senyap, seolah2 tiada apa berlaku

...baik hati giler penyokong2 Pakatan Hopeless ni....sanggup memaafkan kesalahan Che Det yang bertanggung jawab terhadap kehilangan/kerugian lebih 100 billion USD semasa menjadi Diktator No. Wahid!
....tu belum masuk sumbat beratusa orang dalam ISA, serta pembunuhan beramai-ramai di Memali
....ni lah jiwa penganut ajaran sekular penyokong Pakatan Hopeless...Mahathir pun tau korang memang Hopeless!

MADIR MUDAH LUPA KIKIKIKI..MENGELUPOQ LA PUAK DEPA TAK DAPT JATUHKAN NAJIB KAHKAHAKAHAKAH

Yg Najib gatai dgn betina bila nak cerita? Dah lupa ziana zain, Altantuya. Jgn ingat pemimpin umno Bersih sgt. Lawan hujah dgn hujah la. Don't hit below the belt

sendiri buat fitnah pasal skandal seks kemudian minta orang lain plak buktikan.
celaka je blog haramjadah ni
nuwar berahi yang jelas tak mengaku plak

Oooo selama ni umno dah tau.... awat diam masa dia jadi menteri. Ini bermakna hangpa lagi jahat dari menteri tu kalau benar dia buat perkara terkutuk tu.

Si bodoh anon ni mesti komen tanpa baca artikel, dia komen pun sama macam fake account tukang komen di page Najib. Janji tulis asalkan dapat upah...

Eh, ramai ahli politik gila seks ke??? Sesiapa yang menentang Dummnoo, dia akan di uruskan secara seksual. Kes liwat, Kes zina, dll semua berkaitan seks. Dummnoo tiada senjata lain ke???

kesah hidup najib sendiri sehingga sanggup cerai isteri untuk kawin dgn rosmahpun dah cukup menunjukkan keburukan perangai najib. Pada hal masa dia bergedik rosmah masih bergelar isteri kpd seseorg. Begitu kuat godaannya hga tumpas najib diribaan rosmah. Malah bekas isteri najib pula yg dikatakan kurang waras.

Aku rasa Bloggers Umngok ni MEMANG MAK DIA SPESIS BETINA MURAHAN TIDAK PERNAH AJOR ANAK ANAK DIA TENTANG UGAMA ISLAM.TAK AJOR ANAK ANAK DIA SIAPA TU ALLAH.NA'UZUHILLAH MINDALIK

yeah bontot sepol masih diperlukan utk survival umporno

tp harga dh tambah gst utk servis sepol tu

Yaa.. rakyat tidak pernah lupa apa yg che det buat dulu semasa memerintah. Tpi skrg nie rakyat yg cerdik cuma fokus utk tukar kerajaan saja. Ermm dumno nie mmg suka buat video porno ek?? Nak heran ape,UAI pon geng dedak nie boleh buat video.. inikan pulak si husni nie. Sedarlah wahai pemuda2 dedak.. negara kita smkin tenat.. jgn jdi bodo piang sangat. #mohon terasa

Umporno ni puak puak syaitan berjasadkan manusia...


EmoticonEmoticon