Jamal Jamban dicabar berentap 1 lawan 1, 1 lawan 3 pun boleh

BERIKUTAN tersebarnya rakaman Ketua Umno Sungai besar, Datuk Jamal Yunos (Jamal Jamban) membuli warga emas, perempuan dan orang yang tidak melawan sebelum ini, seorang demi seorang tampil mencabar Ketua Samseng Baju Merah itu untuk berentap secara sah.

Antara cabaran yang menarik perhatian ialah daripada Suresh, seorang pencinta kucing dari Johor Baharu. Beliau sanggup datang dari jauh semata-mata untuk mencabar pihak Jamal Jamban, berentap dengannya.


Jika Jamal tak berani lawan seorang diri, beliau sedia berdepan dengan tiga orang dari pihak Jamal untuk berlawan dengannya seorang diri.

"Saya Suresh, asal dari Johor saya sanggup datang daripada Johor ke sini, untuk nak cabar Jamal, come to one to one, or three I believe to get the challenge ok,"

"Jangan nak memperbodohkan atau melemahkan orang yang lemah, we a not a gangster like that, you if you want to show your gangster, if yout want to show keberanian awak tu, biar tunjuk dengan saya, saya mengalu-alukan,"

"Jangan nak pergi tunjuk dengan orang tua, nak tunjuk dengan orang perempuan, lepas tu dengan orang lemah, itu bukan caranya, you kata you hebat kan? Mari jumpa saya one to one also can, three to one also can no problem," cabar Suresh sambil disahut dengan tepukan orang ramai yang hadir.

Di bawah ini rakaman cabaran yang dilontarkan oleh Suresh terhadap Jamal Jamban. Sila klik untuk menonton.



4 Comments

  1. hidup hidup abang kucing... hidup hidup abang kucing....i LOVE U! U are my HERO! jamal jamban oledi hiding under his wife's / mother's sarong. His 2 balls oledi dropped off....So how to challenge u? Poor jamal jamban...so pitiful....

    ReplyDelete
  2. aku punya suka aaa...29 November 2016 at 16:32

    Jawa jangan dicabar.. Jamal bukan sebarang Jawa. Dia ada pestol.. Jawa lain ada tempe je pastu sembang kencang... kah kah

    ReplyDelete
  3. Jamal kata tunggu buasir tahap 4 yg dihadapi nya sembuh nnt bru dia fikirkn nk lari mana????
    Kihkihkih

    ReplyDelete
  4. uiii, orang dah jual takkan tak nak beli, kalau aku maluuuu,

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan