Friday

Jamal Jamban rakam aksi badannya kena pukul dengan kayu


MENJADI bahan gelak seluruh Malaysia dengan aksi tunjuk kuat memukul-mukul diri oleh kumpulan Samseng Baju Merah yang diketuainya, tidak membuatkan Jamal serik, sebaliknya makin galak dia menunjukkan kebodohan.

Scroll ke bawah untuk menonton video.


Kali ini, Ketua Umno Sungai Besar, Datuk Jamal Yunos atau lebih dikenali sebagai Jamal Jamban merakam aksi dirinya sendiri pula dipukul dengan kayu.

Barangkali nak tunjuk kononnya dia sudah kuat, tak cukup dengan aksi pukul badan seperti penganut Syiah oleh kumpulan Baju Merah yang jadi bahan gelak seluruh negara, kali ini Jamal Jamban dilihat tersengih-sengih ketika dipukul dengan kayu di belakang badannya. 


Aku kerap terlibat dengan acara persembahan silat masa sekolah menengah dulu. Setakat pecahkan genting batu atas perut, pecahkan batu bata guna tapak tangan dan lain-lain itu perkara biasa dalam seni persembahan.

Hanya perlukan pengetahuan fizik asas dan sedikit latihan kita boleh lakukan perkara seperti itu tanpa cederakan diri. 

Jadi aku tak tahu apa kerja kumpulan samseng baju merah ni berulang kali tayang aksi pukul badan macam orang gila, nak tunjuk aksi beruk elok buat persembahan di pentas sarkis.

Sebelum ini Tengku Mahkota Johor, TMJ turut muncul dalam sebuah video 'troll' memperlekeh aksi kumpulan baju merah.


"Kalau setakat nak tunjuk kuat, tak payahlah, orang tak hairan sehelai bulu roma pun tak meremang..."


13 comments

Aku RASA Jamal JAMBAN ni dah SEWEL SATU BADAN.

wowwww kuat2.....boleh hantar pi palestine lwn israel..baru betul2 jihad...

ni dh mcm syiah.

jamal syiah ke

Ek eleh... bapuk cam ko pun blajo silat eh ? kira ok la si Jamal tu kalo nak compare ngan ko, dlm blog je yg ada telonyer, kat luar ? bagi mkn anjing je lah.. kekeke..

Mana negeri yg berikan gelaran "Datuk" pd Jamal itu sepatutnya tarik balik anugerah itu. Dia tak layak dgn gelaran tersebut sebab dia tidak melambangkan pemimpin baik dan tenang. Dia ego dan bodoh.

Kah Kah Kah... Pukul guna kayu, kayu patah... Pukul guna batu, batu pecah... Kena jentik kat hidung terus berdarah... Menangis2 minta simpati... Jamal Jamban... Jamal Jamban...

Kah Kah Kah... Pukul guna kayu, kayu patah... Pukul guna batu, batu pecah... Kena jentik kat hidung terus berdarah... Menangis2 minta simpati... Jamal Jamban... Jamal Jamban...

Polis Tumbuk saya....err..bukan...bukan..budak zuraida Tumbuk saya...oops ...zuraida Tumbuk saya...ala... sebenarnya saya Tumbuk diri sendiri..saya sewel... hahahaha

Siap la esok Lusa..mesti ada petunjukan pukul badan..lepas tu mesti Jamal jamban jerit..polis Tumbuk saya...

Kesian pulak tengok si JamalJamban ni dah gila isem, salah menuntut agaknya,,,dah sah kena pergi berubat cepat,,,sangat berbahaya kpd masyarakat sekeling dan keluarga nya sendiri ..kena mandi air dari tujuh jamban utk pulih...

hahaha...kalau dengar kayu tu patah...bkn kena badan jamal...tapi ade palpik blkg bdn tu... kelakornyeee... lakonan semate


EmoticonEmoticon