Tuesday

Najib padam tweet gambar beliau bersama penerbit filem lucah


GAMBAR Najib bersama penerbit filem lucah turun dari jet kerajaan menjadi bualan hangat di facebook dan twitter. Gambar tersebut diperolehi daripada twitter rasmi perdana menteri sendiri.

Riza Aziz, merupakan penerbit filem The Wolf of Wallstreet yang sarat dengan adengan lucah terlampau. Dia dilihat berada di belakang Najib ketika Najib sedang turun daripada jet kerajaan sebaik tiba di Beijing, China.

Dalam kiriman di twitter itu Najib menulis:

"Just arrived in Beijing for my third official visit looking fwd to a fruitful visit & further strenghening M'sia-China ties and friendship"

(Baru tiba di Beijing untuk lawatan rasmi saya yang ketiga tak sabar untuk lawatan yang berhasil dan mengukuhkan lagi hubungan dan persahabatan Malaysia-China)



Orang ramai di laman sosial mempersoalkan apakah tujuan kehadiran penerbit filem lucah yang diharamkan tayangannya di banyak negara termasuk Malaysia itu menaikki jet kerajaan bersama dengan perdana menteri.



Tidak lama selepas menerima kritikan dan serangan bertalu-talu, perdana menteri dilihat memadam gambar-gambar tersebut daripada akaun twitter miliknya.



Ini menimbulkan persoalan baru orang ramai yang curiga, adakah Najib cuba menyembunyikan lokasi anak tirinya Riza Azi daripada diketahui oleh Biro Penyiasatan Persekutuan, FBI yang dikatakan sedang memburunya berhubung skandal 1MDB di Amerika Syarikat.

Riza Aziz yang juga merupakan anak tiri Najib turut disebut secara khusus dalam dokumen Department of Justice, DOJ berhubung skandal 1MDB yang sedang diambil tindakan di Amerika Syarikat.

Apa sebab Najib padam 'tweet' tersebut? Jika tidak ada apa-apa yang perlu disembunyikan beliau tidak perlu memadamnya. Persoalannya sekarang apa yang cuba disembunyikan?

Adakah benar tanggapan orang ramai bahawa Najib cuba menyelamatkan anak tirinya daripada dikesan oleh FBI?

27 comments

Anak tiri Dato' Seri Najib nak buat filem lucah itu bukan hal kamu nak persoalkan, filem itu bukan untuk tayangan di Malaysia pun. Malah bukan untuk tayangan mana-mana negara Islam.

Ini terbukti apabila banyak negara dah haramkan tayangan filem tersebut. Filem itu sebagai memenuhi permintaan negara-negara kafir, mereka suka dengan filem berunsur lucah.

Namun ia tidak sebesar kuman pun menjejaskan negara kit. Tidak ada hak kita nak persoalkan tentang perkara itu.

Dari segi Riza Aziz mengikut bapa tirinya ke China, itu adalah perkara biasa, takkanlah nak ikut keluarga sendiri ke luar negara pun pembangkang nak persoalkan suka hati dia lah. Dia tak minta kamu bayarkan tambang penerbangan dia ke sana pun.

Tentang siasatan FBI terhadap Riza Aziz, berhubung skandal 1MDB kita serahkan kepada pihak berkuasa untuk siasat. Jangan kita nak memandai-mandai buat kesimpulan entah apa-apa macam PI Leman pulak.

Pihak berkuasa Malaysia sudah sahkan tidak berlaku apa-apa kesalahan dalam 1MDB dan semua individu yang dituduh terlibat hanyalah fitnah pembangkang.

Pembangkag dan fitnah memang tidak dapat dipisahkan kerana fitnah memang makanan mereka.

Jauhi diri anda dari pembangkang jika tidak mahu bersubahat dengan mereka yang akan membuatkan anda bangkrap pahala di hari akhirat kelak.

Fikir-fikirkanlah...

Apa yang bebal sangat komen si liza.
Banyak makan DEDAK ke BANGSAT !

Ini Mangkuk Hayun Cyber Trooper.Makan Duit Upah Haram.Spesis Tak Kenal Allah..Yang Penting Pemberi Rezeki dia si Najib.dia apa Kisah.yang penting Duit Masyukkk.Haram ke Duit tu ceriter Lain.

Kau bodoh, fikir-fikirkanlah..

Astaga..ada juga manusia yg beragama Islam yg masih mahu menghalalkan yg haram. Mempromosi benda yg ditegah seperti mempromosi kan zina adalah haram. Bawa bertaubat Lisa.

masalahnya......duit yang digunakan tuu..duit rakyat malaysia ....depa satu keluarga rembat utk kesenangan sendiri ...rakyat ditindas utk cover 1mdb....renungkan lah

Astaga..ada juga manusia yg beragama Islam yg masih mahu menghalalkan yg haram. Mempromosi benda yg ditegah seperti mempromosi kan zina adalah haram. Bawa bertaubat Lisa.

Lawatan perdana menteri ke sana tu bukan ke guna duit rakyat malaysia?kalau dia ikot dan tanggung sendiri itu aku boleh terima..tapi kalau ikot secara percuma, itu SIALAN namanya..

Sudah jelas si Ajib melindungi persembunyian anak tirinya yg dikehendaki FBI

Pemimpin mcm ni kah yg nak diberi sokongan lg

Apa kau orang ni bising2
Aku sokong kau Lisa.
Lantak pi la dua nak buat film lucah ka. Fia nak lucah ka...dia nak buat filem mak dia lucah ka...dia nak buat filem bapak tiri dia lucah ka..atau dia nak suruh sapa2 masuk filem lucah ka..itu hak dia. Dia bukan buat dosa satu habuk pun dgn hampa. Dia tak usik hampa pun. kalau hampa rasa dia berdosa, itu dia dgn tuhan. Dia cuma buat filem utk cari nafkah. Itu jalan dia. Hampa dengki pasai apa.
Lantak dia la. Dia pun manusia.

Ahahahaha...dtg lg sorg cybertroopers belaan pak jib dah dtg..bape byk la umah cybertroopers ni ek..asal masyukk he diorg ni..halal haram belakang cerita

lantaklah kami nak kata apa pun. najib guna duit kami ,bukan mak bapak kau dan lisa .

Mmg betui najib pakai duit rakyat malaysia.. tu nk buat ape g china? Nk pulangkn blik panda ke.. lisa yg ko sakit perut knp? Kami tak mau najib je bkn nk guling kerajaa. Mangkok tingkat punye cybertrooper

bodoh x abis ...berapa sen cybertropper dedak nie dpt?

LISA MOHON MENINGGAL SKRG JUGE.. bebal abadi... jilat bontot berkerak najib..puiii

Ni la standard penyokong bangang UMNO seperti Lisa Baiduri. Bercakap mcm la najib tu pergi china guna duit sendiri. Aku tak kisah kalau najib nak bawak mak tiri sepupu jiran rumah nenek dia kalau pergi guna duit sendiri dan bukannya guna duit kerajaan . Berhujah tu guna kepala otak jgn guna kepala lutut.

gigih lisa baiduri membackup najib dan pembuat filem lucah...ade share ke?? hehe

sampai sini betina pantat ni. pukimak nya lisa. ko nk jadi bangang ko jadilah, sbb rakyat malaysia spesis bangang mcm ko la habis jahanam negara. ko ckp najib pergi jahanm keturunan dia kat malaysia ni

pergi mmmposs sama ko bodoh, anak najib mcm sial habiskan duit rakyat. lepas tu najib pondan sibuk cukai rakyat. kau yg bangang tadah je kena kencing, elok family ko pn pergi mampos

Dia persoal bab film tu dah nampak buta perut dah..anak pm negara islam buat film xxx tak salah??kebabian apakah soalan betina ni...kalau tak da pembangkang....alamat lg melingkop la hasil negara

Lisa, aku tanya ni, kau muslim ke? Jawab lah, apa cerita makan dari benda haram, jawab,
Aku x sertai mana mana pembangkang dan tak suka pembangkang, tapi aku lebih benci Najib dan kuncunya

haram tetap hukumnya haram!

Aku tempeleng jugak org yg bodoh nak mampos mcm lisa ni. Si penjahanam negara.


EmoticonEmoticon