Wednesday

Pembantu rumah dipaksa minum air seluar dalam selepas kantoi amal ilmu hitam


SEBUAH video yang viral di laman sosial Facebook merakam kejadian seorang pembantu rumah dikatakan berasal dari Indonesia dipaksa minum air rendaman seluar dalam oleh majikannya selepas kantoi mengamalkan ilmu hitam.



(Scroll ke bawah untuk menonton video)

Pembantu rumah tersebut diperlakukan sedemikian rupa dipercayai selepas perbuatannya menghidangkan air kopi dengan rendaman seluar dalam dengan darah haid untuk diminum majikan terbongkar.

Majikan yang marah selepas mengetahui kejadian itu, mengarahkan pembantu tersebut meminum sendiri air rendaman seluar dalam itu sebagai hukuman.

Dalam video pendek berdurasi 22 saat itu, dapat didengar suara majikan menyebut "drink, drink," mengarahkan pembantu rumah meminum air tersebut.

Dalam masa yang sama majikan turut menyebut beberapa kali "Hasbunallah Wani'mal Wakil..." (Cukuplah Allah sebagai tempat kami berlindung).

Dari pemerhatian aku, kejadian ini tidak berlaku di Malaysia, mungkin berlaku di negara Arab, ramai pembantu rumah Indonesia yang bekerja di sana.

Amalan ilmu hitam gunakan benda-benda kotor sebagai 'penunduk' oleh segelintir pembantu rumah yang jahat selalu kita dengar. Ini kali pertama aku lihat perbuatan seperti ini terbongkar.

Aku percaya tidak semua pembantu rumah Indonesia jahat macam ni, hanya segelintir yang biadap seperti ini, mungkin niatnya untuk bodohkan majikan supaya ikut telunjuk dia.


2 comments

pergh..nie memang tul..bab amalan ilmu hitam dari indonesia nie pambantu rumah suka amal...dasar manusia tak sedar diri

Kalau di Arab Saudi, berpisahlah kepala dari badan.


EmoticonEmoticon