Friday

Jamal Jamban menyorok dalam rumah tak mahu terima surat saman


KETUA Samseng Baju Merah, Datuk Jamal Yunos (panggil Jamal Jamban) dikatakan menyorok di dalam rumah dan tak mahu keluar ketika peguam datang ke rumahnya di Ampang untuk menyerahkan surat saman.


Pekerja Jamal dikatakan sebelum itu telah memberitahu bahawa majikannya ada di dalam rumah, tapi kenapa dia menyorok tak mahu keluar? 


Barangkali Jamal sengaja tak nak terima surat saman tersebut, supaya boleh dijadikan alasan konon dia tak tahu ada tindakan undang-undang yang dikenakan terhadapnya.

Difahamkan surat saman tersebut diserahkan oleh Latheefah koya, peguam Ahli Parlimen Ampang, Zuraidah Kamaruddin berikutan Jamal sebelum ini memfitnah kononnya Zuraidah terlibat memukul hidungnya sampai berdarah.

Namun rakaman video menunjukkan sebenarnya, pihak Polis telah tersenggol hidung Jamal ketika dia tiba-tiba meracau-racau bagai orang gila.


Zuraidah sudah memberi satu tempoh masa kepada Jamal untuk meminta maaf terhadap fitnah bodoh yang dilontarkan olehnya, namun Jamal dengan bongkak membuat sidang media tidak mahu memohon maaf.

Oleh itu satu tuntutan undang-undang telah dibuat, namun Jamal yang kelihatan begitu bongkak sebelum ini, nampaknya kecut perut, nak ambil surat saman pun tak berani.

"Woi kata kebal ada silat! Kahkahkah..."

6 comments

kalau jamal pak tongkol ni, dikira bagus lah jgk..
dia nyorok tempat feveret dia tu..dalam JAMBAN

Sdr,
Cuba google www.ohfree.net. Betul ke gambar Datin tu

Sebenarnya dia bukan menyorok "IN HIS FAVORITE PLACE" tetapi dia terpaksa melarikan diri setelah "PARANG TERBANG" yang di tuju kepada peguam Lateefa Koya berpatah balik kearah nya. Dalam kaedaan panik dan tak menyangka bahawa Lateefa Koya juga memiliki kepandian untuk mengarah kan semula parang tersebut kearah nya maka dia cabut lari. Parang tersebut tidak dapat menemui sasaran nya kerana dia terjatuh di dalam parit, in another words - "LOST IT BEARING".

Jangan ingat kamu sahaja yang memiliki ilmu untuk menerbang kan parang tanpa memikirkan kehebatan orang lain. "BOMOH MALAYA pun gagal untuk mengesan MH 370.

Hahah, Penakut la dia ni, pattern banyak dan suara kuat, tapi takut nak terima sekeping kertas!!!

Jamal ingat parang, rupa2 boomerang... hahahaa


EmoticonEmoticon