Jamal membebel depan pagar, nak tumpang mandi dalam pejabat MB

JAMAL Jamban bagaikan orang kurang siuman, dengan hanya bertuala, membebel dan marah-marah depan pintu pagar Pejabat Pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor, SUK kerana tak dibenar melepasi pagar untuk tumpang mandi dalam pejabat Menteri Besar Selangor.


Itulah aksi terbaru Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Jamal Yunos (Jamal Jamban) meneruskan lagi aksi bodohnya datang dengan hanya bertuala dan berus gigi terselit di telinga, sambil tangan memegang gayung yang diisi dengan ubat gigi, sabun, dan shampoo.

"Rumah saya dah empat hari tak ada air, saya nak mandi dekat bilik MB, tengok bilik MB ada air tak, MB selesa you all selesa kat sini kita tak ada air kat luar you tau," kata Jamal kepada pengawal keselamatan di depan pintu pagar SUK.

"So I datang pakai tuala ni nak mandilah bukan nak buat apa, bukan kita nak buat kecoh, I datang nak mandi bagilah mandi tutup pagar buat apa," tambahnya lagi.

Namun apabila diberitahu bahawa pegawai keselamatan tidak membenarkannya masuk, Jamal terus membebel.

"I nak jumpa MB, nak mandi dalam pejabat MB ada air tak dalam pejabat dia? Bagitaulah I nak mandi, I bukan nak buat kecoh ke apa I nak mandi," kata Jamal meneruskan bebelannya.

"I nak bagi tahu, di rumah saya tidak ada air, di luar sana tidak ada air, di Ampang tidak ada air, Selangor tidak ada air, hari ini hari yang ke empat rumah saya tidak ada air," tambahnya lagi

Di bawah ini rakaman video aksi kurang siuman Jamal itu.



Semalam Jamal Jamban berbogel merakam video dirinya dalam bilik air. Video rakaman itu menjadi viral apabila dia dengan tidak sengaja menayangkan kemaluannya yang boleh dilihat dari pantulan 'shower'

4 Comments

  1. Bila dihantar saman pada dia ni.... takut nak terima!! Kesian pada penganut um no sungai besar yang memilih JJ ni sebagi ketua mereka!!

    ReplyDelete
  2. Hihihih.. politik msia.. mcm hospital gila yg besar malaysia ni..

    ReplyDelete
  3. Kesian kat......jadi macam lembu dek tak mandi......Apa la Azmin ni, bagi la lembu tu masuk, dia nak mandi je.......nanti busuk satu selangor pasal lembu tak mandi. Azmin bukan tak tau lembu2 skrg dah duduk kondo.......

    ReplyDelete
  4. bawa dia ke masjid utk mandi

    atau

    suruh bomba pancut air mandikn

    pejabat MB bukan tempat mandi org gila

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan