Tuesday

Jamal Yunos buat gila kongsi gambar dirinya selfie separuh bogel


JIKA sebelum ini Dato' Jamal Yunos, Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, buat kerja gila adakan sidang media dalam jamban sampai melekat namanya dipanggil sebagai Jamal Jamban.


Kali ini Jamal Jamban buat gila lagi selfie dalam bilik air pula, lebih gila lagi, gambar dirinya dalam keadaan separuh bogel itu turut dikongsi melalui akaun facebook miliknya dan menjadi tontonan orang ramai di media sosial.


Dalam kiriman itu Jamal mendakwa sudah tiga hari dia tidak mandi pagi kerana tak ada air. Malah Jamal turut menyalahkan Menteri Besar Selangor, Azmin Ali dalam hal ini.

Sebelum ini pun Jamal pernah mengadakan satu sidang media mendakwa kononnya Rakyat Selangor derita hari-hari terpaksa mandi air longkang.


Namun aksi 'stunt' bodoh Jamal Jamban ini yang sanggup ambil gambar separuh bogel untuk menyalahkan kerajaan Negeri Selangor, dalam isu ketiadaan air beberapa hari ini tidak lain hanyalah mengesahkan kebodohan dirinya.

Mana tidaknya, pihak Tenaga Nasional Berhad, TNB sedari awal (sejak kelmarin) sudah memaklumkan bahawa akan berlaku gangguan bekalan elektrik di loji-loji rawatan air utama di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor menyebabkan perkhidmatan bekalan air turut terganggu. — Astro Awani




Aku tak hairan sangat dengan aksi-aksi bodoh Jamal ni, sebab dia memang dikenali sebagai badut politik tersohor Umno, kerana gemar buat aksi stunt bodoh. Aksi bodoh-bodoh yang dia buat membuatkan dia popular.

Tapi aku kasihan dengan anak bini dia, manalah nak letak muka dapat bapa separuh masak, dah macam orang biol. Kasihan...

10 comments

masa JJ (jamal jamban) buat samseng kita repot polis.

kali ini kita repot hospital bahagia... teruk benar dh sakitjiwa tu

sebelum jj bogel kt tepi jln elok ambik dia sekrng

saya bukan orang selangor.tapi bila saya pergi selangor untuk rawatan ke
hospital selayang dan ke klang ke kajang meronda saya dapati bukan saja masalah air,masalah sampah dan kotor terjadi di selangor.terfikir.apakah orang selangor ni pengotor.

Saya orang Selangor, memang dilahirkan di Selangor dan membesar di Selangor. Saya jarang mandi, kalau mandi pun paling kerap sebulan sekali je. Kalau nak bermesra bersama isteri paling kerap 3 bulan sekali, sebab di Selangor ni air tak ada nak mandi junub pun sengsara. Malah nak minum air pun susah, saya terpaksa tahan dahaga, minum air cuma tiga atau empat hari sekali. Saya harap BN dapat kembali tawan Selangor supaya kesengsaraan rakyat ini dapat ditamatkan.

saya lagilah Affendi, terus tak mandi, sembahyang pun 2 tahun sekali. Tu la untung jadi orang selangor ni, dapat ngelay sembahyang....Melayu oh Melayu, tak kurang dek kebodohannya!!!!

JJ bolo punye orang

Sy lagilh tk pernah tgk air keluar dari paip air. Mungkin tak lama lagi air akan pupus di selangor. Tlgg, Jamal!

Aku nasib baik dok kg. Adala parit dpn rumah. Nk berendam smpi matipn x kisah.

apendi... saya lagi la.. sejak tinggal di selangor hari2 mandi di rumah jamal jamban.. sbb selangor xde air.. rumah jamal je ada..haish..

Layan ape orang giler

saya lagi teruk affendi basoh berak pn idak... ingat nk gie basoh berak rmh JJ le mcm niiii....


EmoticonEmoticon