Monday

Restoran ikan bakar Jamal tak sedap harga mahal nak mampos kata pelanggan


SEBELUM ini Ketua Umno Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos (Jamal Jamban) mendakwa Restoran Sekinchan Ikan bakar yang diusahakannya jatuh bangkrap akibat beliau memulakan gerakan menentang Perhimpunan Bersih.


MiLo SuaM turut memetik kenyataan Jamal Jamban itu dalam satu temubual bersama beliau yang disiarkan oleh Astro Awani. Jika anda terlepas artikel tersebut sila klik link berikut.


Artikel tersebut telah mengundang komen-komen dari orang ramai yang pernah menjamu selera di pelbagai cawangan Sekinchan Ikan Bakar milik Jamal Jamban itu.

Rata-rata mereka mendakwa hidangan ikan bakar di restoran tersebut rasanya bukan sahaja sangat teruk, malah harga yang dikenakan terlalu mahal hingga disifatkan sebagai tidak masuk akal.


Selain itu pengurusan Sekinchan Ikan Bakar juga didakwa sangat teruk, menyebabkan servis yang diberikan kepada pelanggan terlalu hambar dan mengecewakan.




Ramai pelanggan yang meluahkan perasaan menyesal kerana singgah menjamu selera di restoran ikan bakar milik Jamal. Dalam kata lain kebanyakan pelanggan yang pernah makan di restoran tersebut, pasti tidak akan datang di lain hari.


Ini hanyalah sebahagian ulasan-ulasan dipilih secara rambang daripada orang ramai yang pernah makan di restoran ikan bakar milik Jamal Jamban, ada ratusan komen tentang perkara ini.

Sila klik link berikut untuk membaca ratusan komen-komen yang lain.

8 comments

Tak teringin langsung nak pi.
Tengok perangai dia pun dah tak lalu.
Nak muntah.

http://www.aplikasiduit.com/index.php?id=berbudiberbakti

tokeh tk mandi 4 hari.... jgn makan restoran tu.

bagus dirobohkan sebelum ada yg sakit perut keracunan.

perangai buruk takkan lah kualiti bisnes bagus... tk logic.

kau tunggu je lah dedak utk buat demo lagi.

tp jgn lupa.. guna sedikit dedak utk beli sabun mandi.. pergila mandi kt mana2 masjid... ada air.



berubahlah jamal..dulu kalau masa kecik kene buli, dah besar jgan la jadi pembuli..hidup lah sebagai manusia, jgan la di kejar populariti sgt, xde ape pun yg untung,.pimaipimaitangtu gak.

Skrg Jamal tak kisahbpun korang kata apa. Skrg tauke2 bangla bukit bintang jaga dia. Lebih memang dari ikan bakar sekichan.....

lawa lagi ikan pari dari muka tokey SIB tu...
asal bukak mulut je bau longkang... Jamal...Jamal
jgn bongkak sangat... jgn dicabar kuasa pencipta ko tu

Jawa tongkol nih, Ali tungging, Rani kulup, Brahim ali ngan ada beberapa ekor lagi spesis macam ni suka buat kalut pasal nak kan perhatian... merengek rengek.. bagi pelempang je.. PANG! Ha, baru dia reti bahasa.. kah kah kah..

I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers! gmail login


EmoticonEmoticon