Friday

Siti Nurhaliza kena maki dengan penyokong Jamal Jamban


HANYA kerana menulis perkataan ringkas "jangan jadi macam Jamal ye" di akaun instagram miliknya berhubung tindakan 'bangang' Jamal Jamban yang bertuala mahu tumpang mandi di pejabat MB Selangor dua hari lalu, penyanyi terkenal Dato' Siti Nurhaliza kena maki dengan penyokong-penyokong Jamal Jamban.


Rata-rata penyokong Jamal menjadikan isu belum mendapat zuriat sebagai bahan mengutuk Siti.



Para penyokong Jamal sanggup menghina Siti dengan mengaitkan peristiwa keguguran anak penyanyi nombor satu negara itu baru-baru ini sebagai modal untuk memakinya. Malah Jamal Jamban sendiri turut berkongsi status tersebut di halaman facebook miliknya.



Dalam reaksi berhubung kutukan tersebut, Siti Nurhaliza melalui akaun twitternya menganggap para penyokong jamal yang mengutuknya bercakap tidak menggunakan otak yang dianugerahkan oleh Allah.



Nampak sangat para penyokong ni semua otak dan cara berfikir sama taraf seperti idola mereka si Jamal Jamban.

8 comments

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5290] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam





Jamal Pak Tongkol orangnya sewel
Duduk di Sekincan tinggal di Ampang
Masuk berita pakai towel
Kutukan utk dirinya terus terpampang.

Jamal Jamban nama seekor ungka

Minat Zuraidah sampai berdarah hidungnya

Dipenuhi najis kosong otaknya

Siapa menyokong, sebodoh2 manusia



Jamal Tuala gelaran barunya

Tak dapat mandi heboh sedunia

Susah nk dapat spesis serupa

Kalau ada kosong, simpanlah di zoo Negara



Jamal Pak Tongkol juga gelarannya

Memakai tuala keliling kota

Lama tak mandi mandi hapak baunya

Tunggu jadi jenazah kita mandikan bersama


Aamiin

Azmin jamban per criter ? x nak citer ? sama la ngan pengikut2nya, otak cam pale taik.. kah kah..

Ade jugak yg sokong si Jamban ni atas tu...dunia, dunia

Ada juga penyokong azmin jamban ni atas tu....dunia, dunia

Penyokong jamal jamban ditected..malu la org tgk ketua kau..cm org sewel pn ade..kah kah kah

Keje2 mcm ni patutnya dia upah la orang lain buat sebab boleh memalukan parti bagi watak seorang leader. Tapi takde orang yg nak kot. Orang tak waras pun masih boleh ada sifat sabar dan malu nak buat keje macamtu.


EmoticonEmoticon