Saturday

Annuar Musa kantoi 24 saman tertunggak sejak 16 tahun lepas


CARIAN Syarikat The Red Warriors Sdn Bhd menerusi sistem Suruhanjaya Syarikat Malaysia, SSM telah berjaya menemui nama Tan Sri Annuar Musa sebagai penama dan pemegang 'share' syarikat tersebut.



Jika anda terlepas artikel sebelum ini, sila klik link berikut, 


Carian tersebut bukan sahaja menemui nama beliau, malah beberapa butir peribadi seperti alamat rumah dan nombor kad pengenalan, IC (tidak didedahkan).

Aku cuba menggunakan nombor IC tersebut untuk membuat semakan di laman sesawang MyEG. 

Apa yang aku temui sangat mengejutkan, rupa-rupanya, Tan Sri Annuar Musa mempunyai 24 saman-saman tertunggak yang masih belum dijelaskan sejak 16 tahun lalu, iaitu sejak tahun 2000 berjumlah RM4850.


Sebelum ini pernah juga didedahkan bahawa Datuk Jamal Md Yunos (Jamal Jamban) mempunyai 12 saman trafik.


Rupa-rupanya, Tan Sri Annuar Musa lagi banyak saman tertunggak. Jadi jangan hairanlah jika rakyat Malaysia ramai yang tak bayar saman termasuk aku, orang kaya dan pemimpin negara macam Jamal Jamban dan Annuar Musa pun tak bayar saman, apa lagi orang miskin macam aku dan kamu.

Kepimpinan melalui teladan...

8 comments

Yang ni nanti dia akan jawab

"Saya tak tahu menahu"

Huhu..

Fuhhhh....
Kepimpinan melalui teladan
Macam ni ka standard punya pemimpin yg nak diagung2kan.

Pooooraghhhhhhhh...!!

Inilah ciri2 org yg tak ada integriti.

cari lagi no. ic menteri2 serta yb2 yg ada di malaysia ni, saya rasa mungkin banyak lagi ada kes saman tertunggak. tp yg aku heran pdrm serta jabatan yg berkaitan hanya memburu rakyat biasa saja bab saman tertunggak ni. siap kes mahkamah lagi.

Cari.
Tangkap.
Bawa mahkamah.
Dakwa.
Denda.
go pdrm go.
go kbab go.
go jpj go.
go spad go.
go twitter go.
a go go pop yeh yeh.
boleh la.. puik!

Pihak berkuasa berani buli rakyat biasa saja. Dgn VVIP tunduk hormat. Allah laknat kamu semua. Klu ada Umar al Khattab ra dia pancung penguatkuasa mcm ni

#Manusia Bangst #Tangkap anuar musa #Najib diam saja?

Ala korang semua jangan cari alasan la..
Kesalahan tetap kesalahan yg korang buat tu..


EmoticonEmoticon