Jamal Yunos usung katil dan tong ais krim pula ke SUK Selangor

SELEPAS senyap seketika, kini Datuk Jamal Yunos (Jamal Jamban) kembali lagi dengan idea baru untuk popularkan dirinya. Kali ini Jamal Jamban usung katil dan tong ais krim ke Bangunan Pentadbiran Kerajaan Selangor, SUK Selangor.

Jamal Jamban, Ketua Umno Sungai Besar datang dengan menunggang motorsikal yang membawa sebuah tong ais krim. Pada tong aiskrim itu bertulis "Azmin Ice-cream sekali rasa pasti nak lagi".


Jamal Jamban kemudian mengedarkan aiskrim yang dibawanya dalam tong tersebut kepada beberapa orang di sekelilngnya termasuk wartawan yang hadir.

"Siapa nak aiskrim lagi, amoi mau aiskrim? Sekali makan mesti nak lagi," kata Jamal Jamban kepada salah seorang wartawan wanita berbangsa cina di situ.


Turut kelihatan 10 buah katil yang diletakkan di depan pintu masuk SUK. Katil yang dipasang cadar berwarna putih itu tertera tulisan "D.A.P Dapat Aiskrim Percuma".


Difahamkan Jamal hadir ke SUK Selangor dengan aksi dan gimik tersebut sebagai protes kepada rumah-rumah urut di Selangor.

Menurut salah satu banner yang dibawa oleh pengikut Jamal Jamban, terdapat hampir 4,000 rumah urut di seluruh Selangor.

Menurut Jamal hasil tinjauan pihaknya, hampir 4,000 rumah-rumah urut bertebaran seluruh Negeri Selangor. Kebanyakan tukang urut dakwanya adalah wanita-wanita warga asing dari negara-negara seperti China, Vietnam, Thailand dan Indonesia.

"4,000 yang kita dah dapat, dan 4,000 ini baru lebih kurang 50 ke 60 percent survey yang kita buat. Alamatnya, gambarnya, details nya semua sudah ada dan kebanyakan tukang-tukang urut ini adalah perempuan, dan mereka bersaing," kata Jamal.

Dakwa Jamal lagi, beliau tidak pernah pergi ke rumah-rumah urut yang disebutkan namun rakan-rakannya yang melakukan tinjauan telah merasai sendiri servis aiskrim yang dimaksudkan. 

"Selain daripada (menyediakan) perkhidmatan seks, perkhidmatan aiskrim dan lain-lain inilah. Kalau aiskrim saya dimaklumkan, saya tidak tahulah, saya tak pernah pergi, rakan-rakan yang buat survey ini siap urut, siap aiskrim," katanya.

10 Comments

  1. Dari negeri mana jamal dapat datuk ini. Memalukan orang yang anugerahkan kepada nya itu. Dia merendah2kan mertabat kedatukan yang diterima terlebih2 lagi pada sultan yang berikan nya. Sultan2 wajib menarik balik pingat itu. Jika tidak orang akan kata mendapat datuk tiada harganya langsung. Kebanyakan yang dapat datuk, perangai tidak sempurna, bukan semua. Menyamun, penipu, pengsolap dan rasuah. Fakta, jika bukan sendirawa.

    ReplyDelete
  2. Ingin nak tahu, apakah semua datuk2 berperangai macam jamal ini??????

    ReplyDelete
  3. Berok umno ni nak publisiti agar nama tercalon utk pru nnt,tolonglah..tuanku,MB atau siapa saja,ambil lah tindakan yg tegas berok yg kurang ajar ni,mengapa dia bolih buat sekuka hati kaatas pusat pentadbiran negeri selangor ??"ice cream" dan katil itu adalah lambang lucah.tolong lah sesiapa ajar berok umno ni...tempat sendiri banjir dia tak sebok pun..

    ReplyDelete
  4. Dulu binijamal pernah blow job aku masa lps clubbing. Pancut dlm mulut dia beb, she slurp every drip of my cum

    ReplyDelete
  5. Aiskrim jamban jemin ko x nak citer eh ? sampai tong aiskrim tunjuk azmin tengah eskrim pun ko x brani nak tunjuk kat sini.. kekeke.. banyakdah dedak sijemin bagi ni..

    ReplyDelete
  6. dinegeri2 yg umno (baru)/bn perintah termasuk kolompo takdak ais krim & katil.

    ReplyDelete
  7. Selagi ada umno, kuku pdrm tak kan dapat mencengkam. Pdrm diketuai oleh pembodek tak dapat bezakan tugas dengan hal peribadi. Doa saja umno kalah dalam pru14 nanti baru tahu tinggi rendahnya bumi dan langit.

    ReplyDelete
  8. azril ,bro lepas tu lu tak bedal terus ke????kalau Jamal jamban tau dia mesti suka..Anoy 11.43 tu mcm jeles je..o.k lah...o.k lah anoy ko 'ais krim' Jamal jamban ..amacam,lepastu ko suruh dia bedal ko pulak..oh ya..pesan dia awal awal,jangan lupa tarok air ludah dulu ..senang sikit.

    ReplyDelete
  9. JAMAL...... ANAK SAPA DIA NI??? LAKI SAPA DIA NI??? BAPAK SAPA DIA NI???

    ReplyDelete
  10. 12:39, macam biasa taruk jubo je ko ni kan? mesti mentor ko ni anuau brahim tua kutuk hawau balakang taro.. sua jubo lu kat anuau bro, baru ble sembang.. kekeke...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan