Monday

Lelaki pakai tudung menyamar wanita curi beg tangan dalam surau


SEKALI pandang sebiji macam perempuan, siap menggayakan tudung rekaan terbaru. Tapi dia sebenarnya seorang lelaki yang menyamar jadi wanita dan berpura-pura mahu menunaikan solat untuk mencuri beg tangan.




Lelaki ini dikatakan telah ditangkap di Surau Sunway, semalam selepas kantoi masuk ke ruang solat wanita kononnya mahu menunaikan solat, sebaliknya mencuri beg tangan jemaah lain yang sedang menunaikan solat.



Gambar tangkapan lelaki menyerupai wanita itu, tersebar dan menular (viral) di media sosial.



Difahamkan lelaki ini memang mempunyai banyak rekod-rekod jenayah lampau.

Segelintir pengguna facebook yang mengaku mengenalinya mendakwa lelaki ini memang terkenal kerana banyak melakukan kes-kes jenayah sebelum ini.

"Dia ni memang musibat yang famous, banyak hal dia ni, tapi lepas tu bebas juga, buat balik viral balik, tangkap balik, buat balik, viral balik," kata R Adizuddin Adam Shah di akaun facebook.

Segelintir pula mengaitkan lelaki ini dengan satu lagi kes kecurian beg tangan yang pernah berlaku di GM Klang tahun lalu, di mana seorang individu kelihatan seperti wanita bertudung dirakam melalui rakaman CCTV membawa lari beg tangan seorang jemaah wanita lain yang menunaikan solat di dalam surau.



Dalam kejadian kecurian beg tangan di GM Klang sebelum ini, orang ramai terkejut menyaksikan perbuatan wanita bertudung litup tetapi sanggup mencuri beg tangan di dalam surau.

9 comments

Melayu

Standard lah

Bukan bebende baru

Kalau bukan bilyon bilyon kira amatur lah

Penampilan baik sekali. Kreativiti mengkagumkan. Persembahan konsisten. 4 🌟

Fuh.. sikit aku terpedaya.. Cantiknya penyamaran dia (kalau tengok dari jauh) haha

Ass.. Salam kenal dan salam sejahtera bagi temen smua.. Jgn mudah prcaya dari komentar orang, jujur sye nak udah kena tipu 2kli pada orang yg tak sye kenal. Baru kali ini sye merasakan kemenangan dlam pusingan nombor 6D kedai TOTO. Bila anda nak btuh nombor 4D/6D untuk kedai SPORT TOTO, MAGNUM, KL, sila nak waps +6282346667564 / 082346667564 atas nme ABAH WIRANG..


Salam anak rantau..
Johor dan sekitarNy


kunyit kalau kene rogol ni. hahaha gurau kasar

merosakkan imej muslimah, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya tertangkap jua

Rupanya memang mcm perempuan lepas make up. Muka pun nampak byk sopan. X sangka...

astagfirullah, sangat singkatnya akal lelaki itu di rumah allah pun mencuri :/


EmoticonEmoticon