Tangan ghaib yang arahkan saya ditangkap — Yusuf Azmi

PENGARAH Unit Tindakan Khas, Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) saudara Yusuf Azmi mendakwa penangkapan dan tuduhan di mahkamah terhadap dirinya hari ini diarahkan oleh "tangan ghaib".

Yusuf azmi tangan ghaib

"Tangan-tangan ghaib inilah yang memang mengarahkan. Saya sepatutnya datang ke mahkamah setelah ada budi bicara, ...saya sepatutnya dihadapkan di mahkamah pada hari Jumaat ini,"

"...saya menerima panggilan pada hari Isnin, pada pukul 4 petang, sebelum Asar, tapi tiba-tiba seorang pegawai polis telah menghubungi saya balik, pada waktu maghrib mengatakan, saya harus datang ke balai esok kalau tidak saya akan ditangkap di ofis saya dan sebagainya," dedahnya.

Namun Yusuf menyeru kepada NGO-NGO di luar sana yang berjuang berhabis-habisan (membela rakyat) agar jangan putus semangat dengan kewujudan tangan-tangan ghaib itu.

"Jangan disebabkan perkara ini berlaku kita putus semangat. Hari ini mungkin satu atau dua, tiga tangan ghaib ini, nak cuba menumpaskan kita,"

"Tapi hari ini berapa ramai kita tengok, sokongan daripada rakan media, sokongan daripada pengguna di Malaysia, rakan-rakan semboyan kita, daripada Negeri Pulau Pinang, Melaka, Perlis, dan Johor."

Katanya lagi, disebabkan oleh satu atau dua tangan ghaib, orang melihat pentadbiran dan kepimpinan semua rosak.

"Disebabkan oleh tangan ghaib ni, semua pemimpin negara dikecam," tegasnya.


4 Comments

  1. Tangan ghaib tu amende...tangan jin ke hantu pocong...ceritalah dengan jelas agar-kami tak tertanya-tanya dan membuat andaian meleset. Haji Hadi Awang atau Zahid hamidi YANG MENGARAHKAN TANGKAPAN SAUDARA . aTAU sI lIM gUAN eNG YANG CUBA MENGANIYAI SAUDARA KERANA DIA KETURUNAN KAPIR.... cakap terus terang jangan berteka teki...

    ReplyDelete
  2. Orang bodoh jangan komen disini

    ReplyDelete
  3. Saudara 19:04, betul. Saya sangat bersetuju bahawa ruangan ini TIDAK memerlukan komentar yang tidak cerdik dan busuk. Ruangan ini hanya sesuai diisi oleh komen yang bijaksana dan mampu membantu rakyat Malaysia terlepas daripada cengkaman penjenayah.

    ReplyDelete
  4. Syarat untuk bisa bermain taruhan bola online
    Memiliki skills, Memiliki modal, Memiliki akun id, Memiliki koin chip
    Untuk mengetahui info-info selanjutnya anda bisa menghubungi kami di sini https://goo.gl/oWyajc
    HUBUNGI KAMI:
    HP: +6281377055002
    BBM: D1A1E6DF
    YM: BOL-A-V-ITA (GARIS NYA DI HAPUS)
    WECHAT ID: BOL-A-V-ITA (GARIS NYA DI HAPUS)

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan