Friday

Whatsapp tergendala orang ramai luah kecewa di Facebook


ORANG ramai hari ini meluahkan rasa kecewa di laman sosial Facebook, selepas mendapati aplikasi WhatsApp tergendala dan tidak dapat digunakan dalam urusan harian mereka.

Sekiranya anda tidak dapat menggunakan aplikasi WhatsApp hari ini, jangan betulkan telefon atau sambungan Internet anda, kerana anda tidak keseorangan, difahamkan ribuan orang lagi turut mengalami masalah yang sama.

Jika kita pergi kepada pilihan "help" pada aplikasi WhatsApp, seterusnya memilih untuk menghubungi pihak penyedia aplikasi itu terdapat pemberitahuan di situ yang memaklumkan tentang gangguan perkhidmatan.

"Perkhidmatan kami mengalami masalah pada waktu ini. Kami sedang menyelesaikannya dan berharap dapat mengembalikan fungsinya dengan cepat. Maaf atas kesulitan,"  tulis pemberitahuan itu.



Sebuah laman web downdetector.com yang mengesan perjalanan operasi sesebuah laman sesawang menerima lebih 1,100 aduan tentang WhatsApp sekaligus menunjukkan ramai orang yang mengalami masalah sama berkaitan gangguan aplikasi WhatsApp.

3 comments

TNB ,air dan astro yg kita kena bayar harga mahal pun tergendala dr semasa ke semasa. Ini kan benda free tak kena bayar, apa la sgt

Free ???

Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!Kleptokrasi !!!

Setelah umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH gagal BAYAR wangpengeras PRU yang ditetapkan "Tok Wali ALLAH", mana-mana parti politik yang terbabit dengannya secara langsung atau tidak seperti pas&umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH turut dapat SIAL CELAKA LAKNATULLAH seperti umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH berterusan tanpa hentinya !!!!

" BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM. DEMI ALLAH AKU BERSUMPAH WALLAHI ! WABILLAHI ! WATALLAHI ! bahawasanya Kerajaan umnobn kini mendapat SIAL CELAKA LAKNATULLAH termasuklah kehilangan "misteri" pesawat MH370 dan MH17, merosotnya sokongan pengundi terhadap umnobn secara besar-besaran diseluruh negara berterusan hingga PRU14, kerugian demi kerugian yang dialami negara Malaysia, skandal 1MDB yang ketua penyamun dan perompaknya ialah Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak bersama kroni-kroninya, kejatuhan mata wang Ringgit Malaysia, ekonomi Malaysia terus merudum, Skandal penyelewengan Felda, skandal penyelewengan MARA dan terlalu banyak lagi musibah dan berterusan di Malaysia ini adalah kerana pemimpin-pemimpin umnobn masih berdegil dan keras kepala dengan sengaja melawan arahan "Tok Wali Allah" iatu tidak membayar "wang pengeras" PRU2004 dan PRU2008 RM2juta + RM8juta = RM10juta ke akaun MAYBANK BERNOMBOR 156012053926 itu !!!!!!!!!!!!!! "

Patutnya pegi je BAYAR !!! ni tak.... arahkan anggota Cawangan Khas jumpa pemilik akaun bank tersebut !!??? Apa yang ke bodohnya ???? Tu la bodoh sangat puak2 umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH !!!! Last2 anggota Cawangan Khas tipu puak2 umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH supaya jangan BAYAR !??? Sebenarnya anggota2 Cawangan Khas nak umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH MAMPOS !!!! Sebab diorang tahu ARAHAN TOK GURU tu adalah benar SEBENAR-BENARNYA !!!! Sampai hari kiamat umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH berterusan jadi umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH !!! Sapa suruh berani tak bayar !!!! Kah kah kah.... umnobnSIAL CELAKA LAKNATULLAH dah kena game dengan anggota2 Cawangan khas !!!!

Mari kunjungi dan buktikan sendiri
Agen Online Profesional dan Terpercaya No 1 di Indonesia
Membagikan bonus yang memuaskan bagi anda
Langsung Kunjungi Website www(titik)bolavita(titik)org
Info, hubungi :
BBM : D8C363CA / BOLAVITA (NEW)
wechat : bolavita
whatup : 6281377055002
Email : cs@bolavita .com


EmoticonEmoticon