Dato Zamri Sah sebagai Menteri Besar Perak

Keputusan mahkamah sebentar tadi memutuskan Dato Zamry sebagai Menteri Besar Perak yang sah. Sebarang update akan CiliK beritahu kelak. Apapun ucapan tahniah diucapkan kepada beliau dan seluruh jentera kerajaan baru Perak yang baru saja diberikan amanah besar untuk digalas.

Gambar yang diperolehi dari perkarangan mahkamah

Dato Zambry sah MB


Dato Zambry sah MB


Dato Zambry sah MB


Hasil undian juri terhadap permohonan IR Nizar



Terima Kasih BoSS! Jasa mu ku kenang!

1 Comments

  1. mak ai zambri ni, main kuasa sultan boleh laa, sultan pun sama tak boleh diharap, dah kaya pun duk fikir duit, projek, apa tak ingat nak mati ke...?

    1 dunia kecoh UMNONGOK ni punya kerja jatuhkan perak, ingat wahai sultan2 dan agung, m'sia hampir kearah kehancuran, cuma rakyat masih boleh bersabar, tapi bila2 masa boleh jadi huru hara wahai agung oii.

    cuma aku nak ingatkan kepada pembangkang, hati2 dengan SPR, sebab mereka tengah mengADD semua ahli pembangkang yang pernah membangkang sebelum ini untuk dipindahkan alamat2 ketempat lain, tujuan mereka supaya undi akan jadi rosak, seperti di HULU SELANGOR.

    ingat syaitan2 ini sentiasa memikirkan sesuatu, akan tetapi mereka buntu dan tiap2 24jam memikirkan mcm mana nak jatuhkan pembangkan PRU akan datang.


    Ingat, SPR. POLIS. MAHKAMAH. TV. RADEO. semua ini di bawah kuasa APCO
    israil laknatullah alaih. bukti dan hitam putih masih disimpan.

    berjuang untuk islam dan negara kita malaysia.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan