KOSMO laporkan AJK UMNO ditangkap Basah

AJK UMNO kena tangkap basah?

Pulau Pinang : Sekiranya laporan di dalam akhbar KOSMO tentang seorang pensyarah wanita yang ditangkap berdua-duaan dengan lelaki warga indonesia di sebuah pangsapuri di Jalan Bukit Gambir benar, seperti khabar angin yang kecoh kini, maka sahlah beliau adalah AJK UMNO Bahagian Parit Buntar. Pensyarah yang mempunyai kelulusan PHD ini merupakan pimpinan tertinggi Wanita UMNO Bahagian Parit Buntar.

Beliau adalah antara pemimpin UMNO Bahagian yang disebut-sebut akan dicalonkan bertanding di Parlimen Parit Buntar pada pilihanraya umum ke 12. Memandangkan berita penangkapan ini sudah tersebar di akhbar-akhbar utama negara, maka peluang beliau untuk dicalonkan semakin tipis.

Menurut satu sumber, pensyarah ini tidak disukai oleh pemimpin wanita UMNO di Parit Buntar kerana perwatakannya yang tidak disukai dan bukan anak tempatan. Pensyarah yang mengajar di sebuah universiti di sini dikatakan berasal dari Pengkalan Baharu, Bruas. Namun beliau masih terpilih sebagai AJK Bahagian dan Wanita UMNO kerana kelulusan akademiknya yang tinggi dan penyokong kuat kepada Ketua UMNO Bahagian.

Berita ini sudah tersebar meluas dan menjadi bualan penduduk di Parit Buntar. Seorang penduduk yang ditemui berkata, jika berita ini benar ia amat memalukan UMNO sendiri kerana Presiden UMNO baru sahaja dinobatkan sebagai Bapa Pembangunan Insan tetapi lihatlah insan berada dibawah kepimpinannya.


[PAS parit Buntar]

ReJaM©

7 Comments

  1. Releklah bro... Najib berkhalwat dengan Ziana Zain kat PD tak masuk paper pun... biasalah khalwat-khalwat ni... UMNO la katakan :)

    ReplyDelete
  2. nie la akbtny jika pmimpin tdk mngamalkn ajrn agama islam.. owg anti islam di luar sna btpuk tgn mlihat kebodohan ini..

    ReplyDelete
  3. umno mmg begitu..bodoh!

    ReplyDelete
  4. kosmo mmg bangang

    ReplyDelete
  5. alaaaa rilek la..mat sabu khalwat ngan bini org dlu pun bleh lps..apa daaa..

    ReplyDelete
  6. pas ialah Parti Aku Suka walau pon Parti Agama Songsang

    ReplyDelete
  7. Tanpa Nama 28 Oktober 2010 6:38 PM

    "pas ialah Parti Aku Suka walau pon Parti Agama Songsang"

    ------------

    Ini je laa modal puak2 nih... Nk mengata x pernah bwk bukti, bila bwk bukti, bahan bukti plak yg dah dipinda.. Ada tuh, bukti yg di bwk lg teruk dr budak sekolah tadika..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan