Siapa DJ Radio Utara yang ditangkap khalwat?

Bagi pendengar setia radio di utara Malaysia, tentumudah sekali untuk mengenali siapakah DJ Radio yang ditangkap khalwat di Alor Star. Berita Harian memberikan pembayang yang cukup kuat untuk pembaca terutamanya orang dari Utara Malaysia bagi meneka siapakah empunya diri yang telah ditangkap khalwat bersama teman wanitanya ini.

Apapun aib orang tak perlulah dibuka, walaupun ReJaM© pantas sekali untuk mengagak siapakah DJ terbabit, namun tak sampai hati untuk mendedahkan wajahnya.

ALOR SETAR: Dia dikenali sebagai penyampai radio yang mempunyai ramai peminat sendiri namun itu tidak menghalang pihak berkuasa daripada menahannya atas tuduhan berkhalwat bersama pasangan berusia 24 tahun, malam kelmarin.

Ketika ditahan deejay yang juga penerbit rancangan radio di utara berusia 34 tahun itu memberi alasan menemani teman wanitanya yang tinggal berseorangan di rumah sewa di Taman Tunku Sarina, Jitra dekat sini, menjamu selera.

Pasangan itu dicekup kira-kira jam 11.15 malam oleh sepasukan pegawai penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP).

Difahamkan, ‘orang kuat’ stesen radio itu mengenali wanita berkenaan yang berasal dari Sarawak ketika wanita itu membuat latihan amali di stesen radio tempat dia bekerja beberapa bulan lalu.

Menurut sumber, hasil maklumat orang awam, sepasukan anggota PADKP bergegas ke sebuah rumah di taman perumahan itu dan mengesyaki sesuatu mencurigakan apabila mendapati rumah berkunci.

Katanya, apabila pintu diketuk, seorang lelaki berpakaian lengkap membukanya dan membenarkan pemeriksaan dijalankan di dalam rumah berkenaan. - Berita Harian


Siapa DJ tersebut? Nak jawapan sila klik pada gambar! Kenal tak siapa dalam gambar ini?

ReJaM© "Biarlah tiada kaitan dengan hidup ReJaM©... "

3 Comments

  1. Aku kenal sangat DJ ni.. dia kena tangkap dekat area rumah pakcik aku...heboh cerita ni kat sini...

    ReplyDelete
  2. a'ah la..sape yer

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan