Bila kenyataan APCO dianggap bukti kukuh



Nazri Aziz mengeluarkan kenyataan yang mengatakan bahawa APCO tidak terlibat dengan 1 Malaysia dan 1 Israel. Sayangnya Nazri Aziz sekadar memberikan bukti afidavit bertulis daripada APCO sendiri. Yahudi berjanji tidak akan menyerang Palestine, tidak mahu memusnahkan Masjid Al-Aqsa, tidak mahu membunuh orang awam. Malah Yahudi menggambarkan kepada dunia bahawa bangsa mereka adalah bangsa yang baik. Bangsa yang memperjuangkan kedamaian. Kali ini Yahudi APCO mengatakan bahawa mereka tidak terlibat dengan 1 Malaysia serta 1 Israel.

Adakah ini merupakan bukti kukuh bila yahudi sendiri yang mengeluarkan kenyataan? Anda mahu percaya dengan kenyataan ini? Terpulang kepada anda. Tahukah anda apakah peranan Yahudi APCO ini untuk kerajaan Malaysia sehingga dibayar RM 77 juta setahun oleh Kerajaan Malaysia? Apakah perkhidmatan yang diberikan oleh yahudi ini kepada Kerajaan Malaysia? Di bawah ini jawapannya, dipetik daripada Wikipedia. Sila klik untuk membesarkan image.



Tugas APCO sememangnya untuk menguruskan isu-isu politik sensitif di Malaysia. Maka tidak hairanlah bermacam-macam kaedah digunakan untuk menaikkan imej kerajaan lebih-lebih lagi melalui media baru (internet)


ReJaM© "Percaya cakap APCO sama macam percaya janji manis mat gian!"

7 Comments

  1. APCO ialah syarikat di USA, dan mereka adalah syarikat consultants yg pernah membekalkan khidmat perunding kepada pelbagai negara, antaranya Israel dan juga ialah Malaysia.

    Sila perhatikan fakta sebenar dan juga fakta pembangkang. Jangan ingat media UMNO je boleh putar belit. Sedarlah politik ialah permainan dua hala.

    Internet kan ada apa salah research sndri. Internet cuma akan menjadi bebas bila anda cuba menjadi bebas.

    ReplyDelete
  2. bongok2 umno tak akan percaya yang depa sudah jadi pengikut dajjal yahudi LAKNATULLAH,dan midia pengampu pun pandai alehkan isu untok rakyat malaysia asek dengan isu2 lain.

    ReplyDelete
  3. kita pakat jadi anti UMNGOK

    ReplyDelete
  4. Isu menyamakan 1Malaysia dgn 1Israel diperbesarkan untuk mengalih isu utama iaitu perjanjian APCO dgn PDRM yg mengusasai sistem strategi keselamatan kita. APCO adalah pihak yg berkaitan dgn tertuduh(1Israel), mana boleh kenyataan dia dijadikan keputusan muktamad mereka tidak bersalah.

    Sama juga apabila didedahkan sesuatu dokumen penyelewengan. Yg dibesarkan ialah OSA kerana mendedah dokumen. Isu penyelewengan diketepikan. Pihak yg menyeleweng tidak diambil tindakan tetapi yg mendedahkan penyelewengan disalahkan.

    Begitu cara umno dan bn main silap mata didepan rakyat menutup kejahatan mereka.

    ReplyDelete
  5. bodoh punya hanjing nazri aziz ni

    ReplyDelete
  6. nazri aziz mmg dari dulu jadik barua umno..x kira sape naik dia mest jilat...dah la kurang ajar...camne la leh jadik menteri...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan