Pegawai khas sembunyikan maklumat pejabat Rosmah


Rosmah Mansor isteri kepada Najib Tun Razak kini semakin jelas menjadi Liabiliti kepada Kerajaan Barisan Nasional pimpinan Najib. Rakyat dilihat akan menolak Barisan Nasional kerana muak dengan perangai Rosmah Mansor yang berlagak mengalahkan menteri.

Sebelum ini MiLo SuaM ada mendedahkan kewujudan Pejabat Khas untuk menjaga kebajikan isteri Najib di bawah division F.L.O.M yang dipercayai sengaja disembunyikan daripada rakyat yang sebenarnya membawa maksud First Lady of Malaysia sila rujuk link ini[Pejabat Rosmah Mansor]

Jelas sekali Jabatan Perdana Menteri sendiri bimbang jika kewujudan Pejabat Rosmah di Sri Perdana, Putrajaya ini diketahui oleh rakyat, maka hal ini akan memalukan Najib dan pimpinan Barisan Nasional. Mana tidaknya, seorang Perdana Menteri menyediakan sebuah pejabat khas untuk isteri di tempat kerjanya. Sangat melucukan bukan?


Di dalam sebuah perbualan telefon yang dirakamkan, jelas sekali seorang pegawai khas di F.L.O.M bernama Nurul Rosemiemmy binti Khasimi@Mohamed yang boleh dihubungi melalui nombor telefon 03-8888 1972 atau 03-8888 3963 bertindak menyembunyikan kewujudan pejabat ini. Berikut video rakaman perbualan telefon dengan pegawai tersebut.



Para pembaca juga dipersilakan untuk menghubungi sendiri Pejabat Rahsia tersebut melalui nombor telefon yang diberikan di atas.

CiLiK© "Tak payahlah nak sorok! Semua orang dah tahu oi! kah kah kah..."

27 Comments

  1. biaq betoi..haha gila la kantoi..sok aku nk try call lah..kasi prank sikit..xpun buat panggilan hangit..haha

    sungguh la bijak n licik si rosmah ni ekk..

    ReplyDelete
  2. wah yang ini hebat, saya juga tau ada FLOM di jabatan perdana menteri tapi milo suam sertakan sekali video perbualan dengan pegawai tu. Nampak nyata dia berusaha untuk menyembunyikan fakta. Syabas milo suam. Saya suka kan pendedahan begini..

    ReplyDelete
  3. nanti kte pn nk soh hsbabd bkk pejabat kt pejabtnya baru la adil jom para isteri2..

    ReplyDelete
  4. kantoi kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  5. dasat tul si cilik ni..semua ko korek keluar..

    ReplyDelete
  6. F.L.O.M
    Fenin Lalat Otak Mamai
    Fat Lady Of Malaysia
    Fucking Liar Obese Moron

    kahkahkah....

    ReplyDelete
  7. nak rahsiakan dpd rakyat? betui2 mcm nak tutup bangkai gajah.

    ReplyDelete
  8. ni satu lagi kebodohan rakyat2 malaysia.. betoi2 percaya apa yang di tulis dinternet... die x cakap apa2 pown pasal FLOM? die x ngaku pown,,, rilek sudah,,,,, pompuan tu just ngaku yang die pegawai khas PM je... bodoh ke ape korang ni? tau pakai cakap bace pastu terus bace... aku dengar 3 kali tau sebelum tulis mende ni.. pikir dulu la....

    ReplyDelete
  9. ni satu lagi kebodohan rakyat2 malaysia.. betoi2 percaya apa yang di tulis dinternet... die x cakap apa2 pown pasal FLOM? die x ngaku pown,,, rilek sudah,,,,, pompuan tu just ngaku yang die pegawai khas PM je... bodoh ke ape korang ni? tau pakai cakap bace pastu terus bace... aku dengar 3 kali tau sebelum tulis mende ni.. pikir dulu la....

    Ade jugak orang yang nak back up si rosmah giler tu ek? kah kah kah.....

    ReplyDelete
  10. bukan back up..... aku pown nyampah jugak ngan si rosmah tu... tp kalo mcm ni bukti yang kita bawak ke media.. ini tunjukan kita ni(Pakatan Rakyat) low class mind.. kene cari bukti kukuh... baru orang duk terdiam.. baru dorang x boleh nak tolak kita... baru kita boleh menang...

    ReplyDelete
  11. tulisan yg mcm ini aku puji.

    bagus. kalau nak tau sbelum ni aku suka hentam blog korang. tapi kalau penulisan mcm ini mmg aku respek. lebih berhemah dan ada bukti2 yg agak kukuh ko cuba berikan (walaupun aku tau ko gather info ni dari mcm2 site). dan walau masih tak terbukti tapi info ini cukup bagus utk kami semua.

    keep this up.

    ReplyDelete
  12. macam ada sesuatu yang cuba disembunyikan di situ..

    ReplyDelete
  13. hahaha minah dlm hpon tu bengong...brp kali dia kelentong disitu...hehehe kantoi

    ReplyDelete
  14. Gabra gila babi pompuan tu bila ditanya apa maksud FLOM. Punya la mengelak nak jawab. Ntah2 lepas ni kena buang.

    ReplyDelete
  15. dah terang lagi nak mintak bubuh spotlight...sah2 printscreen tu dr website pmo (aku pun dah check mmg ada)...lepas tu si nurul (with special functions) ni pun cuba nak ngelak...apsal nk elak pulak? jawab je la org dah tanya elok2...bende tu pun diupload ke pmo site..bukan pembangkang yg letak...cerita je la flom tu apa bawah sapa...mungkin la aku rasa si nurul ni dah tak larat nk jawab dah kot...tapi tu tugas dia la..mangkok tu dibayar oleh wang rakyat so jalankan saja tugas elok2

    ReplyDelete
  16. Rakyat yang menelefon ingin tahu.Pegawai Kerajaan yang bertugas letak telefon tergesa-gesa tanpa menjawap/mengelak soalan.Adakah ini etika Pegawai Kerajaan?

    ReplyDelete
  17. (x) lu kaji citer FLOM sebelum2 nih!

    ReplyDelete
  18. umno sekarang pandai pertikai maklumat internet.konon jgn mudah percaya. kalau liwat tu percaya pulak.

    ReplyDelete
  19. kalau nak tahu lebih lanjut tentang FLOM, sila ikuti beberapa siri pendedahan di blog edyesdotcom

    klik sini

    ReplyDelete
  20. Dia takut laki dia main kayu tiga kat OFFICE...

    ReplyDelete
  21. ini bukan nak mengelak. tapi menjawab dengan tepat.

    betullah dia jawab. dia pegawai khas pejabat perdana menteri. sebab itulah dia tak boleh jawab.

    yang komen ini faham bahasa melayu ke tidak?

    ReplyDelete
  22. typical govt officer..tanya lain jawab lain..pastu passing kat sana sini, mengelak untuk jawab..F.L.O.M division tu bawah pejabat PM..cuba tgk kat web tu ada tulis Home » PM's Office » About Us » Directory susah sangat ke nak menjawab soalan yang cukup simple??

    ReplyDelete
  23. Xde maknanya menjawab tepat kalo camni..Dh sah2 cuba mengelak menjawab soalan 'maut.Kalo ye pon dia bkn pegawai bertanggungjawab dlm bidang tu aku rase sekurang2nya dia boleh bagi cadangan orang & no telefon yg berkenaan bukan terus letak phone camtu je...Pakai akal jadi pakai emosi..ngeh3..

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. http://3.bp.blogspot.com/_n7y9drvI3m8/TS8bFQUEVzI/AAAAAAAACJM/E-8QzSo7j2c/s1600/FLOM.png
    http://3.bp.blogspot.com/_oKAqpxZjB5c/TTB2pEmIzDI/AAAAAAAAPZI/93DbhnTz-Pk/s1600/FLOM.jpg

    ReplyDelete
  26. dulu di felda masa sebelum najib.nama tadika KEMAS.di sebabkan rosmah nak bergerak dan mencipta nama serta nak buat duit nak beli dan kumpul kuasa serta pengaruh.Maka di tubuhkan PERMATA.PERMATA telah mengambil sepenuh peranan diatas pengurusan tadika KEMAS khursusnya di seluruh Rancangan FELDA di seluruh Negara.Diatas kapasiti beliau sebagai penaung atau pengerusi PERMATA.maka membolehkan Rosmah Mansor bergerak secara aktif di arena antara bangsa sebagai seorang yang memperjuangkan hak kanak kanak.Kebetulan masallah pengainayaan dan kanak kanak ini perlu di berikan perhatian yang sewajar sebagai pewaris dan bangsa Negara Malaysia yang akan datang.Maka Rosmah telah memainkan peranan beliau dengan sebaik mungkin.Namun keujudan pejabat Rosmah di jabatn perdana Menteri adalah sesuatu yang menjadai seribu persolan kepada rakyat.Kenapa mau di sembunyikan perkara tersebut.Kerana Permata.Perdana Menteri telah meluluskan hampir ratusan juta ringgit untuk pengurusan PERMATA.Dan segala kemudahan pula berpaksi di Pejabat Perdana Menteri.Kenapa Rosmah mengunakan kemudahan tersebut di Pejabat Perdana Menteri ? Adakah dengan peruntukan yang bagitu banyak.Maka PERMATA tidak mampu mengadakan pejabat PERMATA sendiri diluar dari Pejabat Perdana Menteri.Dan sekarang ISA pendek pula menerajui Felda.Maka ini adalah sebahagian dari kroni Rosmah.Seperti yang telah milo suam katakan Tun Abdullah rosak nama kerana Khairy.Sekarang Dato Sri Najib rosak nama kerana Rosmah.Makanya rakyat Malaysia ibarat keluar mulut buaya sekarang masuk mulut naga.Rosmah telah mengambil perluang yang secukup,Najib terpaksa mengikut.Maklum lah orang takut bini.Ini lah payah jika suami jenderal.Isteri pula jadi King.Jangan jadi kin kong sudah lah.Sekarang kebanyakan semua penguna internit dah tahu seluruh Negara.Mereka yang kurang dan tidakmengunakan internit.mungkindalam kealpaan.Fikir fikir lah.Bagaimana kalau pru 13 BN menag 2 per 3.

    ReplyDelete
  27. nape ppmpuan 2 tak terus jawab flom stand untuk apa????

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan