Blogger UMNO dedah Menteri Kabinet Gay dari Johor

Sebuah blog pro Gerombolan songkok tinggi mendakwa memperolehi maklumat sahih bahawa seorang Menteri Kabinet yang berasal dari Johor merupakan seorang gay. Blog tersebut turut mempersoalkan sama ada Najib sanggup untuk memecat Menteri ini seperti yang dilakukan oleh Tun Mahathir terhadap Anwar Ibrahim.



Blog tersebut anotherbrickinwall.blogspot.com mendakwa menerima maklumat yang boleh dipercayai dari UMNO bahagian bahawa menteri kabinet tersebut memiliki seorang "jambu" yang sebelum ini bekerja di sebuah Jabatan Hal Ehwal korporat di sebuah bank utama di Kuala lumpur. "jambu" tersebut kini bekerja di sebuah syarikat pelaburan antarabangsa.

Menteri tersebut dikatakan selalu bertemu dengan "jambu" itu di Nikko Hotel. Malah didakwa begitu rapat sehingga boleh meminta wang dengan mudah sebanyak RM20,000 dari menteri berkenaan.



Meskipun blogger pro songkok tinggi tersebut cuba menyembunyikan wajah menteri tersebut, namun hasil pencarian ReJaM© di google, wajah menteri yang dimaksudkan telah terdedah. Jelas sekali disebalik objek hitam yang menutupi wajah menteri tersebut adalah wajah lelaki yang serupa dengan Hishammuddin Tun Hussin Onn. Di bawah ini wajah menteri yang dimaksudkan.



Blog tersebut mendakwa Menteri yang dimaksudkan bukan Hisyamuddin, tetapi menggunakan gambar Hisyamuddin yang dihitamkan. Apakah muslihat di sebalik cerita ini? Hanya blogger tersebut yang tahu.


ReJaM© "No komen..."

34 Comments

  1. boleh jadi fitnah nih.. walaupun aku memang cukup menyampah dengan dia ni.. menteri no 1 paling aku menyampah...

    ReplyDelete
  2. Ibtisam:
    Rejam..
    aku selalu ikut blog ni..
    sapa2 bagi info pon aku akan cek..
    termasuk lah info dari milosuam..
    info xbetul..
    xkn kita pon nak sama dengan puak2 kat belah sana..
    xbest la camtu..

    pegi kat sini,
    http://anotherbrickinwall.blogspot.com/
    pastu klik read more..
    bukan hishamuddin..
    terang2 die cakap kat situ kot..

    ReplyDelete
  3. nak buat entrytuh selidik la betul2 wahai pandai

    ReplyDelete
  4. senang cite, sesape menteri or ahli BN yg dikenakan tindakan atau ada kes adalah sbg hukuman tidak mentaati arahan dari UmNo..lebih dari tue, aku no komen..

    ReplyDelete
  5. Ibtisam
    yup dia kata bukan Hisyamudin, tapi dia guna gambar Hisyamuddin, jadi ada persoalan kat situ, kenapa guna nama hisyamuddin tapi kata bukan hisyamuddin?

    ReplyDelete
  6. check dulu entry penuh bro.. walaupun dia cakap english.. awak nak tulis entry kene kaji jugak.. ada salah info tu..

    ReplyDelete
  7. politik gay: setuju...!! sama kes mcm khir toyo la.. dia tak ikut arahan.. UMNO tak protect la.. HAHA. sbb tu ramai menteri terpaksa setia kat UMNO..

    ReplyDelete
  8. hahahahaha dia nih penerima ker pemberi?????

    ReplyDelete
  9. Betul ke? Haish..
    Jgn plak nak sebarkan fitnah woo..

    Entry Terbaru: Tuan Direktor! Pilih Kasih Eh!!

    ReplyDelete
  10. da lama citer gay hishamudin nih... lagi2 lepas die belikan kete kat anuar zain... najib layan kakak, hishamudin layan adik.. kahkahkah

    ReplyDelete
  11. jom kita skoding,,

    ReplyDelete
  12. im not gay...im ok :ape yg jadi tanda tanya lat milosuam skrang ni kenape die gune gamba tu...nape xgune gamba menteri yg gay tu..?aku xrase milosuam ni slh info..

    ReplyDelete
  13. fitnah akhir zaman... dahsyat..... orang lain wat fitnah, orang lain sebar fitnah.... memang fitnah lebih tajam dari mata pedang... masyallah..... semoga allah melindungi dari fitnah2 akhir zaman....

    ReplyDelete
  14. politik ni kotor. Tapi, kalau bab-bab rumours dan gosip liar ni lagi kotor.. serius Hisyamuddin ni ada gaya-gaya bapok. tapi, tak baik la nak tuduh terus, Peace guys

    ReplyDelete
  15. -non-blogger-
    Byk gak komen2 bangang kat atas ni~
    ak sokong milo suam~
    die tertanye bkan cakap fakta.
    Milo suam cuba merungkai Fitnah ni~
    Call Of Duty~
    Solat Jumaat~

    ReplyDelete
  16. bini dh lawa nak jantan gak..

    ReplyDelete
  17. Ada sape2 boleh bagi senarai berapa org menteri kabinet dari Johor..

    ReplyDelete
  18. itulah cabaran public figure... ya tak ya kena terima la apa orang nak cakap. yang ditakuti oleh hamba ni kalu tak betul naya la kita yang membawa, menyebar dan membaca. dapat sorang sikit la habuan yang sebelah kiri. mungkin milosuam boleh cari lagi sampai dapat kesahihan baru kita bercakap. good job milosuam.

    ReplyDelete
  19. baginda@berkata...

    da lama citer gay hishamudin nih... lagi2 lepas die belikan kete kat anuar zain... najib layan kakak, hishamudin layan adik.. kahkahkah
    25 Februari 2011 10:14 AM

    source: http://milosuam.blogspot.com/2011/02/blogger-umno-dedah-menteri-kabinet-gay.html#ixzz1Ewq3cglz

    Aku baru je nak entrykan isue hadiahkan keta kat anuar zain..flip flop.... baginda dah entry dolu dari aku..... so what? susah aku nak pircaya,, tapi... entahlah. Allah Maha Mengetahui

    ReplyDelete
  20. dah lama tau, tapi malas nak bukak pekung. pasal selagi tak nampak, "hearsay" boleh dijadikan fitnah :-)

    ReplyDelete
  21. Lepas ni blogger pro-pembangkang yg copy & paste cerita yg ditulis oleh http://anotherbrickinwall.blogspot.com akan mendapat surat saman sebagaimana sharpshooter kena.

    Blogger yg awal mula pertama mula menulis cerita ni akan selamat sebab dia adalah pro-um-NO-ngok.

    Wakakakakakka.............

    Wakakakakakakakka.....................

    ReplyDelete
  22. menuduh tidak sekali. gembira pun tidak. malu dan loya lebih dirasai.

    tetapi kalau benar anggaplah ini semua adalah musim Dia hendak menunjukkan KeujudanNya yg telah sekian lama diperlekeh sekelian ramai umat manusia yg merasakan sumpah palsu kat masjid pun tak jadi apa2. tak kena petir pun. tak jadi batu pun. tak kena bala pun.

    manusia yg merasakan politik itu ialah kebijaksanaan memanipulasi keadaan, benda dan pengaruh utk kepentingan kedudukan. pembohongan dan dusta dianggap kebijaksanaan seorang ahli politik.

    maka dikatakan politik itu kotor namum haram mereka tidak akan rela untuk keluar dari kekotoran yg mereka sendiri kata.

    memahami fenomena ini mudah saja. kalau kamu memfitnah untuk memalukan org maka seluar dalam kamu pun akan dilondehkan oleh Nya.

    sudah dinasihatkan bahawa kalau benarpun keburukan seseorg itu selama mana tidak memudharatkan umat, maka harus lah di tutup aibnya. inikan pula yg berbentuk fitnah.

    dua kali anwar dibunuh. bukankah fitnah itu seperti pembunuhan. dan anwar difitnah 2 kali sudah. selama mana belum dibukti bersalah maka selama itu lah tuduhan terhadap anwar mesti dianggap fitnah yg jahat.

    kalau kamu keberatan melaksanakan hudud dan qisas, biarlah Tuhan yang empunya hukum melaksanakannya dengan caraNya sendiri yg halus.

    qisas ialah hukuman balas serupa yg dikenakan kepada penjenayah oleh mangsa yg diberi hak.

    bunuh dibalas bunuh.
    pukul dibalas pukul.
    tumbuk lebam mata dibalas tumbuk lebam mata.
    FITNAH LIWAT DIBALAS PENDEDAHAN LIWAT.

    bukan niat menjadi seperti puak di sana tetapi pendedahan didedah oleh suku sakat sendiri.

    Not our fault.

    ReplyDelete
  23. anak bapak;
    klu btl apa yg d kta si pembawa cerita, buktikn wlupun berisiko kna tindakn. jgn berkias demi kebenaran, bru org yakin dgn apa yg d dedahkn.
    knpa x buat laporan polis jika cukup sgala bukti milosuam oiiiii......?

    ReplyDelete
  24. Nak suruh milosuam buat laporan polis? Kenapa tak suruh anotherbrickinwall yang buat sbb dia yg mula-mula buka citer ni.

    Nak buat laporan polis? anak bapak buat lawak petang jumaat ka? Kredibiliti polis pun dah dipertikaikan, lagi mau report sama depa.

    ReplyDelete
  25. semoga imej munafik pembawa berita tidak terpalit pada muka kalian.... apepun... kpd si pembawa berita... SEMOGA BERJAYA......

    ReplyDelete
  26. amboi jaka....semangat nasmpak..!

    fitnah liwat dbalas pendedahan liwat ... ??

    relax dulu bro..x sabar2nmpak...!!

    ReplyDelete
  27. masyaallah..menteri ni...cepat2 siasat..
    kita boleh balas dendam ni..peluang besar nk bukti kebenaran ni..cepat2 nti terlambat..kakaka

    ReplyDelete
  28. guru besar sesat geng2 songkok tinggi nie mahakutik atarturk...

    hishamudin nie manja man

    mahakutik nie memang anti arwah tun hussein dari dulu...berkemungkinan jugak ada bibit2 konspirasi geng2 mahakutik untuk jatuhkan hishamudin sepertimana DSA dulu. Arwah tun husein dulu pun geng2 umno yg berkomplot jatuhkan dia dan di ketuai mahakutik attarturk sendiri..hishamudin lepas jawatan dia pegang mungkin jatuh ke tangan mukriz...kalo dia pegang portfolio tu pasti berulang lagi kes salah guna kuasa cam bapak mamak dia sprti tahun operation lalang ,bail out hakim2 87/88..memali.

    ReplyDelete
  29. I work in his father house for almost 7 years dude. weel shoulds i tell everyone. ada rahsia boleh di simpan ada rahsia kena tutup. hehehe


    http://bbcatlover.blogspot.com/2009/11/melawat-bekas-bossku-tun-shuhaila.html

    ReplyDelete
  30. Cuba tanye kepada Cr Hj Husim tu...dia pun penah bagitau dalam kabinet skrg ada seorang menteri gay...dia bagitau lagi ade mangsa kpd menteri tersbut minta nasihat daripada dia...

    ReplyDelete
  31. patutla zaman azalina dulu org kata hisham ni ketua puteri dan azalina ketua pemuda umno. mahatir ketua liwat. najib bf altan

    ReplyDelete
  32. lelaki "Y" tuuu...

    ReplyDelete
  33. dah lama saya dok dengaq cerita gay menteri nih. pasai saya kerja kat restoran tempat depa2 ni semua dok mai makan. itu belum kira pak menteri2 yang bangga makan sambil minum red wine lagi.. malas nak cerita. cari selidik sendiri la no?

    ReplyDelete
  34. hahhahaha...belum ada lagi ke pemimpin lesbiii??haha...asyik gay je...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan