Loading...

Gempar, Tun Mahathir bertemu dengan orang mati!

Kalau sebelum ini Tun Mahathir di dalam bukunya yang hot dalam pasaran "Doctor in the house", mengaku dengan jelas bahawa dia sekadar menjadi pak turut sepanjang menerajui Malaysia selama 20 tahun, sambil menuduh Sultan Johor yang sudah meninggal dunia yang bersalah di dalam pemecatan Tun Salleh Abas (Ketua hakim Negara) [Pak Turut]. Sayang kerana kita tidak dapat mendengar Almarhum Sultan Johor untuk membela diri.

Namun dakwaan Tun Mahathir kepada Tengku razaleigh Hamzah, dinafikan sekeras-kerasnya oleh tuan punya badan berkenaan tuduhan Ku Li menggunakan politik wang di dalam pemilihan UMNO serta tuduhan Ku Li menjadi penyebab UMNO diharamkan. Malah Ku Li menafikan sekeras-kerasnya semua tuduhan Mahathir terhadap dirinya [Msian Insider].




Apa yang lebih menarik, Tun Mahathir mengaitkan seorang lagi yang sudah lama meninggal dunia di dalam bukunya. Menurut laporan News Strait Time, Tun Mahathir yang mendakwa ada bertemu dengan Dr Sheares, sebenarnya tidak betul, kerana semasa lawatan yang didakwa dilakukan olehnya itu, Dr Sheares sudah meninggal dunia 7 bulan lebih awal [NST].


Mungkin Tun Mahathir pada ketika itu bertemu dengan roh Dr Sheares kah kah kah.

ReJaM© "Tun Mahathir ni tulis buku betul ke tak betul?"

Post a Comment

33 Comments

  1. hmmm...semenjak ada yg kene tangkap polis nie takut la pulak nak menulis..hehe.. rupanya saya belum ada jiwa pejuang lagi rupenye

    ReplyDelete
  2. Penangan selective memory...btw, kan Tun dah tua, mmg patut la dia lupa...so isi buku tu, jangan la percaya 100% k...

    ReplyDelete
  3. To Mykhalis, tak kerajaan takkan sedap-sedap nak tangkap org sekadar menulis komen, kita sampaikan apa yg betul, jgn reka-reka cerita dan buat fitnah... bila bercakap tunjukkan fakta... contoh setiap kenyataan saya di atas sy berikan link untuk rujukan...
    Polis pun tak semuanya bodoh nak tangkap org tanpa bukti kukuh last-last menyusahkan diri sendiri... baik rehat2 minum kopi...

    ReplyDelete
  4. so, kesimpulannya buku tersebut adalah Hikayat Terong Mahawangthir....haha

    ReplyDelete
  5. mahathir mudah lupa..

    ReplyDelete
  6. well milo suam pon ade tulis psl paris hilton masuk islam tu xpe plak?
    sedang kan terang2 bende tu hoax
    to rejam, jangan ckp psl org lain je, lihat dulu di hadapan cermin. kah kah kah

    ReplyDelete
  7. btol ckp anon di atas
    milo suam pun ada sampaikan berita tidak btol, eg paris hilton, dan itu dikatakan fakta?
    macam pepatah orang2 pas, gajah depan mata x nampak, virus di laut nampak
    jangan marah ye rejam =)

    ReplyDelete
  8. Mahathir sah nyanyuk...maybe dia x sabaq nak jumpa dr sheares dlm kuboq....hahaha...

    ReplyDelete
  9. tu menkonfirmkan yg mamak ni melayu. dia mudah lupa.
    pd anon dan anon, milo ada sebut cerita paris hilton tu belum disahkan. korang buta atau tak baca habis, atau mmg bodo, atau macam mader jugak, suda lupa

    ReplyDelete
  10. to si bodoh azmie

    itu pun dah beberapa kali si milo edit
    maklum la, kemaluan dia teramat besar pada waktu itu

    ReplyDelete
  11. orang tua ni tak habih habih nak mongak.
    siakap senohong
    gelama ikan duri
    bercakap selalu bohong
    udah pun jadi perdana menteri.
    memang bijak dan tepat sekali madah orang berilmu zaman dulu dulu.

    ReplyDelete
  12. orang tua ni la yg selamatkan ekonomi negara pada tahun 1999 dek george soros

    kalo PAS memerintah masa itu
    dah jadi negara indon atau nigeria dah kita ni

    ReplyDelete
  13. mcm mane ang tahu klu PAS memerintah masa tu dah jd negara indon?...

    ReplyDelete
  14. org umno ni byk sgt sindrom "kalau". pelik aku

    -sham, shah alam-

    ReplyDelete
  15. Die tau la..die kan ahlil nujum....kah..kah..kah..

    ReplyDelete
  16. Org tua ni selamatkan?come on lah..nk teruntoh dengar

    ReplyDelete
  17. sekurang2 nya mahathir x kutuk allah itu samseng macam seorang ulamak mabuk tu

    ReplyDelete
  18. tkasih milosuam..orang pertama pro pr yg menyokong tugasan polis...

    ReplyDelete
  19. ulas pasal TDM selective memory x nak... alih2 masuk jugak nama PAS/TGNA... tunggu lama skit... nama nuar lak keluar... hahahahahaha

    ReplyDelete
  20. ALLAH MAHA SAMSENG!!!!!!!!!!!

    -nik aziz-

    ReplyDelete
  21. mcm sial je geng2 pencacai pkatan haram nie...klau nk d bndingkankan jasa tun mhathir ngan nick ajis,al juburin mmang xterbanding..tu pn xnmpak lg..sah2 la pncacai nie dbutakan mata,hati...

    ReplyDelete
  22. wei... ulas la pasal TDM nyer selective memory tu... pasal pakatan haram la... al juburi la... nick najis la... tu suma dh biasa dengar... hahahahahaha... oppssss lupa... penyokong TDM cuma nmpk KLIA... KLCC... SEPANG... yg lain x nampak... hahahahahaha

    ReplyDelete
  23. pegi mampos la madey sial
    dendam kat dsai sampai nak mampos
    apa punya sial ini manusia
    pasal keling paria ni punya adu domba
    kita sesama melayu bergadoh

    contoh keling paria ni auta...

    "dsai tumbuk mata sendiri"

    pencacai lembu umnongok songkok tinggi pun percaya..

    kan babi punya kenyataan dari keling paria ni...


    kahak tuihhhh.....

    ReplyDelete
  24. hahahaha
    mmang bodoh la ko nie kan....sah2 lah akal fikiran ko nie diliwat..Sapa dendam kt abe nuar ko nie???..Lelaki bernafsu binatang kita nk angkat jd pemimpin????
    nsib baik le ade tun mahathir...klau x mmang hancur la negara...nk harapkan abe nuar brahim..ermmm..balun pungkoq jantan leh r...sondol bini org..ape pn..jasa mu dkenang tun mahathir!!.semoga panjang umur ayahanda...TUN MAHATHIR...

    ReplyDelete
  25. Dia pakai bomoh tu... pelawok,pelawok,pelawok,pelawok....

    ReplyDelete
  26. anon 9:52

    kalau nak tuduh dsai kaki liwat..
    bukti biar jelas dan terang
    bagi orang percaya 100 persen
    bukan bukti tak berak 2ari
    sekejap kata kena jubur
    sekejap kata kena kulum
    kena jubur tapi butuh yang kena jubur keluar mani
    lepas kena jubur 2ari baru nak report polis
    10 dna ada kat jubur
    gang bang ke...

    ni semua auta
    pasal banyak sangat kena auta keling paria
    lepas tu sanjung bagai nak rak keling paria ni
    piii mampos la keling paria....
    buat menyemak je
    pasal keling paria ni le semua orng susah

    ReplyDelete
  27. Memang Allah Maha Samseng dengan manusia yang tolak hukum Allah...makan rasuah....kebas duit rakyat....cekik duit rakyat melalui SAMAN EKOR....cekik duit rakyat melalui PETROL yang harganya dinaikkan...cekik duit rakyat melalui GULA yang harganya dinaikkan...cekik duit rakyat dengan menaikkan harga BAWANG....harga minyak masak....guna duit rakyat untuk kempen BN dalam pilihanraya....banyak gila kemungkaran dan MAKSIAT yang BN buat...

    ReplyDelete
  28. Dear Mr Admin,
    You just make fun of one of the most influential figures in asia and our leader that shaped our nation that makes what youve become today. Tun DID something that improve us. He DID something that helps you, us, the malays, our very own nation, unlike you. What have you achieved? What did you do to help our nation? You want to say u created a blog? its that ur contribution? ur blog is full of hatred, ignorant. What Tun has contributed, is far greater than what you have done. SHOW SOME RESPECT.

    ReplyDelete
  29. so what? go to hell la with your fucking asshole mamak keling paria tamilnadu

    ReplyDelete
  30. memalukan la mahathir ini. chua soi lek lebih gentleman. mengaku 'I am the man'.

    rupanya pemimpin agung umno ni tidak bermaruah, penakut, tidak bertanggungjawab. sebagai ketua negara, semua keputusan besar peringkat nasional mesti dipertanggungjawabkan kepadanya.

    org yg banyak mengelak dari bertanggungjawab ni, biasanya banyak jenayah. mengapa dia tidak menafikan projek kereta nsional,KLIA dan sebagainya dibuat atas desakan pihak lain?

    sebab dia rasa projek2 itu ada sikit manafaat kepada negara jadi tidak perlu dinafikan, mudah2an pencacai dia akan bangkitkan utk puji dia.

    kesalahan yg banyak telah menenggelamkan jasanya yg tidak seberapa itu. bukankah firaun juga berjasa kepada negara? hosni muberak juga berjasa kepada negara. marcos juga berjasa. bush juga berjasa. abu jahal juga berjasa. abu lahab pun sama.

    attaturk juga dianggap berjasa menukar pemikiran dan cara hidup kepada kekufuran. taksin juga berjasa. pak suharto(suHARTA) juga berjasa.

    bukankah azazil juga pernah berjasa dan tinggi maqamnya? tetapi jasa mereka itu telah menjadi abu yg diterbangkan angin di sisi Tuhan. ini kerana jasa mereka tidak menjurus kepada beriman kepada Allah. dan Allah dengan sifat Maha Pemurahnya telah membalas jasa mereka di dunia ini. mereka sudah memuaskan nafsu masing2 di dunia ini.

    Dan dengan sifat Maha Pengasihani Nya, Dia akan memilih hanya mereka yg beriman sahaja di sana nanti, walaupun jasanya kepada negara hanya sekadar mengalih seketul batu dijalanan.

    jangan kita menjadi takjub dengan kilauan dunia yg mereka cipta, yg sedikit utk kita tapi banyak untuk mereka. yg mereka kata'aku ambik ini, kau tengok ini'. yang mereka kata 'nasib baik mentol ni panas, kalau sejuk dah ku kebas'.

    dan adakah anda perlu takjub dengan jasa2 negara kuasa besar untuk keamanan, kemakmuran, teknologi, ekonomi dan kecanggihan dunia? sedangkan semua itu tidak ada nilai di sisi Nya.

    apakah Tuhan suruh menolak semua itu. jangan buat2 tak faham. hati sanubari sendiri memang sangat faham tapi buat2 tak faham ... demi menegak fanatik diri kepada nostalgia kepada pemimpin..walaupun pemimpin sudah mula nyanyuk dan membuka pekung sendiri.

    bukan sesuatu perkara yang pelik org2 tua yg nyanyuk suka bermain dgn najis sendiri. astaga.

    ReplyDelete
  31. can i like ur comment, JAKA?? i loiikee..^^

    ReplyDelete
  32. tanda2 si kitol mahatir ada penyakit ' Delusional disorder ', merapu2 dlm hikayat dongeng...si doctor melepas dlm seluar sendiri!

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda