Panas! Website UMNO Gombak sudah dipecat?

Semalam heboh dengan pendedahan gambar skandal Ketua UMNO Bahagian Gombak dengan kekasih gelapnya tersebar luas bagaikan api yang marak di internet [UMNO Gombak]. Hari ini banyak blogger-blogger penyokong gerombolan songkok tinggi yang memberi kata dua mendesak beliau agar meletak jawatan atau menjelaskan gambar tersebut.

Apa pun, dari sumber yang diperolehi daripada blog Tawan Malaysia, Ketua UMNO bahagian Gombak tersebut sudah mengaku bahawa beliaulah orang di dalam gambar tersebut [UMNO Gombak mengaku].

Dikatakan bahawa beliau akan menghadap Noh Omar, Ketua Perhubungan UMNO Selangor dalam masa dua atau tiga hari ini. Mungkinkah beliau akan dipecat oleh Noh Omar? Lantaklah dia nak kena pecat ke nak kena apa. Isu yang ReJaM nak bangkitkan di sini adalah, Portal UMNO Bahagian Gombak nampaknya sudah lebih awal dipecat daripada Direktori Portal UMNO Selangor [UMNO Selangor].



Semua bahagian nampaknya termasuk dalam direktori di Portal UMNO Selangor, tapi UMNO Gombak tiada dalam direktori.

Sumber berita: [Tun Saban Balik]


ReJaM© "Eloklah tu, buang satu-satu, pecat satu-satu, lepas ni ramai lagi yang bakal kena pecat..."

17 Comments

  1. Bagilah diorang perbetul diri...harap2 bukan ubah strategi nak wat fitnah lak

    ReplyDelete
  2. semoga dijatuhi hukuman setimpal..ini dah kira khalwat dan berbukti..bukan kes politik je nie..kene siasat sampai bawak tilam ke mahkamah jugakla..

    latest post khalis Hukum melihat model lelaki

    http://blogslucumenarik.blogspot.com/2011/02/hukum-melihat-model-lelaki.html

    ReplyDelete
  3. UMNO buang satu2.
    Jangan pula PKR terima semua.

    - TakNakDah

    ReplyDelete
  4. Pengajaran - jgn rakam aksi sensored anda wlupun anda bersama isteri yang sah..

    PAS or PKR xkan dpt jatuhkan BN melainkan org BN sendiri yang akan menjahanamkan mereka!! har har har mari kita tepuk tangan...

    ReplyDelete
  5. yak yak yeh...hooorrey....hoooreeyyy...waka..waka...ehh..ehhh

    ReplyDelete
  6. Ahhhh..superimpose drogba tu!!!!khokhokhok..

    Letak la jawatan siap2..nti kot2 terjadi YB, org pggil YB Drogba

    ReplyDelete
  7. huhu..ltk la jwtn 2.wt mlu je,dh la kntoi,ade ati lg nk mmrintah..huhu..mne la nk ltk mke yg glmor cm die 2..huhu

    ReplyDelete
  8. KAPANAMNOBIRUSALAHKE19 March 2011 at 08:52

    takziah utk mu dari ku AL FATIHAH...

    ReplyDelete
  9. Pemimpin pembangkang Malaysia Anwar Ibrahim telah memenangi kemenangan langka di lama-menjalankan percubaan sodomi sebagai ujian DNA pada item diambil dari sel penahanannya diperintah sebagai tidak boleh diterima.

    Keputusan Mahkamah Tinggi, mengumumkan pada hari Selasa, adalah dorongan utama untuk Anwar, seorang bekas timbalan perdana menteri yang dipenjara pada seks yang berasingan dan jumlah rasuah satu dekad lalu.

    Anwar menghadapi 20 tahun penjara jika terbukti bersalah atas tuduhan baru.

    Mahkamah mendapati bahawa berus gigi, botol air mineral dan tuala tangan yang diambil dari sel di mana Anwar diadakan selepas penangkapannya pada bulan Julai 2008 adalah tidak benar diperoleh. peguam Kerajaan telah berusaha untuk menyampaikan barang sebagai bukti dalam mahkamah terhadap Anwar.

    "Saya mendapati bahawa dalam hal ini sampel DNA daripada tiga item ... diperolehi dengan cara tidak adil dari terdakwa," kata Hakim Zabidin Mohamed Diah, menambah bahawa mereka akan "dikecualikan daripada bukti".

    Al-Jazeera's Veronica Pedrosa, melaporkan dari Kuala Lumpur, berkata, keputusan dipandang sebagai pukulan yang signifikan untuk kes pendakwaan kerana "beban itu pada mereka untuk membuktikan hubungan antara Anwar dan penuduh muda".

    "Ketiga item (bukti) diambil tanpa kebenaran, menurut Anwar dan pasukan pembela, sementara ia berada di tahanan polis pada bulan Julai 2008."

    'Teraniaya tidak adil'

    Anwar bersemangat tinggi selepas keputusan, yang bererti penuntut sekarang akan harus bergantung pada bukti-bukti dari penuduh, bekas ajudan Mohamad Saiful Bukhari Azlan, yang mengatakan dia disodomi di sebuah kondominium kelas atas.

    "Saya bersyukur atas keputusan dan ini hanya lebih menyokong apa yang telah saya katakan, bahawa saya sedang dianiaya tidak adil oleh pihak berkuasa dalam usaha mereka untuk membungkam saya," kata Anwar kepada wartawan.
    Berkaitan

    Anwar: Sex tuntutan 'dendam'

    Anwar comeback

    Malaysia Anwar menghadapi mahkamah

    DNA bukti dari item yang diambil dari sel tahanan - yang hanya dikenal pasti sebagai "DNA laki-laki" - dimaksudkan untuk dihubungkan dengan ujian perubatan pada Saiful 25 tahun.

    Pada pembukaan sidang pada bulan Februari 2011 pendakwaan berkata ujian telah menemui jejak air mani Anwar.

    Persidangan, yang telah diselingi oleh penangguhan yang lama, baru-baru ini mendengar bukti dari apotek kerajaan yang ada profil DNA tak dikenali dijumpai beberapa anus Mohamad Saiful dan seluar panjang.

    Anwar mengatakan dia adalah korban dari rancangan untuk mencegah dia dari mengambil kuasa selepas pembangkang membuat langkah besar dalam pilihan raya 2008, yang menakjubkan yang berkuasa koalisi Barisan Nasional, yang telah berkuasa selama setengah abad.

    Human Rights Watch mendesak Malaysia untuk membatalkan tuntutan, mengutuk kes ini sebagai sebuah "sandiwara keadilan".

    Sodomi, bahkan di antara orang dewasa, adalah menyalahi undang-undang di Malaysia majoriti Muslim.

    (url)http://english.aljazeera.net/news/asia-pacific/2011/03/2011384556748647.html(/url)

    ReplyDelete
  10. kawan x selamanya...musuh x selamanya...itulah politik...

    ReplyDelete
  11. tok rejam....aku tak tao nak post kat mana...klo dapat post ni kat front page best wo...
    http://www.youtube.com/watch?v=hFxO7DWqghM

    ReplyDelete
  12. mamat tu mesti akan kata, saya sorang salah, yg lain semua malaikat. hihihih soi lek mesti sengih terbuka zip seluar

    ReplyDelete
  13. Apa yang susah sangat nak paham??


    kalo tak salah, kenapa nak tangguh? kenapa nak gugur kes?? kenapa tak nak serah DNA?? kenapa takut pada undang2 manusia?? kenapa tak takut pada pembalasan dari Allah SWT?? kata perjuangkan hak rakyat?? tapi kenapa marah bila rakyat desak supaya serah DNA. Timbalan presiden PAS pun dah bagi hint suruh serah DNA kan..

    ReplyDelete
  14. Ketua UMNO Gombak dah mengaku?????!! kah kah kah.. lawak la pentegar jubur bradernuarbrahi ni... kenapa tak siarkan report polis yang Ketua UMNO Gombak ni buat?? ada berani nak siar ka?? kenapa taknak dedahkan yang Ketua UMNO Gombak ni dah lantik peguam kes ni??? kepada penulis blog ni, harap bersedia la kalo dipanggil nanti... Errr, berani kerana benar.. jangan tetiba pulak nak tarik balik "post" ni yek!!

    kah kah kah... btw, good try bro.. Nampaknya, Azmin dah terketar lutut nak lawan Ketua UMNO Gombak ni.. dan dah tak de modal nak melawan. Nasihat kepada bos korang, Azmin, len laki, rajin rajin turun padang. Jangan dok sibuk dengan hal2 yang menguntungkan diri sendiri..

    ReplyDelete
  15. SAYFOOL DIJUBURIUMNGOK29 March 2011 at 09:41

    WT EVER LAAAA..
    TP AKU TETAP PERCAYA UMNGOK NIE
    MEMANG JUARA FITNAH LIKE PAPA GOMO

    ReplyDelete
  16. tanpa nama 1.51PM... laporan polis?!! ketawa aku nak pecah urat kentot!! Polis, SPRM, Peguam, SPR dan Hakim sama dengan UMNO!! satu sekufu!! mana boleh makan kawan!! bangang anon 1.51PM!!

    ReplyDelete
  17. tanpa nama 1.51PM.. bukan setakat azmin aje.. banyak dah pelawaan PR untuk berdebat dengan UMNO.. tapi UMNO dok simpan telor dalam seluar jeee.. tak berani..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan