Video rakaman bangkai makhluk asing tersebar di internet!


Satu klip video yang bocor di Internet menunjukkan satu bangkai mahkluk asing ditemui di wilayah Siberia, Rusia, menjadi topik hangat di internet sejak kelmarin.

Bangkai berkenaan ditemui di kawasan bersalji selepas satu objek besar dipercayai objek terbang tidak dikenali (UFO) bercahaya merah jambu dan biru menjunam ke Bumi sebelum terhempas di wilayah Irkutsk lebih sebulan lalu.

Kejadian itu disaksikan ratusan penduduk setempat manakala satu pasukan terdiri daripada beberapa ejen perkhidmatan rahsia dan pegawai Kementerian Sains Rusia tiba di lokasi kejadian beberapa jam kemudian.

Insiden yang jarang berlaku itu turut mendapat liputan meluas di Rusia termasuk agensi berita rasmi Interfax tetapi ia dipinggirkan oleh media Barat, dipercayai bagi menyembunyikannya daripada pengetahuan umum.

Klip video tersebut yang menunjukkan bangkai makhluk asing yang ditemui di wilayah Republik Buryatia, Siberia, tidak jauh tempat UFO itu terhempas di wilayah Irkutsk kini boleh ditonton di laman YouTube.

Makhluk asing itu terselamat dalam nahas udara itu ia tetapi mati tidak lama kemudian ekoran iklim sejuk Rusia yang ekstrem. Berikut video yang dimaksudkan.



Sumber: [Free Malays]


ReJaM© "Banyak betul cerita makhluk asing, entah betul entah tidak wallahua'lam"

21 Comments

  1. hmmmm,maybe lepas ni akan lg byk kejadian cam ni, propaganda lg, n lg... huis

    ReplyDelete
  2. Kat sana ada makhluk asing, negara kita pulak banyak PENDATANG ASING...

    ReplyDelete
  3. makhluk asing tidak pernah wujud

    ini semua propaganda n fitnah dunia semata-mata

    tapi ade satu makhluk asing yg perlu kita semua percaya

    ia sering melakukan fitnah, auta, n pemabok...





























































    PARPUKARI!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. alien tu kalo wat gulai kari best gak tu

    ReplyDelete
  5. hhmm...mungkin ade benarnya jugak..sbb dlm Al-Quran sendiri pown tertulis..surah Al-Fatihah, ayat 2..Segala puji bg Allah Tuhan Sekalian Alam..menunjukkn byk alam yg len yg kte xtau..wallahualam..

    ReplyDelete
  6. kapal xder pn...mahluk asing nie bole terbang kot

    ReplyDelete
  7. tu makhluk asing ben10...

    ReplyDelete
  8. Saudara/saudari aaaaa Tuhan sekalian alam tu bermaksud alam dunia, alam ghaib, alam barzarkh, alam akhirat... bukannye alam alien..

    dalam Al-Quran juga manyatakan bahawa Allah mencipta bumi untuk hidupan.. takde lak diterangkan planet rz ke planet yy ke planet zargus ke.. hanya bumi

    kalau boleh jangan buat tafsiran sendiri kalau kurang faham.. mungkin akan menimbulkan kekeliruan.. sila rujuk kpd para ustaz/ustazah

    ReplyDelete
  9. Paling senang faham...Sebaik-baik makhluk yang diciptakan Allah adalah Manusia..Manusia wei Manusia....kalau rasa korang bukan manusia tu alien la tu hahahaha..mana ada alien baiii...yg ghaib tak payah la nak sembang tu hak Dia ja yg taw..

    ReplyDelete
  10. aku pernah baca, ufo semua ni adalah fitnah dajal..

    ReplyDelete
  11. ni toyol versi Siberia...
    HA HA HA...
    tgh2 curi duit,dia sedar,dia terlupa pkai sweater...
    HA HA HA

    ReplyDelete
  12. Independent Malay19 April 2011 at 11:40

    Assalamualaikum sdra2,
    Kalau kita imbas kembali,USA naik ke bulan tu pun satu penipuan yg telah dihuraikan olih para2 saintis mereka sendiri(saya pernah tengok filem dokumentari ini bbrp tahun dulu(tapi sekarang dah dilenyapkan).Tentang kapal piring terbang & makhluk asing ini memang puak Yahudi/USA dah berpuluh tahun membuat merekacipta untuk menipu manusia.Sila layari blog konspirasi di USA bawah tajuk 'Brasscheck TV','Forbidden Knowledge'dah saringan2 mereka.InsyaAllah banyak kita dapat info berguna drpd puak2 mereka sendiri.Wassalamualaikum

    ReplyDelete
  13. makhluk tu MIRIP UMPORNO laaaa

    ReplyDelete
  14. Macam patung je rupa mayat tu...Macam biasa tengok rupa makhluk asing mcm ini dalam filem spt Man n Black...ini hanya mainan propaganda barat...

    ReplyDelete
  15. cakap kpalnya jatuh tp tk npak pun .ini dia tiru umno juga lh

    ReplyDelete
  16. aku tk minat dg elian ni tp aku minat dg umno ni utk di kuburkn.alang ke baik jika kita jumpa umno mcam elian tu ,terus kimbus n bca talkin sudah

    ReplyDelete
  17. kalo korang jumpa PARPUKARI dkt situ korang nk wat per..


    zynga poker chip edit
    http://www.mediafire.com/?q0b0nan6rg3ine8

    ReplyDelete
  18. tu bukan UFO...Jenglot russia...

    ReplyDelete
  19. sah patung.membohong je.

    ReplyDelete
  20. Apasal makhluk asing tak pakai baju yer??tapi kapal UFO nak mai bumi canggih bebenor..tapi baju pun depa tak reti nak reka..aneh betulll..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan