Fitnah Papa Gomo disangkal dengan ujian air kencing!


BELUM selesai nampaknya isu fitnah yang dilemparkan oleh blogger ikon fitnah Gerombolan songkok tinggi, Papa Gomo terhadap seorang facebooker yang menggunakan akaun facebook Harapan Rakyat.

Sudahlah Papa Gomo dengan bangga mengaku telah membuat ugutan bunuh terhadap Harapan Rakyat, [Papagomo] kini blogger ikon Fitnah United Malays No Otak itu melemparkan fitnah pula terhadap Harapan Rakyat dengan mengatakan beliau sebagai seorang kaki ganja [Kaki Ganja].

Berikutan fitnah yang dilemparkan oleh Papa Gomo terhadapnya, dengan menggelarkan beliau sebagai kaki ganja, Harapan Rakyat atau nama sebenarnya Mohd Azuan Ab Rahman telah mengambil langkah bijak membersihkan nama dengan mengambil ujian air kencing.

Di bawah ini screenshot laporan hasil ujian air kencing yang telah dijalankan ke atas Harapan Rakyat. Jelas sekali beliau bebas dari sebarang Najis dadah, terbukti bahawa blogger ikon Fitnah United Malays No Otak si Papa Gomo sekadar melontarkan tuduhan fitnah yang tidak berasas sama sekali.


Disebabkan ugutan bunuh yang dibuat oleh Papa Gomo terhadap Mohd Azuan, beliau sudah membuat satu laporan Polis kerana bimbangkan keselamatannya. Namun sehingga ke hari ini, Pope Gomo masih lagi bebas meneruskan kerja fitnahnya melalui blog.

ReJaM© "Kalau berani cuba Papa Gomo pulak buat ujian air kencing"

Ajak sekali badak kat bawah ni buat urine test sekali dengan ujian alkohol keh keh keh...

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan