Najib seru kaum bapa bimbing anak jadi rakyat terbaik

SEBENTAR tadi seperti biasa rutin harian gua sebelum tidur, gua merayau-rayau ke fanpage Najib Razak di Facebook untuk meninjau berapa bakul Najib Razak kena maki hamun dengan golongan yang tidak sehaluan dengan beliau.

Gua tertarik dengan satu amanat yang disampaikan oleh Perdana Menteri kesayangan lu orang ni (bukan kesayangan gua kah kah kah) sempena hari Bapa. Alamak hari ni Najib bagi tazkirah pulak. Kat bawah ni gua ada ambik screenshot amanat atau nasihat yang disampaikan Najib [Facebook].


Memang tidak dapat dinafikan sebelum lu jadi pemimpin negara, jadi pemimpin masyarakat, lu harus juga memimpin keluarga, pimpin isteri dan anak-anak. Gua tengok Najib adalah contoh bapa yang terbaik di Malaysia, malah di dunia. Inilah bapa yang harus dijadikan contoh kepada semua rakyat Malaysia. Pemimpin beb, mestilah jadi contoh kepada rakyat bawah, terutama yang menyokong beliau.

Gua ikhlas beb, lu ingat blog MiLo SuaM ni cuma tau hentam kerajaan ke? Sekali sekala gua puji Najib walaupun selama ni gua cukup tak setuju gerombolan UMporNO menyebarkan video lucah di media arus perdana untuk tontonan budak-budak bawah umur rujuk sini [YouTube]

Gua ada bukti bergambar bahawa Najib adalah seorang bapa terbaik yang harus dijadikan contoh oleh semua rakyat Malaysia, terutama yang menyokong gerombolan songkok tinggi. Di bawah ni gua tunjukkan bukti-bukti kukuh yang gua maksudkan.

Bukti 1 - Najib seorang bapa yang sporting dan penyabar, bini dia cium lelaki lain di khalayak ramai pun dia tak kisah.


Bukti 2 - Najib berjaya menurunkan sifat kejantanannya kepada anak lelaki beliau yang bernama Nashman [Kekasih Najib].


Lu orang semua penyokong gerombolan songkok tinggi patut jadikan Najib sebagai bapa contoh, anak dan isteri Najib juga patut dijadikan contoh kepada anak-anak dan isteri lu orang. Gua tak boleh beb, gua tak mau anak bini gua jadi macam ni sebab gua anti kerajaan kah kah kah, jadi biarlah gua jadikan Nik Aziz dan anak isteri beliau sebagai contoh kah kah kah

RentaP© "Patutlah negara kita tunggang langgang jadinya..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan