Ajaib! Saiful mengadu tak berak sejak seminggu!

LELAKI jambu yang menuduh Dato Sri Anwar Ibrahim meliwatnya, Saiful Bukhari Azlan terus menjadi bahan lawak jenaka politik Malaysia dalam perbicaraan yang berlangsung di mahkamah.

Saiful Bukhari Azlan yang tampil dengan imej tanda alim di dahinya (tanda hitam di dahi kesan sujud) sebelum ini mengadu tidak berak selama 2 hari demi menyelamatkan bukti air mani di dalam duburnya.

Kali ini Utusan Malaysia melaporkan, Saiful Bukhari tidak berak selama seminggu. Bukan itu sahaja Saiful dikatakan mengalami sakit di bahagian dubur. [Utusan]

Persoalan yang harus difikirkan kini ialah, ke manakah perginya makanan yang dimakan oleh Saiful selama seminggu itu? Adakah kesemua makanannya disimpan di dalam perut sehingga perutnya buncit seperti perut Lady Gajah?

Mengikut buku sains tingkatan dua, sebagai manusia normal, setiap makanan yang dimakan akan dihadamkan di dalam usus kecil selama 4 jam sebelum dihantar ke usus besar untuk proses penyahtinjaan (berak).

Oleh kerana Saiful mampu menahan berak selama seminggu walaupun tidak berhenti mengambil makanan, maka beliau bolehlah diiktiraf sebagai manusia paling ajaib sama ada kerana memiliki sistem penghadaman paling efektif (semua makanan jadi daging langsung tiada yang jadi tahi), ataupun sebagai manusia yang memiliki sistem penghadaman paling lambat dalam dunia.

Kesian Saiful, bukan dia tak mahu berak, tapi dia takut kalau berak nanti sakit, maka dia terpaksa tahan taik dia sampai seminggu. Tapi yang lebih lawaknya penyokong Kesatuan Melayu Tiada Otak (United Malays No Otak, Umno) percaya Saiful tak berak seminggu. Kenapa? Sebab ini berita sahih dari Utusan kah kah kah...

ReJaM© "Bila cerita tentang Saiful, ada sahaja cerita bodoh-bodoh untuk kita ketawa..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan