RTM fitnah Pemimpin Pakatan sokong kumpulan murtad!


JIKA sebelum ini TV3 Al-Musyrikin dikesan melaporkan berita palsu Surau Al-Musyrikin yang tidak wujud, untuk menggambarkan Ahli Parlimen Pakatan Rakyat Teresa Kok sebagai penyebar agama Kristian [Al-Musyrikin].

Kali ini giliran TV1 pula menyebarkan laporan berita palsu, kononnya pemimpin Pakatan Rakyat menyokong satu kumpulan murtad di laman sosial facebook. Di bawah ini video rakaman laporan berita fitnah yang disiarkan oleh RTM.



Isu ini pernah dimainkan oleh blogger-blogger United Malays No Otak untuk memfitnah Setiausaha Menteri Besar Selangor, Faekah hussin. Kononnya Faekah Hussin menyokong kumpulan murtad di Facebook.

Isu ini juga sudah dijawab dengan agak terperinci di MiLo SuaM, sila rujuk sini [Setiausaha MB]. Kini giliran RTM pula menyebarkan fitnah menggunakan modus operandi yang sama.

Lihatlah dengan mata kepala anda sendiri bagaimana fitnah jahat ini disusun begitu rapi untuk menggambarkan kononnya Pakatan Rakyat menyokong Murtad. Media arus perdana digunakan untuk menyebarkan fitnah dan perbodohkan rakyat.


ReJaM© "Celakalah ke atas kamu pihak yang menaburkan fitnah!"

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan