Skandal NFC, Pak Lah salahkan suami Shahrizat Jalil

SKANDAL projek lembu nasional yang diberikan kepada keluarga Shahrizat, berhubung penyelewengan wang rakyat RM250 juta yang sebahagiannya diguna untuk membeli kondominium mewah milik keluarga menteri, terus bergelora.

Ramai ahli parlimen Barisan Nasional yang dilihat resah dengan skandal Ketua Wanita Umno itu yang berpotensi untuk menjahanamkan Umno dan Barisan Nasional.

Semalam ahli parlimen BN Kinabatangan Bung Mokhtar secara terbuka meminta Shahrizat meletak jawatan rujuk sini [Shahrizat Liabiliti]. Ramai ahli parlimen Barisan Nasional yang menyokong kenyataan Bung Mokhtar itu.

Dilihat untuk meredakan keadaan, bekas Perdana Menteri, Pak Lah pula sebenarnya bagai menyiram minyak di atas api yang sedang marak, apabila menyalahkan suami Shahrizat di dalam hal ini [TMI].



Shahrizat Jalil kini keseorangan bagaikan bola, dilambung ke sana sini. Ada harga yang harus dibayar kerana beliau dipilih memegang jawatan menteri walaupun kalah bertanding pilihanraya 2008.


ReJaM© "Menunggu masa sesuai untuk mendedahkan skandal kedua..."

3 Comments

  1. There is certainly a great deal to find out about this subject.
    I like all the points you made.

    Also visit my blog post - fat loss

    ReplyDelete
  2. Hi to all, the contents existing at this website are truly remarkable for
    people knowledge, well, keep up the nice work fellows.


    Here is my web-site - Weight reduction Diet

    ReplyDelete
  3. What's up Dear, are you in fact visiting this web page daily, if so afterward you will absolutely get good experience.

    my web site; fat loss

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan