Ustaz Dr Badrul Amin ditangkap khalwat dengan bini orang?

SEJAK semalam, hampir semua pimpinan KEADILAN telah berkumpul di Kuantan Pahang untuk sama-sama menyertai Himpunan Anti Lynas, atau lebih dikenali sebagai Himpunan Hijau yang bakal diadakan Ahad ini.

Kesemua pimpinan Keadilan, termasuk Anwar Ibrahim menginap di Hotel Swiss Garden Resort & Spa di Kuantan. Dr Badrul Amin yang hadir bersama isteri beliau, Ina juga menginap di hotel yang sama, bersama-sama semua pimpinan KEADILAN.

Dato' Seri Anwar Ibrahim mewajibkan kesemua pimpinan menyertai proram Temu Rapat, selama 3 hari yang diadakan di Hotel tersebut.

Tiba-tiba, kita digemparkan dengan cerita kononnya Ustaz Badrul Amin ditangkap khalwat bersama-sama isteri orang di hotel tempat beliau menginap.

Melompat-lompat blogger-blogger United Malays No Otak, Umno menyebarkan cerita ini. Cerita ini dihangatkan lagi dengan sebaran TV3 Al-Musyrikin pukul 8 malam tadi tanpa menyebut nama Ust Dr Badrul Amin.




ReJaM© sendiri pada waktu ini berada di Kuantan bersama-sama para pemimpin KEADILAN yang lain dan menginap di hotel yang sama. Namun pagi tadi Dr Badrul Amin kelihatan bersahaja bersama pimpinan yang lain.

Jika benar Ust Badrul Amin berkhalwat dengan bini orang, dan lengkap dengan segala bukti, maka pihak JAIP harus mendakwa beliau. Tiada kompromi dalam hal ini dan jika beliau didapati bersalah, beliau juga wajib meletak jawatan atau dipecat dari KEADILAN.

Persoalan-persoalan:

Adakah Dr Badrul Amin memilih untuk berbuat jahat di kala beliau bersama-sama menginap dengan hampir semua pimpinan KEADILAN di Hotel yang sama?

Jika beliau ada niat berbuat jahat, mengapa beliau membawa isterinya bersama-sama ke Kuantan?

Mengapa Ust Badrul tidak dibawa ke balai Polis? Kerana pagi tadi beliau dilihat ada bersama-sama pimpinan yang lain.

Jika benar beliau ditangkap khalwat, sudah tentu berkerumun wartawan akan ke Balai Polis untuk membuat liputan. Sudah tentu sekurang-kurangnya gambar beliau di Balai Polis akan disiarkan di TV3 Al-Musyrikin sebagai peluru "emas".


ReJaM© " kita nantikan apa kata beliau sendiri... "

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan