Rosmah dan Shahrizat muncul dalam majlis Cabang KEADILAN

BAGAIKAN bermimpi di siang hari, bagai berangan di malam yang gelap gelita, tapi ini kisah betul bukan cerita bohong isteri si Rosmah gedik prof kehormat pakar "shopping antarabangsa".

Sedang isterinya sibuk ke hulu dan ke hilir memohon maaf untuk mendapatkan undi rakyat, dalam diam-diam si suami yang pakar "shopping" menyelinap masuk dalam Majlis Makan Malam peringkat Cabang parti lawan.

Si suami yang terkenal sebagai manusia paling boros di Malaysia, tidak keseorangan, malah ditemani menteri pemegang portfolio kebajikan lembu-lembu dalam kondo yang lebih dikenali dengan nama Kak Jat Cow tokey National Family Corruption, NFC.

Sukar dipercayai namun itulah hakikatnya, itulah kebenarannya. Kalau masih tak percaya sila bertanya kepada yang empunya cerita merangkap "mastermind" saudagar tukang karut [Tukar Tiub]



Menteri pemegang portfolio kebajikan lembu-lembu dalam kondo menyampaikan ucapan bersahaja sebelum menyinsing lengan kiri dan kanannya. Bagaimanapun, beliau sempat dihalang sebelum menyelak kain bimbang para hadirin yang hadir muntah hijau.



Saya boleh berdebat dengan siapa sahaja walau apa sahaja topik asalkan bukan dengan Rosmah dan jangan topik "shopping" yang dipilih, kerana Rosmah pakar bidang itu - Anwar Ibrahim.

RenTaP© "Gua dah tutup mata dah mujur Kak Jat tak jadi selak kain kah kah kah..."

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan