Pelik tapi benar, Utusan kantoikan Umi Hafilda!

BEBERAPA hari lalu Umi Hafilda mendakwa kononnya ada seorang wanita misteri yang menyimpan wang sebanyak RM3 bilion yang dilarikan oleh Anwar Ibrahim.

Gambar wanita misteri seperti yang didakwa oleh Umi Hafilda itu terpampang di dada-dada akhbar, Umi Hafilda mendakwa kononnya Anwar mencari wanita itu untuk mendapatkan kembali duit RM3 Bilion yang disimpannya.

Namun hari ini, tanpa disangka Utusan Malaysia mendedahkan pula bahawa dakwaan Umi itu hanyalah cerita bohong apabila wanita itu tampil menafikan berita itu.

Wanita itu yang dilihat kini sudah agak berisi turut menunjukkan gambar lesennya bagi membuktikan bahawa dirinya adalah wanita yang dimaksudkan oleh Umi Hafilda itu.



Kalau menurut salah seorang sahabat blogger, [ASD], tindakan Utusan meng "kantoi" kan Umi Hafilda ini merupakan rentetan atas sebab perempuan kepoh itu telah membelasah salah seorang pemimpin Umno Permatang Pauh.

Umi Hafilda difahamkan telah menghentam salah seorang pemimpin Umno di dalam ceramahnya. Maka pemimpin Umno tersebut yang barangkali "panas hati" bertindak mendedahkan temberang Umi Hafilda berhubung isu RM3 Bilion ini.

Atas sebab itulah Wanita misteri versi Umi Hafilda ini boleh muncul mendedahkan tembelangnya. Kalau tidak, biasanya Utusan akan buat bodoh sahaja.


ReJaM© "Atau mungkin Utusan sudah serik disaman? Kah kah kah... "

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan