Papa Gomo meninggal dunia hanyalah khabar angin dan tidak benar

SEJAK semalam tersebar khabar angin tentang kematian blogger lucah nombor satu Umno si Papa Gomo. ReJaM© turut menerima mesej sebaran "broadcast" melalui Blackberry Messengger, BBM.

Mesej tersebut dihantar oleh pengirim yang memang ReJaM© kenal sangat merupakan askar upahan maya Umno (Cybertroopers) atau sukarelawan mereka yang sebelum ini sering mengirim mesej sebaran menyerang Pakatan Rakyat.

Daripada maklumat yang ReJaM© terima di blog sahabat [ASD], Papa Gomo hanya mengalami masaalah kesihatan dan tidak sampai ke tahap kronik ataupun meninggal dunia. ReJaM© percaya berita kematian ini hanyalah khabar angin yang tidak benar.

   

Difahamkan Papa Gomo terpaksa menyelesaikan masaalah yang sangat kritikal, lantaran kisah blogger lucah itu yang terpalit dengan skandal "Azroy" sudah mula tersebar. Bagaimanapun ReJaM© tidak berhajat untuk mengaibkan beliau di sini.

Daripada mesej yang disebarkan ini menunjukkan berlaku perpecahan teruk di kalangan cybertrooper Umno dan Papa Gomo sejak blogger lucah itu menumbuk muka seorang blogger Umno berusia 55 tahun  sebelum ini, rujuk sini [Papa Gomo Tumbuk].

Cuma ada sedikit kelucuan pada mesej di atas, boleh pulak meninggal dunia dianggap sebagai balasan kerana kurang ajar dengan orang tua kah kah kah... 

Biasalah cybertrooper United Malays No Otak, Umno kah kah kah...

ReJaM© "Papa Gomo, mulai hari ini gua nak panggil lu Azroy boleh? Kah kah kah... "

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan