Gagal pujuk Mak Tom, skandal seks Azmin Ali pula bakal muncul masa terdekat

TENTU anda masih ingat bagaimana sebelum ini, Ummi Hafilda mengheret ibunya Mak Tom, ke kaca televisyen TV3 untuk memburuk-burukkan Azmin Ali Timbalan Presiden KEADILAN.

Di kala seluruh rakyat Malaysia beragama Islam, sanggup bergolok bergadai untuk pulang berhari raya bersama keluarga, Ummi Hafilda sanggup membawa ibunya berhari raya di perantauan, iaitu di sebuah Resort di Melaka semata-mata demi politik murahan.

Bagi yang belum menyaksikan drama ciptaan Ummi Hafilda itu, sila klik sini [Ummi beraya di perantauan].

Sebuah email yang dikirim kepada MiLo SuaM, kali ini mendedahkan bahawa Ummi Hafilda sekali lagi cuba mengheret ibunya ke kaca televisyen untuk memburukkan Azmin sempena Hari Raya Haji bagi menjayakan agenda politik murahannya.

Namun difahamkan, Mak Tom telah menolak kerja gila Ummi Hafilda dan enggan diheret lagi ke kancah politik murahan seperti itu. Maka sebagai gantian, skandal seks Azmin Ali pula yang akan dikeluarkan dalam masa terdekat.

Di bawah ini email yang dimaksudkan (screenshot).



Pengirim email yang mengaku sebagai salah seorang ahli Umno bahagian Putrajaya itu mendakwa beliau sudah tidak sanggup melihat budaya fitnah dan membunuh sesama Melayu sedangkan India dan Cina semakin bersatu.

Pengirim email yang nampaknya merupakan penyokong tegar Umno ini, meminta MiLo SuaM mendedahkan perancangan United Malays National Organization, Umno untuk mengulangi skandal seks Azmin Ali dalam masa terdekat.

Beliau yang mengaku masih menyokong dan sayangkan Umno berharap skandal seks ini tidak diteruskan sambil menyifatkan Umno yang selama ini diasaskan untuk memperjuangkan hak dan pusaka bangsa sudah rosak dan lari dari perjuangan.

ReJaM© "Rupa-rupanya masih ada penyokong Umno yang pandai menggunakan otaknya... "

4 Comments

  1. Ummi hafilda nak jadi calon ni...hehehehe..bagus la..

    ReplyDelete
  2. lawan Azmin pun baagus ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan