Risalah burukkan Nurul Izzah disebarkan di masjid-masjid

NAMPAKNYA Nurul Izzah kini terus menjadi sasaran gerombolan United Malays No Otak, Umno. Seperti yang kita sedia maklum, apa sahaja isu yang mempunyai unsur 3R (Race, Religion, dan Royal) akan digunakan sehabis mungkin untuk menaikkan kemarahan orang Melayu kepada Pakatan Rakyat.

Isu yang mempunyai elemen bangsa, agama dan raja akan diputar siang malam pagi petang di media-media arus perdana untuk menaikkan kemarahan orang Melayu kepada Pakatan Rakyat. Sepotong ayat daripada Nurul Izzah diputar belit pagi petang siang dan malam.

Mereka mahu orang Melayu percaya Nurul Izzah yang juga merupakan salah seorang pimpinan utama Pakatan Rakyat menyokong murtad. Terbaru, risalah kononnya Nurul Izzah menyokong murtad diedarkan di masjid-masjid.





Sumber gambar [ASD]

Ini zaman teknologi maklumat, ini zaman maklumat pantas di hujung jari. Rakyat tidak mudah diperbodohkan dengan sentimen agama seperti ini.

Cuba anda lihat kenyataan Presiden Umno, Abdullah Badawi yang disiarkan oleh portal berita Channelnewsasia di bawah ini yang terang-terangan membenarkan umat Islam murtad.

Abdullah Badawi mengesahkan bahawa umat Islam boleh meninggalkan Islam namun mesti membawakan perkara itu kepada pihak berkuasa - [CNA]



Semasa presiden Umno ini mengeluarkan kenyataan membenarkan umat Islam murtad, semua pimpinan Umno bersetuju, seekor pun tiada yang membantah. Tapi bila Nurul Izzah kenyataannya diputar belit, heboh riuh rendah media arus perdana mainkan sentimen agama ini.

ReJaM© "Propaganda bodoh untuk orang-orang bodoh... "

1 Comments

  1. alahai admin nk tegakkan benang basah ke? mmg zaman it skrg nmpak jelas si minah senget ni dgn sedap mulut dia ckp kebebasan agama patut terpakai sama rata trmasuk org melayu n golongan lgbt bole membontot d dlm bilik atar dasar privacy!!!! pos pas bole backing gak.. lawak le

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan