Loading...

Saksi terlibat hasilkan video lucah ditahan Polis




BERITA ini dipetik daripada keadilandaily. Difahamkan pada waktu ini laman sesawang rasmi Keadilandaily mengalami serangan ddos dan tidak dapat diakses.

Wakil Sekretariat Pakatan Rakyat, Shabrimie Sidek ditahan polis bersama dua saksi yang mahu mendedahkan penerbitan video fitnah lucah.

Mereka ditahan di sekitar sempadan Malaysia-Thailand di Bukit Kayu Hitam, sebentar tadi.

Dua saksi terlibat dalam pembikinan video lucah berkenaan tetapi berpaling tadah dan sedia membuat pendedahan sebenar.

Calon Dewan Undangan Negeri N21 Sg Acheh, Pulau Pinang, Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard memaklumkan kepada Keadilandaily, tangkapan dibuat selepas Shabrimie dan dua saksi itu sudah melepasi pemeriksaan Imigresen di Bukit Kayu Hitam.

"Ini adalah tangkapan bermotif politik," kata Chegu Bard.

Menurut Chegu Bard, dua saksi tersebut bakal tampil di program KEADILAN di An-Nahdhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh malam ini, dan akan membuat pendedahan terbuka berhubung penglibatan mereka dalam pembikinan video tersebut.

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan calon Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul dijangka turut menyampaikan ucapan.

Keadilan Daily sedang mengikuti perkembangan terkini berhubung tangkapan tersebut.

Post a Comment

25 Comments

  1. Kenapa masa kes penayangn video datuk t tidak diambil tindakan sepantas ini ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai rossie hang betul betul jiwa kacau

      Delete
    2. Kenape tak saman dato t.. berani saman akhbar dan blogger yang melapurkan je.. dato askay telah membuat tuduhan yang dikatakan fitnah secara terbuka dan mencabar anwar menyamannya jika ianya fitnah.. secara terang dan jelas anwar takut berhadapan dato askay.. blog raja goyang adalah sandiwara bagi memerangkap BN..

      Delete
  2. Depa nak lari pergi Siam atau baru balik dari Siam?

    ReplyDelete
  3. rasanya nak pi cari cinadoll kot

    ReplyDelete
  4. ni semua nak salahkan polis plak.

    ReplyDelete
  5. najib bini rosmah19 April 2013 at 22:10

    kalau cepat ambik tindakan,
    maknanya betul la dalam video tu bukan anwar...
    Papagomo mesti meracau2 tido tak lena nih...
    Tak sempat nengok klon anwar..
    Potong stim betul la polis pon...
    Kahkahkah!!! Asalkan bukan UMpornooooooooO!
    INI KALILAH!

    ReplyDelete
  6. bulatkan undi,jgn timbang2..19 April 2013 at 22:31

    mesti kaum umno tgh meroyan ni.macai xpyg cerite la,kalau betul crite ni.ramai la macai ikut rombongan pr esok hri.kikiki....

    ReplyDelete
  7. Ape bodoh sgt smpai bulih kna tgkp tuuu...bingai btoi nuar ni...senyap2 la dlu....bwk masuk tu...

    ReplyDelete
  8. bingai tu umno

    ReplyDelete
  9. saksi?
    saksi yg mcm mane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang nampak keling T tu punya kelentong

      Delete
  10. mana cai2 umngok nie???

    ReplyDelete
  11. Pegi psg bendera...dpt komisen rm 20 smlm....eeeeh bkn rm 2 smlm

    ReplyDelete
    Replies
    1. rossie syg awatlah suka.buruk.sangka kt orang.x baik awar boring ka x orang nak.gadoh dlm ni

      Delete
  12. Umno kaki lucah ae???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

      Delete
    2. anarkin skywalker22 April 2013 at 08:26

      mamat copy paste...kekekekee..

      Delete
  13. Mmg semua salah mno...apa tujuan buat bideo porno? nak malukn musuh kunun.piirah. Ada akai tak mau pakai..kena ingat kat dunia buat fitnah, kat dunia juga kita akan dimalukn..itu blum lg tambah siksa akhirat..jgn tabur fitnah, takut2 nnti kena tempias kat kluarga kita..

    ReplyDelete
  14. Yang dalam video tak nak tangkap pulak ? ... hmmmmm dunia2 ....

    ReplyDelete
  15. ni le ulasan pakatan haram , toron bini orang kata umno punya angkara, langgan cina doll kata umno suruh buat , balon jubok jantan pun umno suruh balon , stopa henjut dgn GRO pun angkara umno , jalang hisab kote pun salah umno juga ......... lain kali jadi jantan le pakatan haram berani buat berani tanggung le.......akai ada ka

    ReplyDelete
  16. Bukti UMNO pengkhianat MELAYU!!!
    Cuba korang cek kerusi di parlimen utk
    PRU 13 ini.. dimana BN mempertandingkan
    seramai 131 calon Melayu, dan 91 calon
    BUKAN melayu... Manakala PR
    mempertandingkan seramai 145 calon
    Melayu, dan 77 calon BUKAN melayu..
    BN = 91 calon BUKAN melayu
    PR = 77 calon BUKAN melayu
    so siapa yg mengkhianati Melayu sekarang
    ni? di mana kedudukan org melayu dlm
    BN? kenapa BN lebih ramai calon BUKAN
    melayu berbanding PR? ini fakta.. kalau tak
    percaya pergi cek satu2 calon BN dan PR..
    pastu kira beramai melayu dan berapa
    ramai BUKAN melayu....

    ak budak umno johor....tak pandai mcaci..salah tetap salah..benar tetap benar...negeri lain tu macai umno..

    JOHOR UMNO BUKAN MACAI!!!kami dipergunakan oleh orang yang tak tahu 'perjuangan' lalu menyebabkan umno rosak!!mghala utara...

    ReplyDelete
  17. aku pun budak umno johor.tahun 1998 aku dan 20kawan2 keluar umno.malu bila kes liwat di villa yang belum wujud pun.tilam diusung dari bilik bangunan yang belum dibina?
    kami tak sanggup jadi pencacai fitnah bongok,
    perintah tak pandai.buat fitnah pun tak pandai tapi buat juga.tapi perintah juga.

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda