PAS kerah semua ahlinya ke himpunan aman 15 Jun

PAS hari ini mengerahkan ahlinya menyertai perhimpunan aman Black 505 bagi menolak penipuan serta menuntut reformasi pilihan raya yang akan diadakan di Padang Merbok, Kuala Lumpur 15 Jun nanti.

Perkara tersebut dinyatakan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu ketika ditemui di Ibu Pejabat Agung PAS selepas mesyuarat bulanan Ahli Jawatankuasa PAS Pusat.

Menurutnya, keputusan tersebut telah diputuskan di dalam mesyuarat pagi tadi.

"Kita hari ini membuat keputusan untuk mengerahkan ahli-ahli PAS bagi menyertai himpunan aman Black 505 yang akan diadakan pada 15 Jun nanti.

"Kita juga tidak mensasarkan berapa ramai ahli-ahli PAS yang akan hadir tetapi mengharapkan ia akan disertai oleh seberapa ramai yang mungkin sebagai tanda sokongan kita," jelasnya.

Mohamad yang menyatakan kenyataan rasmi dari Presiden PAS akan dikeluarkan melalui blog rasmi dan juga laman web Harakahdaily selepas ini.

"Kenyataan rasmi presiden akan kita keluarkan melalui laman rasmi PAS dan juga Harakahdaily dalam masa terdekat.

"Apa yang kita harapkan ahli-ahli PAS akan turut serta pada himpunan tersebut dan saya sendiri akan hadir pada 15 Jun nanti," sambung beliau.

Dalam pada itu, beliau yang mengulas mengenai kenyataan Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor yang tidak membenarkan himpunan diadakan di Padang Merbok dengan menjelaskan perkara tersebut akan diputuskan Jawatankuasa Penganjur.

Dalam pada itu, Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli akan mengadakan sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR esok pada jam 11 pagi berhubung dengan himpunan aman Black 505.

Sent from my iPhone5 

110 Comments

  1. AKU AHLI PAS YG X KAN PEGI PERHMPUNAN TU...AKU PEGI BERSIH BGAI NAK RAK X PSAL2 PARTI KORG MNANG BESAR 33 N 38..PARTI AKU HAMPEH MNANG 21...TOK GURU AKU SENDRI PENCEN LPAS PRU 13 TANGUNG MALU...MAT SABU SNDRI DA TERTONGGENG... SORI X LAYAN.tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai bn detected.....reverse syko konon.....pui.jom turun.

      Delete
    2. menyalak lagi barua2 umno.

      Macai detected

      Delete
    3. Aku bukan macai bn...tapi aku tak akan pegi....
      Baik dlm tempoh 5 tahun sblm pru14...kita cuba yakinkan rakyat...tunjukkan kita mampu lbh baik dpd bn...tu jer!
      Dulu bersih pun nak buat aman...sapa yg suruh rempuh polis???sukar aku nak percaya klu di tempat terbuka akan dibuat dgn aman....
      Jika korang nak berhimpun...buat dgn aman dan jgn berlaku mcm Bersih...

      Delete
    4. Aku nk ni atas pagar tapi kearah perjuangan PAS. Harap oihak PAS tidak terjebak jala perhimpunan haram ni. Kita jgn jadi anjing DAP.

      Delete
  2. Ya allah semasa saya mengundi,saya tak nampak pun seberang penipuan.Sebagai hamba mu ya allah ,jatuh kan lah bala mu kepada mereka ini yang menbuat kekacauan di negeri yang ku cintai ini. Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko mengundi....bukan kira undi....dakwat ko kekal ke........?????

      Delete
    2. Bro kalau kau tak nampak penipuan bukan maksud takde.

      Aku doakan yang benar ditegakkan yang bathil dihancurkan.

      Amin
      Spr kaki spin
      Takde integriti

      Delete
    3. Mana tipunya tunjukkan buktinya jangan pasdai cakap jer.
      Mana mana mana? Yilekkk...
      Cec dap macam mana pulak ? Ada integriti ker tetiba jer sipolan dari kalah jadi memang.mungkin selepas guna bomoh hantu tu yang baru jumoa lebih 500 undi kt sipolan tu.
      Baru pemilihan party belun lagi pru haiii hancur jadinya runtuh macam tanjakan jambatan p.pinang tu....

      Delete
    4. Bro...aku bekas petugas spr...tak nampak berlaku penipuan...
      Setakat dakwat kekal...semua tahu ia pertama kali selepas dicadangkan oleh Bersih....mmg ada kelebihan dan kelemahan..
      SOP utama adalah mgaris nama pegundi yg turut digarisi oleh agen parti bertanding...wlpun dakwat dpt dihilangkan...tak akan dibenarkan mngundi jika nama telah digariskan..kecuali ada pemilik ic mmbenarkan ic digunakan jika wajah mmg seiras sehingga boleh mgundi 2 kali..
      Tak akan mgkin berlaku individu dpt mgundi di 2 tempat atau saluran yg sama krn dlm dftr pemilih adalah berdasarkan maklumat jpn setelah pengundi memohon mengundi...dan nama mmg sekali tercatat dlm dftr pemilih....
      Apa2 pun dakwat kekal bukan alasan kukuh utk mengatakan spr menipu krn ia pertama kali digunakan...
      Yang mengatakan dpt mengundi 2 kali atau pernah mengundi 2 atau 3 kali adalah fitnah yg teruk krn tak akan berlaku dlm sistem no.ic dgn 2 pemilik...

      Delete
    5. X ada satu petisyen yang di buat oleh pas bwekenaan pengundi hantu .undi 2 kali blackout.undi bangla yang ada macam biasa lah undi pos.undi awal dan sogokan.

      Wei mana mana ..mana blackout 505 weii.weii.weii

      Delete
    6. Anon 1753...250 hinggit dah dapat lum....kalau lum...sadap...?......

      Delete
    7. Ko keja x mahu gaji ker

      Delete
  3. Lebai lebai pas ramai yang lurus bendol ! negara islam mana ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negara islam dan hudud akan datang lagi bila pru ke 14 nnt.la ni musim demontrasi smpai pru14 sbb dh meriyan nak jadi pm.dh melepas

      Delete
    2. Orang2 PAS dah matang n x kan tertipu lagi dengan mainan perhimpunan korg tu lagi...

      Delete
    3. Kalau cina halang hudud...no problem..sebab mereka ni non muslim....masalahnya....orang muslim sendiri tolak hudud......apa kes...umno ajar ke atau wakil ano amerika umnu yang ajar...kesian.

      Delete
    4. Saya ahli PAS. Harap ahli PAS yg lain jgn jadi anjing kurap DAP

      Delete
    5. Aku setuju....tanpa parti tapi undi nik abduh tolak himpunan yg bakal ada rusuhan..

      Delete
    6. Siapa yang nak merusuh tuuuuuu.......ini implimentasi macam mana nak menyuarakan suara hati dengan tertib dan sopan...siapa yang asik sebut rusuh rusuh ni kalau bukan macai macai macai macai....sebab korang macai....kalau baling telur...itu budaya kamu kalau berdemo...tak gitu macai macai macai macai......hahahahahha

      Delete
  4. Setakat nak dengar aljubori kelentong pada 15hb ini lebih baik tak payah pergi , bila tanya mana 40,000 pengundi bangla itu pon tak tahu nak jawab , anwar akan gali kubornya sendiri , kita tunggu dan saksikan aksi aksi puak puak puaka itu nanti !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tu yang puaka.....bakal jadi hantu pendek bilo mati.......yolah akal kontot....parang kontot....anak pak mail ngokngek....kaki untut kepala kemek.

      Delete
    2. Cerita bab hantu ni lupa plak nak tanya ckit pi mana hantu yang di heboh2kan.lupa plak aku dh namanya hantu mana nak nampak kan kan kan.

      Delete
  5. Tak payah pergilah . tak ada maknanya , isu penipuan spr hanya mainan aljubori sahaja . tak ada bukti spr menipu , kalau ada mana buktinya . anwar itu tamak nak pm , lupakan anwar itu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turun juga...apo mo nak buat.....?????

      Delete
    2. Pi mampos lah ko ada ku kesah

      Delete
    3. Lantak ko lah cina babi dap...kali nie aku nak korang yg di barisan depan klu pendubor suruh korang rempuh polis....jgn org melayu jer!!!!

      Delete
    4. Aku harap jgn lah kita ahli PAS merosakkkan negara tercinta ini. Dah kalah. Terima je jgn sbb anuar nk jadi PM kita ahli PAS jadi barua tak bertempat

      Delete
    5. Aku tahu ramai ahli pas tolak anwar jadi pm...aku tak akan jadi barua cina harbi dap..
      Buruk2...buruk lagi cina dap!!!!

      Delete
    6. Baik dapat leader cina ...melayu..india...kadazan....iban...melayu..melayu..melayu yang bersih dan amanah....dari menbela leader....melayu cina india kadazan iban yang kotor.

      Delete
  6. Top 3 ahli pas yg dipasti akan hadir ialah mat sabu, husam, salahuddin ayub mungkin kerana terlalu kecewa akibat kekalahan pru baru2 ini mereka bertiga selalu hadir dlm himpunan melepaskan perasaan kecewa ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng2 parasit ni akan d telan oleh geng ulamak dalam PAS

      Delete
    2. Siapa parasit.......orang yang tolak hudud macam ko yang parasit....mungkin ko ni parasit bulu ketiak punya kuman kat ari ari lubang hidung ko ni....tu yang sengal tak bley berfikir tu.......

      Delete
    3. Sapa yang tolak hudud bro
      Hj hadi cakap cuma ada 0.001 peesen jer maka sbb itu lah oas tukar ke negara kebajikan.apalah ko ni bodoh dab pekak

      Delete
    4. yg ko kata 0.001 persen tu la hujah pas selama ni bahawa konon nyer umno tolak islam umno kafir dan kerana 0.001 persen tu ler pas dakwa mereka part islam perjuangan pas menjatuhkan umno adalah jihad dan 0.001 persen dan kerana 0.001 peratus tu ler ustaz pas kata ustaz umno ni ustaz yg jahat ustaz politik bila la org pas ni nak cerdik sikit dan sedar pas guna islam utk jadi wakil rakyat jer

      Delete
    5. x caya tunggu PRU14 cerita umno x laksanakan hudud ni akan kluar balik padahal pas belum menang pun x der janji nak laksanakan hudud bila memerintah

      Delete
  7. Ahli2 pr! sila perhatikn anjing yg mnyalak kat sini.. kata2 fitnah & lucah dah jd mainan diorg.. jgn ambil peduli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awooooooooo....woooooo...woooooo..Miawww....aik...tetiba jadi miaw bila dengar 1 juta mau mari....milo suam style....soal sendiri...jawap sendiri.....hahahhhha....i like.

      Delete
    2. Org umno mst serang peribadi.......umno dn anuar berpisah tiada....syg kt anuar xnk mgaku...

      Delete
  8. Pkr seperti di pinggir kan Pas dan Dap bila mereka tidak setuju memboikot parlimen, ia diibaratkan Pkr ini seperti pepatah habis madu sepah di buang sahaja. jadi dimanakah arah Pkr selepas ini adakah mereka terpaksa menonjolkan diri yang semakin malap itu melalui protes2 dijalanan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko baca utusan dan tengok tv free kannnnnn......oooooooooo...:-)patutlah.........tengoklah cd pr dan akhbar pr......heheheheheh..takut keluar duit ke...hehhheeee....bn tak bagi ko kaya ke.......hehehehhe...kesian macai dah lah miskin....bodoh lagi......kesian.

      Delete
    2. Dah aku dah tengok setakat ni ada empat cd terlampau hehehe

      Delete
    3. Tak nak angkat sumpah...lantak ko lah....
      Biar aku jadi wakil rakyat korang...hahahahhahahaaa

      Delete
  9. Apa punya mentaliti pemimpin pembangkang yang sibuk berpolitik d jalanraya. Sepatutnya pemimpin PR dah mula bekerja untuk memperjuangkan kepentingan rakyat dan bukan diri mereka sendiri.

    Orang dah muak dengan kelengtong mereka sejak dahulu lagi. Hampeh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turun....turun..turun......ko siapa nak nsihat......barak obama ke ko.....turun...turun....turunn

      Delete
    2. Buat kt stadium xbg...kt jln xbg.....bodoh la umno ni....mcm budak2.......nk jalan je la bodoh......bkn nk perang....

      Delete
    3. Memang depa bodoh pun,
      Kalau pandai tak masuk umno.

      Orang bodoh aja jaga umno,
      Maklumlah rezeki depa umno bagi

      Delete
    4. Bkn ker puak ko yang bodoh dan dipeebodohkan menyalaj kr padang melolong kat jalan raya?
      Mana hantu bangla
      Mana blackout? Dh tinggal black jer.
      Mana pengindi hantu..nnt dpa jawab mana nampak sbb hantu kalau nak tengoj gak kena pakai bomoh hantulah hehehe
      Bodoh betul dpa ni keja nya melalak
      Bos bos dpa sedap syok sambil kata mangkok dpa ni kena kencing ngn aku hoohoo holiaw

      Delete
    5. parlimen mana yg PR fail petisyen sbb blackout tlg jwb macai anwar dan DAP?

      Delete
    6. Yang dh tentu pas hanya buat petisyen undi awal.undi pos.dan sogokan x dak blackout.undi hantu or bangla or undi 2kali

      HamPAS betoiiilah penat tunggu itu jer beb..

      Delete
  10. Tak payah pergilah , nasihat saya kepada rakan yang masih ada dalam pkr . Anwar itu dah sakit jiwa , kalau layan orang sakit jiwa kita pun ikut sakit jiwa . dia dah kecewa sangat nak jadi pm , cukoplah tu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu siapa.....turun...turun....turun....ini mesti malayu haprak....beb....baliklah......lu baliklah....pergi..korek taik hidung dah tu test sembunyi 2......sedap tak.....?????

      Delete
    2. Aik marah.jangan marah nanti kena jual.lebih baik ko korek lobang taik hehehe.macai pr

      Delete
    3. Dia tak marah yang marah cuma anjing umno yang dok serang blog tak habis2.

      Marah tak tenteram tak dapat duduk diam tabur fitnah sebab ketakutan.

      Delete
    4. Bkn babi pr ke yang tau sondol jer x kira dpan blakang

      Delete
    5. wei!! kami bukan takut hang pa nak demo tapi kami meluat dan geram giler lu pikir lu punyer hak jer org pun ada hak nak hidup aman x cayer lu pegi buat kat dlm hutan brape ramai pun aku confirm org x kesah takder sape nak halang atau komen dlm blog ni klu korang wat dlm hutan

      Delete
    6. Cina babi dap cuma berani hasut jer...aku tahu sgt mainan pukimak cina babi dap nie klu bab batu api....
      Tengoklah nanti jika berlaku rusuhan....mana pegi puak cina babi dap nie...yg berani mrk buat jadi tukang sorak buat melayu2 dungu dan bingai jer!!!

      Puak nie nak mampos demi peliwat tua tu????Jgn haraplah....baik cari duit dan jadi kaya dpd duduk dlm jel jika kena tangkap....tak berbaloi...
      Klu macai melayu pr....otak dah tak ada...sukati ler kena kencing manis peliwat tua...bodoh dan sedia diperbodohkan.....suruh makan najis babi demi peliwat tua tu mrk tak kesah apatah lagi nak rempuh fru....BODOH!!!!

      Delete
    7. Rasisnya ko....najib ko beria ckp 1malaysia...kesian wo kt dia....wat hbs duit ja byar org soh pg majlis dia...tlg laung.....1macaisial.....hu....rasis mcm yahudi

      Delete
    8. Kesian melayu jadi banjingan cina dap...anwar cuma anjeng suruhan dap...

      Delete
    9. Najib...najib
      Aku...aku.....aku tak akan jdi babi dap dan hamba pendubor!!!!!
      Dah terang lagi bersuluh....hnya yg buta hati jer tak nampak!!!!
      Mana2 ahli pas yg nak ikut...lantak!!!!
      Untuk jadi babi dap...minta maaf.Cukup tgna dikutuk krn melacurkan agama demi cina babi dap....aku TAK NAK!!!!

      Untuk makluman...aku org pas

      Delete
  11. Setuju lobang taik di Selangor pun banyak dah penuh,.Dah menang di Selangor pr buat lah keja ..... yang diharap oleh rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu jangan kita curi duit negara pulak, bila dah ada kuasa jangan salah guna kuasa bagi kaya diri dan kroni.

      Rakyat harap sangat pemimpin jujur bukan dapat duit ternak lembu tapi guna untuk beli kondo.

      Jangan duit buat macam harta bapak sendiri, pemimpin jenis ni haprak.
      Time pilihan raya mengemis sms mintak undi.

      Dapat kuasa menang aja sibuk nak jadi kaya makan duit rakyat.
      Pi buat kerja dengan amanah

      Delete
    2. Samalah dengan pemimpin pr pun bab duit dan burit sarban besar atas kepala pun jatuh jangan cakaplah bro

      Delete
  12. Macai umngok mng tolol

    ReplyDelete
    Replies
    1. hamPAS lagi bebal dan bangang

      Delete
    2. Cina babi dap lagi sial...makan sup janin bayi....
      Babi dah tak sedap kot?????

      Delete
    3. Ko la babi.....mca tu pun ada kt umno..nk marah org plak...soh la cua soi lek masak kt ko smngkuk..mana tau ko hirup smpai hbs....bodo pnya macai...keyboard ko taip tu pn made in cina maaaa.....

      Delete
    4. Cina babi dap!!!....wa pakai samsung note 2 ori dari korea bukannya cina babi dap yg kaki tipu jual tepi jln tu!!!!
      Lu kaya mana peduli halal haram...asal kaya.....sial punya cina babi dap!!!

      Delete
  13. udah meroyan gile bdk pr nie.. hahahaha mne ustaz jo tlong bg jampi kt bdk ko nie ckit.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai anjing ni dari dulu lagi ustaz jo ke kelakar lah mung.

      Bagus lah ustaz dari jadi macam lu cuma anjing yang menyalak.

      Delete
    2. tanpa ustaz anjing kat atas ni tak dpt di jampi lalu jd anjing kurap turun ari sabtu ni melalak2

      Delete
    3. Betul..betul...betul.

      Delete
    4. Anjing kurap murahan adalah mereka yang dapat bayaran untuk serang blog tabur fitnah.

      Tak tau lah ada yang dibayar atau tak sendiri tau lah

      Delete
    5. Puak2 pr ni lagi dasar anjing kejanya menyalak melolong siang malam kt jalan kt padang dan macam babi jer main sondol jer x kira depan belakang atas bawah kiri kanan.

      Delete
  14. Mudah mudahan...insyallah...anon yang gelar ustad anjing tu...sebelum mati berperangai anjing...dan mati jadi anjing...insyallah........anon...kau hebat.......insyallah...moga doa ini makbul.

    ReplyDelete
  15. Puak puak pr dirotan seeloknya , degil sangat nak berhimpon , mentaliti budak kecik , macam budak budaklah , terutamanya anwar itu .

    ReplyDelete
  16. jom kita turun ramai2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP 38 PKR 33 PAS 21...pasang bendera,tido atas jalan,prhimpunan bersih ,Takbir,smbhyg hajat smue org PAS.tp apa yg PAS dpt?hnya 21 palimen..krugian d pihak PAS rugi rugi rugi rugi

      Delete
    2. Ingat lagi si cina babi dap ikut mrk sembahyang kat dataran mrdeka....mcm mghina betul cina kafir tu mengikut imam pr....siap sengih2...SIAL

      Delete
  17. Kalau tak puas hati juga,tk perlu berhimpun ganggu ketentraman awam n trafik...tk perlu melolong panas..hujan..marah2. Cuma perlu lepaskan semua kerusi yg dimenangi PKR. Tk perlu berpolitik pun. Boleh?

    ReplyDelete
  18. DAH TERDESAK SANGAT NAK JADI PM TU ! KALAU TURON RAMAI RAMAI BUKAN DAPAT MENGUBAH APA APA ! PM MALAYSIA TETAP NAJIB DARI UMNO BN , TIADA BUKTI SPR MENIPU , KALAU ADA BUKTI SPR MENIPU SILA TUNJOKKAN . MANA BANGLANYA , KENAPA TOLOL SANGAT , SENANG SENANG PUAK PUAK INI KENA TIPU , MANA MANA KAWAN KAWANKU KALAU NAK PERGI BERFIKIR DULU !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku hairan gak lah mana pergi nya ustaz jo ha .bukan apa kalau2 dia di timpa musibah ke.sakit ke boleh gak aku berdoa utk nya ikhlas aku cakap ni.
      Kalu dia x dak sunyi gak x dapat nak bertelagah dwngan dio.
      Ada sesiapa tahu ?.

      Delete
    2. biar la depa tu himpun kt pdg merbok tu, la ni msuk hmpnan ke 9 dh, sbb kt situ x gangu sgt, nti mlm dh penat balik la depa tu kt umah msg2.

      Delete
    3. Takut nanti nuar tak nak balik rumah, dia buat khemah dan tidur dkt padang merbok tu sampai pru14 nanti..

      Delete
  19. jom kita turun ramai2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kna tunda la plak.. tak dpt la mat sebu & kuncu2 nak wat lawak malam minggu.

      Delete
    2. Citer pasal lawK ni aku tengok mat sabu beru ceramah kt 505 kt kedah tajdak isu yang dia bawa balik2 kutuk irang bika tengoj mimik muka dia terbayang aku muka three stooogers hahahaha.lawak der tengaok muka dh macam x dapat..........

      Delete
  20. macai x usah le meroyan, depa nak himpun biarla, kalau x puas hati jgak moh le same same turun. Huhu

    ReplyDelete
  21. ABC ape cerita?

    ReplyDelete
  22. mcm tunda je , huhu

    ReplyDelete
  23. TNS.......Tendang Najib Sekarang kat puak macai is on...apa cete macai....hehehe...jgn lupo selit....TMS......Tendang Musa Sekarang......hehehe.....malaysian vs pakistani.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tendang pendubor sekarang....punca sebenar melayu islam dan yg beragama tolak gay jadi pm...
      Cina tak kesah gay jadi pm...
      Aku kesah!!!!

      XReformis 98

      Delete
    2. TPS....TAK PAS SYERRRR......TET...Penyamun detacted.

      Delete
    3. Korang yg penyamun....jadi hamba cina babi dap yg tak kesah halal haram....
      Makanlah babi dgn mrk...klu tak sedap...janin tikus pon ko bedal....

      Delete
  24. Per citer bro hamPAS hanya buat petisyen undi pos.undi awal dan sogokan jer penat tunggu bro ingatkan pasal pengundi hantu or pengundi bangla.indon.myanmar kerr or undi 2kali ker.x dak yilekkkk...poocikk.
    Mana pergi nya semua itu yang digembar gemburkan tu seantero dunia dicanangkan tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu lagi blackoutnya dh pi kat mana ? Nnt jawabnya kt stadium ngn kt padang lah weiii...

      Delete
    2. Saya harap ahli PAS jangan jadi bodoh. Saya pangkah PAS pru 13

      Delete
  25. Mamak penang dikatakan pengundi hantu dari bangla , orang pr tak tahu keturunan mamak dimalaysia ini dah ada sejak zaman kesultanan melayu melaka lagi , tengah tunggu nak dapat taraf bumiputera sahaja , orang pr buat malu sahaja , buta sejarah pulak tu !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodo la ko ni......mamak muka lain....hnsem...bngla muka mcm ko.....buruk...kt u tiub pn ada bkti yg bngla dok mgndi..ko ni buta it ape.....youtube ha..kompredey....

      Delete
    2. Tengah tunggu.......?...dey...mamak kutty yang korang sembah tu aper.....?......bukan bumiputera ke bagi korang tu......macai macai...dalqm rumah sindri pun bengong.

      Delete
    3. Pas dh buat dh petisyen x dak pasal pengundi hantu bangla blackout.dh malu lah tu spin kot lain plak.dasar pecacai pr hampeh

      Delete
  26. Youtube itu banyak tipu tolol . Video youtube itu besi bangang ! hadi awang cakap video itu besi bingai .

    ReplyDelete
  27. Sudahlah pas ditipu oleh cina babi dap....
    Depan melayu pas maharaja lim kata tgha bakal pm..
    Depan pkr...anwar pm...
    Mrk tahu org islam tolak gay jadi pm...

    Nampak sgt kehidupan dlm pr dicatur oleh cina babi dap dan melayu spt anwar cumu anjeng banjingan mrk....
    Dah menang busat...ada ker nak lantik anwar jadi ketua anjeng penyalak di parlimen....
    Lantiklah maharaja lim yg cakap melayu mcm mat bangla tu!!!!

    ReplyDelete
  28. ciss..macai2 umno mengaku ahli pas geli hati aku,guna teknik lainlh woi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua lagi geli hati hatlri ni sbb buat petisyen hanya undi pos undi awal
      Mana perginya undi hantu and undi bangla and undi 2 kali and blackout?
      01.50 hang geli hati gak ker telatah pas

      Satu malaysia dh tau hangpa ni jenis auta

      Delete
  29. BANGLA OH BANGLA DIMANA KAU BANGLA ! HANTU OH HANTU DIMANA KAU HANTU ! PUAK PUAK PR ITU KELABU ASAP ORANG , UMPAMA MASOK ANGIN KELUAR ASAP, HUJONG HILANG PANGKAL LESAP , "MAKNYA ! BORANG MASOK UMNO TU MANA ? '

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro puak puak pakatan dh kena kencing dh tu yang meroyan hampa hancus hingga x boleh kawal cakap pun dh melalak jer kesian puak pakatan kena kencing.hancing kencing hancing

      Delete
    2. mari kita mnyalak puas2... kita menganjing puak pr tu.. ok

      Delete
    3. jgn lupa kita nganga mulut luas2.. kita tunggu tuan2 kita campakkn tulang2 kering ( dgn sedikit lendir darah).. dptlah kita nikmati sepuas2nya.. nyum, nyum, nyum

      Delete
    4. dan kita akan ulang2 fitnah jahat ini hingga tuan kita kehabisan tulangnya dan kita akan berpaling tadah kpd tuan2 baru yg berkeupayaan menyara tulang2 babi yg lebih segar dan berlendir... nauzubillah

      Delete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan