Loading...

Lelaki pakai baju BN ditangkap curi berbungkus-bungkus Milo


TERSEBAR sekeping gambar lelaki memakai baju Barisan Nasional dengan longgokan berbungkus-bungkus Milo di depannya. 

Lelaki ini dikatakan telah ditangkap kerana mencuri Milo tersebut. 

Ini menunjukkan bahawa Penyokong Barang Naik juga terbeban dengan kenaikan harga barang


Peningkatan harga barang semakin tidak terkawal menyebabkan desakan hidup rakyat semakin memuncak. 

Tidak kira ideologi politik, malah penyokong Barang Naik, BN pun terbeban dengan kenaikan harga barang. 

Masaalah ekonomi meningkat, jenayah juga akan meningkat. Kita tunggu 3 bulan dari sekarang jenayah akan jauh lebih tinggi kerana masyarakat sudah tidak dapat menyerap desakan hidup.

"Barang Naik punya pasal, semua orang susah"

Post a Comment

45 Comments

  1. Huhu muka mcm kena bayo ja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memanglah muka orang omono laknat memang macam tulah bro.

      Delete
  2. Mcmana nk upload video rosmah kt sni ek? Aku xreti lah. Minta tunjuk ajar :)

    ReplyDelete

  3. tmpat kt mane? pasaraya ape? kes polis balai mane? bila kejadian?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tempat kat belakang rumah rosmoh bantot. Pasaraya depan pejabat najis. Balai polis kat putra jaya. Kejadian pada 1 tengahari. 3 orang omno dapat larikan diri dgn beberapa bungkus rokok salem. Dah tau kan...ok bro.

      Delete
    2. Tempat kat belakang rumah rosmoh bantot. Pasaraya depan pejabat najis. Balai polis kat putra jaya. Kejadian pada 1 tengahari. 3 orang omno dapat larikan diri dgn beberapa bungkus rokok salem. Dah tau kan...ok bro.

      Delete
  4. aku x heran..memang dari dulu bn tempat berselindung penyamun dan perompak

    ReplyDelete
  5. Rosmah mansur perempuan puaka tajuknya. Eeee seramm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu dapat tampar atau botakkan kepala rosmoh sampai licin kami beri rm 3 hengget nak tak? Heheheeh koh koh koh.

      Delete
  6. Milo suam cri link tu weii. Share ramai2 kt sni

    ReplyDelete
  7. Mcm lakonan aje.baju,seluar,kasut semuanya biru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau semua biru tu tanda lakonan ke?

      Kalau dah namanya melayu umno.
      Memang bangang

      Delete
    2. Memang lakonan bro. Sebab arahan drp ketua omono putrajaya. Mamat muka badak tak sudah tu...yg dah bankrup 4 kali tulah. Haha

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Curi duit lombu lagi baguih dari curi duit milo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape dapat curi seluar dalam rosmoh dia bertuah sebab boleh sapu kat muka untuk hilangkan jerawat dan jeragat. Heheheheeheheheheheeh

      Delete
  10. Kes curi milo, kes terpencil , bukan ada kena mengena dengan politik bn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tarak kena mengena. Tapi yg dia pakai baju bn tu apa ke halnya? Ini semua arahan bro.

      Delete
  11. PAKAI BAJU BN CURI MILO BOLEH DIMAAFKAN, YANG ANWAR IBRAHIM TELANJANG BULAT TAK BERBAJU MENUTOH CINA DOL ITU APA CERITANYA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Anwar bogel rogol orang dan dirakam pun takde masalahnya brader.
      Sebab dosa itu antara dia mangsa dan Allah.

      Tapi kalau dah makan duit negara and curi duit negara.
      Dan akhirnya menyusahkan rakyat. Itu dosa pada diri pada negara pada rakyat dan pada Allah. Dan jika ia menyebabkan rakyat susah hingga mencuri maka dosa pada agama juga.

      Tapi macai umno susah nak nampak benda ni.
      Biasalah nama pun macai

      Delete
  12. Dari risikan kami dikajang , pengundi melayu tidak suka anwar dikajang, lebih baik letak calon pas sahaja, kalau anwar bertanding laluan memang sukar, mana satu nak dijaga permatang pauh atau kajang, jangan tamak nak jadi mb selangor, orang kajang tengah melihat karekter anwar, sekarang ada dua kem dalam pkr selangor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat risikan kau tak power hahahaha

      Ikut kau lah Labu.

      Delete
    2. Kalau letak calon umno rasa saya boleh menang..

      Delete
    3. Anon 16 . 12. Tapi dari risikan kami pulak omono nak letakkan saiful bokhari jobo sebagai calon. Sebab saiful kesayangan najis laki bini. Dan kesayangan semua orang2 omono baghal. Malah saiful telah berjasa besar kpd omono dan mengharumkan nama negara keseluruh dunia. Memang eloklah saiful lawan nuar di kajang.

      Delete
  13. Dato nalakarupan nak bertanding dekat kajang lawan anwar, mesti anwar panas buntot punya, segala aktiviti anwar akan didedahkan oleh dato nalakarupan, saya sokong dato nalakarupan, berasap la buntot anwar kali ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan karupan dah kalah..

      Delete
    2. Bro lu salah tu..yg benarnya saifol jobo yg nak lawan nuar. Sebab selama ini pun omno menang kerana jobo saifol. Pru 13 omno menang atas asas jobo saiful. Jadi memang layaklah saifol bertanding. Sebab selama ini pun saifol makan hasil jual jobo. Koh koh koh.

      Delete
  14. Jom tengok tv 3..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tibi 3 suku baghal. Koh koh koh.

      Delete
  15. Sepatotnya mb selangor dari pas, kenapa nak angkat anwar jadi mb , pas banyak menang kerusi diselangor, siapa nak jawab silakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua orang dah tahu benda dah muafakat..
      yang masih nak tanya ni cuma penghasut.
      Kami dalam pakatan tak heran pun dap menang kat perak banyak kerusi mb still pas jugak.

      So tak payah persoal hal orang. Dasar orang atas tak perlu nak faham semua ada strategi masing2.

      Macam strategi umno dari dulu sampai sekarang
      Main isu perkauman
      Dan bodoh kan orng melayu yang tak pandai

      Delete
    2. PAS dari dulu sekarang dan selamanya suka jadi keldai. Bodoh tak boleh diajar pandai tak boleh diikut.

      Delete
  16. Sejarah pas asalnya kuda, turon pangkat jadi keldai, lepas itu turon pangkat lagi jadi baghal, sama tapi tak serupa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sejarah omno asalnya tenuk, turun pangkat jadi kinzir, lepastu turon pangkat lagi jadi babi, lepas tu ruron pangkat lagi jadi babi hutan. Lepas tu turon pangkat lagi jadi babi negara. Sama tapi tak serupa bro. Koh kih kih.

      Delete
  17. Lebai tolol ketayap berdaki...hehe.

    ReplyDelete
  18. Bila masuk sahaja jadi ahli pas, perasaan riak tu mula berputik, pas itu politik tolol, dalam islam tak ajar islam ala pas, itu sebab ustaz kazim tarik diri tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila masuk je jadi ahli umno, perasaan tu mula nak mentahkedarah rasuah, omno tolol, dalam islam tak ajar islam ala umno, sebab tu ustaz kazim tak mahu jadi ajk umno...malah tarik diri sebab takut berdosa. Kih kih koh.

      Delete
  19. DAH LA TU, ASYIK SAKAT ANWAR DAN PAS SAHAJA, CUKOP CUKOP LA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah la tu asyik sakat najib ngan mak semah je.... cukop cukop la....tapi kes ziana dan kes altantoyo belum beres bro...sirul dah hilang bro....kih kih

      Delete
  20. Penamaan calon pon belom lagi, anwar dah start kempen, kenapa begitu tamak nak menang dikajang, saya begitu yakin yang anwar akan disumbatkan semula didalam penjara setelah rayuan saifol keatas kes liwatnya disebut semula, kami bekas otai otai pkr dari seluroh negara akan turon beramai ramai membantu calon yang akan menentang anuar dikajang nanti...

    ReplyDelete
  21. Minum milo anda jadi
    Sihat dan kuat
    MENGHASUT
    heh heh heh

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda