TV3 guna video 2007 lapor bantuan banjir BN di Sabah

‎DIFAHAMKAN sekarang sedang berlaku banjir besar di Sabah. Semalam Buletin Utama TV3 ada membuat laporan tentang misi bantuan Pemuda Umno, Tenom kepada mangsa banjir di Sabah.

Apa yang menariknya video yang dipaparkan mempunyai kawasan yang digelapkan di bahagian kanan bawah paparan video lihat gambar berikut.

Rupa-rupanya tujuan sebahagian paparan video tersebut d‎igelapkan kerana ada sesuatu disembunyikan. Video tersebut sebenarnya bertarikh 29 /05/2007.

‎"Lain kali nak censor, censorlah semua baru tak kantoi"

11 Comments

  1. Memalukanlah kau ni milo.. Nampak sangat kau ni tak berilmu.. Cuma kesilapan teknikal dari setting camera je tu.. Pada tahun 2007 jamawi jaafar belum lagi jadi ketua pemuda tenom.. Ade lambang 1malaysia pada baju jamawi jaafar yang mana gagasan satu malaysia tak wujud lagi pada tahun 2007.. Jadi kesimpulannya Milo bloger cap jamban kantoi tak berilmu..

    ReplyDelete
  2. Kita kalau nak jadi penulis blog politik mesti nak ada ilmu politik , kita tak boleh ambil sumber politik dari tepi jalan, apa la milo suam ni, lebih baik tutop aje blog milo suam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu sebab milo ni di cop blogger jamban.. Ada cerita di sebaliknya.. Betul tak milo? Malu lah sikit milo sampai dalam jamban pun kau cari berita.. Kepada pencacai lobang taik, ini bukan rekaan ye yang milo ambik berita dari dinding jamban masjid..

      Delete
  3. Bodo punya milo..... nak buat hal..... sial

    ReplyDelete
  4. Bodo punya milo..... nak buat hal..... sial

    ReplyDelete
  5. Tah2 xpnah tgk brita tgk org post dia pon sibuk nk post..

    ReplyDelete
  6. Byk pulok pencacai taik lembu kat sini wakakaka

    ReplyDelete
  7. Kan betul
    Milosuam bodoh
    Milosuam bodoh
    Milosuam bodoh

    ReplyDelete
  8. Jom tengok tv3..

    ReplyDelete
  9. Aihh.. aku ada ikut sukarelawan lg dlm ne.. pa pula thn 2007? Jangan buat cerita milo..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan