Loading...

Teori baru #MH370: Pesawat tergantung di alam ghaib

‎KEHILANGAN pesawat Malaysian Airlines, MH370 mendapat liputan luas media tempatan dan antarabangsa. 

Pelbagai spekulasi dan teori ditimbulkan. Ada yang berpendapat pesawat terhempas, dirampas, meletup sampailah kepada teori pesawat tersebut termasuk ke dalam ruang inersia di udara menyebabkan ia telah merentasi masa, pergi ke masa depan.

Segelintir teori dilihat agak lucu dan tidak masuk akal. Ia sebenarnya terhasil akibat tiada penjelasan yang sesuai kepada fenomena‎ kehilangan pesawat MH370 tersebut secara tiba-tiba tanpa bekas, tanpa dikesan oleh radar menara kawalan dan tentera.

Menambahkan lagi koleksi teori pelik dan tak masuk akal, selain pihak akhbar yang mensensasikan cerita untuk melariskan jualan akhbar, golongan pengamal paranormal pula membuat spekulasi kononnya pesawat tersebut telah tergantung di alam ghaib.

Semua orang bingung, kerana kehilangan kapal terbang MH370 ini secara tiba-tiba disifatkan sebagai satu peristiwa tidak masuk akal, maka tidak hairanlah penjelasan tentang bagaimana ia hilang juga tidak masuk akal.

‎"Bila manusia bingung syaitan pun datang menyesatkan"

Post a Comment

36 Comments

  1. agak2nya pesawat tu singgh dan brmlm d bulan barangkali.....kata nujum pak blalang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kata bomoh Losimah drp india kapal terbang tu mendarat kat kaghanistan tempat bakal besan Losimah dan laki.

      Delete
    2. Pr keturunan yg percaya dgn bomoh2 nie spt pru13 dulu...

      Delete
  2. Sya mohon pemimpin dan pengikut pakatan menggunakan semua ilmu fitnah yg kamu pelajari selama ini. Sbb syaitan penyesat tu dah lama ada dalam badan kamu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul!!!
      JANGAN ASYIK.MEMUKI DAN MENDUBUR SHJ..
      BILA KENA TANGKAP...ASYIK SALAHKAN ORG LAIN...
      PATUT PUN SIAL!!!

      Delete
    2. Najis nazak jangan nak memuki dan menjobo altantoyo bro...jobo mok semoh sampai bengkak ditutoh butoh najis nazak. Hehe

      Delete
    3. Betul ke bro? Patutlah wa tengok mak semoh jalan kepit jobo.

      Delete
  3. siapa yg sesat? pengikut anti hadis + penentang hudud sape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin syiah dipuja....
      Penebar roti canai...pendubor dan pemuki melenyapkan provokasi hukum hudud yg dicanang2kan....
      Pelacur agama dipertahankan demi politik dangkal yg hanya tahu mghasut dan mgutuk sesama bangsa dan agama..
      Dengan kata lain...tak pro langsung...minded setakat cukup utk diangkat sbg pemimpin badut...menipu..memfitnah..membunuh demi mencapai hasrat...
      Kesian malaysia krn adanya pemimpin hanya bertuhankan nafsu shj....

      Delete
    2. Antara umno yg kaki memuki 1. Najis nazak( yg tak lama lagi mampos terempas dgn jet peribadi) 2. Moiden juga bakal terempas ketika naik jet peribadi 3. Losimah bini najis nazak juga terempas tapi terempas naik heli peribadi. 4. Hisham molot lebar mati juga terempas naik jet peribadi. 5. Zaid komidi juga terempas tapi tak tau naik apa. 6. Nazari botak kaki botol malangnya dia ni mampos ketika sedang bejobo ngan putri omono. Banyak lagi bro...hehe

      Delete
    3. Tak lawak lah cai...
      Tak selawak mat jobo yg memuki pantat busuk cinadoll dan kemudian tak ngaku perut dia sebenarnya dah boroi...

      Delete
  4. anon 0846 kau org umno jobo memang dh sial krn prbuatn kau org umno jobo yg stiap hr buat krja fitnah n itu lh ALLAH SWT trunkn bala sprt pesawat mas yg hilang n bnyk lg yg akan d tunjukkn olh yg maha kuasa nanti..skrg dh pakai bomoh nak carik pesawat yg hilang tu n x caya dgn kuasa ALLAH...kau org umno memang dh nak mampusss....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otak macai adalah lebih kecil dari matanya. Lubang jubo adalah tempat mengeluarkan taik. Bukannya tempat melempias kan nafsu. Penjuburan telah pun disah kan berlaku. Terimalah kenyataan penjubo tak boleh diangkat menjadi pemimpin dan harus di jauh kan dari masyarakat...

      Delete
    2. Yg dah2 sah berlaku tapi disembunyikan fakta ialah si najisultoya bedal puki altantoyo ngan ziana. Kih kih kih kui kui kua kua kah kah

      Delete
  5. Beginilah nasib kita bila pendubor dan pemuki nak disanjung dan diangkat sbg pemimpin no1 negara....
    Pecinta lobang taik dan pengenjut lobang puki tak halal disembah oleh rakyat kita....
    Semoga dia bertobat dlm penjara nanti...klu tidak sial memanjanglah pakatan rakyat kita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apabila macai umngok bengong!! maka datanglah syhaitan yg dknali mnyesatkanya lg!!

      Delete
    2. Klu anwar bin ibrahim tak mendubor dan memuki....tak mgkin setan meresap.dlm pr....
      Sayang...anwar mmg sah pendubor dan pemuki yg ditolak oleh islam sbg pemimpin....
      Hanya islam alang2 anwar dan golongan cina dapig yg inginkan dia jadi pemimpin krn mrk tak kesah pemimpin tidak bermoral mcm tu...

      Delete
    3. Klu najib tak totoh puki dan jobo altantoyo takkan orang berani nak fitnah bro. Haha.

      Delete
    4. Ko mudah percaya dgn pendubor yg sah main chinadoll dlm video besi dn memasukkan air maninya dgn kapal selam bgkoknya ke dubor saiful...
      Najib dan rosmah sah dan pernah bersumpah laknat tak kenal.altantuya dan menafikan segala tuduhan.....tak mati sampai sekarang..
      Mendiang pi bala bersumpah laknat najib terlibat...akhirnya dilaknat dan mati bbrapa hari selepas itu!!!

      Kenapa anwar aljuburi tak berani bersumpah laknat!!???
      Sebab dia yakin dgn kuasaNya jika menipu dlm bersumpah!!!
      Wlpun dia sedar dgn dosa2 mendubor dan memuki selama ini tetapi kuasa jahat nafsunya gagal menyedarkannya....betulkan....

      Delete
  6. Wahai anon 1046. esawat hilang setelah gay tua disahkan peliwat. Itu sbbnya musibah diturunkan kerana bangsatnya puak2 kamu . Puak kamu hanya pandai buat fitnah dan kerosakan diatas muka bumi inj. Sejak wujud pkr tiada satu pun kebaikan dilakukan. Jika ada tlg senaraikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pesawat hilang sebab bala menimpa najib kerana tutoh puki altantuyu. Hehekoko

      Delete
  7. Salam..Kehilangan kapalterbang mas mh370 masih misteri..hanya Allah Maha mengetahuinya..kita hendaklah sama2 berdoa agar dipermudahkn oleh Allah...satu lg kisah misteri mcmna air mani nuar 4cm dijumpai dlm jubor saiful..mgkin sahabat saya ustad john jo blh bg pencerahan sikit.
    jebat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mgkin kote bgkok anwar tu terbang dlm dubor saiful tanpa dipandu!!??
      Mmg secara logik akal dan sains...mmg tak dpt disangkal bhw anwar telah menduburi saiful tanpa kerelaan saiful...
      "I WANT TO FUCK U!!!",bentak anwar kpd saiful sehingga lelaki.jambu itu.jadi naif dan ketakutan....
      Korang tengoklah gambar2 candid anwar yg diambil jurufoto yg seiras syaitan.....BETUL TAK!!??

      Delete
    2. Hahahaha.. setuju..
      Aku punya teory mcm ni.. jika nuor tidak meliwat sepol, mungkin nuor suka melancap di merata tempat, sampaikan air mani dia boleh didapati untuk dimasukkan dalam lubang jubo saipol sedalam 4cm.. nuor boleh terlepas dari di penjara jika di dalam rayuannya nanti dia mengatakan dan memberi bukti bahawa dia suka melancap di mana saja tempat yang dia suka dan orang UMNO ada menyimpan air mani dia...
      Kehkehkehkeh.. ok tak teory aku..

      Delete
    3. Hahahaha...
      Teori konspirasi yg malu nak dipakai oleh kapal sink.....

      Delete
  8. Sian saipol budk jmbu jd naif n ktkutan..sbb anuar acu 2 pistol..stu kt pala dia stu kt jubo dia..jantan muda jd naif n takut..bodo sial cai bn..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa bodoh nuor jubor @ saipol.sebodoh2 saipol x masuk penjara pn selicik2 nuor jubor bakal menghuni penjara sg buloh jua...tp yang paling bangang dan tongong aka moron ialah macai2 pkr yg bodoh. sampai kesudah hngga ke nafas terhenti....

      Delete
    2. Sian saipol tapi sebab perjuangan saipol sanggop jual jobo demi kepentingan umno bangsa agama dan negara. Tahniah saipol. Lepas ni ko jadi kayalah saipol.

      Delete
    3. Salahkan bapak liwat ko tu...
      Takkan nuar nak mendubor mat sabu atau lim guan eng....
      Tentu dia cari jantan jambu yg naif...

      Salahkan nuar tak kenal lobang jobo dgn lobang puki....
      Mgkin pxxx kak wan dh tak sodap lagi kot...

      Delete
  9. Bila alquran dan sunnah ditinggalkan maka lahirlah pemikir2 kuffar dlm minda umat islam. Jiwa menjadi rosak . Hanya org berilmu yg boleh menilai siapakah pemimpin yg gila dunia.

    ReplyDelete
  10. Korang sembang pakai base keling la.mampos nk pham.mmg kaki politik sejati haha.bahagian pecah belah melayu ni yg tukanag maki abis pukul bersih.mmg tak maju la camni puii

    ReplyDelete
  11. syabas bro nak pecah belahkan nak maki melayu memang juara pendengki no 1 dunia tenguk je lah bab syed mokhtar baru ada ranking sikit dlm majalah forbes melayu pr dah bising satu dunia tuduh mcm2 Robert kuok berzaman dah sauk hasil gula tepung tak pun puak2 ni bising temasuk ketua depa aljuburi apa jasa robert kuok pd malaysia berbanding kuok.......udahlah
    jgn hancurkan melayu dgn crta rasuah yg hanya memalukan kaum sendiri lihat je apa dah jadi di selangor ini crta gila kuasa lah

    ReplyDelete
  12. kkakakakaakak

    ReplyDelete
  13. kakakkakakaaaaahhahahahhaa

    ReplyDelete
  14. Sronok nye baca hujah² bakal pemimpin m'sia

    ReplyDelete
  15. Sama2 kita renung2kan. Hanya sikit saja ujian Allah

    ReplyDelete

Anda boleh tulis apa sahaja dalam ruangan komen ini (ini blog yang menjunjung demokrasi), tetapi anda juga perlu bertanggung jawab atas setiap tulisan anda