Percaya banner fitnah: Perkasa buat laporan Polis

‎DIFAHAMKAN sebelum ini ada pihak tertentu yang sengaja memasang 'banner' fitnah mengaitkan Timbalan Presiden Parti Islam, PAS Mohammad Sabu dan Exco Pulau Pinang, Dr Afif Bahardin dengan satu Majlis Makan Malam dilihat sebagai mengiktiraf perjuangan Parti Komunis Malaya, PKM.

Perkara ini turut dibangkitkan oleh blogger Anak Sungai Derhaka melalui laman twitter miliknya. 

Namun Perkasa Pulau Pinang dilaporkan telah membuat satu‎ laporan Polis mendakwa ada pihak cuba membangkitkan semula fahaman komunis melalui banner tersebut.


Sama ada mereka terlalu bodoh lantas percaya 'banner' fitnah itu sebagai sesuatu yang benar atau mereka berpura-pura 'lurus bendul' walaupun sudah mengetahui ia satu fitnah,‎ hanya mereka dan Allah sahaja yang pasti mengetahuinya.

Jika Perkasa Pulau Pinang benar-benar percaya dengan 'banner fitnah' tersebut, maka bolehlah disimpulkan bahawa Perkasa Pulau Pinang dipimpin dan terdiri daripada kalangan orang bodoh.

‎Namun jika mereka dari awal sudah tahu bahawa ia adalah banner fitnah, namun masih tetap mahu menimbulkan isu, maka jelas mereka memang berniat jahat di samping sanggup dilihat bodoh demi mendapat publisiti murahan.

‎"Dapat publisiti kerana kebodohan, atau dapat kebodohan kerana kejahatan?"

4 Comments

  1. China makan bagi akhlak macam babi ..

    Melayu tak makan babi akhlak tak macam babi....

    Very transparent...kalau tak nampak juga shoheh akhlaq macam BABI....

    ReplyDelete
  2. Cina makan babi melayu makan rasuah. mana lebih sedap?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setahu aku.. Cina babidap kaki rasuah...

      Delete
    2. Adeyy. . . Rasuah tu double edge la, ada yg bagi dan ada yg terima. Melayu ni ramai yg terima. Yg bagi tu salah juga dan kebanyakannya cinabeng, dan cinabeng kebanyakannya dapigs.

      Delete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan