Kalau saya tak ditangkap 400 ribu Baju Merah akan hadir kata Jamal

JAMAL Yunos yakin bahawa 400 ribu penyokong Baju Merah akan hadir menyertai Himpunan Baju Merah jika beliau tidak ditangkap pada malam sebelum himpunan itu berlangsung pada 19 November 2016.


Ditanya oleh wartawan tentang kehadiran peserta Baju Merah yang sangat sedikit iaitu hanya sekitar 4,000 orang berbanding 300 ribu yang dijanji oleh Jamal sebelum itu, ini jawapan Ketua Umno Sungai Besar, Datuk Jamal Yunos (Jamal Jamban):

"Itu you kata 4,000 dan you tak kira berapa yang kena sekat, yang nak datang disekat, kalau saya tak ditangkap malam itu saya percaya kehadiran 400 ribu orang," kata Jamal Jamban cuba memberi alasan selepas perhimpunan Baju Merah yang dianjurkannya gagal dan menjadi bahan gelak orang ramai.

Jamal Jamban berkata demikian ketika membuat sidang media di pejabat Kerajaan Negeri Selangor, SUK semalam.


Sumber — YouTube

Ramai orang minta aku janganlah bagi lagi publisiti kepada Jamal Jamban ni kerana setiap kali dia keluarkan kenyataan hanya kebodohan yang keluar membuat orang rasa meluat.

Buat pengetahuan anda semua, memang aku sengaja tunjukkan kebodohan dia, sebab apa? Sebab dia adalah pemimpin Umno, setiap tindakan bodoh dia akan jadi bahan gelak rakyat Malaysia sekaligus memburukkan Umno itu sendiri.

Sebab itu bila ada mana-mana pemimpin Umno yang suka buat 'stunt' bodoh seperti ini, memang aku akan tulis dalam blog. Biar satu dunia lihat kebodohan mereka.

8 Comments

  1. aku percaya cakap jamal tu
    jgn kata 400k
    2.6b lagi aku percaya!!!
    kahkahkah|||

    ReplyDelete
  2. Saya ingatkan saya yang tergelak besar dulu bila baca kenyataan Jamal Jamban ni , rupanya ada lagi yg awal ..KAH ..KAHH...KAHHHHH!!!!!

    ReplyDelete
  3. org bodoh usah dilayan. klu ikut logik jamban nie, penyokong Bersih5 ada 5 juta la sbb sebahagian besar kena sekat polis dan ketua diaorg kena tangkap.

    ReplyDelete
  4. 400K.... budak sek mana yg nak dihangkut mlm2 tu....
    kot kalau bodoh piang tu.. simpan2lah sikit... takyah canang satu melaya.. ni pelapis ahmad maselan ke hapa ni.... ramai tol pelawak vangang dlm umnusss

    ReplyDelete
  5. cakap bolih laa...ini lah contoh melayu bodoh yang umno banggakan ...dato pulak tuu..

    ReplyDelete
  6. Grrrrakaaan hidung merah...

    ReplyDelete
  7. Betul tu. 400k lalat!

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan