Tun Mahathir turun pesawat pakai baju Bersih 5

GAMBAR mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir yang turun dari pesawat dengan memakai baju T Shirt Bersih 5 mengesahkan kehadiran beliau dalam Himpunan bersejarah itu di ibu negara hari ini.

Berikutan ketibaannya itu, Tun Mahathir dikatakan akan turun berhimpun bersama-sama orang ramai dalam Himpunan Bersih 5 petang nanti.


Beliau sebelum ini dikatakan mungkin tidak dapat menyertai Himpunan Bersih 5, kerana terpaksa berada di salah sebuah program di luar negara iaitu di Sudan yang telah dirancang lebih awal.

Memperlihatkan jumlah kehadiran peserta Bersih 5 yang begitu ramai dan di luar jangkaan, barangkali membuatkan Tun Mahathir tidak mahu melepaskan peluang untuk turut serta bersama-sama puluhan ribu rakyat berbaju kuning menggesa Najib, perdana menteri rasuah agar meletak jawatan.

3 Comments

  1. Respek kat madey ni. Dah tua bangka tapi badan tetap sihat, semangat tetap kuat. Tak la lembikkkkk cam pemuda pemudi walaunta turr....

    ReplyDelete
  2. Ada nampak azmin tak? Aku mcm tak nampak plak...

    ReplyDelete
  3. Mustafa Kamal Pasha (Attaturk)ni, cuma hero ciptaan British dan Yahudi demi mengaburi hati kaum Muslimin. Dialah syaitan yang memusnahkan Empayar Othmaniyyah bersama Ismet Pasha, Ta'alat Pasha, Anwar Pasha dan Jamal Pasha. Young Turk diasaskan oleh Midhat Pasha yang merupakan talibarut British dan Yahudi. Mereka ini tak layak digelar hero kerana telah menjahanamkan empayar yang telah dibina senjak era Osman al-Ghazi. Kerajaan British memang terkenal dengan sikap menipunya.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan