Najib kena maki tak tepati janji manifesto PRU13 turunkan harga kereta

KIRIMAN di facebook Perdana Menteri, Dato Seri Najib Tun Razak yang disiar semasa kempen Pilihanraya Umum ke 13 lalu yang berjanji untuk turunkan harga kereta tiba-tiba muncul kembali hari ini malah menerima berbakul-bakul maki hamun pengikutnya di facebook.

Newsfeed aku pun berulang kali nampak kawan-kawan facebook 'share' dan maki kiriman tersebut. Malah rakan-rakan yang sebelum ini nampak tak pernah ulas pasal politik pun tumpang sekaki maki hamun Najib.

Semasa berkempen dalam PRU13, Najib berjanji dalam Manifesto Barisan Nasional, BN untuk menurunkan harga kereta sebanyak 20 hingga 30 peratus jika BN menang. Namun sampai hari ini malah sudah hampir menjelang PRU14 pun janji hanya tinggal janji tidak juga ditunaikan.


Janji palsu yang disiarkan di laman facebook Najib pada 6 April 2013 itu dilihat hanya sebagai umpan untuk menarik sokongan dan menipu rakyat supaya menyokong Barisan Nasional, namun bila sudah menang habuk pun tak ada.

Inilah punca orang ramai memaki hamun Najib secara beramai ramai kerana berbohong secara terang-terangan kepada seluruh rakyat Malaysia.



Banyak lagi janji Najib dalam manifesto PRU13 lalu, yang tidak ditunaikan dijangka akan berdepan maki hamun rakyat.

Apa boleh buat, inilah akibatnya bila percaya dengan janji pemimpin perompak (Kleptokrat). Sudahlah merompak, menipu lagi, walau dimaki hamun dia buat-buat pekak tak tahu malu.

Jika anda mahu ditipu lebih banyak oleh Najib, jangan lupa undi lagi Barisan Nasional pada pilihanraya umum ke 14 l, PRU14 yang akan datang tidak berapa lama lagi.

Kalau anda pun minat nak tumpang maki, sila klik link berikut.

Sumber — Najib Razak

8 Comments

  1. Siapa masih undi BN lagi nanti, memang sebangang-bangang manusia

    ReplyDelete
  2. Lepas kita semua turunkan NAJIB DAN UMNO dari jadi pemimpin kerajaan MalayAsia DLM PRU14. Buat APA pilih org yg prrangai mcm tu jd pemimpin. JOM TUKAR

    ReplyDelete
  3. Saya sedar akan kesilapan kerajaan dalam memimpin negara. BERILAH KAMI PELUANG SEPENGGAL LAGI untuk membuktikan dan membetulkannya...
    Najib Razak, sebelum PRU13

    Selepas PRU13, habuk pun takda. Mau percaya lagi ka? Percayalah korang...menjelang PRU14, dgn muka tak malu lagi tebal dgn muka selamba penyangak MO1 akan meminta korang semua pangkah dacing sekali lagi demi masa depan anak2 dan cucu-cicit yg cemerlang lagi terbilang. Kalau korang percaya sekali lagi, tak taulah apa aku nak cakap.

    Kalau korang kenal dan tau sesiapa yg belum mendaftar sebagai pengundi, cepat2 suruh dia org daftar kat pejabat pos atau online.

    ReplyDelete
  4. Salam Milo Suam,

    Kami minta jasa baik hangpa untuk perhatikan sikit Celcom ni...
    Kami rasa banyak yang tak betui sejak akhir-akhir ni.
    Terima kasih!

    https://telcogila.wordpress.com/2016/11/22/celcom-bergolak/

    https://telcogila.wordpress.com/2016/12/02/patut-kah-ceo-celcom-bukan-melayu/

    https://telcogila.wordpress.com/2016/12/05/celcom-lost-80000-customers-in-the-last-3-months/

    https://telcogila.wordpress.com/2016/12/08/celcom-umpama-keluar-dari-mulut-buaya-masuk-ke-mulut-neraka/

    ReplyDelete
  5. ketua penyamun tempatnya di sungai buloh bukan jadi pm malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ... SETUJU BRO...MMG TEMPT YG PALING LAYAK UTK PENIPU DAN PEROMPAK CAM NAJIB NIE

      Delete
  6. SELAGI MELAYU BANGGANG XPUPUS MAMPUS SELAGI TU LA NAMPAKNYA...

    ReplyDelete
  7. Aslm..kalu tak mampu pakai kereta tak payah pakai..x perlu maki hamun orang..akupun tgh survey harga kereta nk ambik kereta baru..kau nk murah buatlah kereta sendiri..siapapn mentadbir harga semacam je..kau ingat jepun blh bagi ke kereta dia jual?.lingkup le ekonomi.bljar bgi pandai..jika tak pandai simpan "bodoh" tu dlm kocek..insyallah BN akan terus menang lagi dlm PRU14..

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan