Video jaringan lencong pelajar sekolah setanding sepakan Faiz Subri

TENTU anda sudah menonton jaringan lencong 'ajaib' hasil sepakan lencong Mohd Faiz Subri sehingga melayakkannya menerima anugerah Puskas FIFA 2016.

Rupa-rupanya bukan Faiz seorang sahaja rakyat Malaysia yang mampu menghasilkan jaringan seperti itu. Pelajar sekolah pun mampu lakukannya.


SCROLL KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEO

Sebuah rakaman video menunjukkan jaringan lencong seorang pelajar sekolah yang nampaknya setanding dengan sepakan Faiz Subri mula tersebar di laman sosial.

Sepakan percuma hasil tendangan pelajar itu melambung ke atas di bahagian kanan gawang pasukan lawan, akhirnya bola melencong ke bahagian kiri gawang sekaligus mengelirukan penjaga gol.

Jaringan ini mungkin sekadar jaringan 'bernasib baik' terpulang kepada pemerhatian sesiapa yang melihat dan menilainya. Terserah kepada anda untuk menilai.

Tapi aku harap pelajar ini boleh teruskan latihan untuk menghasilkan gol-gol seperti itu secara lebih konsisten selepas ini. Mana tahu suatu hari nanti pelajar ini bakal mengikuti jejak langkah Faiz Subri mengharumkan nama negara.

Saksikan video berikut


BACA JUGA — Mohd Faiz Subri sekali buat tendangan lencong sepakan percuma

2 Comments

  1. Biasa jew sepakan percuma tu.. freekick faiz Subri lagi Word Class...

    ReplyDelete
  2. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post

iklan